NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
kunnen jullie stiltes posten?
Goeiemorgen!

Hier ook breuh. Omdat 4.5 u slaap niet genoeg is.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Nee... dat is niet genoeg info. Neem koffie, ook al lust je dat niet.
Mamz
Vandaag weer lekker een dagje vrij. Moet alleen wel naar school voor het oudste kuiken. En laat ik daar nou geen ruk zin in hebben, en er vandaag ook even totaal geen nut in zien....
Goedemorgen!

Nog 1,5 dag en ik heb weekend. En oooow wat ben ik er nu al aan toe...
yammini zit lekker ramon beuk te kijken ... dus ik heb even mn handjes vrij ...
Pfff.. ik moet nog twee dagen... en vanavond een late dienst
Is ie aan het koken met moedermelk?
Breuh maar een eind weg hoor Mamz.
quote:misschicken schreef op 19 maart 2009 @ 08:37:

Is ie aan het koken met moedermelk? nee aan het zwaaien met messen
En daar stel jij je kind aan bloot?
ik hoop in iedergeval dat ze niet zo een miesmouzer word als dr vader , want die lus niks
Is dit alles dat jullie hebben volgeluld sinds gistermiddag?
kan jij het beter?
ja
Waar was jij gistermiddag Djo? Want als jij er was geweest, waren we nu op de 10e pagina.
mogge meisjes.

Iemand die ik vaag ken was zwanger, en de baby is gisteren in haar buik overleden ( Ze was uitgerekend ) zo verdrietig.

Maar, zij heeft regelmatig tegen een vriendin gezegd dat ze graag heel goed bevriend met mij wil worden. En ik heb de boot altijd afgehouden, omdat het om een typisch probleem gezin gaat, en ik wel genoeg aan mijn eigen gezin heb .

Nu wil ik haar uiteraard wel condoleren\sterkte wensen, zal ik dat gewoon via een kaartje doen ? ( moet ik nog even uit zoeken waar ze wonen ) En dan alleen mijn naam, niet mijn tel.nr e.d. ?

Het druist zo tegen mijn gevoel in om geen hulp aan te bieden, maar ik weet dat als ik dat doe, dat ik dan niet meer van ze afkom. ( Kut wat klinkt dat onaardig in deze situatie )

Wat is jullie nuchtere nietjes kijk op deze situatie ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
we waren gisteren op onze noodfrequentie beland
Nou hier ben ik...

Ik zou een kaartje doen met alleen je naam, en verder inderdad afstand bewaren. Je hebt genoeg aan je hoofd met je wondertje met uitdaging

Je kunt niet altijd hulp (hoe lief het ook bedoeld is) aanbieden, je moet ook aan jezelf denken.
quote:borodini schreef op 19 maart 2009 @ 09:06:

Maar, zij heeft regelmatig tegen een vriendin gezegd dat ze graag heel goed bevriend met mij wil worden.

Hier krijg ik eerlijk gezegd al jeuk van.

Ik zou een kaartje sturen, en geen nummer achter laten.
nieuw deel! nou kunnen we ook, zoals min al eens opperde, iedere keer weer op locatie gaan, elk nieuw deel vanaf een andere bestemming!
Daar krijg ik ook jeuk van Djo. Het probleem is, klein dorp enzo Ze zit bij mijn broer in de kerk, ( ja, die gaat wel ) zij zijn een echt probleem gezin, hebben veel opvoedingsondersteuning nodig en nou heeft mijn broer, maar ook mijn vriendin wel eens tegen haar gezegd dat ze dan eens naar mij moet gaan , omdat ik veel goede tips zou hebben Thank you, lief compliment enzo, maar manoman daar zit ik toch helemaal niet op te wachten..

Een kaartje it is. Ga straks op zoek naar een mooi kaartje en een mooie tekst.

Bedankt.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik zou alleen een kaartje sturen met mijn naam, Boro

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven