Collega doet zo bot
woensdag 21 november 2018 om 20:25
Moet je hier om huilen? Ik begrijp het misschien verkeerd, maar hij bedoelde toch te zeggen dat het slordig van hem was? Hij verhief niet zijn stem naar jou, hij sprak eerder zichzelf vermanend toe.
Ik denk echt dat je hier te zwaar aan tilt en het voorbeeld lijkt ook niets te maken te hebben met zijn nieuwe functie.
Ontspan.
Ik denk echt dat je hier te zwaar aan tilt en het voorbeeld lijkt ook niets te maken te hebben met zijn nieuwe functie.
Ontspan.
woensdag 21 november 2018 om 20:27
Dan nog is het een eikel met zijn f*ing bekertje. Ik zou ook janken als ik met zulke lui moest werken.Nitflex schreef: ↑21-11-2018 20:25Moet je hier om huilen? Ik begrijp het misschien verkeerd, maar hij bedoelde toch te zeggen dat het slordig van hem was? Hij verhief niet zijn stem naar jou, hij sprak eerder zichzelf vermanend toe.
Ontspan.
Damned if I don’t
woensdag 21 november 2018 om 20:27
Als je de moeite niet kan nemen om normaal op iemand te reageren,blijf dan weg. Wat een klote reacties weer pfff.
Het is een lul. De volgende keer gewoon terugbijten en aangeven dat hij het op een normale toon kan zeggen, of weg mag blijven. Niet om huilen. Maak jezelf iets harder. Mijn moeder kan om dit soort dingen ook huilen. Maar helaas. De wereld is hard, en je gaat echt niet dood als jij jezelf wat hader opstelt. Dus trek het je niet persoonlijk aan, want het gaat niet om jou. Wel hoe je er zelf op reageerd. Gewoon denken, wat een lul! In plaats van, ik ben te lief, waar heb ik dit aan verdiend, het is niet eerlijk. Dat dacht ik toen ik 15 was. Maar dat soort gedachtes hebben helemaal geen nut wanneer je een volwassen vrouw bent. Je hebt nou eenmaal idioten op deze aardkloot. Deal ermee op het moment: Zeg, een toontje lager vriendelijke vriend!, ik bedoelde er niks mee, chill". En ga verder met je dag en je leven.
Het is een lul. De volgende keer gewoon terugbijten en aangeven dat hij het op een normale toon kan zeggen, of weg mag blijven. Niet om huilen. Maak jezelf iets harder. Mijn moeder kan om dit soort dingen ook huilen. Maar helaas. De wereld is hard, en je gaat echt niet dood als jij jezelf wat hader opstelt. Dus trek het je niet persoonlijk aan, want het gaat niet om jou. Wel hoe je er zelf op reageerd. Gewoon denken, wat een lul! In plaats van, ik ben te lief, waar heb ik dit aan verdiend, het is niet eerlijk. Dat dacht ik toen ik 15 was. Maar dat soort gedachtes hebben helemaal geen nut wanneer je een volwassen vrouw bent. Je hebt nou eenmaal idioten op deze aardkloot. Deal ermee op het moment: Zeg, een toontje lager vriendelijke vriend!, ik bedoelde er niks mee, chill". En ga verder met je dag en je leven.
woensdag 21 november 2018 om 20:28
Dat zou een mooie boel worden hierUniverseinmotion schreef: ↑21-11-2018 20:27Als je de moeite niet kan nemen om normaal op iemand te reageren,blijf dan weg. Wat een klote reacties weer pfff.
woensdag 21 november 2018 om 20:31
Ik zou serieus heel hard gaan huilen met van die lange uithalen en veel snot enzo.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 21 november 2018 om 20:32
Ik kan het me eigenlijk wel voorstellen, dat je naderhand moet huilen. Ik kan ook heel erg schrikken als mensen me bot behandelen en ik het niet had verwacht, en me daarna heel kut voelen. Alsof je minder waard bent dat je zelfs voor zo'n simpele opmerking afgesnauwd wordt en niemand om je heen er wat van zegt en jij ook met je bek vol tanden staat. Maar meestal speelt er dan meer (erg moe, sowieso niet lekker in m'n vel, etc) waardoor je niet kunt relativeren.
woensdag 21 november 2018 om 20:32
Pinda-Kaas schreef: ↑21-11-2018 20:30Ik snap er niks van. Hij laat rommel bij jou achter, komt dat later ophalen en maakt zijn excuus, en dan voel jij je aangevallen en ga je huilen? Moet je huilen omdat hij hard praatte? Hij heeft toch niks onaardigs tegen je gezegd?
Hij sprak streng.