Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 28 november 2018 om 13:23
Win-win situatie!feow schreef: ↑28-11-2018 12:51Niet zo negatief.
De boef krijgt zijn lichaamsbeweging dankzij de steeds wegrennende cavia.
Zelfs cavia snapt "pieppiep" al snel de regel 'maak eens een geluidje' als het saai wordt.
Ze houden elkaar lekker bezig.
En boef wint en dat is ook lekker.
Dan heb je geen caviazorgen meer.
En met die boef hoefde je nooit naar de dierenarts dus dat scheelt ook weer stress en gedoe.
woensdag 28 november 2018 om 13:38
woensdag 28 november 2018 om 13:53
Rot voor je duchess.
Maar zo te lezen vind jij je werkgever ook niet bij jou passen.
Daarom zou ik, als ik jou was, het draaien in mijn voordeel en iets zoeken wat wel past en veel gelukkiger worden.
Maar zo te lezen vind jij je werkgever ook niet bij jou passen.
Daarom zou ik, als ik jou was, het draaien in mijn voordeel en iets zoeken wat wel past en veel gelukkiger worden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 28 november 2018 om 14:02
Ik denk dat je dan juist lekker even met je cavia moet zijn nu, sterke vrouw. Minimaal drie maanden.Head* schreef: ↑28-11-2018 12:31Ik voel me al een tijdje niet zo goed. Heel moe, kan niets meer hebben. De huisarts denkt dat ik overspannen ben. Maar hoe kan dat dan? Ik werk niet, slaap goed.
Nu is het wel zo, dat mijn cavia de laatste tijd veel aandacht vraagt. Is vaak ziek, dus ik moet er af en toe mee naar de dierenarts. Hij is zelfs geopereerd! Dat trekt natuurlijk best een wissel op je mentale veerkracht. Wat denken jullie? Zou ik overspannen zijn door al de stress en het werk ivm mijn cavia?
woensdag 28 november 2018 om 14:06
Balen Duchess. Ik hoop dat je snel wat anders leuk vindt. Zoiets komt altijd even hard aan.DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-11-2018 12:58Ik zeg wat ik denk, blijkbaar wordt dat niet gewaardeerd.
Een mooie solliciteer outfit shoppen kan je misschien opvrolijken?
woensdag 28 november 2018 om 14:46
Balen zegDuchessMeganMarkle schreef: ↑28-11-2018 12:38Ik heb net te horen gekregen dat mijn arbeidscontract stopt.
woensdag 28 november 2018 om 15:04
heb je nog gesolliciteerd om stewardess te worden?DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-11-2018 12:38Ik heb net te horen gekregen dat mijn arbeidscontract stopt.
woensdag 28 november 2018 om 15:15
Hetvrijewoord schreef: ↑28-11-2018 07:41Met dank aan?
Wellicht eens kijken op het napraattopic? Is dat de sfeer die jullie voor ogen hebben?
Of verdere discussie wat toevoegt bepalen de forummers die er schrijven wel of is dat ook een nieuwe regel?
Fijn toch dat smeds, betweeter en consorten na een maand eindelijk hun zin hebben, laat het topic zelf vooral staan zodat iedereen kan lezen wie er uit was op provocatie, bans en stafjes.
Dit soort enge praktijken zorgt er alleen maar voor dat er een nieuw topic aangemaakt gaat worden, al was het alleen maar om aan te tonen hoe het hier rolt.
Tissue?
woensdag 28 november 2018 om 16:21
Met hoeveel van die dozen loop jij eigenlijk te slepen?!
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 28 november 2018 om 16:39
Bij dat laatste kan ik me iets voorstellenDuchessMeganMarkle schreef: ↑28-11-2018 12:56Ik dacht dat het verlengd zou worden naar aanleiding van positieve functioneringgesprek, maar helaas. Ze vinden mij verbaal aanwezig.
Maar niet getreurd, er zijn op dit moment meer banen dan kerken.
woensdag 28 november 2018 om 16:45
Kut zeg. Kan je dan nog wel rondkomen?DuchessMeganMarkle schreef: ↑28-11-2018 12:38Ik heb net te horen gekregen dat mijn arbeidscontract stopt.
woensdag 28 november 2018 om 16:52
woensdag 28 november 2018 om 17:21
Hetvrijewoord schreef: ↑28-11-2018 17:14Jemig worden mijn posts nu gewoon genegeerd door de mods?
Dat biedt perspectieven.
Is het nou echt zo moeilijk om te begrijpen dat vragen niet in dit topic maar via e-mail gesteld moeten worden? Het staat zó duidelijk in de OP en is echt al duizend keer uitgelegd. En dan toch stug door blijven gaan en maar blijven drammen.
woensdag 28 november 2018 om 17:24
Wat bijzonder dat je niet reageert op al die roepers drammers hier die menen dat topics weg moeten.
Hoe komt dat nou toch?
woensdag 28 november 2018 om 17:27
Hetvrijewoord schreef: ↑28-11-2018 17:24Moderators deze forummer quote mijn eerdere bericht van hier in een ander topic.
Kennelijk weet deze banneling prima dat dat tegen de regels is (ik heb er zelfs ooit een ban voor gekregen)
Wordt er weer met twee maten gemeten?
Denk eens na zeg. Dat heeft een mod dus verplaatst en niet die forummer.
Ben je nu gewoon aan het zuigen om het zuigen?
woensdag 28 november 2018 om 17:32
Volgens mij heb jij die opgebruikt na een maandje huilen aldaar.
woensdag 28 november 2018 om 17:37
De mod heeft deze verplaatst. Leer lezen.Hetvrijewoord schreef: ↑28-11-2018 17:24Moderators deze forummer quote mijn eerdere bericht van hier in een ander topic.
Kennelijk weet deze banneling prima dat dat tegen de regels is (ik heb er zelfs ooit een ban voor gekregen)
![]()
¡Apagando las luces!
woensdag 28 november 2018 om 17:42
Pipistrello schreef: ↑28-11-2018 17:27Denk eens na zeg. Dat heeft een mod dus verplaatst en niet die forummer.
Ben je nu gewoon aan het zuigen om het zuigen?
En niet zo'n klein beetje ook.
woensdag 28 november 2018 om 17:43
Ben je nog aan het janken? Ga slapen.Hetvrijewoord schreef: ↑28-11-2018 17:24Moderators deze forummer quote mijn eerdere bericht van hier in een ander topic.