Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 16 december 2018 om 12:51
Wat niet wegneemt dat het een rare poging is om iemand te diskwalificeren.Rosabella1 schreef: ↑16-12-2018 12:19Nee want een medelander hoeft niet donker van kleur te zijn en kan ook dus ook gewoon blank zijn.

zondag 16 december 2018 om 12:55
Nou dit. Maar het is zo'n lekker aanleiding om weer helemaal los te gaan hé.
zondag 16 december 2018 om 12:57
Volgens mij is de term “medelander” bedacht in politiek-correcte kringem om toch te laten horen dat iemand zonder Nederlandse nationaliteit er bij hoorde. Ed van Thijn, de vleesgeworden politiek correctheid, gebruikte de term samen met “nieuwe Amsterdammers”.Het-groepje schreef: ↑16-12-2018 12:51Wat niet wegneemt dat het een rare poging is om iemand te diskwalificeren.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)

zondag 16 december 2018 om 12:59
Juist maar zo werd hij nu niet ingezet. Ik ga maar weer eens vakanties bekijken.
zondag 16 december 2018 om 13:00
Precies en met huidskleur heeft het iig niets te maken en met racisme ook niet.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 16 december 2018 om 13:03
Alles is jouw schuld.Nemaìn’ schreef: ↑16-12-2018 12:45Ik heb niet eens gelezen wat ze geschreven heeft. Tegen de tijd dat ik het las stonden er alleen maar sterretjes.
Bovendien hou ik me principieel buiten dat soort discussies op Viva.
Maar ik begrijp dat het allemaal mijn schuld is dat die mevrouw iets racistisch (?) heeft geschreven.
Prima dan toch.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 16 december 2018 om 13:07
Dus je wilde gisteren de discussie niet aan. En dat wil je vandaag weer niet.fashionvictim schreef: ↑16-12-2018 12:41Oh, en Solomio,
Je kan veel van me zeggen, maar ik heb in ieder geval de empathie of het fatsoen of de common sense zo je wil, om als iemand aangeeft daar "vandaag" geen zin in te hebben tussen de regels door te lezen dat er kennelijk "vandaag" een reden is waarom diegene dat zegt. En dan dus inderdaad niet door te drammen.
Zouden meer mensen moeten doen.
Maar je doet het wel.
En dan ben ik niet empathisch en fatsoenlijk genoeg om de discussie te stoppen.
Yeah. Right.
David Dunning
David Dunning

zondag 16 december 2018 om 13:11
Nee het heeft met schoenmaat te maken denk ik nu. Ik heb het licht gezien.Rosabella1 schreef: ↑16-12-2018 13:00Precies en met huidskleur heeft het iig niets te maken en met racisme ook niet.

zondag 16 december 2018 om 13:13
Mooi zo!Het-groepje schreef: ↑16-12-2018 13:11Nee het heeft met schoenmaat te maken denk ik nu. Ik heb het licht gezien.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 16 december 2018 om 13:13
Zeker wel.Rosabella1 schreef: ↑16-12-2018 13:00Precies en met huidskleur heeft het iig niets te maken en met racisme ook niet.
David Dunning
David Dunning
zondag 16 december 2018 om 13:15
Gisteren. Niet vandaag. Maar inderdaad, iemand met empathie had nu iets van een bloemetje gepost of iets aardigs gezegd. En was inderdaad gestopt met de discussie.
Am Yisrael Chai!

zondag 16 december 2018 om 13:21
fashionvictim schreef: ↑16-12-2018 13:15Gisteren. Niet vandaag. Maar inderdaad, iemand met empathie had nu iets van een bloemetje gepost of iets aardigs gezegd. En was inderdaad gestopt met de discussie.

zondag 16 december 2018 om 13:22
Ik had graag een hug of een bloemetje gepost. Als ik de oorspronkelijke post had gezien. Nee, ik ga geen honderden posts in toentallen topics doorscrollen om te weten hoe het nu precies ging.fashionvictim schreef: ↑16-12-2018 13:15Gisteren. Niet vandaag. Maar inderdaad, iemand met empathie had nu iets van een bloemetje gepost of iets aardigs gezegd. En was inderdaad gestopt met de discussie.

Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
zondag 16 december 2018 om 13:22
2 gebakken eieren met spek op 2 broodjes kaas.

zondag 16 december 2018 om 13:24
Oef.. Ik zou voor de rest vd dag vol zitten!

zondag 16 december 2018 om 13:24
Wentelteefje gevuld met ham en kaas.