Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 30 november 2018 om 10:23
Ben ik met je eens. Of je nu wel of geen fan bent, iemand bewust zo'n afkorting geven gaat natuurlijk nergens over.Lucifer2018 schreef: ↑30-11-2018 10:18Ik als linkse gutmensch ( ja volgens Vivaactueelpijlers ooit genoemd) ben zelf geen fan van haar.
Maar echt dat kan toch gewoon niet toch? Als je iemand zo afkort dan heb je ze echt niet op een rijtje. Bah.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 30 november 2018 om 10:24
Pas op de laatste pagina moest men toegeven dat het eigenlijk wel absurd is om haar te beschuldigen van anti-semitisme. het motief om dat eindelijk toe te geven was soort van een concessie? om jezelf vrij te pleiten van enige racisme zo van "ik zal sylvana geen antisemitiet meer noemen als jullie mij ook geen racist meer noemen." schei uit je weet dat die beschuldigingen richting Sylvana sowieso nergens op sloegen vanaf het begin al niet.Hetvrijewoord schreef: ↑30-11-2018 10:00Schreeuw, schreeuw....
Er werd juist door de overgrote meerderheid meerdere malen geschreven dat ze waarschijnlijk helemaal geen antisemiet is maar contact heeft met tenminste een anti-semiet en zich van alles laat influisteren. Mooi is dat het hele topic na te lezen voor diegene die wel kunnen lezen.
inderdaad mooi dat het allemaal terug te lezen is.
vrijdag 30 november 2018 om 10:27
Kukita-Del-Barrio schreef: ↑30-11-2018 10:24Pas op de laatste pagina moest men toegeven dat het eigenlijk wel absurd is om haar te beschuldigen van anti-semitisme. het motief om dat eindelijk toe te geven was soort van een concessie? om jezelf vrij te pleiten van enige racisme zo van "ik zal sylvana geen antisemitiet meer noemen als jullie mij ook geen racist meer noemen." schei uit je weet dat die beschuldigingen richting Sylvana sowieso nergens op sloegen vanaf het begin al niet.
Nee hoor, toen kwam jij pas meeschreeuwen.
vrijdag 30 november 2018 om 10:30
Wees dan ook zo stoer om "SS" te laten staan.Kukita-Del-Barrio schreef: ↑30-11-2018 10:24Pas op de laatste pagina moest men toegeven dat het eigenlijk wel absurd is om haar te beschuldigen van anti-semitisme. het motief om dat eindelijk toe te geven was soort van een concessie? om jezelf vrij te pleiten van enige racisme zo van "ik zal sylvana geen antisemitiet meer noemen als jullie mij ook geen racist meer noemen." schei uit je weet dat die beschuldigingen richting Sylvana sowieso nergens op sloegen vanaf het begin al niet.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 30 november 2018 om 10:33
vrijdag 30 november 2018 om 10:33
vrijdag 30 november 2018 om 10:37
dit ja, na paginalang speculeren en rare filmpjes/foto’s plakken van syl met figuren die dan iets raars zouden hebben gezegd. en dat volgde weer op het verhaal dat ze een golddigger zou zijn en ga zo maar door. Syl moet zich nog verantwoorden als ze bepaalde boodschappen doet, en aan de andere kant wordt er doodleuk begrip geuit voor die snelweggekkies uit dokkum. Datzelfde gebeurt bij fv, van haar worden berichten uit 2009 gestaft nota bene. walgelijk.Kukita-Del-Barrio schreef: ↑30-11-2018 10:24Pas op de laatste pagina moest men toegeven dat het eigenlijk wel absurd is om haar te beschuldigen van anti-semitisme. het motief om dat eindelijk toe te geven was soort van een concessie? om jezelf vrij te pleiten van enige racisme zo van "ik zal sylvana geen antisemitiet meer noemen als jullie mij ook geen racist meer noemen." schei uit je weet dat die beschuldigingen richting Sylvana sowieso nergens op sloegen vanaf het begin al niet.
vrijdag 30 november 2018 om 10:38
vrijdag 30 november 2018 om 10:40
Huh? Echt?! Ongelofelijk. En de communicatiemiepen gaan daar serieus op in?S-Meds schreef: ↑30-11-2018 10:37dit ja, na paginalang speculeren en rare filmpjes/foto’s plakken van syl met figuren die dan iets raars zouden hebben gezegd. en dat volgde weer op het verhaal dat ze een golddigger zou zijn en ga zo maar door. Syl moet zich nog verantwoorden als ze bepaalde boodschappen doet, en aan de andere kant wordt er doodleuk begrip geuit voor die snelweggekkies uit dokkum. Datzelfde gebeurt bij fv, van haar worden berichten uit 2009 gestaft nota bene. walgelijk.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)
vrijdag 30 november 2018 om 10:41
PP was toch PlasPoes? (Flauw, ik weet het)
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)
vrijdag 30 november 2018 om 10:59
Lekker. Goed idee, pannenkoeken!
(George Patton)
(George Patton)
vrijdag 30 november 2018 om 11:05
Je bent een dag te laat, pannenkoek