Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Head* schreef:
15-12-2018 10:28
Oh dear, we hebben een geluksgoeroe op het forum. Als dat maar goed gaat :devil:
Hahaha, ik dacht: wauw, nog eentje?
Maar gelukkig is het dezelfde.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
charlottew88 schreef:
15-12-2018 10:46
Ik heb even gekeken wie de TO is. Ik blijf daar weg ik vind TO irritant.
Nou, het is al ver over de term irritant heen.
Wat een nare .... is dat. Blech.

Blijkbaar word je heel gelukkig als je zo dom bent of lekker expres mensen afzeikt op Viva.
Lucifer2018 schreef:
15-12-2018 14:41

Blijkbaar word je heel gelukkig als je zo dom bent of lekker expres mensen afzeikt op Viva.
Nou dit. Wow.
Life is short. Eat dessert first.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-12-2018 18:36
Reden: ongepast
98.38% gewijzigd
Van mij mag je hoor.
[...]

Dat is er al, maar heeft nogal wat bijwerkingen en is verboden. MDMA. al las ik onlangs dat sommige psychiaters het wel een nuttig middel vinden, bij de behandeling van (ik meen) ptsd.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-12-2018 18:39
Reden: quote verwijderd
53.81% gewijzigd
Lucifer2018 schreef:

Ja dat is helemaal waar maar ik dacht laat ik het netjes houden :biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Head* schreef:
15-12-2018 10:28
Oh dear, we hebben een geluksgoeroe op het forum. Als dat maar goed gaat :devil:
Mensen die geluk beloven zijn vaak levensgevaarlijk. Lenin, Stalin, Hitler, Mao, Pol Pot, Khomeini... ze beloofden allemaal geluk voor iedereen.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Lucifer2018 schreef:

Die TO speelt de perfectie. Ze lijkt erg op Pieter Schaeffer uit Divorced. De broer van Boudewijn. Die Pieter was ook perfect in alles, op papier de ideale man. Helaas was hij daardoor onuitstaanbaar.
Puritanism:
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
15-12-2018 16:41
Die TO speelt de perfectie. Ze lijkt erg op Pieter Schaeffer uit Divorced. De broer van Boudewijn. Die Pieter was ook perfect in alles, op papier de ideale man. Helaas was hij daardoor onuitstaanbaar.

Ik denk dat die Pieter met Ikigai getrouwd is.
Lucifer2018 schreef:

Jij zegt het. Wat een.....(zelf in te vullen, als het maar ranzig is).

Als reactie op je volgende post hier, ik gun niemand het gekloot met kanker, maar ze flikte het gewoon iets in de trant te zeggen van "is mij nooit gebeurd, dus...." bestaat het niet (mijn interpretatie, maar ik denk zomaar dat ik er niet ver naast zit).
Echt, het doodschoppen nog niet waard.
There is always something happening, and it's usually right now
Ergens vind ik het wel knap dat ze het voor elkaar krijgt om zo ongeveer in élke post irritant te zijn of iemand te beledigen. Je moet het maar kunnen.
RikM schreef:
15-12-2018 17:08
Ergens vind ik het wel knap dat ze het voor elkaar krijgt om zo ongeveer in élke post irritant te zijn of iemand te beledigen. Je moet het maar kunnen.
Dat probeer ik mezelf ook steeds voor te houden en meestal lukt dat, maar soms hè, soms wil ik deze fictieve figuur (die kan toch gvd niet écht zijn?!? Please?!) met veel plezier wurgen.
There is always something happening, and it's usually right now
RikM schreef:
15-12-2018 17:08
Ik denk dat het of een Noorse is, of een student die afstudeert op interacties op internetfora en nu een experiment uitvoert.
Puritanism:
(HL Mencken)
Maar waarom dan telkens een nieuwe nick en hoe houdt ze dit al minstens drie nicks vol?
doornroosje9 schreef:
15-12-2018 17:35
Maar waarom dan telkens een nieuwe nick en hoe houdt ze dit al minstens drie nicks vol?
Waar zijn we?
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
15-12-2018 17:56
Waar zijn we?
Ikigai. Voorheen xxx en xxx. :proud:

En mss nog meer nicks, maar dat weet ik niet.
Grobbekuiken_ schreef:
15-12-2018 17:12
Dat probeer ik mezelf ook steeds voor te houden en meestal lukt dat, maar soms hè, soms wil ik deze fictieve figuur (die kan toch gvd niet écht zijn?!? Please?!) met veel plezier wurgen.
:rofl: :high5:
Lucifer een weekban. Nah zeg

Ikigai is vast heel zen en gelukkig.
Een week? Hopelijk ingecalculeerd?
Ik heb werkelijk nog niet één post van de geluksgoeroe gelezen waarvan ik denk 'dat is perfectie' en ik zou willen ruilen. Ik vind eigenlijk de meeste post ronduit betreurenswaardig. En ik snap dus ook niet dat ze zoveel mensen op de kast krijgt met zogenaamde perfectie, want die zie ik dus niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Head* schreef:
15-12-2018 10:39
Ik wou dat er agatha christie boeken waren die ik nog niet gelezen heb. Vind ze zo leuk, maar ken ze al door en door.

Het is echt weer om een leuk boek te lezen.
Misschien iets minder mysterieus maar ik kan de boeken van Elizabeth George erg aanraden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
doornroosje9 schreef:
15-12-2018 19:02
Een week? Hopelijk ingecalculeerd?
Jemig.
feow schreef:
15-12-2018 19:04
Ik heb werkelijk nog niet één post van de geluksgoeroe gelezen waarvan ik denk 'dat is perfectie' en ik zou willen ruilen. Ik vind eigenlijk de meeste post ronduit betreurenswaardig. En ik snap dus ook niet dat ze zoveel mensen op de kast krijgt met zogenaamde perfectie, want die zie ik dus niet.
Het veroordelen stoort me, niet de 'perfectie', want ik zou voor geen geld van de wereld willen ruilen.
Lucifer2018 schreef:
15-12-2018 15:10
[...]
Ik kon me de uuting van Lucifer goed voorstellen, een beetje meer begrip zou je sieren mod!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven