Vriend badoo

30-11-2018 00:21 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Via een vriendin kreeg ik vanavond te horen dat ze mijn vriend op badoo zag staan. Meteen heb ik de app gedownload en zag ik inderdaad zijn profiel! Zelfs met een nieuwe foto die hij vorige week gemaakt had. Meteen heb ik hem opgebeld en hij ontkende natuurlijk. Ik heb toen hallo gestuurd en zag bij laatst online staan 1 dag geleden.

Hij blijft maar beweren dat dit echt niet kan en hij die app niet op zijn telefoon heeft. Hij zei hoe kan ik het bewijzen??? Ik was woest en hij zei daarop; weet je wat jij moet doen? Als je zo onzeker bent moet je eens goed nadenken of je wel toe bent aan een relatie. Ik ben vaker onzeker geweest namelijk. Later bood hij zijn excuses aan omdat hij ook erg geschrokken was. Ik ben naar hem toe gegaan, hij heeft de app gedownload want die app stond op dat moment niet in zijn tel (kan natuurlijk verw zijn, maar zijn profiel was nog wel actief) en hebben toen zijn account verwijderd, dit was gekoppeld aan zijn fb dus vandaar kon het verwijderd worden.

Op dat moment vertrouwde ik hem want hij gaf me echt het gevoel dat ie van niks wist. Maar die vriendin van mij zegt dat ik me niet moet laten bedonderen.

Ik heb nu geen idee wat ik moet geloven. We hebben verder een leuke relatie en hij kwam zo geloofwaardig over. Maar mijn verstand zegt dat dit ook vreemd is, maar al vaker heb ik rare verhalen over badoo gehoord.

Wat hadden jullie gedaan?
diamantje123 schreef:
30-11-2018 14:16
Ik denk dat je het zelf ook wel weet. Ik zou mezelf dan ook afvragen of je met iemand verder wilt die nu al liegt. Mijn ex had ook Badoo en ontkende ook dat hij dat had aangemaakt. Het is nu dus niet voor niets mijn ex, en hij loog achteraf bleek nog over veel meer dingen. Ik snap wel dat jouw vertrouwen nu geschaad is.
Bij mij is het precies zo gegaan.
Het klinkt als mijn ex. Die likete mijn vriendin op badoo. Hij had een foto van 10 jaar oud op zijn profiel. Hij zei dat iemand zijn account had gehackt. Later gaf hij toe dat hij was gaan kijken op badoo omdat het tussen ons niet meer zo lekker ging. Hij was 's avonds ook vaak slecht bereikbaar. Was dan altijd in slaap gevallen op de bank zei hij. Achteraf denk ik dat hij meerdere relaties of dates had. Hebben we het niet over dezelfde persoon?? Oh ja, badoo heeft ook een website hè. Dus je hoeft niet per se de app op je telefoon te hebben.
Waarom steek je nog zo veel tijd en energie in hem TO?

Het is nu toch wel duidelijk allemaal. Het is tijd dat je een conclusie trekt en er naar handelt. Al dat gebel, geapp en gedrama ...gesmeek van jou om een verklaring leidt helemaal nergens toe....behalve dat je jezelf enorm laat kennen.
Zet er een punt achter!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
@viva-amber, je hebt helemaal gelijk.

TO wees gewoon kordaat en laat hem direct achter je.

Daarna kun je je wonden likken in stilte of bij je vriendinnen.
SilverShadow schreef:
01-12-2018 09:29
Omdat ze in iedere post zegt dat ze zo onzeker is.
Overdrijven is ook een vak. Ik lees dat ze vooral onzeker en in paniek is over deze situatie en dat lijkt me wel logisch. Ze blijft misschien wat lang hangen in 'een verklaring willen' hem toch benaderen, maar om nou meteen in therapie te gaan...
Aardvarkentje schreef:
01-12-2018 09:28
Ik vind het topic wel vrij extreem worden. Als je even rondneust op badoo is niet netjes, maar betekent ook weer niet dat je met een ander in bed ligt?! Worden allemaal aannames gedaan. Kalmeer jezelf en ga praten met je vriend. Als je daarna nog denkt ik wil echt niet meer verder, maak je het op normale wijze uit. Termen als keihard dumpen, laten zweten, vind ik nogal puberaal.

Ha ik dacht al dat ik naïef was of iets gemist had maar vroeg me ook af waar al die scherpe conclusies vandaag komen. Hij heeft natuurlijk de schijn wel tegen maar het valt me op hoe gedecideerd mensen er vervolgens van uit gaan dat ie vast "as we speak" in bed ligt met 1 of andere Badoo-chick. Het zou zomaar kunnen, daar niet van.
Op Badoo rondneuzelen is in mijn ogen al not done maar het wil niet per definitie zeggen dat alle stappen daarna ook genomen zijn.
En dat zeg ik echt niet om voor die man op te komen want zelf zou ik het echt wel uitmaken als m'n partner op een datingsite zit.
Wat maakt het uit hoe ver het is gegaan? Bedrog is bedrog.

Maar goed hij zal eerdaags wel een mooi verhaal hebben en dat gaat TO gewoon weer terug.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En to?
Hoi allemaal,

Sorry late reactie maar had even niet de energie om hier op te gaan. Ik heb er zaterdag een einde aan gemaakt want mijn vertrouwen is gewoon beschadigd in hem. Hij probeerd telkens contact te zoeken met mij en snapt er allemaal niks van waarom ik zo hard kan zijn. Ik zit in een roes op dit moment en denk telkens: ik laat me niet verneuken!
felice71 schreef:
30-11-2018 00:43
Hou even een slag om de arm... ik stond vroeger op een datingsite en opeens veel later ook op badoo, met een recentere foto van linkedin geplukt.
Na een boze mail is de boel verwijderd, maar volgens mij plukt badoo vanalles van internet.
Dit!

Van mij is er trouwens ook ooit een neppe badoo profiel tevoorschijn gekomen met recente foto's van mijn facebook pagina gehaald en het was een heel gedoe om het te laten verwijderen.
hankypankyshanghai schreef:
03-12-2018 22:14
Dit!

Van mij is er trouwens ook ooit een neppe badoo profiel tevoorschijn gekomen met recente foto's van mijn facebook pagina gehaald en het was een heel gedoe om het te laten verwijderen.
Het zou naïef zijn om hier nog vanuit te gaan, gezien de reactie van to’s vriend.

To, :hug:

Wat sterk van je! Hoe moeilijk ook nu, op lange termijn is dit zo’n goede beslissing!
Sterkte TO! Was dat zijn reactie? 'Hoe kun jij zo hard zijn?'
Doet me denken aan dat mijn geliefde ex op Tinder zat op zakenreis, wat ik kon zien in zijn google activiteit (app gedownload in dat land). Ik had een onderbuik gevoel en heb het toen gecontroleerd.

Toen zelf Tinder gedownload en zijn gebruikersnaam geprobeerd met een wachtwoord die hij voor alles gebruikte en hey ik kon inloggen. Ook recente ffotos te zien op zijn profiel. Allerlei gesprekken met Aziatische vrouwen...

Hij ontkende het voor bijna een jaar. Uiteindelijk bekend met de welbekende smoes "om te kijken wat voor mensen erop zaten".

Je word bedrogen. Goed dat je er een einde aan hebt gemaakt.
Been there, mijn ex stond ook op Hor or Not en Tinder jaren terug...en maar ontkennen, ik was gek, ik zag spoken... Uiteindelijk had ik gelijk en bedonderde hij mij op alle fronten. Ik zou hem catfishen met een nep profiel en kijken of hij hapt en wat hij dan doet.... Echt hoor, het ruikt naar vuur, het is zo heet als vuur en het heeft de kleur van vuur, het zal dan ook wel vuur zijn :-)
noppes
Xdiana84x:

Dank je wel! Jij ook :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven