Uitgerekend eind mei begin juni 2019

12-10-2018 08:12 396 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindjeUitgerekendGeslachtBijzonderheden
tiramisuusje33/383e24 meijongen :heart:
Appelstroop29/312e26 meimeisje :heart:
Slowjuicer29/251e30 mei :heart:
Latte_Macchiato201837/353e2 junimeisje :heart:
linda1012e5 junimeisje :heart:
Tippietop31/381e6 juni :heart:
HerfstZonnetje29/311e7 juni :heart:
Fiona201831/352e11 junimeisje :heart:
Feetje201832/312e13 junijongen :heart:
Door87, Globetrotter91, Maan12, Poppedotje, Winterland, wegens niet meeschrijven hebben we jullie uit de tabel gehaald. Maar jullie zijn uiteraard weer van harte welkom als jullie weer mee willen schrijven.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:20
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
52.47% gewijzigd
Ik hoop voor jou dat het iets soepeler zal verlopen.

Wat mij hielp was de gedachte dat het mogelijk is om vrij snel weer zwanger te kunnen raken. En dat is ook gebeurd. In juli de miskraam, eind september weer een positieve test. Ik gun het je van harte 🌹
Zo dat is weer even bij lezen. Lees mooie en verdrietige verhalen. Veel sterkte Otis.

Hier gaat het goed! Ik heb vorige week de 2e echo gehad en het zag er top uit. Een enorm springend kindje. Maar ook een duimpje in de mond, erg schattig!

Ik ben uitgerekend om 6 juni. Ik ben 31 en mijn partner 38. Hij heeft al 2 jong schoolgaande kinderen. We hebben het afgelopen week verteld, ze vinden het super! Volgende week begint voor mij het traject Centering Pregnancy. Half december gaan we een geslachtsecho laten maken. Zo benieuwd!

Gelukkig voel ik mij inmiddels wat beter, man man man wat was ik moe en misselijk! Nu is het wat beter te hanteren ook al was het vanochtend weer raak.
Tippietop, leuk om weer iets van je te horen! Wat fijn dat je echo goed was en dat je je inmiddels iets beter voelt

Prinsesconsuela, wat een heftig verhaal van die miskraam. Is dat ook waar de verklevingen vandaan komen? Jullie krijgen wel wat op je bord zo zeg :hug:

Otis, hoe gaat het nu met jou? Hopelijk komt het vanzelf los :hug: Je mag uiteraard altijd hier blijven schrijven als je daar behoefte aan hebt.

Wij hebben een buikgriep gehad deze week, ik voel me nog steeds zo slap als een vaatdoek. Gelukkig heeft onze dochter (nog) nergens last van, hopelijk blijft dat zo. Ik heb wel gisteren de uitslag van mijn uitstrijkje gehad en die was gelukkig goed! Pap 1 en geen HPV meer. Ik hoef nu pas over 2 jaar weer terug. De kans was zo klein dat mijn lichaam het zelf zou oplossen, dat ik het nog niet helemaal geloof.
Fiona wat fijn dat de uitslag goed is! Dat moet een opluchting zijn 😄.

Nou mijn buik zit zoiezo vol met verklevingen, vanwege alle operaties die ik heb gehad door het syndroom dat ik heb. Vanwege dit syndroom ook de vlokkentest.

Maar of dit probleem is veroorzaakt door de curretage weet ik niet..

Hoop zo dat maandag de vlokkentest wel gaat lukken ❤️
**
anoniem_6526572e676db wijzigde dit bericht op 10-12-2018 16:10
0.00% gewijzigd
Denk dat het geen slecht idee is om toch een afspraak (onder voorbehoud) te maken hoor Otis, je weet niet hoe het gaat lopen helaas 😟.

En gelijk heb je met de boodschappen! Ik heb vandaag vegetarische filet american geprobeerd. 1 hap, kokhalzen, uitspugen en naar de wc rennen. Oh wat ging ik daar slecht op 🙈.
Hoi allemaal,

Is er nog plek voor een extra zwangere? Ben tijden niet meer op het forum geweest maar vind zo'n groepje toch wel heel fijn!

Ik ben nu bijna 15 weken en uitgerekend op 26 mei. Ik heb al een kindje.

Ik heb de laatste paar berichten teruggelezen en wilde Otis in elk geval nog even veel sterkte wensen. Wat ga je er goed mee om!

Mijn eerste 4 zwangerschappen waren ook miskramen. Twee ervan een missed abortion. Ik heb beide keren gekozen voor pillen en vond dat achteraf denk ik wel de goede keuze. Het doet wat meer pijn, maar geen kans op complicaties en ook niet dat eindeloze wachten. Ik ben daarna twee keer meteen goed zwanger geworden. Veel sterkte met je keuze.

Als jullie 'vol' zitten is het ook goed hoor. Ik durfde me na m'n eerste paar zwangerschappen niet meer in het eerste trimester aan te melden ivm eerdere ervaringen.
Natuurlijk ben je welkom Appelstroop! In de OP staan de inloggegevens om jezelf toe te voegen in de tabel.
Mijn uitgerekende datum was eerst ook 26 mei, maar ik ben nu verzet naar 24 mei na de laatste echo. Dus we gaan ongeveer gelijk up.
Lastig hoor, zoveel miskramen, dan sta je toch wat anders in een zwangerschap kan ik me zo voorstellen.

Otis, geniet er maar van hoor, dat is toch wel het minste wat je nu mag doen denk ik zo. Ik hoop voor je dat het toch nog vanzelf op gang zal komen.

PrinsesConsuela: succes maandag!
En fiona: fijn zo'n goede uitslag! Je moet er toch niet aan denken dat het fout zou zitten....

Hier gaat alles z'n gangetje. 15 weken vandaag. Woensdag ben ik erg vervelend gevallen. Gestruikeld over mijn kleuter, kwam ik op m'n knieen op het grind terecht. Dus ik mocht fijn allemaal grind uit m'n bloedende knieen peuteren en ik heb nu al twee dagen een beurs gevoel in m'n knieen en pijn bij lopen en opstaan enzo. Ik denk verder niet dat er echt iets mis is, maar gewoon wat gekneusd. Net waar ik nu niet op zit te wachten, nu alles me al zoveel energie kost,..
**
anoniem_6526572e676db wijzigde dit bericht op 10-12-2018 16:11
0.00% gewijzigd
Welkom Appelstroop! Ik herinner me jouw verhaal nog wel uit je eerste december topic. Wat fijn om te horen dat je inmiddels een kindje hebt en alweer 15 weken zwanger bent.

Tiramisuusje, jij ook al gevallen dus.. Je had ook een lage bloeddruk toch, of denk je niet dat het daardoor kwam?

Otis, geniet van alle lekkere dingen. Ik vind dat je heel sterk klinkt ondanks de ellende.

Prinsesconsuela, vegatarische filet americain klinkt ook wel heel vies.. Maar er zijn maar weinig dingen die mijn maag verdraagt op dit moment.

Ik heb zojuist (een week te vroeg) de uitslag van de NIPT gehad: alles was goed! Nu kan het genieten beginnen.
Fiona, ja dat klopt, ik heb een lage bloeddruk. Maar het vallen kwam doordat mijn vierjarige zijn stokpaard tussen mijn benen slingerde en ik dus kei hard struikelde :bonk:
Ik probeer over het algemeen wel op te letten met te gaan zitten als ik duizelig word en zo, maar daar was deze keer niks aan te doen :blauwoog:
Wat fijn de goede uitslagen Fiona! Lekker genieten nu. Hoop dat de buikgriep voorbij is.

Otis, wat heb je je boodschappenmandje heerlijk gevuld. Gelijk heb je! Weet je al wat je nu gaat doen? Bij mij kwam de miskraam zelf op gang een dag na een goede echo maar had wel het gevoel dat het niet goed zat op de een of andere manier. Ik had opeens veel minder symptomen en was nog niet zo ver (7 weken).

Wat pijnlijk Tiramisuusje! Pas maar goed op jezelf. Hier een peuter die over mijn voet heeft gereden met zijn loopauto..ook niet zo handig :(.

Welkom Appelstroop! Leuk dat je meeschrijft. Hoe oud is je eerste kind?

Hoe is het met jullie energie? Bij mij erg laag en merk dat ik een werkdag amper volhou. Ben dan als ik thuiskom echt op wat niet zo gezellig voor mijn kids en man is. Ga volgende week maar het gesprek aan met mijn manager want red het zo niet. Baal er van maar is niet anders.
Leuk dat ik mee kan schrijven! En dat je je m'n verhaal nog herinnert fiona :).

M'n eerste is anderhalf. Gisteren weer een goede echo gehad en gezien wat we gaan krijgen. Super leuk 😍.

Ik vind vegetarische filet echt lekker 😅. Alhoewel, de eerste 13 weken van m'n zwangerschap hield ik dat ook niet binnen hoor.

Wat betreft energie gaat het bij mij redelijk. Als ik zoals nu bijna niet geslapen heb, kun je me opvegen, maar normaal kan ik wel goed functioneren op m'n werk. Goed dat je het wel gaat aankaarten Latte!
Ik ben eindelijk zover dat de tabel er weer uitziet als een tabel, en zie nu dat het op volgorde van UD staat :'). Iemand met beschikking tot een laptop die dat voor mij kan fixen?
**
anoniem_6526572e676db wijzigde dit bericht op 10-12-2018 16:11
0.00% gewijzigd
He Otis, je zit nu zo net even in limbo, met dat afwachten. Wel fijn dat je toch nog even gaat wachten denk ik. Ik hoop dat jullie toch een soort van fijne sinterklaas kunnen hebben.

Verder ben ik blij voor alle goede echo's en goede uitslagen! :applause: :hello: :rolling:

Nou jongens er is een wonder geschied. Ik was zaterdagmiddag mijn misselijkheidspillen vergeten en.... niks! Niet meer overgeven, niet misselijk, geen probleem! Dus ik heb nu al een paar dagen geen pillen meer op en het lijkt gewoon goed te gaan. Ik kan het bijna niet geloven, zo'n groot verschil ineens. Wel erg fijn, want de pillen maakten me heel slaperig. Ik ben wel nog steeds wat moe, maar ik val niet meer te pas en te onpas in slaap nu. Ik heb dus weer even een inhaalslag gemaakt in het weekend. 5 maaltijden voor in de vriezer gekookt (we hebben doordeweeks heel weinig tijd)bergen was weggewerkt, nog een ochtendje surprises geknutseld met de kinderen. En gewoon een gezellig weekend gehad. Het tweede trimester is begonnen hoor! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

*nou is er natuurlijk meteen weer even zo'n vervelend stemmetje in mij dat zich afvraagt of het geen slecht teken is dat ik niet meer misselijk ben... zou alles wel goed zijn met de baby? Dus vanavond ga ik maar eens even mijn angelsound apparaat opzoeken*
Ah wat fijn Tiramisuusje! Er is dus nog hoop. Voelde je je bij je vorige zwangerschappen ook goed in het tweede trimester?

Latte, ik ben ook erg moe. Ik lig meestal voor 10 uur in bed, als mijn man 's avonds werkt soms zelfs om half 9 al.

Prinsesconsuela, veel succes en sterkte vandaag, ik duim voor je.
Wat leuk dat jullie het geslacht weten Appelstroop! Ik zag het in de tabel staan: een meisje. Leuk om het al te weten! En wat is jullie eerste? Wij weten wrs voor kerst ook wat het wordt.

Otis is er al iets gaande of wacht je nog af? Lijkt me fijn voor je als het voorbij is.

Prinses ik duim ook voor je! Hopelijk lukt het vandaag.

Fijn die herkenning Fiona. Merk dat ik nu rond 18:00/19:00 uur omval oftewel tijdens spitsuur thuis, wat niet handig is. Hoeveel uur werk jij nu?

Dat is super Tiramisuusje! Was ook benieuwd of je dat van je eerdere zwangerschap herkende. Begrijpbaar dat je dan ook even denkt is alles goed. Maar past op zich bij tweede trimester.
Hii! Ik ben nieuw in dit topic. Ik ben 18 juli uitgerekend:)
Maya89 schreef:
03-12-2018 14:58
Hii! Ik ben nieuw in dit topic. Ik ben 18 juli uitgerekend:)
Oh ik zie dat het eind mei begin juni is dit topic haha. Ik ga maar weer
Hoiiii,

Goed nieuws, de test is gelukt 😃. Wel via mijn buik, héel pijnlijk, maar dat nemen we voor lief. Vorige week is het vaginaal geprobeerd, was nu weer het plan. Dit omdat er meer weefsel te krijgen is op die manier.

Nu is het afwachten of er genoeg weefsel is voor alle testen die we wilden laten doen, maar wel duidelijk door gegeven aan het lab dat de dna test prioriteit heeft en de rest mooi mee genomen is als dat lukt.

Maargoed vaginaal had weinig kans volgens de arts en via de buik schatte ze de kans goed in. Dus we zijn erg blij.

Volgende week woensdag horen we de uitslag (en ook meteen het geslacht 🙈).

Dank voor jullie lieve berichten!!
Wat fijn prinses! Nu hopen dat ze de onderzoeken kunnen doen en dat alles goed is! We duimen nog even verder ;).
Ah wat fijn om te horen zeg! Ik duim verder voor een goede uitslag. Heb je nog veel last van je buik, of was het alleen op dat moment?
Dank voor de lieve woorden!

Ja het is nog vrij pijnlijk. Je wordt zonder verdoving geprikt, eerst gaan ze door de huid, dan door je buikvlies, dan je placenta in om daar vervolgens in te bewegen/roeren om genoeg weefsel eruit te kunnen krijgen. Ik was tijdens het prikken ook erg gespannen maar vriendlief sleepte mij er door heen. Na afloop voelde ik ineens spierpijn in mn benen etc omdat ik blijkbaar álles aanspande.

Morgen nog een dag rust is het advies en denk dat ik er woensdag wel weer helemaal ben 😁.

Ga nu slapen, ben zo moe na alle spanning. Weltruste alvast allemaal 😊
Fijn dat het gelukt is Prinses! Nu nog meer 1 weekje afwachten! Wij duimen met je mee!

@fiona en latte: nee, bij mijn vorige zwangerschappen bleef de misselijkheid en het overgeven langer. Bij de eerste (jongen) tot een week of 20, en bij de tweede (meisje) tot en met de dag van de bevalling. Vandaar dat ik het ook wat vreemd vind. Maar deze keer is het een jongen, dus misschien heb ik wel gewoon geluk deze keer? Ik hoop het maar. Heeft toch weinig zin me druk te gaan maken, dus ik probeer het maar te negeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven