NIET-groepje

donderdag 19 maart 2009 om 09:06
mogge meisjes.
Iemand die ik vaag ken was zwanger, en de baby is gisteren in haar buik overleden ( Ze was uitgerekend ) zo verdrietig.
Maar, zij heeft regelmatig tegen een vriendin gezegd dat ze graag heel goed bevriend met mij wil worden. En ik heb de boot altijd afgehouden, omdat het om een typisch probleem gezin gaat, en ik wel genoeg aan mijn eigen gezin heb .
Nu wil ik haar uiteraard wel condoleren\sterkte wensen, zal ik dat gewoon via een kaartje doen ? ( moet ik nog even uit zoeken waar ze wonen ) En dan alleen mijn naam, niet mijn tel.nr e.d. ?
Het druist zo tegen mijn gevoel in om geen hulp aan te bieden, maar ik weet dat als ik dat doe, dat ik dan niet meer van ze afkom. ( Kut wat klinkt dat onaardig in deze situatie )
Wat is jullie nuchtere nietjes kijk op deze situatie ?
Iemand die ik vaag ken was zwanger, en de baby is gisteren in haar buik overleden ( Ze was uitgerekend ) zo verdrietig.
Maar, zij heeft regelmatig tegen een vriendin gezegd dat ze graag heel goed bevriend met mij wil worden. En ik heb de boot altijd afgehouden, omdat het om een typisch probleem gezin gaat, en ik wel genoeg aan mijn eigen gezin heb .
Nu wil ik haar uiteraard wel condoleren\sterkte wensen, zal ik dat gewoon via een kaartje doen ? ( moet ik nog even uit zoeken waar ze wonen ) En dan alleen mijn naam, niet mijn tel.nr e.d. ?
Het druist zo tegen mijn gevoel in om geen hulp aan te bieden, maar ik weet dat als ik dat doe, dat ik dan niet meer van ze afkom. ( Kut wat klinkt dat onaardig in deze situatie )
Wat is jullie nuchtere nietjes kijk op deze situatie ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

donderdag 19 maart 2009 om 09:09
donderdag 19 maart 2009 om 09:14
Daar krijg ik ook jeuk van Djo. Het probleem is, klein dorp enzo Ze zit bij mijn broer in de kerk, ( ja, die gaat wel ) zij zijn een echt probleem gezin, hebben veel opvoedingsondersteuning nodig en nou heeft mijn broer, maar ook mijn vriendin wel eens tegen haar gezegd dat ze dan eens naar mij moet gaan , omdat ik veel goede tips zou hebben Thank you, lief compliment enzo, maar manoman daar zit ik toch helemaal niet op te wachten..
Een kaartje it is. Ga straks op zoek naar een mooi kaartje en een mooie tekst.
Bedankt.
Een kaartje it is. Ga straks op zoek naar een mooi kaartje en een mooie tekst.
Bedankt.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....