Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
yette schreef:
27-11-2018 06:27
Slaap lekker straks, Kia!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kiki is weer tenenkrommend.
Tjonge dat kind maakt wat mee hoor.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Een man die andere mannen in elkaar beukt, omdat je ze geneukt hebt. Wat romantisch.
SombraOnline schreef:
27-11-2018 11:35
Het is soms net een kleuterklas hier :rofl:
Afbeelding
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nemaìn’ schreef:
27-11-2018 15:06
Een man die andere mannen in elkaar beukt, omdat je ze geneukt hebt. Wat romantisch.
Nou hè! Doe mij er zo eentje :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Wat een liegende mannen voor vandaag op de relatiepijler.
Het begint wel op te vallen.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 27-11-2018 15:51
1.18% gewijzigd
Rosabella1 schreef:
27-11-2018 14:40
Kiki is weer tenenkrommend.
Tjonge dat kind maakt wat mee hoor.
En ze blijft steeds 25 jaar.
Dat wil ik ook wel, eeuwig 25 blijven.
Nou inderdaad, wilde ook net posten dat de relatiepijler zo wat ontploft is.
TanteBedelia schreef:
27-11-2018 15:48
En ze blijft steeds 25 jaar.
Dat wil ik ook wel, eeuwig 25 blijven.
25! Was het maar zo'n feest. :proud:
Rosabella1 schreef:
27-11-2018 18:37
25! Was het maar zo'n feest. :proud:

Dat was bij mij in de vorige eeuw.
Is die Marksd wel lekker in zijn koppie?
yasmijn schreef:
27-11-2018 18:59
Is die Marksd wel lekker in zijn koppie?

Ssst. Hij vindt alles op de man. de huilie
Pipistrello schreef:
27-11-2018 18:54
:lol: Ik vond 35 toch echt leuker dan 25. Niet omwille van Kiki toestanden, maar toen had ik veel meer mijn 'draai' en mezelf gevonden en was gelukkiger dan in mijn twintiger jaren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Toen ik 35 was ik een poosje vrijgezel en had ik Kiki toestanden :biggrin:
Pipistrello schreef:
27-11-2018 19:13
:-D Hopelijk zonder het deurmatgehalte en de stupiditeit van Kiki!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Pipistrello schreef:
27-11-2018 18:54
Ja bij mij ook :proud:
Pipistrello schreef:
O vertel!
Pipistrello schreef:
Ik rond 30, maar Kiki is echt kinderspel hoor.
S-Meds schreef:
27-11-2018 00:46
Ik heb het gelezen hoor. Ze beschuldigde ss van antisemitisme en zei iets als misselijke trut ofzo.
Niet echt zweerverhogend
Wat je hier beweert is schandalig, want je weet heel goed dat ik dat niet geschreven heb. Als ik een ban aan mijn broek krijg, dan zou jij dat voor deze post hier zeker ook moeten krijgen, want dit is wel degelijk stemmingmakerij. Hoe zit dat eigenlijk mods? Is zwartmaken van een forummer gewoon toegestaan op dit forum?

De enige fout die ik maakte, was dat ik het woord t..t gebruikte. Dat kwam, omdat ik behoorlijk boos was over het nieuwsitem dan ik gezien had. Hieronder de letterlijk tekst die ik schreef (op het woord t..t na) en waar geen woord van gelogen is. Ik heb haar dus niet misselijk genoemd en niet van antisemitisme beschuldigd.

Tekst post: "Net op NPO1 over de toenemende Jodenhaat in Nederland. Schandalig en beschamend dat wij dit met zijn allen laten gebeuren. Ook schandalig en beschamend is het feit dat Sylvana met haar BIJ1 de Joden in de kou laat staan. En dan de mond vol hebben over een “inclusieve samenleving”. De hypocriete ....!"

Als je een dergelijk manifest van de Joodse gemeenschap weigert te tekenen dan laat je ze dus in de kou staan. Dat lijkt mij een heel terechte constatering. Daarmee heb ik helemaal niet gezegd dat Sylvana Simons een antisemiet is. Ik vind het schandalig dat S-meds bewust mijn woorden verdraaid.

Als ik een dergelijke post zoals ik hem net geplaatst heb, dus zonder het betreffende t-woord, op het forum niet toegestaan is, dan mag wat mij betreft mijn account op anoniem, want dan gaat de censuur mij hier te ver. Ik wil dan wel graag weten, wat er feitelijk onjuist zou zijn aan mijn post
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2018 22:27
Reden: Naam geanonimiseerde weggehaald
0.65% gewijzigd
Sommige mensen kunnen beter een vivaverbod nemen. Gewoon al voor hun eigen geluk.
Nemaìn’ schreef:
27-11-2018 19:27
Ik rond 30, maar Kiki is echt kinderspel hoor.

Ik rond 25. Ik kijk er met genoegen op terug :kwijl:
Lucifer2018 schreef:
27-11-2018 19:42
Sommige mensen kunnen beter een vivaverbod nemen. Gewoon al voor hun eigen geluk.
Pppppp——intje————-
Lucifer2018 schreef:
27-11-2018 19:42

En dan te bedenken dat leuke forummers zoals Shifty vrijwillig opstappen... :|
Ik heb nooit Kiki-toestanden gehad. Maar ik won wel vaak met Yahtzee. Dat is ook mooi.
Leuk is een waardeoordeel, geen universele waarheid ofzo.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven