Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 27 november 2018 om 15:06
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 27 november 2018 om 15:08
dinsdag 27 november 2018 om 15:48
En ze blijft steeds 25 jaar.Rosabella1 schreef: ↑27-11-2018 14:40Kiki is weer tenenkrommend.
Tjonge dat kind maakt wat mee hoor.
Dat wil ik ook wel, eeuwig 25 blijven.
dinsdag 27 november 2018 om 18:37
25! Was het maar zo'n feest.TanteBedelia schreef: ↑27-11-2018 15:48En ze blijft steeds 25 jaar.
Dat wil ik ook wel, eeuwig 25 blijven.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 27 november 2018 om 18:54
Dat was bij mij in de vorige eeuw.
dinsdag 27 november 2018 om 19:09
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 27 november 2018 om 19:18
Pipistrello schreef: ↑27-11-2018 19:13Toen ik 35 was ik een poosje vrijgezel en had ik Kiki toestanden![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 27 november 2018 om 19:25
Ja bij mij ook
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 27 november 2018 om 19:26
O vertel!Pipistrello schreef: ↑27-11-2018 19:13Toen ik 35 was ik een poosje vrijgezel en had ik Kiki toestanden![]()
dinsdag 27 november 2018 om 19:27
Ik rond 30, maar Kiki is echt kinderspel hoor.Pipistrello schreef: ↑27-11-2018 19:13Toen ik 35 was ik een poosje vrijgezel en had ik Kiki toestanden![]()
dinsdag 27 november 2018 om 19:38
Wat je hier beweert is schandalig, want je weet heel goed dat ik dat niet geschreven heb. Als ik een ban aan mijn broek krijg, dan zou jij dat voor deze post hier zeker ook moeten krijgen, want dit is wel degelijk stemmingmakerij. Hoe zit dat eigenlijk mods? Is zwartmaken van een forummer gewoon toegestaan op dit forum?
De enige fout die ik maakte, was dat ik het woord t..t gebruikte. Dat kwam, omdat ik behoorlijk boos was over het nieuwsitem dan ik gezien had. Hieronder de letterlijk tekst die ik schreef (op het woord t..t na) en waar geen woord van gelogen is. Ik heb haar dus niet misselijk genoemd en niet van antisemitisme beschuldigd.
Tekst post: "Net op NPO1 over de toenemende Jodenhaat in Nederland. Schandalig en beschamend dat wij dit met zijn allen laten gebeuren. Ook schandalig en beschamend is het feit dat Sylvana met haar BIJ1 de Joden in de kou laat staan. En dan de mond vol hebben over een “inclusieve samenleving”. De hypocriete ....!"
Als je een dergelijk manifest van de Joodse gemeenschap weigert te tekenen dan laat je ze dus in de kou staan. Dat lijkt mij een heel terechte constatering. Daarmee heb ik helemaal niet gezegd dat Sylvana Simons een antisemiet is. Ik vind het schandalig dat S-meds bewust mijn woorden verdraaid.
Als ik een dergelijke post zoals ik hem net geplaatst heb, dus zonder het betreffende t-woord, op het forum niet toegestaan is, dan mag wat mij betreft mijn account op anoniem, want dan gaat de censuur mij hier te ver. Ik wil dan wel graag weten, wat er feitelijk onjuist zou zijn aan mijn post
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2018 22:27
Reden: Naam geanonimiseerde weggehaald
Reden: Naam geanonimiseerde weggehaald
0.65% gewijzigd
dinsdag 27 november 2018 om 19:53
Pppppp——intje————-Lucifer2018 schreef: ↑27-11-2018 19:42Sommige mensen kunnen beter een vivaverbod nemen. Gewoon al voor hun eigen geluk.
dinsdag 27 november 2018 om 19:53
Lucifer2018 schreef: ↑27-11-2018 19:42Sommige mensen kunnen beter een vivaverbod nemen. Gewoon al voor hun eigen geluk.
En dan te bedenken dat leuke forummers zoals Shifty vrijwillig opstappen...