Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Elev, wat goed!!! *trots*
Nou, ik heb alleen maar JOUW tabel gekopieerd en geplakt hè. Chiek dus. Dank!

Enne, dames, als we weer aan de 5000 berichten zitten mag de volgende de tabel bijhouden. We rouleren gewoon.

Niet vergeten allemaal even het nieuwe topic te bookmarken hè. Ik hoop maar dat Duft ons straks nog kan vinden!
Ohja!
Hallo, hallo

Wat spannend he! En wat is bookmarken? Gewoon bij je favorieten. Dat had ik bij het oude niet eens... :$ Hmm, ik dat het meteen doen, wat een goed idee.

Hebben jullie nu ook zo`n gaaf gevoel over onszelf dat we zoveel berichten hadden, of komt nu mijn oude studentengevoel teveel opzetten
Gefeliciteerd met het monster aantal posten haha! Nu weer bijna maagdelijk dus, nu kwam me eventjes melden. Kom misschien iets minder vaak kijken want werd er een beetje verdrietig van steeds dingen te missen van de groep, maar blijf wel buurten hoor alleen iets minder intens, snappie?!

Neem ook even een pauze van de oktober topic want al weer aan miskraam (Loeske), wordt ik te onzeker van dus blijf daar even weg anders ga ik allemaal rare dingen denken en zit er net zo lekker in begin steeds meer te genieten.

Hier gaat alles zijn gangetje, heb me net aangemeld voor kraamzorg via de verzekering dus krijg informatie opgestuurd geloof ik. En volgende week woensdag onze termijnecho, daar kijken we errug naar uit hoop een mooie mini-baby te zien zwaaien natuurlijk.

Kom me voor die tijd vast, en na die tijd zeker nog wel eens melden.

Oh Minie ik vond het zo fijn te lezen dat jou mama weer enigzins normaal doet. Hoop dat ze nu echt mee gaat genieten hoor!

Doei :-)
DD, even een waarschuwing... Door dat aanmelden voor de kraamzorg (via verzekering) kreeg ik gisteren een kraampakket waardoor ik vol schrik mijn vriendinnetje moest bellen `dat ik die luiers en netbroekjes` toch zeker niet hoefde te gebruiken.... Hij staat nu op zolder. Ik vind dat er een waarschuwing op moet komen te staan, het openen van dit pakket kan schade brengen aan de geestelijke gezondheid oid

En dan te bedenken dat ik het vol goed moed ging uitpakken, voelde me een soort jarig!
Ik kijk effe een uurtje niet en ineens hebben we een nieuw topic.

Maarre, elev, als jij voortaan de tabel bij gaat houden heb ik een nieuwe voor je: ik moet 14 april naar de vk en we hebben 27 april de 20 weken echo.
Hahaha, Elev, je wordt gelijk aan het werk gezet!

Mard, ik vond ons heel stoer, dat we nu een deel 2 zijn begonnen omdat deel 1 vol was... hebben we toch maar mooi even geflikt met zn allen!

DD, nog maar een paar daagje geduld, komt helemaal goed!

Minie, ik zit hier in in mijn nieuwe blousje te pronken met mn darmen, staat goed joh!
Chiek!
jaaaaaaa een nieuw topic!

Thanks Mard, de cola komt mijn neus uit. Een waarschuwing voorafgaand aan jouw bericht was ook op zijn plek geweest

Fijn dat je een goede 20-weken echo had South. Een hele geruststelling! En wat sterk dat jullie het geslacht niet hebben gevraagd - terwijl jullie toch stinknieuwsgierig zijn!
Graag gedaan Beng! Nog bedankt voor je lieve berichtje van gisteravond! Daar kon ik nou lekker van slapen!
Ik bookmark dit topic pas als we meerdere pagina's hebben, dan kan ik nl. "laatste" bookmarken en springt 'ie gelijk naar de laatste 25 berichten. En da's handig voor het bijlezen.

Ik zit hard te denken wat mijn laatste opmerking van gisteravond was Mard. Toch niet onaardig hoop ik?
Oooh ik weet het alweer. Was niet ingegeven door dronkenschap hoor mijn berichtje. Ik sta er nuchter nog steeds achter iig
@Chiek

waar bestaat jouw buit uit? Een bloesje lees ik hierboven en verder??
Chiek had ook nog een hele leuke broek! En ik heb nu spijt dat ik die niet ben gaan passen...
was het trouwens druk bij het koopjesspektakel?
Mwah, het viel wel mee. Maar je moest daar wel echt graven tussen de bloemetjesjurken en de roze joggingbroeken om wat leuks te vinden. En er waren maar 2 pashokjes, dat was ook zwaar onhandig. Stond daar een meute chagrijnige zwangere vrouwen te wachten...

Oh en ook zowat! We kwamen daar binnen en die mevrouw zei meteen: "De sale is boven hoor." Zie ik er goedkoop uit ofzo?
Ja, dat was inderdaad heel vreemd, ik kwam binnen en die mevrouw zei "komt u voor de sale?" Dus ik zei "ik wil eerst even hier kijken" Zegt die mevrouw "de sale is boven hoor, ga maar naar de sale"

Ik denk dat ik 90% van de kleding vreselijk vond, heb dus 1 blousje gekocht, en bij h&m nog een broek.
Ha een maagdelijk wit en fris topic... Maar waar is nu het andere topic gebleven, want ik zie hier nog geen linkje?

Chiek en Mien geslaagd dus? Leuk hoor!

South...leuk om even van je te horen en fijn dat de echo goed was!

Mard...die kraamverbanden, haha...dat heb ik dus ook al gehoord. Ik heb ze ooit van vriendin gezien en wij lagen helemaal dubbel om het formaat zeilschip...wel even jammer dat ze je echt nodig schijnt te hebben

Wanneer krijg je dat kraampakket toegestuurd? Of zou dat per verzekeraar verschillen? Anders ga ik even bellen wanneer ik wat kan verwachten...dan kan ik ook schrappen van het lijstje met dingen die we moeten kopen.

DD probeer idd wel te genieten en niet al te veel zorgen maken, hoewel ik dat ook gedaan heb hoor, maar je hebt een mooie echo achter de rug en daar moet je maar gewoon aan denken. En natuurlijk kom je je even melden voor en na de echo

Hier alles goed, het is weekend! Morgen weer naar de VK!
Zei ik toch...ik vond de winkel ook zwaar tegenvallen En die arme Chiek en Mien...jullie zijn schijnbaar meer het sale-type Je zou bijna uit protest een dure broek kopen!
Ik vond de winkel beneden heel leuk juist, maar boven was toch wel een beetje oude zooi

Volgens mij krijg je je kraampakket thuisgestuurd in maand 7 (ik in ieder geval wel)

Leuk dat je morgen weer naar de vk gaat laal! Gaat man mee?
Hier gaat zo een zalige tijdschriften-in-bed-met-thee sessie van start , maar voor ik het vergeet:

Mard, heel veel plezier in londen!!!! En shopse natuurlijk!!
Jullie zijn toch in dezelfde winkel geweest, naast de Hema? Had die een bovenverdieping Oeps...maar goed, weinig gemist zo te lezen...

Ja man gaat morgen mee! Hij heeft het hartje nog helemaal niet gehoord, dus wel extra leuk!

Mard...heel veel plezier!!!
Ik dacht ook in maand 7, dus ik ging zeer enthousiast mijn pakket ophalen bij de buren. Toen dacht ik nog, oh leuk... Maar ik vond het dus ook erg vroeg (en confronterend )

Ik ben net terug van het zwangerschapszwemmen en ik heb bijna ruzie gemaakt, er zit een zo`n onaardig iemand op. Die ging tegen de invaljuf klagen over de gewone juf!!! Nou toen heb ik even `ingegrepen`, maar dat maakt me ook niet populairder natuurlijk. Maar ja, ik vind haar toch stom.

En nu ga ik lekker pakken voor London! Tot zondag meisjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven