Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Die van de "bekende DJ" Jessie nogwat, die blijkbaar de dochter is van Ellert Driessen van Spargo (die overigens erg eng is opgedroogd) en die nu de hit You and me van haar vader van 40 jaar geleden gebruikt om een hitje mee te scoren. Het orginele nummer is leuk, wat zij er van maakt is waardeloos.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
AeonOfWinter schreef:
12-11-2018 14:43
Chicken POP POP

De gek die dat bedacht heeft mogen ze een paar pop pop's voor z'n bakkes geven. Wat een debiele reclame.
Ja echt! Ik word gewoon bijna agressief van deze reclame.
Alle Black Friday reclames.
geneet van 't laeve
Truusdemier1981 schreef:
17-11-2018 07:56
De nieuwe Mac Donalds reclame. Met de ouders die een avondje uitgaan, terwijl oma komt oppassen. Maar ze missen hun kindje zo erg, dat ze besluiten naar de Mac Donalds te gaan, en hun eten maar voor hun huis op te eten. Zo kunnen ze hun kindje en oma mooi zien.
En dan dat sentimentele jankmuziekje op de achtergrond. Zo overdreven
Ja echt wat een gezeur. Ga ff het huis uit, je bent meer dan papa en mama. En fijn ook, die wantrouwen naar oma. Ik vind het nogal sneu overkomen.
Cafetière schreef:
17-11-2018 20:20
Ja echt wat een gezeur. Ga ff het huis uit, je bent meer dan papa en mama. En fijn ook, die wantrouwen naar oma. Ik vind het nogal sneu overkomen.
Precies. Die gedachte kreeg ik er ook bij!
Baankje1 schreef:
17-11-2018 17:04
Alle Black Friday reclames.
dank u :kneel:
Relax we're all crazy, it's not a competition
KoffieDoosje schreef:
14-11-2018 10:19
Bijna ALLE reclames. De tv gaat op mute zodra een reclameblok begint.
Same here. Als ik voor een paar euro per maand extra, reclamevrij zou kijken dan doe ik het meteen.
Via Radar kan er weer gestemd worden voor De Loden Leeuw hoorde ik gisteren.

En ja ik zou er ook wel n paar euro extra voor over hebben, reclamevrij kijken.
Truusdemier1981 schreef:
17-11-2018 07:56
De nieuwe Mac Donalds reclame. Met de ouders die een avondje uitgaan, terwijl oma komt oppassen. Maar ze missen hun kindje zo erg, dat ze besluiten naar de Mac Donalds te gaan, en hun eten maar voor hun huis op te eten. Zo kunnen ze hun kindje en oma mooi zien.
En dan dat sentimentele jankmuziekje op de achtergrond. Zo overdreven
Ik vind het vooral ook stom dat het duidelijk de vrouw is die echt niet zonder kind kan en dat de man dit dan voor de vrouw doet.
AnAppleADay schreef:
20-11-2018 10:28
Ik vind het vooral ook stom dat het duidelijk de vrouw is die echt niet zonder kind kan en dat de man dit dan voor de vrouw doet.
Ik ook. Erger me er dood aan. Aan alle kanten een foute reclame.
Later is nu
Die Esso reclame waarin een vader tankt en in de auto zit zijn dochter + braaf vriendje voor een schoolfeestje en hij die jongen ineens ziet als foute knul en hem boos gaat aanstaren. Waaaazig.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik hoopte nog zo dat we er vanaf waren maar ik zag gisteren de aflossingsBLIJE hypotheek weer voorbij komen......
hamaika schreef:
21-11-2018 09:39
Ik hoopte nog zo dat we er vanaf waren maar ik zag gisteren de aflossingsBLIJE hypotheek weer voorbij komen......

Ja. Vriend zag hem voor het eerst. o_o Hij wilde weten of we nu de hele dag moeten dansen aangezien we hypotheekvrij zijn. Leek hem erg vermoeiend. :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Familiemens schreef:
20-11-2018 00:45
Same here. Als ik voor een paar euro per maand extra, reclamevrij zou kijken dan doe ik het meteen.
Dat zou ik er ook voor over hebben.
Nu neem ik vrijwel alles op van de commerciële zenders zodat ik de reclame door kan spoelen. Heb daardoor de McDonalds reclame nog niet gezien, maar wat klinkt die ontzéttend fout zeg!
blad kado :facepalm: tenenkrommend slecht
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
21-11-2018 10:16
Afschuwelijk ja!!!
Rouge__ schreef:
21-11-2018 10:16
Ja! Alsof je dan niet gewoon een abonnement kan kopen voor jezelf ipv je kadobon houden :facepalm:
dianaf schreef:
21-11-2018 09:50
Ja. Vriend zag hem voor het eerst. o_o Hij wilde weten of we nu de hele dag moeten dansen aangezien we hypotheekvrij zijn. Leek hem erg vermoeiend. :facepalm:
Nou echt he?

Belachelijke reclame
Zalando reclame, waar je ziet van wie het zijn/ haar zoveelste kerst is. Nou en
dianaf schreef:
21-11-2018 08:53
Die Esso reclame waarin een vader tankt en in de auto zit zijn dochter + braaf vriendje voor een schoolfeestje en hij die jongen ineens ziet als foute knul en hem boos gaat aanstaren. Waaaazig.

Vind vooral die vader eng. Hij is natuurlijk bang dat die jongen wat gaat uitspoken met zijn dochter(op seksueel gebied) denk ik
Weet niet van welk merk die reclame is, want ik krijg er de kriebels van.

Een vrouw die haar aanrecht/tafel af doet met een rauwe kippenpoot!

GATVER!

En die nieuwe van McDonald's .... Wat een slap gedoe.

Mute! Mute! Mute!
Een koffie reclame waarbij een moeder ‘s middags de wifi eruit trekt en pubers die vervolgens als makke schapen naar beneden komen om gezellig met z’n allen koffie te drinken. Totaal ongeloofwaardig. Als tiener kom je op zo’n moment toch schreeuwend en vloekend van de trap af gestampt en roep je dat ze op moet tyfen met haar kutkoffie.
ladybass schreef:
04-12-2018 19:52
Een koffie reclame waarbij een moeder ‘s middags de wifi eruit trekt en pubers die vervolgens als makke schapen naar beneden komen om gezellig met z’n allen koffie te drinken. Totaal ongeloofwaardig. Als tiener kom je op zo’n moment toch schreeuwend en vloekend van de trap af gestampt en roep je dat ze op moet tyfen met haar kutkoffie.
Als mijn tiener dat tegen mij zegt giet ik die koffie over haar hoofd...
Amstel bier reclame gaat echt op mute bij mij. "‘In de commercial vertellen verschillende Amstel drinkers wat Amstel allemaal niet is: dat Amstel bier niet hip, niet stoer, niet cool en al helemaal niet episch is. “Sodemieter op” Het gaat ze om de smaak van het bier en die is lekker van zichzelf.’
Sodemieter zelf op (6)
Die radioreclame over een zwangere vrouw die is gestopt met roken. Echt hartstikke goed hoor, en ik snap dat ze zo'n reclame maken. Maar hij komt iets te vaak voorbij, nu weet ik het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven