Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kukita-Del-Barrio schreef:
30-11-2018 11:38
wat stoer doe jij ff normaal wil je.
ik gebruikte ss omdat die lui dat zo gebruikte, geen idee dat het wat anders betekende. ik heb het gegoogled en betekent ook iets met nazi's. nou dan gebruik ik het niet meer wat heeft dat met stoer te maken??
Dat is nieuw voor je? :woa: @( :O
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
S-Meds schreef:
30-11-2018 09:43
Beetje raar weer. ss strijdt tegen racisme het is zo doorzichtig om haar te beschuldigen van racisme omdat je je aangesproken voelt ofzo
Kia•Ora schreef:
30-11-2018 10:16
Ik denk het. En echt te walgelijk voor woorden om haar zo te noemen...

Als je LV schrijft, SM, BGB, PJK, MM, HBG, dan weet ik precies wie je bedoeld. Op Bij1 zijn die 2 letters niet meer geschreven omdat er iemand iets ergs in zag. Maar waarom leg jij in een discussie over S.Simons, de link met de staatsspoorwegen of de SchutzSt*ffel als haar letters worden genoemd?
Dát noem ik walgelijk.
LOEP ME MAAR aub.
Ik vind dat altijd dolkomisch. ' oeh zo jammer dat we zo streng gemodereerd worden, we kunnen niks meer zeggen en we zijn toch niet van suiker, ik staf nooooooit iemand en moet psychische hulp vanwege mijn onveilige hechting aan het forum want ik word steeds zoooommaaaaar geband. Echt paniek elke keer bij het inloggen'.
Een minder leuke opmerking men blijkt wel van suiker en gelijk...nouja zie boven :rofl:
Hetvrijewoord schreef:
30-11-2018 10:27
Nee hoor, toen kwam jij pas meeschreeuwen. :mrgreen:

Dit
LOEP ME MAAR aub.
oudebaas schreef:
30-11-2018 10:33
SS staat voor stoomschip toch? Zoals de SS-Rotterdam.

Ook
LOEP ME MAAR aub.
Wilhetnietweten schreef:
30-11-2018 13:05
Steeds als ik dit soort dingen lees, moet ik denken aan zo'n zwart kuikentje met een halve eierschaal op zijn hoofd. Hoe heet dat ook alweer...
Ah gut, en nu?
missie_m schreef:
30-11-2018 13:11
Als je LV schrijft, SM, BGB, PJK, MM, HBG, dan weet ik precies wie je bedoeld. Op Bij1 zijn die 2 letters niet meer geschreven omdat er iemand iets ergs in zag. Maar waarom leg jij in een discussie over S.Simons, de link met de staatsspoorwegen of de SchutzSt*ffel als haar letters worden genoemd?
Dát noem ik walgelijk.
Overal iets achter zoeken is nu eenmaal heel gewoon in bepaalde kringen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Het-groepje schreef:
30-11-2018 13:13
Ik vind dat altijd dolkomisch. ' oeh zo jammer dat we zo streng gemodereerd worden, we kunnen niks meer zeggen en we zijn toch niet van suiker, ik staf nooooooit iemand en moet psychische hulp vanwege mijn onveilige hechting aan het forum want ik word steeds zoooommaaaaar geband. Echt paniek elke keer bij het inloggen'.
Een minder leuke opmerking men blijkt wel van suiker en gelijk...nouja zie boven :rofl:
Je beschrijft hier duidelijk jezelf, echt wat erg dat je zo overspannen bent.
S-Meds schreef:
30-11-2018 10:37
dit ja, na paginalang speculeren en rare filmpjes/foto’s plakken van syl met figuren die dan iets raars zouden hebben gezegd. en dat volgde weer op het verhaal dat ze een golddigger zou zijn en ga zo maar door. Syl moet zich nog verantwoorden als ze bepaalde boodschappen doet, en aan de andere kant wordt er doodleuk begrip geuit voor die snelweggekkies uit dokkum. Datzelfde gebeurt bij fv, van haar worden berichten uit 2009 gestaft nota bene. walgelijk.

