Vriend badoo
vrijdag 30 november 2018 om 00:21
Hoi allemaal,
Via een vriendin kreeg ik vanavond te horen dat ze mijn vriend op badoo zag staan. Meteen heb ik de app gedownload en zag ik inderdaad zijn profiel! Zelfs met een nieuwe foto die hij vorige week gemaakt had. Meteen heb ik hem opgebeld en hij ontkende natuurlijk. Ik heb toen hallo gestuurd en zag bij laatst online staan 1 dag geleden.
Hij blijft maar beweren dat dit echt niet kan en hij die app niet op zijn telefoon heeft. Hij zei hoe kan ik het bewijzen??? Ik was woest en hij zei daarop; weet je wat jij moet doen? Als je zo onzeker bent moet je eens goed nadenken of je wel toe bent aan een relatie. Ik ben vaker onzeker geweest namelijk. Later bood hij zijn excuses aan omdat hij ook erg geschrokken was. Ik ben naar hem toe gegaan, hij heeft de app gedownload want die app stond op dat moment niet in zijn tel (kan natuurlijk verw zijn, maar zijn profiel was nog wel actief) en hebben toen zijn account verwijderd, dit was gekoppeld aan zijn fb dus vandaar kon het verwijderd worden.
Op dat moment vertrouwde ik hem want hij gaf me echt het gevoel dat ie van niks wist. Maar die vriendin van mij zegt dat ik me niet moet laten bedonderen.
Ik heb nu geen idee wat ik moet geloven. We hebben verder een leuke relatie en hij kwam zo geloofwaardig over. Maar mijn verstand zegt dat dit ook vreemd is, maar al vaker heb ik rare verhalen over badoo gehoord.
Wat hadden jullie gedaan?
Via een vriendin kreeg ik vanavond te horen dat ze mijn vriend op badoo zag staan. Meteen heb ik de app gedownload en zag ik inderdaad zijn profiel! Zelfs met een nieuwe foto die hij vorige week gemaakt had. Meteen heb ik hem opgebeld en hij ontkende natuurlijk. Ik heb toen hallo gestuurd en zag bij laatst online staan 1 dag geleden.
Hij blijft maar beweren dat dit echt niet kan en hij die app niet op zijn telefoon heeft. Hij zei hoe kan ik het bewijzen??? Ik was woest en hij zei daarop; weet je wat jij moet doen? Als je zo onzeker bent moet je eens goed nadenken of je wel toe bent aan een relatie. Ik ben vaker onzeker geweest namelijk. Later bood hij zijn excuses aan omdat hij ook erg geschrokken was. Ik ben naar hem toe gegaan, hij heeft de app gedownload want die app stond op dat moment niet in zijn tel (kan natuurlijk verw zijn, maar zijn profiel was nog wel actief) en hebben toen zijn account verwijderd, dit was gekoppeld aan zijn fb dus vandaar kon het verwijderd worden.
Op dat moment vertrouwde ik hem want hij gaf me echt het gevoel dat ie van niks wist. Maar die vriendin van mij zegt dat ik me niet moet laten bedonderen.
Ik heb nu geen idee wat ik moet geloven. We hebben verder een leuke relatie en hij kwam zo geloofwaardig over. Maar mijn verstand zegt dat dit ook vreemd is, maar al vaker heb ik rare verhalen over badoo gehoord.
Wat hadden jullie gedaan?
vrijdag 30 november 2018 om 09:33
Wat rot voor je!
Stond die recente foto dan op Facebook?
Toen jullie elkaar leerden kennen was hij daar toen ook ingelogd via Facebook?
Als hij de waarheid spreekt gaat hij nu toch ook wel zelf op onderzoek uit en zich afvragen of zijn FB account is gehackt ofzo? Of contacteert hij Badoo om uit te zoeken hoe dit kan?
Of laat hij het allemaal maar betijen omdat hij weet hoe de vork aan de steel zit, omdat hij gewoon zelf een profiel had aangemaakt?
