Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 19 november 2018 om 16:47
ModeratorViva schreef: ↑19-11-2018 16:44Beste forummers,
Het is niet de bedoeling dat er in het Napraattopic een zwarte pieten discussie gevoerd wordt. Ik verzoek jullie dan ook om hier mee te stoppen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Zie je dat het topic vol is?
maandag 19 november 2018 om 16:49
Dit heb ik jou de afgelopen weken al heel vaak zien schrijven. En je hebt ook in een van de eerdere topics gezegd in welke regio je woont. En heel gek, als ik gewoon in alle regio edities van het AD van jouw regio kijk, dan zie ik op foto's van alle intochten daar in die contreien Zwarte Pieten met dikke rood gestifte lippen. Dus of jij bent een beetje aan het jokkebrokken, of je woont in een heel vooruitstrevend dorp voor jouw regio. Maar dat denk ik niet want dan hadden jullie ook wel roetveegpieten gehad.nessemeisje schreef: ↑19-11-2018 16:04Welke bijbehorende slavernijkenmerken? Gouden oorringen? Die zijn hier allang exit. Dikke rode lippen? Ook allang exit.
Am Yisrael Chai!
maandag 19 november 2018 om 16:50
Sorry mod, ik zat nog te tikken toen je deze waarschuwing plaatste.ModeratorViva schreef: ↑19-11-2018 16:44Beste forummers,
Het is niet de bedoeling dat er in het Napraattopic een zwarte pieten discussie gevoerd wordt. Ik verzoek jullie dan ook om hier mee te stoppen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Am Yisrael Chai!
maandag 19 november 2018 om 16:56
Eens.fashionvictim schreef: ↑19-11-2018 16:51ik vind het wel een blamage dat iets wat de komende 3 weken het nieuws zal domineren hier op Viva niet besproken mag worden.
maandag 19 november 2018 om 17:02
Er zijn hier wel meer blamerende zaken. Ongelooflijk zelfs.fashionvictim schreef: ↑19-11-2018 16:51ik vind het wel een blamage dat iets wat de komende 3 weken het nieuws zal domineren hier op Viva niet besproken mag worden.
maandag 19 november 2018 om 17:09
ModeratorViva schreef: ↑19-11-2018 16:44Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Beste Moderator,
Het is wel de bedoeling dat er in het daarvoor bestemde topic een zwarte pieten discussie gevoerd kan worden. Ik verzoek jullie dan ook om de onderwerpcensuur te stoppen.
Met vriendelijke groet,
Een normale forummer.
maandag 19 november 2018 om 17:17
Misschien dat we dan maar in onze onderschriften iets moeten gaan zeggen als "Roetveegpiet = de enige goede piet!" of "Wat zwart is moet zwart blijven"
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 19 november 2018 om 17:21
Over Zwarte Pieten mag niet gediscussieerd worden, maar is een roetveegpieten topic een optie? Of een discussie over de pietendiscussie?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 19 november 2018 om 17:24
Boerenkool
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 19 november 2018 om 17:28
Macaroni..
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
maandag 19 november 2018 om 17:33
maandag 19 november 2018 om 17:34
Het topic is al verwijderd
maandag 19 november 2018 om 17:35
maandag 19 november 2018 om 17:37
Maar wat is precies het verschil met andere topics op actueel? Waarom mag dit onderwerp niet besproken worden?ModeratorViva schreef: ↑19-11-2018 16:44Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Life is short. Eat dessert first.
maandag 19 november 2018 om 17:41
doornroosje9 schreef: ↑19-11-2018 17:37Maar wat is precies het verschil met andere topics op actueel? Waarom mag dit onderwerp niet besproken worden?
Omdat mensen er niet normaal over kunnen discussiëren.