Vriend badoo
vrijdag 30 november 2018 om 00:21
Hoi allemaal,
Via een vriendin kreeg ik vanavond te horen dat ze mijn vriend op badoo zag staan. Meteen heb ik de app gedownload en zag ik inderdaad zijn profiel! Zelfs met een nieuwe foto die hij vorige week gemaakt had. Meteen heb ik hem opgebeld en hij ontkende natuurlijk. Ik heb toen hallo gestuurd en zag bij laatst online staan 1 dag geleden.
Hij blijft maar beweren dat dit echt niet kan en hij die app niet op zijn telefoon heeft. Hij zei hoe kan ik het bewijzen??? Ik was woest en hij zei daarop; weet je wat jij moet doen? Als je zo onzeker bent moet je eens goed nadenken of je wel toe bent aan een relatie. Ik ben vaker onzeker geweest namelijk. Later bood hij zijn excuses aan omdat hij ook erg geschrokken was. Ik ben naar hem toe gegaan, hij heeft de app gedownload want die app stond op dat moment niet in zijn tel (kan natuurlijk verw zijn, maar zijn profiel was nog wel actief) en hebben toen zijn account verwijderd, dit was gekoppeld aan zijn fb dus vandaar kon het verwijderd worden.
Op dat moment vertrouwde ik hem want hij gaf me echt het gevoel dat ie van niks wist. Maar die vriendin van mij zegt dat ik me niet moet laten bedonderen.
Ik heb nu geen idee wat ik moet geloven. We hebben verder een leuke relatie en hij kwam zo geloofwaardig over. Maar mijn verstand zegt dat dit ook vreemd is, maar al vaker heb ik rare verhalen over badoo gehoord.
Wat hadden jullie gedaan?
Via een vriendin kreeg ik vanavond te horen dat ze mijn vriend op badoo zag staan. Meteen heb ik de app gedownload en zag ik inderdaad zijn profiel! Zelfs met een nieuwe foto die hij vorige week gemaakt had. Meteen heb ik hem opgebeld en hij ontkende natuurlijk. Ik heb toen hallo gestuurd en zag bij laatst online staan 1 dag geleden.
Hij blijft maar beweren dat dit echt niet kan en hij die app niet op zijn telefoon heeft. Hij zei hoe kan ik het bewijzen??? Ik was woest en hij zei daarop; weet je wat jij moet doen? Als je zo onzeker bent moet je eens goed nadenken of je wel toe bent aan een relatie. Ik ben vaker onzeker geweest namelijk. Later bood hij zijn excuses aan omdat hij ook erg geschrokken was. Ik ben naar hem toe gegaan, hij heeft de app gedownload want die app stond op dat moment niet in zijn tel (kan natuurlijk verw zijn, maar zijn profiel was nog wel actief) en hebben toen zijn account verwijderd, dit was gekoppeld aan zijn fb dus vandaar kon het verwijderd worden.
Op dat moment vertrouwde ik hem want hij gaf me echt het gevoel dat ie van niks wist. Maar die vriendin van mij zegt dat ik me niet moet laten bedonderen.
Ik heb nu geen idee wat ik moet geloven. We hebben verder een leuke relatie en hij kwam zo geloofwaardig over. Maar mijn verstand zegt dat dit ook vreemd is, maar al vaker heb ik rare verhalen over badoo gehoord.
Wat hadden jullie gedaan?
vrijdag 30 november 2018 om 00:37
Inderdaad. Toen hebben we de app gedownload en ingelogd met facebook, toen kon het verwijderd worden. En was dus wel echt hetzelfde profiel als wat ik zag. Hij keek zo geloofwaardig dat ie er niks van begreep en telkens zeggen; ik heb een relatie met jou, genoeg aan jou dus waaron zou ik daar op gaan?SallySpectra* schreef: ↑30-11-2018 00:29Het profiel was gekoppeld aan zijn Facebook, maar hij heeft er niets mee te maken?
Ik word vast bedonderd.
vrijdag 30 november 2018 om 00:39
Jep, ook nog een foto van vorige week vers van de pers! En gisteren online stond er... lijkt me toch niet zomaar!Madeliefjees schreef: ↑30-11-2018 00:36De kaboutertjes hebben zomaar een profiel voor hem aangemaakt, en toen ook nog eens zn laatste foto erin geplakt.
Arme jongen....
Wat hadden jullie gedaan met zo’n vriend? Zaterdag komtie weer bij me... Ik wantrouw hem nu echt aangezien hij ook best vaak op whatsapp zit waar ik niks achter zocht.
vrijdag 30 november 2018 om 00:39
Kan het niet meteen vreemdgaan noemen maar voel me wel belazerd. Nooit verwacht!
vrijdag 30 november 2018 om 00:40
Ja en ergste is nog dat hij jou beetje behandeld alsof je dom bent.Dametje12 schreef: ↑30-11-2018 00:37Inderdaad. Toen hebben we de app gedownload en ingelogd met facebook, toen kon het verwijderd worden. En was dus wel echt hetzelfde profiel als wat ik zag. Hij keek zo geloofwaardig dat ie er niks van begreep en telkens zeggen; ik heb een relatie met jou, genoeg aan jou dus waaron zou ik daar op gaan?
Ik word vast bedonderd.![]()
Zou gewoon kwaad worden en dus met de feiten komen.
Dat hij in elk geval maar eerst al eens bekend en de waarheid zegt hoe het echt zit.
vrijdag 30 november 2018 om 00:43
Hou even een slag om de arm... ik stond vroeger op een datingsite en opeens veel later ook op badoo, met een recentere foto van linkedin geplukt.
Na een boze mail is de boel verwijderd, maar volgens mij plukt badoo vanalles van internet.
Na een boze mail is de boel verwijderd, maar volgens mij plukt badoo vanalles van internet.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
vrijdag 30 november 2018 om 00:48
Ja ik heb vaker vreemde verhalen gehoord over badoo vandaar dat ik niet meteen wil oordelen. Maar met een foto van een week geleden vind ik wel erg verdacht!
vrijdag 30 november 2018 om 00:49
vrijdag 30 november 2018 om 00:54
Maar als het een fake account was, was dat waarschijnlijk niet gekoppeld aan jouw FB? En kon je het dus niet zelf verwijderen?
Dit profiel was gekoppeld aan zijn FB profiel. Dat betekent dat je inlogt op Badoo met je FB gegevens...... Dat doe je dus echt zelf....want dan heb je je FB inloggegevens nodig....
TO, hij liegt....
vrijdag 30 november 2018 om 00:56
Is die vriendin wel te vertrouwen?
Geen idee, heb badoo nooit uitgeprobeerd al werd ik vaak uitgenodigd tig jaar geleden om vrienden te worden met iemand uit mijn contactenlijst. Mijn pasgetrouwde buurman met baby.
Achteraf bleek dat zijn ziekelijk jaloerse vriendin en moeder van zijn kind hem niet vertrouwde en hem zo wilde testen. Of hij ging reageren pff...
Hoe dat zit met FB en badoo weet ik niet maar zou zij het profiel op badoo aangemaakt kunnen hebben onder zijn naam?
Ik zou hem zaterdag gewoon zeggen wat je hier ook zegt: het zit je behoorlijk hoog en je wil weten hoe het zit.
Desnoods je vriendin bellen op de speaker waar hij bij zit en vragen: vriendin, hoe zat dat nou met dat badoo, ik snap niet hoe dat kan en hij blijft ontkennen; wat nu?
Wie weet is ZIJ degene die het benauwd krijgt ipv je vriend.
Wist trouwens niet dat het nog bestond, zo populair is het allang niet meer.
Geen idee, heb badoo nooit uitgeprobeerd al werd ik vaak uitgenodigd tig jaar geleden om vrienden te worden met iemand uit mijn contactenlijst. Mijn pasgetrouwde buurman met baby.
Achteraf bleek dat zijn ziekelijk jaloerse vriendin en moeder van zijn kind hem niet vertrouwde en hem zo wilde testen. Of hij ging reageren pff...
Hoe dat zit met FB en badoo weet ik niet maar zou zij het profiel op badoo aangemaakt kunnen hebben onder zijn naam?
Ik zou hem zaterdag gewoon zeggen wat je hier ook zegt: het zit je behoorlijk hoog en je wil weten hoe het zit.
Desnoods je vriendin bellen op de speaker waar hij bij zit en vragen: vriendin, hoe zat dat nou met dat badoo, ik snap niet hoe dat kan en hij blijft ontkennen; wat nu?
vrijdag 30 november 2018 om 00:59
Hij heeft eerder wel badoo gehad met dat fb account, we kennen elkaar daar namelijk van. Toen hebben we het verwijderd! Ik denk ook dat hij liegt. Maar hij heeft vandaag niet gekeken omdat er stond gisteren onl, en ik denk niet dat een app zomaar iets verzint.Zarah schreef: ↑30-11-2018 00:54Maar als het een fake account was, was dat waarschijnlijk niet gekoppeld aan jouw FB? En kon je het dus niet zelf verwijderen?
Dit profiel was gekoppeld aan zijn FB profiel. Dat betekent dat je inlogt op Badoo met je FB gegevens...... Dat doe je dus echt zelf....want dan heb je je FB inloggegevens nodig....
TO, hij liegt....
vrijdag 30 november 2018 om 01:03
Mijn vriendin is wel te vertrouwen. En het account was ook echt gekoppeld aan zijn FB. We hebben de app gedownload, hij heeft ingelogd met zijn fb account op badoo en het verwijderd. Dat account kwam dus toen online en is nu weg... dus een fake account is het niet! Het was echt gekoppeld aan zijn FB.MevrouwMikMak schreef: ↑30-11-2018 00:56Is die vriendin wel te vertrouwen?
Eerder toen ik zelf nog badoo had gaf die bijv wel eens aan dat ik online was terwijl dat niet zo was. Dus ik dacht wie weet haalt badoo ineens gegevens terug via FB? Maarja ik probeer vast een weg te zoeken dat het niet waar is, maar mijn verstand zegt dat dit ook niet klopt.
Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet. We hebben het zonet uitgepraat en ik wou het er niet meer over hebben. Maar nu ik thuis ben knaagt het weer enorm en helemaal als ik zie dat hij online komt op whatsapp en denk dat ie met een ander appt, normaal had ik dit nooit!
vrijdag 30 november 2018 om 01:05
Maar als hij toen zijn account heeft verwijderd bestond dat account dus niet meer. En heeft hij een nieuw account moeten maken waarmee hij weer opnieuw heeft moeten inloggen via FB.....
vrijdag 30 november 2018 om 01:08
Weet je wat het is...je vertrouwt hem niet meer...of dat nu terecht is of niet, je moet geen relatie willen met iemand die je niet vertrouwt. Dat vreet aan je en dat gaat ten koste van jezelf. Kijk maar naar wat er nu gebeurt: hij is online op Whatsapp en jij denkt gelijk het ergste.... Dat moet je je jezelf niet aan willen doen.
vrijdag 30 november 2018 om 01:10
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb ook helemaal geen zin om mij zo te moeten voelen!Zarah schreef: ↑30-11-2018 01:08Weet je wat het is...je vertrouwt hem niet meer...of dat nu terecht is of niet, je moet geen relatie willen met iemand die je niet vertrouwt. Dat vreet aan je en dat gaat ten koste van jezelf. Kijk maar naar wat er nu gebeurt: hij is online op Whatsapp en jij denkt gelijk het ergste.... Dat moet je je jezelf niet aan willen doen.
vrijdag 30 november 2018 om 01:30
vrijdag 30 november 2018 om 01:33
Ik sluit mij hier bij aan.
Ik heb ook wat vreemde dingen gezien dat schijnbaar vanzelf ging.