Als hij de waarheid spreekt gaat hij nu toch ook wel zelf op onderzoek uit en zich afvragen of zijn FB account is gehackt ofzo? Of contacteert hij Badoo om uit te zoeken hoe dit kan?
Of laat hij het allemaal maar betijen omdat hij weet hoe de vork aan de steel zit, omdat hij gewoon zelf een profiel had aangemaakt?
vrijdag 30 november 2018 om 09:37
Precies dat ja. Ik heb er slecht door geslapen en heb echt geen zin om me zo te voelen. Dacht altijd dat ik de enige voor hem was!SallySpectra* schreef: ↑30-11-2018 09:22Eerlijk zijn bijvoorbeeld. Over hoe het kan dat zijn fb-account aan dat badoo-account gekoppeld kon worden.
vrijdag 30 november 2018 om 09:40
Ja die recente foto stond op fb. Vorige week veranderde hij zijn profielfoto (nieuwe foto), en deze stond dus ook als profielfoto op badoo.Poker schreef: ↑30-11-2018 09:33Wat rot voor je!
Hij zoekt niks uit dus eigenlijk zegt dat genoeg idd. Alleen maar roepen van dat ie niet eens de app op zijn tel heeft en ik maar moet komen kijken, dat ie niks te verbergen heeft. Ook zei die wel eens vaker dat ik in zn tel mag kijken, maar dit wil ik niet want je moet elkaar vertrouwen in een relatie vind ik.
Ik weet haast wel zeker dat hij de app gedownload heeft. Misschien wou die even snel kijken en de app verwijderd, maarja zn profiel dus niet verwijderd he!
vrijdag 30 november 2018 om 09:43
En Badoo werkt alleen met een app en niet gewoon ook met een site? Nee toch. Dat hij de app niet heeft zegt natuurlijk niks.
Of hij had hem wel en nu verwijderd of hij logt gewoon op een andere plek in.
Ik heb ook geen facebookapp op mijn telefoon maar ik kan prima facebooken op mijn laptop thuis of op het werk.
Of hij had hem wel en nu verwijderd of hij logt gewoon op een andere plek in.
Ik heb ook geen facebookapp op mijn telefoon maar ik kan prima facebooken op mijn laptop thuis of op het werk.
vrijdag 30 november 2018 om 09:49
Als hij dit zelf niet uitzoekt zou voor mij de doorslag geven dat hij liegt. Zeg hem dat hij het moet uitzoeken hoe dit is kunnen gebeuren dan geeft hij het misschien wel toe, omdat hij geen zin heeft om al die moeite te doen, omdat hij er gewoon zelf achter zit. Ik zou het er in ieder geval niet bij laten totdat hij toegeeft!
vrijdag 30 november 2018 om 09:56
vrijdag 30 november 2018 om 10:04
Of hij vind wel weer een andere app/site waar ie zijn gang kan gaan. Mijn ex zei, toen ik hem betrapte op een badoo account, ik dacht dat het net zoiets was als facebook!!Dametje12 schreef: ↑30-11-2018 09:33Ja het is nu weg. Maar dat ie er over liegt waarschijnlijk kwetst mij enorm en word hier onzeker van. Ik heb nooit eerder me wantrouwig gevoeld en nu stel ik me toch onzeker op. Ik denk nu alweer van, goh straks zit ie er weer vrolijk op misschien na een maandje.
Daarna hem nog een kans gegeven, waarna hij vervolgens steeds vaker stiekem, vage dingen deed. Ex(it) dus.
Hij probeerd nog regelmatig wat te hengelen bij me, heeft ondertussen wel een nieuwe vriendin. Sukkel/ Loser!!
vrijdag 30 november 2018 om 10:44
Als de koppeling nooit opgeheven is kan Badoo zijn nieuwe (profiel)foto gebruiken op zijn "oude profiel". Dit is niets anders danDametje12 schreef: ↑30-11-2018 09:40Ja die recente foto stond op fb. Vorige week veranderde hij zijn profielfoto (nieuwe foto), en deze stond dus ook als profielfoto op badoo.
Hij zoekt niks uit dus eigenlijk zegt dat genoeg idd. Alleen maar roepen van dat ie niet eens de app op zijn tel heeft en ik maar moet komen kijken, dat ie niks te verbergen heeft. Ook zei die wel eens vaker dat ik in zn tel mag kijken, maar dit wil ik niet want je moet elkaar vertrouwen in een relatie vind ik.
Ik weet haast wel zeker dat hij de app gedownload heeft. Misschien wou die even snel kijken en de app verwijderd, maarja zn profiel dus niet verwijderd he!
weergeven.https://graph.facebook.com/<je facbook id>/picture?return_ssl_resources=1&width=400&height=400
Je Facebook ID kan je vinden dmv https://findmyfbid.com/ of vul zelf een random ID in. Een koppeling met Facebook haalt deze gegevens automatisch op. Geen idee of zijn "Laatst online" status dan mee veranderd. Dat lijkt me dan weer niet.
jack_ wijzigde dit bericht op 30-11-2018 10:46
0.63% gewijzigd
vrijdag 30 november 2018 om 10:45
Hij is zo hard!
Ik ben ontzettend onzeker en moest ineens huilen zonet. Heb hem geappt met wie hij zit te appen en dat ik een raar gevoel heb. Hij zei dat ie hier geen zin in heeft zo als ik hem niet vertrouw, want hij heeft niks verkeerds gedaan zegtie dan. Pffff beetje steun was fijn geweest maar blijkbaar vind hij het allemaal niet zo erg.
Ik ben ontzettend onzeker en moest ineens huilen zonet. Heb hem geappt met wie hij zit te appen en dat ik een raar gevoel heb. Hij zei dat ie hier geen zin in heeft zo als ik hem niet vertrouw, want hij heeft niks verkeerds gedaan zegtie dan. Pffff beetje steun was fijn geweest maar blijkbaar vind hij het allemaal niet zo erg.
vrijdag 30 november 2018 om 11:05
Jep denk inderdaad de aandacht! Hij heeft wss niet met een ander afgesproken, maar als ik zo doorga kan dat natuurlijk altijd nog. Hij probeerd mij nu een schuldgevoel aan te praten!! Zelfs zeggen dat ie liever vrijgezel is als ik hem zomaar beschuldig en wantrouw, want hij zal zoiets nooit doen blabla.
Ik helemaal in tranen en hem proberen niet kwijt te raken (stom iknow). En dan is het weer van sorry schat je raakt me niet kwijt.
We wonen niet samen gelukkig! En gaan nu een jaartje met elkaar. Morgen zie ik hem weer en als ik me zo voel zoals nu maak ik er hoogst waarschijnlijk een einde aan. Ik loop met een ontzettende onzeker en zenuwachtig gevoel rond. En ook een onderbuikgevoel, en vaak klopt dat gevoel!
vrijdag 30 november 2018 om 11:06
Dametje12 schreef: ↑30-11-2018 10:45Hij is zo hard!
Dit gaat wel ver hoor. Je wil weten met wie hij zit te appen?? Mijn god, dat kan echt iedereen zijn! Een collega, z'n moeder, een buurman, z'n verzekeraar, een vriend...? Dit is echt sneu.
Such fun!1
vrijdag 30 november 2018 om 11:16
Wil ik ook niet weten joh maar er gaat zoveel door mijn hoofd heen nu! Hij zei zojuist dat ie geen geheimen heeft en ik altijd in zijn telefoon mag kijken. Maar dit wil ik zelf gewoon niet! Ik heb eerder nooit aan hem getwijfeld.
vrijdag 30 november 2018 om 12:27
vrijdag 30 november 2018 om 12:35
Als ie zegt dat gras paars is geloof je hem ook..
Je wil hem gewoon geloven maar je weet best hoe het zit, daarom ben je in tranen.
En je gaat nu je best doen hem niet kwijt te raken pfff sorry hoor.. veel geluk dan maar he
vrijdag 30 november 2018 om 12:47
Dametje,
Mijn verhaal is soort gelijk. Ik ben alleen heeeeeeel lang bij hem, huisje boompje beestje verder. Nu blijkt hij mij het eerste jaar van onze verkeringstijd al bedondert te hebben. Dat weet ik nu sinds kort.
Dat is gedrag wat mijn man ook zei en deed. Er was niets nooit iets gebeurd. Nu jaren later kom je er via " vrienden " achter dat het wel gebeurd is.
Meid kap met hem. Nu heb je ontzettend veel verdriet maar nu kun je nog " weg"
Hij is niet te vertrouwen en dit zal altijd in je achterhoofd blijven spoken.
Ik probeer het ook, doorgaan maar het is bijna onmogelijk.
De signalen die je hebt zijn voldoende.
Mijn verhaal is soort gelijk. Ik ben alleen heeeeeeel lang bij hem, huisje boompje beestje verder. Nu blijkt hij mij het eerste jaar van onze verkeringstijd al bedondert te hebben. Dat weet ik nu sinds kort.
Dat is gedrag wat mijn man ook zei en deed. Er was niets nooit iets gebeurd. Nu jaren later kom je er via " vrienden " achter dat het wel gebeurd is.
vrijdag 30 november 2018 om 12:53
Wow, heb je niet de neiging om alles nu onder controle te houden? Dit is namelijk niet wat ik wil. Morgen zie ik hem en wil ik een goed gesprek.. Maar ik denk dat ik mijn beslisssing al heb gmaakt!xdiana84x schreef: ↑30-11-2018 12:47Dametje,
vrijdag 30 november 2018 om 12:57
Mannen kunnen staalhard liegen over dit soort onzin. Heb ik destijds ook meegemaakt.
Ik was 3 maand samen met iemand, hij was naar mijn verjaardagsetentje met mijn vriendinnen gekomen, leuk mijn vriend uithangen... Een week later stuurt een vriendin een screenshot van Tinder, dat hij daar een profiel had. Hij zei ook dat hij blijkbaar zijn profiel niet tegoed had kunnen verwijderen dus samen ingelogd, zijn profiel verwijderd en de app verwijderd. X aantal weken later was er miraculeus terug een Tinder profiel van hem actief..
Een vrouw van mijn leeftijd contacteerde mij, ze beweerde zijn vriendin te zijn en wij hebben toen afgesproken. Bleek hij al 3 jaar met haar samen te zijn.. Wij hebben toen allebei een punt gezet achter onze 'relatie' met hem.
6!!! maanden later kom ik hem tegen aan de ingang van de supermarkt, hij had het lef om mij voor te stellen aan zijn nieuwe vriendin, die op die moment 8,5 maand zwanger was van hem..
Een aantal maanden daarna ging ik zelf terug op tinder en kwam ik terug een profiel van hem tegen, terwijl hij thuis nu dus een vriendin en een baby heeft zitten.
Zo'n mannen die over alles liegen en alles manipuleren.. Die veranderen nooit denk ik.
Ik was 3 maand samen met iemand, hij was naar mijn verjaardagsetentje met mijn vriendinnen gekomen, leuk mijn vriend uithangen... Een week later stuurt een vriendin een screenshot van Tinder, dat hij daar een profiel had. Hij zei ook dat hij blijkbaar zijn profiel niet tegoed had kunnen verwijderen dus samen ingelogd, zijn profiel verwijderd en de app verwijderd. X aantal weken later was er miraculeus terug een Tinder profiel van hem actief..
Een vrouw van mijn leeftijd contacteerde mij, ze beweerde zijn vriendin te zijn en wij hebben toen afgesproken. Bleek hij al 3 jaar met haar samen te zijn.. Wij hebben toen allebei een punt gezet achter onze 'relatie' met hem.
6!!! maanden later kom ik hem tegen aan de ingang van de supermarkt, hij had het lef om mij voor te stellen aan zijn nieuwe vriendin, die op die moment 8,5 maand zwanger was van hem..
Een aantal maanden daarna ging ik zelf terug op tinder en kwam ik terug een profiel van hem tegen, terwijl hij thuis nu dus een vriendin en een baby heeft zitten.
Zo'n mannen die over alles liegen en alles manipuleren.. Die veranderen nooit denk ik.
vrijdag 30 november 2018 om 13:00
Jij even blij dat jij geen kind van die mafkees hebt!DropItLikeASquat schreef: ↑30-11-2018 12:57Mannen kunnen staalhard liegen over dit soort onzin. Heb ik destijds ook meegemaakt.
Ik snap zulke mannen echt niet hè, die hebben er een compleet ander leven naast!
vrijdag 30 november 2018 om 13:09
Dat hij zo kwaad wordt op jou zijn ook alarmbellen. Als het niet aan hem ligt zou je toch denken dat hij er triest van wordt om je zo te zien!
Ook al heeft hij met niemand afgesproken via die app, het is gewoon verkeerd als je partner stiekem op een datingsite gaat. En dan blijven ontkennen en jou zo in onzekerheid laten maakt het vertrouwen helemaal kapot!
Je moet jezelf echt afvragen hoe groot die kans is dat er zomaar een profiel van hem verschijnt gelinkt aan FB en waar de dag ervoor nog iemand online was. Dan besef je wel dat het toch wel heel miniem is.
Ook al heeft hij met niemand afgesproken via die app, het is gewoon verkeerd als je partner stiekem op een datingsite gaat. En dan blijven ontkennen en jou zo in onzekerheid laten maakt het vertrouwen helemaal kapot!
Je moet jezelf echt afvragen hoe groot die kans is dat er zomaar een profiel van hem verschijnt gelinkt aan FB en waar de dag ervoor nog iemand online was. Dan besef je wel dat het toch wel heel miniem is.
vrijdag 30 november 2018 om 13:12
Beste TO,
Ik heb niet zoveel verstand van Badoo, alleen kwam ik er dit jaar achter dat mijn partner nadat we elkaar hadden leren kennen en beide serieus voor elkaar gingen, hij stiekem een account had aangemaakt op Badoo ( hij wist dat ik daar nooit op keek)
Ik heb niet zoveel verstand van Badoo, alleen kwam ik er dit jaar achter dat mijn partner nadat we elkaar hadden leren kennen en beide serieus voor elkaar gingen, hij stiekem een account had aangemaakt op Badoo ( hij wist dat ik daar nooit op keek)
sannedeb wijzigde dit bericht op 22-03-2019 19:23
54.33% gewijzigd
vrijdag 30 november 2018 om 13:23
Vrouwen ook, waarschijnlijk zelfs beter.
vrijdag 30 november 2018 om 13:49
Heftig zeg! Je kan ook gratis op badoo en ik ga zijn bankafschriften of telefoon niet controleren. Hij zei zonet wel kijk maar in mijn telefoon wanneer je wil, maar gaat mij zelf te ver. Zijn jullie nog samen?sannedeb schreef: ↑30-11-2018 13:12Beste TO,
Zijn verleden kwam boven water en doordat ik zijn bank afschriften allemaal ging nakijken kwam ik achter zijn Badoo account. Er was namelijk voor het abonnement ( of hoe dat daar gaat) geld overgemaakt. Kan je dit ook zien op je vriend zijn afschrift?
En liegen, daar is/ was die mij ook heel goed in. Bepaalde websites die ik op zijn telefoon vond. Hij wist absoluut niet hoe dat kwam, had daar weleens op gekeken, maar dat was héél lang geleden. Was vast meegekomen met het installeren van zijn nieuwe telefoon?? In werkelijkheid zat hij dagelijks op die site en al jaren! En van alles en nog wat zocht hij op.