Vriend badoo
vrijdag 30 november 2018 om 00:21
Hoi allemaal,
Via een vriendin kreeg ik vanavond te horen dat ze mijn vriend op badoo zag staan. Meteen heb ik de app gedownload en zag ik inderdaad zijn profiel! Zelfs met een nieuwe foto die hij vorige week gemaakt had. Meteen heb ik hem opgebeld en hij ontkende natuurlijk. Ik heb toen hallo gestuurd en zag bij laatst online staan 1 dag geleden.
Hij blijft maar beweren dat dit echt niet kan en hij die app niet op zijn telefoon heeft. Hij zei hoe kan ik het bewijzen??? Ik was woest en hij zei daarop; weet je wat jij moet doen? Als je zo onzeker bent moet je eens goed nadenken of je wel toe bent aan een relatie. Ik ben vaker onzeker geweest namelijk. Later bood hij zijn excuses aan omdat hij ook erg geschrokken was. Ik ben naar hem toe gegaan, hij heeft de app gedownload want die app stond op dat moment niet in zijn tel (kan natuurlijk verw zijn, maar zijn profiel was nog wel actief) en hebben toen zijn account verwijderd, dit was gekoppeld aan zijn fb dus vandaar kon het verwijderd worden.
Op dat moment vertrouwde ik hem want hij gaf me echt het gevoel dat ie van niks wist. Maar die vriendin van mij zegt dat ik me niet moet laten bedonderen.
Ik heb nu geen idee wat ik moet geloven. We hebben verder een leuke relatie en hij kwam zo geloofwaardig over. Maar mijn verstand zegt dat dit ook vreemd is, maar al vaker heb ik rare verhalen over badoo gehoord.
Wat hadden jullie gedaan?
Via een vriendin kreeg ik vanavond te horen dat ze mijn vriend op badoo zag staan. Meteen heb ik de app gedownload en zag ik inderdaad zijn profiel! Zelfs met een nieuwe foto die hij vorige week gemaakt had. Meteen heb ik hem opgebeld en hij ontkende natuurlijk. Ik heb toen hallo gestuurd en zag bij laatst online staan 1 dag geleden.
Hij blijft maar beweren dat dit echt niet kan en hij die app niet op zijn telefoon heeft. Hij zei hoe kan ik het bewijzen??? Ik was woest en hij zei daarop; weet je wat jij moet doen? Als je zo onzeker bent moet je eens goed nadenken of je wel toe bent aan een relatie. Ik ben vaker onzeker geweest namelijk. Later bood hij zijn excuses aan omdat hij ook erg geschrokken was. Ik ben naar hem toe gegaan, hij heeft de app gedownload want die app stond op dat moment niet in zijn tel (kan natuurlijk verw zijn, maar zijn profiel was nog wel actief) en hebben toen zijn account verwijderd, dit was gekoppeld aan zijn fb dus vandaar kon het verwijderd worden.
Op dat moment vertrouwde ik hem want hij gaf me echt het gevoel dat ie van niks wist. Maar die vriendin van mij zegt dat ik me niet moet laten bedonderen.
Ik heb nu geen idee wat ik moet geloven. We hebben verder een leuke relatie en hij kwam zo geloofwaardig over. Maar mijn verstand zegt dat dit ook vreemd is, maar al vaker heb ik rare verhalen over badoo gehoord.
Wat hadden jullie gedaan?
vrijdag 30 november 2018 om 01:39
We hebben rustig gepraat maar hij blijft ontkennen en zegt je gelooft me toch niet wat ik ook zeg.MarkSD schreef: ↑30-11-2018 01:30Het kan natuurlijk aan een zonnestorm liggen, maar de meest voor de hand liggende verklaring is dat hij op de app zat. Dat kan om meerdere redenen zijn (verveling/ontevredenheid in de relatie).
In plaats van te beschuldigen misschien beter gewoon rustig het gesprek aan te gaan.
vrijdag 30 november 2018 om 01:56
Toen ik dit las: Als dat profiel gekoppeld was aan zijn Facebook, dan is dat toch bewijs dat hij er wel van wist. Ik vind je echt super naïef dat je hier in trapt.
Toen ik zag dat je je hier speciaal voor had aangemeld: ohh je doet gewoon dom om reacties uit te lokken. Got it. Succes met je reltopic.
Toen ik zag dat je je hier speciaal voor had aangemeld: ohh je doet gewoon dom om reacties uit te lokken. Got it. Succes met je reltopic.
vrijdag 30 november 2018 om 02:12
Klopt helemaal! Ik snap ook echt niet waarom ik hem zonet geloofde. Hij werd zelfs wat chaggie omdat ik hem niet geloofde, en hij maar blijft beweren ik heb jou toch schat! Wat moet ik op die app? Ik heb helemaal geen behoefte aan andere vrouwen blabla.
Gisteravond was ik weg met een vriendin naar de bios en toen deed ie ook ineens heel bezorgd en was bang dat ik in de stad bleef rondzwerven en dat ons wat kon overkomen. Hij lag niet lekker in zijn bed daardoor, terwijl we niet eens de stad zelf zijn in geweest. Normaal doet ie nooit zo bezorgd of hij dacht zelf dat ik verkeerde dingen zal doen...
Gelukkig ben ik altijd eerlijk en ik ga goed nadenken over deze situatie. Ik heb geen zin in een leugenachtige man die niet genoeg aan mij heeft.
vrijdag 30 november 2018 om 02:52
Dit meen je toch niet serieus? Ik zie wel wat er aan de hand is hoor. Je wil het niet geloven. Want je wil hem liever niet kwijt dan de waarheid onder ogen zien. Ben je zelf zo onzeker? Want je roept wel tegen hem dat hij dat is, maar je lult nu zelf recht wat niet krommer kan.
Je bent niet naïef , je hebt denk ik alleen minder eigenwaarde dan je jezelf toespreekt. Echt vrouw. Het kan niet duidelijker dan dit. Je bedonder jezelf nog harder dan dat hij doet. Hoeft hij het tenminste niet vol te houden, want zo’n goede leugenaar is het niet. En dat weet je zelf ook wel. Je wil hem geloven, want je wil geloven in de persoon die jij dacht dat ie was. Hij is dus in staat om je te bedonderen. Dat had je niet verwacht. En nu wil je het niet geloven, nadruk op willen.
Ik denk dat als je heel eerlijk tegen jezelf bent, je heel goed weet wat je moet doen. Eigenwaarde. Doe het jezelf niet aan om tegen je intuïtie te liegen. Is zonde van je leven. Je hebt er maar 1 hè. Niet verspillen aan dit soort onzin.
Pijnlijk, ik weet het. Maar wel beter dan blijven tegen beter weten in. Dat gevoel? Dat je dwingt om hem te controleren, is jij die vecht tegen de waarheid die je allang weet, maar niet onder ogen wil zien. Nogmaals, doe dat jezelf niet aan joh. Hou meer van jezelf dan je relatie.
Je bent niet naïef , je hebt denk ik alleen minder eigenwaarde dan je jezelf toespreekt. Echt vrouw. Het kan niet duidelijker dan dit. Je bedonder jezelf nog harder dan dat hij doet. Hoeft hij het tenminste niet vol te houden, want zo’n goede leugenaar is het niet. En dat weet je zelf ook wel. Je wil hem geloven, want je wil geloven in de persoon die jij dacht dat ie was. Hij is dus in staat om je te bedonderen. Dat had je niet verwacht. En nu wil je het niet geloven, nadruk op willen.
Ik denk dat als je heel eerlijk tegen jezelf bent, je heel goed weet wat je moet doen. Eigenwaarde. Doe het jezelf niet aan om tegen je intuïtie te liegen. Is zonde van je leven. Je hebt er maar 1 hè. Niet verspillen aan dit soort onzin.
Pijnlijk, ik weet het. Maar wel beter dan blijven tegen beter weten in. Dat gevoel? Dat je dwingt om hem te controleren, is jij die vecht tegen de waarheid die je allang weet, maar niet onder ogen wil zien. Nogmaals, doe dat jezelf niet aan joh. Hou meer van jezelf dan je relatie.
vrijdag 30 november 2018 om 05:00
Lijkt mij ook de beste oplossing. Dan zijn er maar 2 mensen ongelukkig in plaats van 4...
anoniem_67d31913d4817 wijzigde dit bericht op 30-11-2018 05:04
Reden: Achteraf, dat kind is geen goed idee,,, doe maar nie
Reden: Achteraf, dat kind is geen goed idee,,, doe maar nie
0.00% gewijzigd
vrijdag 30 november 2018 om 06:42
Gekoppeld aan jouw FB?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
vrijdag 30 november 2018 om 07:06
Nee had ik toen nog niet. Ik googelde mezelf en trof me op Badoo aan.
Als ik alles zo lees zou ik ook alarmbellen hebben, dat zeker maar badoo doet ook rare dingen.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
vrijdag 30 november 2018 om 08:03
vrijdag 30 november 2018 om 08:46
Heeft ie toen het account verwijderd of alleen de app?
Als ie gewoon nog een account had is het best mogelijk dat Badoo het profiel promoot om hem na een passieve periode weer actief te krijgen.
vrijdag 30 november 2018 om 08:49
Heb je je vriend wel eens vaker betrapt op leugens?
Mijn ex ging ook vrolijk verder Tinderen en Badooën. Hij deed het dus niet stiekem genoeg want ik zat er dus gewoon naast als een berichtje binnen kwam. Eerst ontkennen en toen was het voor vriendschap. Ja tuurlijk, hij denkt zeker dat ik op mijn achterhoofd gevallen ben. Hij loog over vanalles, ook kleine dingen. Echt dingen waar het bediel is om te liegen. Welke supermarkt hij heen ging enzo. Heel bijzonder.
Mijn ex ging ook vrolijk verder Tinderen en Badooën. Hij deed het dus niet stiekem genoeg want ik zat er dus gewoon naast als een berichtje binnen kwam. Eerst ontkennen en toen was het voor vriendschap. Ja tuurlijk, hij denkt zeker dat ik op mijn achterhoofd gevallen ben. Hij loog over vanalles, ook kleine dingen. Echt dingen waar het bediel is om te liegen. Welke supermarkt hij heen ging enzo. Heel bijzonder.
vrijdag 30 november 2018 om 09:14
Of jij dit schaart onder vreemdgaan boeit toch niet zoveel? Er zijn bepaalde dingen in een relatie die je gewoon niet doet. Zoals stiekem op een datingsite gaan zitten. Als TO vindt dat dat niet door de beugel kan is dat haar goed recht, of je dat nou vreemdgaan noemt of niet.
vrijdag 30 november 2018 om 09:17
Klopt, maar met een nieuwe foto is wel raar. Tenzij ze die actief van Facebook plukken?
vrijdag 30 november 2018 om 09:22
Eerlijk zijn bijvoorbeeld. Over hoe het kan dat zijn fb-account aan dat badoo-account gekoppeld kon worden.TimmyTilburg schreef: ↑30-11-2018 09:17Hij heeft het nu toch verwijderd, wat kan hij nog meer voor je doen?
vrijdag 30 november 2018 om 09:23
Eerlijk zijn.TimmyTilburg schreef: ↑30-11-2018 09:17Hij heeft het nu toch verwijderd, wat kan hij nog meer voor je doen?
En verder niks. TO moet wat voor haarzelf doen. Toegeven aan haar zelf dat het een lul de behanger is en ze beter verdient.
vrijdag 30 november 2018 om 09:31
Nee nooit eerder aan hem gemerkt dat ie liegt. Maar ik ben verder ook nooit echt controlerend geweest in dit soort dingen.Aardvarkentje schreef: ↑30-11-2018 08:49Heb je je vriend wel eens vaker betrapt op leugens?
vrijdag 30 november 2018 om 09:33
Ja het is nu weg. Maar dat ie er over liegt waarschijnlijk kwetst mij enorm en word hier onzeker van. Ik heb nooit eerder me wantrouwig gevoeld en nu stel ik me toch onzeker op. Ik denk nu alweer van, goh straks zit ie er weer vrolijk op misschien na een maandje.TimmyTilburg schreef: ↑30-11-2018 09:17Hij heeft het nu toch verwijderd, wat kan hij nog meer voor je doen?