Vriendschap mogelijk?

06-12-2018 10:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heeft iemand een goeie vriend waar je gevoelens voor hebt of hebt gehad? En is het dan mogelijk/verstandig om bevriend te blijven?
ja en ja.
Ja, dat ging goed. Gewoon lekker vrienden blijven en je normaal gedragen.
ja en ja
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
ja en we zijn een tijdje samen geweest maar werkte niet en zijn nu gewoon vrienden. Was in het begin lastig maar uiteindelijk ben ik blij dat ik hem nog als vriend in mijn leven heb. Dus ja kan zeker !
Ja, heb ik, en ik zit er midden in. Ik kan je zeggen dat dat erg lastig is.
Het speelt nog niet erg lang maar had nooit verwacht dat het mij zou overkomen.
semmygurl schreef:
06-12-2018 11:28
ja en we zijn een tijdje samen geweest maar werkte niet en zijn nu gewoon vrienden. Was in het begin lastig maar uiteindelijk ben ik blij dat ik hem nog als vriend in mijn leven heb. Dus ja kan zeker !
Om welke reden is het bij jullie uitgegaan? Hoelang heeft het geduurd eer je het er niet meer lastig mee had?

Bij mij is het net uit, hij was een goede vriend voor onze relatie, is mijn beste vriend geworden tijdens onze relatie. En nu mis ik hem kei-hard, ook als vriendje, maar vooral de goede vriend die ik had.
Bij mij was het andersom. Ik had een goede vriend maar hij was al die tijd verliefd op mij. Na 20 jaar heeft hij de vriendschap verbroken omdat hij nog steeds verliefd op mij was. Al die tijd had hij gehoopt dat het fout zou gaan tussen mijn man en mij en dat hij een kans maakte. Toen hij in zag dat dit niet ging gebeuren en ik hem duidelijk had gemaakt dat ik geen gevoelens voor hem had dacht ik dat hij het opgegeven had. Toen mijn man overleden was nam hij ineens weer contact op maar ik heb het af gehouden.
Blondie456 schreef:
06-12-2018 12:26
Bij mij was het andersom. Ik had een goede vriend maar hij was al die tijd verliefd op mij. Na 20 jaar heeft hij de vriendschap verbroken omdat hij nog steeds verliefd op mij was. Al die tijd had hij gehoopt dat het fout zou gaan tussen mijn man en mij en dat hij een kans maakte. Toen hij in zag dat dit niet ging gebeuren en ik hem duidelijk had gemaakt dat ik geen gevoelens voor hem had dacht ik dat hij het opgegeven had. Toen mijn man overleden was nam hij ineens weer contact op maar ik heb het af gehouden.
Waarom afgehouden? Wil je niet zien of het wel wat kan worden? Nog in rouw? Of vind je hem hoe dan ook niet leuk?

To Ja en ja. Meermaals. Dat gaat als liefdesverdriet over is. Prima. Mijn beste vriend heb ik al 20 jaar. We hebben kort een relatie gehad die niet werkte. Maar ervoor en erna vrienden gebleven. De meeste exen waren eerder vrienden dan liefdes. Ik val op karakter en die zie je vaak pas goed na een periode van vriendschap blijkbaar. Ik vond ze geen van allen knap of leuk op de relatie manier aan het begin. Dat groeide dan.
SjakS schreef:
06-12-2018 12:39
Waarom afgehouden? Wil je niet zien of het wel wat kan worden? Nog in rouw? Of vind je hem hoe dan ook niet leuk?

To Ja en ja. Meermaals. Dat gaat als liefdesverdriet over is. Prima. Mijn beste vriend heb ik al 20 jaar. We hebben kort een relatie gehad die niet werkte. Maar ervoor en erna vrienden gebleven. De meeste exen waren eerder vrienden dan liefdes. Ik val op karakter en die zie je vaak pas goed na een periode van vriendschap blijkbaar. Ik vond ze geen van allen knap of leuk op de relatie manier aan het begin. Dat groeide dan.
Nee, ik vind hem niet aantrekkelijk.
Ja. Ja.
Die gevoelens zijn gelukkig al heel lang weg, en de vriendschap is erg waardevol gebleken, dus ik ben zeer blij dat we die in stand hebben gehouden. :heart:
Geeft niet, het droogt wel weer op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven