Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
oudebaas schreef:
16-12-2018 13:25
Straks naar “The Wife” (film)
:rofl: goed dat je het erbij zet.
Ana_Isabel** schreef:
16-12-2018 13:24
Oef.. Ik zou voor de rest vd dag vol zitten!
Ik waarschijnlijk ook wel maar ik ben toch alleen vandaag dus dat is niet erg. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ana_Isabel** schreef:
16-12-2018 13:09
Ja, zo komt een napraat ook vol. Waar jullie zin in hebben...
Nou he. Ik denk dat jouw kinderen zich minder als kleuters gedragen dan sommigen hier. Wat een gebitch af en toe op elkaar zeg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Rosabella1 schreef:
16-12-2018 13:29
Ik waarschijnlijk ook wel maar ik ben toch alleen vandaag dus dat is niet erg. :proud:
Heerlijk he, lekker wat je zelf wilt.
Hier moet ik daar doorgaans mee wachten tot 9 uur in de avond. Er is altijd wel iemand wakker :proud:
alkemade schreef:
16-12-2018 02:24
Ik vind jou altijd een hoedan ook, terecht dan wel onterecht gekwetste *wis**wis*wis* medelander.
:-o

:popcorn:
Head* schreef:
16-12-2018 06:25
Zelden zo'n perfect voorbeeld gezien van "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet".

o_o

charlottew88 schreef:
16-12-2018 13:30
Nou he. Ik denk dat jouw kinderen zich minder als kleuters gedragen dan sommigen hier. Wat een gebitch af en toe op elkaar zeg.
:HA:

Nouuu.... Het grote verschil is dat het na 1 opmerking van moeder aka politieagent gelijk de kop in wordt gedrukt.
Dat zie ik hier niet gebeuren, nee. :proud:
charlottew88 schreef:
16-12-2018 13:30
Als kleuters met elkaar vechten dan gaat het nog ergens over, maar dit geraaskal gaat nergens over.
Kukita-Del-Barrio schreef:
16-12-2018 13:32
:-o

Over kinderachtig gesproken.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
DuchessMeganMarkle schreef:
16-12-2018 13:33
Als kleuters met elkaar vechten dan gaat het nog ergens over, maar dit geraaskal gaat nergens over.
Hoe gaat het eigenlijk met jou? Wanneer begin je met je nieuwe baan? En heb je nog met je ex gesproken?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ana_Isabel** schreef:
16-12-2018 13:31
Heerlijk he, lekker wat je zelf wilt.
Hier moet ik daar doorgaans mee wachten tot 9 uur in de avond. Er is altijd wel iemand wakker :proud:
Herkenbaar,ik heb ook niet vaak een dagje helemaal alleen voor mezelf.
Zoon komt vanavond weer thuis en vriend komt ook pas vanavond laat.
Ik moet zo nog naar Jumbo dus ik maak er meteen maar een fijne wandeling van.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ana_Isabel** schreef:
:HA:

Nouuu.... Het grote verschil is dat het na 1 opmerking van moeder aka politieagent gelijk de kop in wordt gedrukt.
Dat zie ik hier niet gebeuren, nee. :proud:
Ik ook niet :biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Rosabella1 schreef:
16-12-2018 13:35
Herkenbaar,ik heb ook niet vaak een dagje helemaal alleen voor mezelf.
Zoon komt vanavond weer thuis en vriend komt ook pas vanavond laat.
Ik moet zo nog naar Jumbo dus ik maak er meteen maar een fijne wandeling van.
Dan maar van een nood een deugd maken inderdaad! En zeg nou zelf, welk gerecht kan op tegen het feit dat iedereen weer fijn thuis is?
DuchessMeganMarkle schreef:
:lightbulb:
S-Meds schreef:
16-12-2018 11:29
Ik hoop niemand, maar toen ik wat van die post zei werden er drie dingen gezegd:
1. wat is je stelling over fv? omdat zij blijkbaar fittie had met nemain
2. star adviseerde om mijn bericht te negeren
3. jij zei dat je maar 1 keer op een belachelijke post mocht reageren

en dat allemaal omdat ik de racistische post van alkemade verwierp
niet normaal hoor

Zeker wel normaal. Racistische shit moet je staffen en melden. Wat je aandacht geeft groeit. Alkemade lacht zich rot en heeft precies bereikt wat ze wilde.
charlottew88 schreef:
16-12-2018 13:37
Ik ook niet :biggrin:
Ik heb dan ook niet de illusie dat ik hier net zoveel inbreng heb als thuis :biggrin:
S-Meds schreef:
16-12-2018 11:32
Oh ja en ik mocht blijkbaar ook niet reageren omdat het al een paar berichten geleden was gepost. Maar ja Het Groepje had het gequote dus daar reageer ik op.

En deze was ook leuk: je kan toch staffen, je hoeft het niet te herhalen.

Why???

Het is mij best helder wat hier gebeurt. Kamp Nemain wil Nemain verdedigen en dat is de reden van dit rare gedoe. Je mag nemain van mij verdedigen tot op het bot, zou ik ook doen. Maar daarnaast kan je best toegeven dat het idioot is dat in zo’n fittie FV weer de racistische bagger naar haar hoofd krijgt en dat dat idioot is
.
Alkemade heeft niets, maar dan ook niets met kamp Nemain te maken. Wat een achterlijk gedoe hier.
fashionvictim schreef:
16-12-2018 11:53
Het bijzondere daaraan is dat ik bewust er geen discussie van heb gemaakt, ik vroeg Nemain haar agressie voor zich te houden en Inkie duikt er direct bovenop in de hoop dat er een discussie ontstaat. Ik kap dat direct af door te zeggen dat ik Nemain altijd agressief vindt en verder nergens meer op in te gaan maar vervolgens komen er een stuk of tig forummers daar hun plasje over doen. Over iets wat helemaal geen discussie was en naar de maatstaven van Marana "een belachelijke post" was of volgens Star "staf dat en klaar" was.

Lees maar terug, ik ben niet degene die hier een groot ding van maak en ik ben ook al niet degene die een groot ding van de kwestie Ikigai heeft gemaakt. Ik heb zelfs vrij weinig gezegd, en heb ook helemaal niet in achterkamertjes gezeten of wat dan ook. Ik heb Nouschi gemaild, en later van Star en Nouschi 1 bericht gehad. Ik had geen zin in discussie met Nemain, dat is alles.

Juist. Dat hele racistische braaksel staat compleet los van Nemain en jou en Nouschi en ik en wie er nog meer gisteren schreef.
fashionvictim schreef:
16-12-2018 13:15
Gisteren. Niet vandaag. Maar inderdaad, iemand met empathie had nu iets van een bloemetje gepost of iets aardigs gezegd. En was inderdaad gestopt met de discussie.
:woa:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
S-Meds schreef:
16-12-2018 11:03
Dat snap ik, ik heb ook nergens de gedachte gehad dat je dat wel zo zijn. En dat geldt ook voor de anderen hier. die post van Alkemade was walgelijk en daar laat ik mij de mond niet over snoeren

:worship:
“Gewoon blank”.

Ik weet weer eens niet wat ik lees 😱
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
16-12-2018 13:44
“Gewoon blank”.

Ik weet weer eens niet wat ik lees 😱
Stel je niet zo aan.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-12-2018 19:29
Reden: Schelden
98.34% gewijzigd
Geen bijzonderheden
fashionvictim schreef:
16-12-2018 12:37
Dat mag je inderdaad vinden, maar waarom moet daar een tig pagina's discussie over ontstaan? Zeker in het licht van Marana's en Star's kritiek aan het adres van Meds is dat vrij bijzonder. Zeker omdat ik, zoals ik al zei, in ieder geval het fatsoen had om er niet van alles over Nemain's persoonlijkheid, afkomst, religie, geaardheid etc bij te gaan slepen maar slechts zei dat ik haar forumgedrag niet trok/trek.

En andersom deed zij dat toch ook niet richting jou? Ik snap echt niet waar dit allemaal vandaan komt. Een van jou vele stalkers reageert met een debiele post, dat staat los van wat er gisteravond werd geschreven. Gewoon een stoker.
fashionvictim schreef:
16-12-2018 12:37
Dat mag je inderdaad vinden, maar waarom moet daar een tig pagina's discussie over ontstaan? Zeker in het licht van Marana's en Star's kritiek aan het adres van Meds is dat vrij bijzonder. Zeker omdat ik, zoals ik al zei, in ieder geval het fatsoen had om er niet van alles over Nemain's persoonlijkheid, afkomst, religie, geaardheid etc bij te gaan slepen maar slechts zei dat ik haar forumgedrag niet trok/trek.
:rofl:
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven