Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 12 december 2018 om 13:08
Er staat nu een nieuwe, met een net iets andere insteek.
1e topic: hoe vaak mag je zo'n netipot gebruiken?
2e topic: hoe vaak gebruik jij je netipot?
Tja.
Ik heb trouwens deze:

Handig ding hoor, maar als je het filmpje erover op youtube hebt bekeken, voel je je wel een sukkel.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

woensdag 12 december 2018 om 15:00
Is dat een opiumpijp?tonkje schreef: ↑12-12-2018 13:08Er staat nu een nieuwe, met een net iets andere insteek.
1e topic: hoe vaak mag je zo'n netipot gebruiken?
2e topic: hoe vaak gebruik jij je netipot?
Tja.
Ik heb trouwens deze:
Handig ding hoor, maar als je het filmpje erover op youtube hebt bekeken, voel je je wel een sukkel.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
woensdag 12 december 2018 om 15:37
Brrr, ik begrijp die hype helemaal niet. Dat vind ik echt vies.DuchessMeganMarkle schreef: ↑12-12-2018 14:59Ik ben bezig met dessert uitzoeken voor kerst. Veel dessert met caramel/zeezout ik vind dat echt niet lekker.
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 12 december 2018 om 15:53
"Ik open een topic over knap zijn. Ik wil geen discussie over wat knap is, Knap is, wat ik knap vind. Hoe ik eruit zie dus. Kom hier reageren als je mij ook zo knap vindt of als jij wellicht bijna net zo knap bent als ik. Maar niet als je anders denkt dan ik. Gan mag het niet"
Elke keer hetzelfde liedje.

woensdag 12 december 2018 om 16:05
Betty_Slocombe schreef: ↑12-12-2018 15:53"Ik open een topic over knap zijn. Ik wil geen discussie over wat knap is, Knap is, wat ik knap vind. Hoe ik eruit zie dus. Kom hier reageren als je mij ook zo knap vindt of als jij wellicht bijna net zo knap bent als ik. Maar niet als je anders denkt dan ik. Gan mag het niet"
Linkje?

woensdag 12 december 2018 om 16:05
doornroosje9 schreef: ↑12-12-2018 15:37Brrr, ik begrijp die hype helemaal niet. Dat vind ik echt vies.
Ik vind het juist erg lekker. Hou niet zo van zoet, maar dit vind ik prima.

woensdag 12 december 2018 om 16:35

woensdag 12 december 2018 om 16:36
Owww, die pijler heb ik geband.

woensdag 12 december 2018 om 17:07
Op die TO reageer ik niet meer. Die zoekt slechts een podium om zichzelf op te hemelen, heel vermoeiend.
woensdag 12 december 2018 om 17:56
Gisteren de documentaire verdacht gezien. Ik vond het schokkend. Enige grappige moment was Raayman, Raaijman , Rayman? Zie je... ben nog steeds de kluts kwijt...
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
woensdag 12 december 2018 om 17:58
Snel kijken gaatBetty_Slocombe schreef: ↑12-12-2018 15:53"Ik open een topic over knap zijn. Ik wil geen discussie over wat knap is, Knap is, wat ik knap vind. Hoe ik eruit zie dus. Kom hier reageren als je mij ook zo knap vindt of als jij wellicht bijna net zo knap bent als ik. Maar niet als je anders denkt dan ik. Gan mag het niet"
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
woensdag 12 december 2018 om 18:26
Er is er daar 1 die 79% knap is volgens de pretty scale. Maar aan de posts hier op het Vivaforum te zien heeft zij niet zo'n leuk karakter. Uiterlijk schoon is slechts vertoon is in dit geval waar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.