Vraagje over Tinder ‘hack’

16-12-2018 14:40 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niks van Tinder, maar is het mogelijk dat die app spontaan hartjes en likes gaat uitdelen?

De vriend van iemand uit mijn omgeving -het is sowieso een gore oplichter en laaielichter- beweert dat hij is gehackt. Ik geloof daar gezien zijn verdere onbetrouwbare acties geen reet van, maar de vrouw in kwestie steekt liever dr hoofd in het zand en gelooft hem.

Is zo’n hack mogelijk of liegt hij de boel bij elkaar?
Waarom is dit jouw probleem?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
16-12-2018 15:06
Waarom is dit jouw probleem?
Omdat ze mij er op de meest onchristelijke uren mee lastig valt. Vriendinnen mogen mij in noodsituaties áltijd bellen, ik rijd desnoods snachts 200 kilometer naar haar toe, maar deze dramaverslaving faciliteer ik niet meer. Ik vind dit geen noodsituatie, want ze kiest er telkens zelf voor. Niet de eerste foute vent, maar deze spant wel de kroon.
S nachts je telefoon op stil zetten.
En ja, hij liegt dat hij barst.
ik geef mn bek ook maar een douw
Sommige mensen zijn dol op drama. Ze zeggen van niet, klagen zich een slag in de rondte, maar zijn het wel. Als je niet oppast zuigen ze alle energie uit je.
RikM schreef:
16-12-2018 15:19
Sommige mensen zijn dol op drama. Ze zeggen van niet, klagen zich een slag in de rondte, maar zijn het wel. Als je niet oppast zuigen ze alle energie uit je.

Nou, zeg dat wel. Het is ook telkens letterlijk hetzelfde verhaal.
Ja nouja toen ik net een relatie met mijn man kreeg stond er ook ineens een profiel van hem op een datingsite. Zijn naam was daar zijn bijnaam ( zoals iedereen hem noemt, niemand gebruikt zijn echte naam behalve hijzelf) en het email adres bleek van mijn ex te zijn. Dusja het kan ja. Iedereen kan een tinder profiel aanmaken.
mienbillekesjeuken schreef:
16-12-2018 15:22
Nou, zeg dat wel. Het is ook telkens letterlijk hetzelfde verhaal.
Kun je haar dan ook rustig melden.
waarom verwacht ze steeds dat er wel iets anders uitkomt wanneer alle gegevens exact gelijk zijn elke keer?
Whatsinaname1988 schreef:
16-12-2018 15:34
Ja nouja toen ik net een relatie met mijn man kreeg stond er ook ineens een profiel van hem op een datingsite. Zijn naam was daar zijn bijnaam ( zoals iedereen hem noemt, niemand gebruikt zijn echte naam behalve hijzelf) en het email adres bleek van mijn ex te zijn. Dusja het kan ja. Iedereen kan een tinder profiel aanmaken.

Dat zou ook nog kunnen, ware het niet dat dit gewoon hetzelfde profiel was waarop ze hem zelf heeft leren kennen..
Doreia* schreef:
16-12-2018 15:37
Kun je haar dan ook rustig melden.
waarom verwacht ze steeds dat er wel iets anders uitkomt wanneer alle gegevens exact gelijk zijn elke keer?
Omdat ze een totale idioot is qua mannenkeuze. Kan er een boek over schrijven. Deze heeft als extraatje dat ie haar naar de bedelstaf trekt. En overal schulden maakt, vanaf haar adres.
Ik werk als hacker en ik kan garanderen dat mensen niet hacken met als doel hartjes of likes te geven.

Nep profiel zou kunnen.
Cotolokowoto schreef:
16-12-2018 16:20
Ik werk als hacker en ik kan garanderen dat mensen niet hacken met als doel hartjes of likes te geven.

Nep profiel zou kunnen.

Coole job!

!
Cotolokowoto schreef:
16-12-2018 16:20

Nep profiel zou kunnen.
Mwah, heb het wel eens gezien dat een ex of een "vijand" dan hackte en dat soort dingen deed. Gewoon om onrust te zaaien. Het kan, alles kan. Maar of hij gehackt is of niet lijkt me niet het punt.
Het moet nog even bezinken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
16-12-2018 15:13
Omdat ze mij er op de meest onchristelijke uren mee lastig valt. Vriendinnen mogen mij in noodsituaties áltijd bellen, ik rijd desnoods snachts 200 kilometer naar haar toe, maar deze dramaverslaving faciliteer ik niet meer. Ik vind dit geen noodsituatie, want ze kiest er telkens zelf voor. Niet de eerste foute vent, maar deze spant wel de kroon.
Maar je vindt het wel de moeite om er een heel topic over te openen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
16-12-2018 17:42
Maar je vindt het wel de moeite om er een heel topic over te openen?

Ja. Problemen mee?
16-12-2018 15:42
Omdat ze een totale idioot is qua mannenkeuze. Kan er een boek over schrijven. Deze heeft als extraatje dat ie haar naar de bedelstaf trekt. En overal schulden maakt, vanaf haar adres.
Waarom pikt ze dat? @(
Judy_Hopps schreef:
16-12-2018 22:35
Waarom pikt ze dat? @(

Goeie vraag. Op de een of andere manier zoekt ze telkens dit soort drama-kerels op. Het zijn altijd types met behoorlijke issues. Maar deze is wel het dieptepunt in een rij van sujetten die haar eigenlijk alleen naar beneden trekken.

Ik bedoel, dat hele Tinderverhaal is natuurlijk ook een kwestie van wíllen geloven dat-ie is gehackt. Daarom vroeg ik het hier ook, al denk ik niet dat zelfs hard bewijs dat ie nog rondTindert haar het licht doet zien.
Nee hoor, daar kun je gerust op zijn.
Ziendeblind.

Geen energie in steken. En misschien haar helemaal uit je leven laten wegglijden. Hier zit je toch niet op te wachten?
Doreia* schreef:
16-12-2018 23:32
Nee hoor, daar kun je gerust op zijn.
Ziendeblind.

Geen energie in steken. En misschien haar helemaal uit je leven laten wegglijden. Hier zit je toch niet op te wachten?
Ik vrees dat je gelijk hebt. Deze is wel bezig haar financiële ondergang te worden, hij heeft al een duizendje of 8 van haar afgetroggeld (bij zijn vorige vriendin ook trouwens) en blijft schulden maken. Maar ja, je doet er weinig aan.
17-12-2018 00:04
Ik vrees dat je gelijk hebt. Deze is wel bezig haar financiële ondergang te worden, hij heeft al een duizendje of 8 van haar afgetroggeld (bij zijn vorige vriendin ook trouwens) en blijft schulden maken. Maar ja, je doet er weinig aan.
Je hebt haar gewaarschuwd?
Dan kan je niets meer doen.
Ze houdt ervan mensen te redden. Ze heeft geen relatie, ze heeft een project. Telkens weer. Zolang ze er zo naar kijkt, komt er geen gezond verstand bij kijken.
Doreia* schreef:
17-12-2018 09:26
Je hebt haar gewaarschuwd?
Dan kan je niets meer doen.
Ze houdt ervan mensen te redden. Ze heeft geen relatie, ze heeft een project. Telkens weer. Zolang ze er zo naar kijkt, komt er geen gezond verstand bij kijken.
Ja, zo zie ik het ook. Je zou verwachten dat wijsheid met de jaren komt, maar het wordt alleen maar erger. Aangezien hij schulden vanaf haar adres maakt, bij belasting, zorgverzekering etc. etc. komt dit haar nog duur te staan. De 'lening' die ze hem heeft verstrekt krijgt ze sowieso niet meer terug. Hij heeft geen huis en geen geld en werkt liever niet dan wel.
Een aangelopen puppy dus in haar ogen. Eentje die moet worden opgelapt. Terwijl ze niet ziet dat het een mormel is dat onder de vlooien zit.

Ze moet het zelf weten. Zij kiest.
Laat het los. Trek je terug. Blokkeer haar desnoods.
Doreia* schreef:
17-12-2018 10:02
Een aangelopen puppy dus in haar ogen. Eentje die moet worden opgelapt. Terwijl ze niet ziet dat het een mormel is dat onder de vlooien zit.

Ze moet het zelf weten. Zij kiest.
Laat het los. Trek je terug. Blokkeer haar desnoods.

Zal ik je eerlijk zeggen dat ik dat al heb gedaan? En het valt bij haar niet goed, kan ik je vertellen. Heb haar al alles uitgelegd qua consequenties, deurwaarders, bodembeslag etc. etc. Nou ja, jij weet alles van dit soort zaken. Ze zal op de blaren moeten zitten dit keer.
Ze kan je er niet de schuld van geven :) Alleen zichzelf.

Laat gaan. Ze graaft haar eigen graf. Helemaal zonder hulp. Met oordopjes in tegen de waarschuwingen. En ogen dicht tegen de bezorgde gezichten.

Klaar nu.
Jij bent nu dramavrij!
Doreia* schreef:
17-12-2018 10:08
Ze kan je er niet de schuld van geven :) Alleen zichzelf.

Laat gaan. Ze graaft haar eigen graf. Helemaal zonder hulp. Met oordopjes in tegen de waarschuwingen. En ogen dicht tegen de bezorgde gezichten.

Klaar nu.
Jij bent nu dramavrij!

Thanks, je hebt duizend procent gelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven