Betrapt!?
vrijdag 23 november 2018 om 14:49
Een leuke man ontmoet, alles klopte; sexueel, qua humor enz. Zelfs al voorzichtig voor het nieuwe jaar plannen maken.
Ineens veranderde zijn gedrag en voelde ik dat er niet klopte, alles escaleerde en is nu voorbij, zomaar dacht ik.
Nu heb ik zitten denken wat het heeft kunnen zijn en weet ik zeker dat hij in mijn telefoon mijn whatsapp heeft gelezen, hier stonden explicite teksten over weer van mij met een andere gast waar ik nooit seks mee heb gehad maar die ik wel gelijktijdig had leren kennen.
Nu baal ik ontzettend dat hij dit heeft gelezen want door de strekking en timing van deze appjes kan ik mij voorstellen dat hij nu denkt dat ik onbetrouwbaar ben.
Dus alles is naar de klote......
Ineens veranderde zijn gedrag en voelde ik dat er niet klopte, alles escaleerde en is nu voorbij, zomaar dacht ik.
Nu heb ik zitten denken wat het heeft kunnen zijn en weet ik zeker dat hij in mijn telefoon mijn whatsapp heeft gelezen, hier stonden explicite teksten over weer van mij met een andere gast waar ik nooit seks mee heb gehad maar die ik wel gelijktijdig had leren kennen.
Nu baal ik ontzettend dat hij dit heeft gelezen want door de strekking en timing van deze appjes kan ik mij voorstellen dat hij nu denkt dat ik onbetrouwbaar ben.
Dus alles is naar de klote......
vrijdag 23 november 2018 om 16:06
Ik heb een keer mijn telefoon laten liggen, hij heeft toen in mijn telefoon de chatgedchiedenis gelezen van tussen mij en mijn voormalige huisgenoot; deze heb ik gelijktijdig leren kennen en heb daar eigenlijk alleen maar explicite dingen mee op de apl xgeschreven. Verder heb wij geen seks gehad en tegelijktijdig allebei een ander ontmoet.
Ik dus met degene die in mijn telefoon heeft gelezen.
Ik dus met degene die in mijn telefoon heeft gelezen.
vrijdag 23 november 2018 om 16:12
vrijdag 23 november 2018 om 16:14
vrijdag 23 november 2018 om 16:25
Situatie: via Tinder tegelijkertijd verschillende gasten leren kennen. Met beiden een date gehad, met huisgenoot had ik iets van nee en bleef het bij expliciete apps en beetje zoenen.
Hij zocht woonruimte en is bij mij kamer komen huren en ondertussen werd thet tussen mij en de ander dus geheel onverwacht dus wel iets serieus.
Huisgenoot ging ook verder daten en kreeg relatie met zijn huidige vriendin.
Hij zocht woonruimte en is bij mij kamer komen huren en ondertussen werd thet tussen mij en de ander dus geheel onverwacht dus wel iets serieus.
Huisgenoot ging ook verder daten en kreeg relatie met zijn huidige vriendin.
vrijdag 23 november 2018 om 16:35
Dus eigenlijk leest hij dat je bent gaan ‘samenwonen’ met een date die je tegelijkertijd met hem hebt leren kennen. En dat je met die huisgenoot hebt gezoend en wel zin had in meer terwijl je hem aan het leren kennen was. Hij had wsl al een vreemd gevoel bij die huisgenoot en hij ging op onderzoek uit? En kwam erachter dat zijn vermoedens werden bevestigd... Ik snap hem eerlijk gezegd wel. Ik had hetzelfde gedaan als ik erachter kwam dat mijn date met wie ik serieuze plannen had zijn andere date met wie hij ook gezoend had, bij hem had laten wonen... Zonder mij het hele verhaal vooraf te vertellen. Dat is een harde les: altijd open en eerlijk zijn in een (beginnende) relatie... Altijd eigenlijk ...
vrijdag 23 november 2018 om 16:37
vrijdag 23 november 2018 om 16:41
Maar als ze één van de twee laat intrekken zonder degene met wie ze verder date open en eerlijk te vertellen wat de situatie is, is er meer aan de hand dan simultaan daten... En dan ligt de breuk echt niet aan whats app...creativeguy schreef: ↑23-11-2018 16:37Wederom blijkt : whatsapp maakt meer kapot dan je lief hebt.
Want de actie van TO als ze nog net in de beginnende date fase is met twee mannen tegelijk contact heeft, nog helemaal niet zo fout. Maar omdat alle chats gelogd worden kan dat vervelende gevolgen hebben.
vrijdag 23 november 2018 om 16:42
vrijdag 23 november 2018 om 16:46
Als mijn man had geweten dat ik ook op date ging met een ander, dan had hij mij vriendelijk bedankt. Ik heb rond diezelfde tijd ook een moment gehad waar iemand mij op date vroeg. Erg leuke gast. Maar ik wil iemand graag behandelen als mens, en niet als optie. Dus ik heb nee gezegd. Man wist er van. Heeft mij later verteld dat hij daar erg blij mee was. Want hij wilde geen energie in iemand steken die hem niet serieus neemt.
Als ik het wel had gedaan, en ranzige smsjes had gestuurd, met hem had gezoend en hij mijn huisgenoot was geworden? Wauw nee. Andersom zou ik er dan ook klaar mee zijn. Het zegt iets over iemand. En dat maakt je nog geen slecht mens. Maar zo'n gedachtegang zou ook niet bij mij passen. Andere hebben er weer veel minder moeite mee. Hij dus wel. Hij zal wel een vreemd voorgevoel hebben gehad, en die was dus juist.
Ik zou met hem een gesprek aangaan, en hem eerlijk uitleggen dat je stom bent geweest. Maar dat je serieus voor hem wil gaan. Meer kun je niet doen.
Als ik het wel had gedaan, en ranzige smsjes had gestuurd, met hem had gezoend en hij mijn huisgenoot was geworden? Wauw nee. Andersom zou ik er dan ook klaar mee zijn. Het zegt iets over iemand. En dat maakt je nog geen slecht mens. Maar zo'n gedachtegang zou ook niet bij mij passen. Andere hebben er weer veel minder moeite mee. Hij dus wel. Hij zal wel een vreemd voorgevoel hebben gehad, en die was dus juist.
Ik zou met hem een gesprek aangaan, en hem eerlijk uitleggen dat je stom bent geweest. Maar dat je serieus voor hem wil gaan. Meer kun je niet doen.
vrijdag 23 november 2018 om 16:57
Ik vind het ook respectloos. Maar goed, dat vind ik ook van zomaar in iemands telefoon kijken.manisha-362 schreef: ↑23-11-2018 16:51Ik vind het triest dat 'opties hebben' tegenwoordig als zo normaal wordt gezien. Ik vind het echt respectloos. Maar goed, ik zal wel ouderwets zijn.
¡Apagando las luces!
vrijdag 23 november 2018 om 17:08
Hij was op de hoogte dat mijn huisgenoot een tinderdate was, ik ben vanaf het begin eerlijk geweest over de hele situatie.
Met de huisgenoot wilde ik juist niks omdat het niet goed voelde maar we zijn nog steeds goede kennissen, ook nu hij zijn vriendin heeft. Er is dus niks voorgevallen behalve beetje appen en zoenen voor ik dus met de ander op date ging.
Met de huisgenoot wilde ik juist niks omdat het niet goed voelde maar we zijn nog steeds goede kennissen, ook nu hij zijn vriendin heeft. Er is dus niks voorgevallen behalve beetje appen en zoenen voor ik dus met de ander op date ging.
vrijdag 23 november 2018 om 17:10
Maar als jij vanaf het begin heel eerlijk was over de situatie, waarom is hij dan weg? Dan kon hij toch niets te weten komen wat hij nog niet wist?Pusswithoutboots schreef: ↑23-11-2018 17:08Hij was op de hoogte dat mijn huisgenoot een tinderdate was, ik ben vanaf het begin eerlijk geweest over de hele situatie.
vrijdag 23 november 2018 om 17:13
vrijdag 23 november 2018 om 17:13
Klopt gewoon niet.Vivavandaag schreef: ↑23-11-2018 17:10Maar als jij vanaf het begin heel eerlijk was over de situatie, waarom is hij dan weg? Dan kon hij toch niets te weten komen wat hij nog niet wist?