Echt? 2009? Zat je toen al op viva? Hoe kun je berichten staffen uit 2009? Ik neem aan dat oude topics gesloten worden. Dan kun je er niet meer reageren. Vast ook niet meer staffen. Kan het zijn dat jij je vergist?
LOEP ME MAAR aub.
marjorette schreef:
30-11-2018 13:18
Er was hier een paar jaar terug serieus een forumster die nu onder een andere nick schrijft die openlijk trots was dat ze met de huisregels in de hand op zoek ging naar postings die ze kon gaan staffen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Wilhetnietweten schreef:
30-11-2018 13:05
Steeds als ik dit soort dingen lees, moet ik denken aan zo'n zwart kuikentje met een halve eierschaal op zijn hoofd. Hoe heet dat ook alweer...
Wilhetnietweten
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
marjorette schreef:
Nee hoor, ik heb jouw bullshit heel vaak en met succes gestaft.
Rosabella1 schreef:
30-11-2018 13:25
Er was hier een paar jaar terug serieus een forumster die nu onder een andere nick schrijft die openlijk trots was dat ze met de huisregels in de hand op zoek ging naar postings die ze kon gaan staffen.
Wat zielig, maar er lopen er wel meer continue te staffen. Tere zieltjes
marjorette schreef:
30-11-2018 13:16
Ah gut, en nu?
Nee zo heet het niet :nooo:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat een gezelligheid toch weer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
marjorette schreef:
Serieus? Zie je nu zelf niet hoe ontzettend kinderachtig dit is?

En dan wordt de mods iets verweten, je moet napraat eens lezen. Het is zelfs niet grappig meer.
Life is short. Eat dessert first.
charlottew88 schreef:
30-11-2018 13:26
Wilhetnietweten
:applause:
Rosabella1 schreef:
30-11-2018 13:25

Oh ik heb me een tijdje een ongeluk gestaft. Niks met de huisregels hoor, die ken ik niet eens zo goed. Ik ga echt geen racisme over mijn kant laten gaan, dat anderen daar eenzijdig minder moeite mee hebben is niet mijn probleem.
Maargoed, de laatste tijd forum ik op een andere manier en je kunt nu maar 1 keer staffen en ik ben ook weleens te laat.
marjorette schreef:
30-11-2018 13:29
Wat zielig, maar er lopen er wel meer continue te staffen. Tere zieltjes
Ik denk trouwens niet dat dat er echt heel veel zijn.
Ik denk nog geen handjevol fanatieke staffers de rest kan over en weer best wat hebben.
Ik kwam hier eigenlijk inspiratie voor het avondeten zoeken ...
Kukita-Del-Barrio schreef:
30-11-2018 11:38
wat stoer doe jij ff normaal wil je.
ik gebruikte ss omdat die lui dat zo gebruikte, geen idee dat het wat anders betekende. ik heb het gegoogled en betekent ook iets met nazi's. nou dan gebruik ik het niet meer wat heeft dat met stoer te maken??
Afbeelding
Het-groepje schreef:
30-11-2018 13:33
Oh ik heb me een tijdje een ongeluk gestaft. Niks met de huisregels hoor, die ken ik niet eens zo goed. Ik ga echt geen racisme over mijn kant laten gaan, dat anderen daar eenzijdig minder moeite mee hebben is niet mijn probleem.
Maargoed, de laatste tijd forum ik op een andere manier en je kunt nu maar 1 keer staffen en ik ben ook weleens te laat.

Als je tegen racisme bent, waarom wil je dan geen discussie op en over Bij1, en waarom moest Bij1 dan worden gesloten?
LOEP ME MAAR aub.
yette schreef:
30-11-2018 13:35
Ik kwam hier eigenlijk inspiratie voor het avondeten zoeken ...
Patat met gyros en rauwkost.
missie_m schreef:
30-11-2018 13:38
Als je tegen racisme bent, waarom wil je dan geen discussie op en over Bij1, en waarom moest Bij1 dan worden gesloten?
Nou ja als je zo'n beetje elke kritiek op Sylvana Simons en BIJ1 als racisme ziet dan ben je snel klaar natuurlijk.
charlottew88 schreef:
30-11-2018 13:39
Patat met gyros en rauwkost.
Moest hier idd denken aan een patatje oorlog :D

Maar we hebben van de week al patat gegeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven