Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 26 november 2018 om 17:40
Yep.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
maandag 26 november 2018 om 17:41
Ja, dat zijn van die typische mensen die denken dat Nederlandse normen echt wel overal gelden. Nou, echt niet. Maar, als je geen raad wil hebben of niets wil aannemen, stel die vraag dan ook niet.
Ik ben er ooit geweest. Had het niet willen missen, maar vond het tegelijk ook geen prettige plek om te zijn.
maandag 26 november 2018 om 17:57
Ik kwam het daar net toevallig tegen.Pipistrello schreef: ↑26-11-2018 17:54Ik gok alleen in het bugtopic. Vanuit hier doorsturen naar de TD is vast veel meer werk dan vanuit het bugtopic.
Beetje fatsoenlijk zijn en dat melden is schijnbaar teveel gevraagd.
De ene keer moet zo’n melding namelijk hier en de andere keer weer op het bugtopic en de keer daarop weer op de mail.
maandag 26 november 2018 om 18:28
Maar welke opleiding dan?Het-groepje schreef: ↑26-11-2018 18:26Toen ik nog studeerde had de opleiding 'speciale' stageplekken voor wat moeilijk plaatsbare leerlingen. Misschien zoiets?
maandag 26 november 2018 om 18:32
Glibberig? Omdat ik niet altijd meega in het afzeiken van de moderators? Wat flauw.
maandag 26 november 2018 om 18:49
maandag 26 november 2018 om 19:05
Slechte poging tot rellen.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 26 november 2018 om 19:07
Doe niet zo mal.
maandag 26 november 2018 om 19:11
Ik vind discussies verplaatsen naar napraat wel een goede oplossing, volgens mij is napraat daar ook voor (en voor maaktijdsuggesties natuurlijk, en om te miepen over de spelling van anderen).
Dingetje is alleen dat discussies over mods andere dingen zijn dat communicatie gericht op mods.
En verder is Sanoma natuurlijk een ideale plaats om te leren hoe je een online community moet managen. Je mag er eindeloos fouten maken en kúnt niet zakken omdat je geen begeleiding krijgt en je niet aan een visie of een beleid moet houden. Tegen de tijd dat je een klein beetje doorhebt wat je allemaal fout doet komt de nieuwe lichting.
Dingetje is alleen dat discussies over mods andere dingen zijn dat communicatie gericht op mods.
En verder is Sanoma natuurlijk een ideale plaats om te leren hoe je een online community moet managen. Je mag er eindeloos fouten maken en kúnt niet zakken omdat je geen begeleiding krijgt en je niet aan een visie of een beleid moet houden. Tegen de tijd dat je een klein beetje doorhebt wat je allemaal fout doet komt de nieuwe lichting.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 26 november 2018 om 19:18
het is weggehaald. maar missie gaat nog even door
na alle stront over sylvana wordt ze nu beschuldigd van antisemitisme
opmerkelijk net in eenvandaag ging het over het toenemende antisemitisme en de analyse was dat de “vrijheid van meningsuiting”, alles kunnen zeggen wat je wilt ook al kwets je daar mensen of groepen mee, waar de antisylvanisten en actueelvluchtelingenschrijvers zo prat op gaan, wordt gezien als de oorzaak van de dreiging en haat tegen Joden
maandag 26 november 2018 om 19:22
S-Meds schreef: ↑26-11-2018 19:18het is weggehaald. maar missie gaat nog even door
na alle stront over sylvana wordt ze nu beschuldigd van antisemitisme
opmerkelijk net in eenvandaag ging het over het toenemende antisemitisme en de analyse was dat de “vrijheid van meningsuiting”, alles kunnen zeggen wat je wilt ook al kwets je daar mensen of groepen mee, waar de antisylvanisten en actueelvluchtelingenschrijvers zo prat op gaan, wordt gezien als de oorzaak van de dreiging en haat tegen Joden
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.