Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 16 december 2018 om 16:35
Nou dat. "Ja, uhm, Ellen, ik zie je nu al een paar keer langslopen op kantoor, maar mij is opgevallen dat je te dik bent. Toch wel maat 48, denk ik zo. Maar ik heb een oplossing bedacht! Je kunt gewoon minder gaan eten. Ik snap best dat je daar nog niet aan gedacht had, Ellen, het is ook niet iedereen gegeven zo intelligent te zijn, maar gelukkig voor jou, lieve, lieve Ellen, ben ik er nu en ik heb het al helemaal voor je bedacht. Minder eten, minder Ellen!"
zondag 16 december 2018 om 16:35
Mwah dan zou ik BIJ1 eens volgen die riepen vd week Rebekka Timmer die van SP naar BIJ1 overgestapt is nog uit tot SJWer vd week.Kukita-Del-Barrio schreef: ↑16-12-2018 16:19SJW. ook zo’n mooie term. Zie ik nu pas in de post van oudebaas.
Waarom gebruikt deze persoon zulke.... uhhuum... dubieuze termen?![]()
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 16 december 2018 om 16:37
Goeie beschrijving.Betty_Slocombe schreef: ↑16-12-2018 16:35Nou dat. "Ja, uhm, Ellen, ik zie je nu al een paar keer langslopen op kantoor, maar mij is opgevallen dat je te dik bent. Toch wel maat 48, denk ik zo. Maar ik heb een oplossing bedacht! Je kunt gewoon minder gaan eten. Ik snap best dat je daar nog niet aan gedacht had, Ellen, het is ook niet iedereen gegeven zo intelligent te zijn, maar gelukkig voor jou, lieve, lieve Ellen, ben ik er nu en ik heb het al helemaal voor je bedacht. Minder eten, minder Ellen!"
En als jij dan komt met een reden waarom je bent zoals je bent, heeft zij het weer nooit meegemaakt, ergo, het bestaat dus niet.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 16 december 2018 om 16:40
Ik zou alleen ff die naam wijzigen, nu ben je zo herkenbaar.Betty_Slocombe schreef: ↑16-12-2018 16:35Nou dat. "Ja, uhm, Ellen, ik zie je nu al een paar keer langslopen op kantoor, maar mij is opgevallen dat je te dik bent. Toch wel maat 48, denk ik zo. Maar ik heb een oplossing bedacht! Je kunt gewoon minder gaan eten. Ik snap best dat je daar nog niet aan gedacht had, Ellen, het is ook niet iedereen gegeven zo intelligent te zijn, maar gelukkig voor jou, lieve, lieve Ellen, ben ik er nu en ik heb het al helemaal voor je bedacht. Minder eten, minder Ellen!"

Verder eens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 16 december 2018 om 16:40
zondag 16 december 2018 om 16:41
Ik zie geen sportobsessie bij Ikigai.Rosabella1 schreef: ↑16-12-2018 16:40Maar wie is Ikigai nou?
De gepermabande met voormalige sport obsessie die ik denk of heel iemand anders?
Pb me gerust![]()
![]()
David Dunning
David Dunning
zondag 16 december 2018 om 16:43

zondag 16 december 2018 om 16:44
Rosabella1 schreef: ↑16-12-2018 16:40Maar wie is Ikigai nou?
De gepermabande met voormalige sport obsessie die ik denk of heel iemand anders?
Pb me gerust![]()
![]()
Haar twee vorige nicks hadden een nul ipv een ooooo. En van daarvoor weet niemand, er wordt alleen gespeculeerd maar dat wordt door anderen weerlegd. FV dacht Thordis maar dat is ze volgens mij (en anderen) niet, jij denkt blijkbaar Hats maar dat is ze volgens mij ook niet.
zondag 16 december 2018 om 16:45
Ik ken maar 1 gepermabande met een sportobsessie en die is het zeker niet.
Maar mss heb ik wel 8 gepermabanden met een sportobsessie over het hoofd gezien.
David Dunning
David Dunning

zondag 16 december 2018 om 16:47
Gefeliciteerd.Betty_Slocombe schreef: ↑16-12-2018 16:46Tsss. Ik heb thans maat 46, jawel. Dat heeft me 8 maanden gekost, maar het is me gelukt.
Maar nu moet ik weer gaan lijnen, want nu ben je slanker dan ik.
Bedankt.
David Dunning
David Dunning

zondag 16 december 2018 om 16:49
Kinderen maken?

zondag 16 december 2018 om 16:50
Nee Thordis denk ik niet en Hats is het kennelijk ook niet.. Ik ben zwaar in de war.Marana-- schreef: ↑16-12-2018 16:44Haar twee vorige nicks hadden een nul ipv een ooooo. En van daarvoor weet niemand, er wordt alleen gespeculeerd maar dat wordt door anderen weerlegd. FV dacht Thordis maar dat is ze volgens mij (en anderen) niet, jij denkt blijkbaar Hats maar dat is ze volgens mij ook niet.

Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 16 december 2018 om 16:51
Allemaal natuurlijk fijn en stoer als je je niet laat raken door wat mensen op een anoniem forum schrijven.
Maar zoals ik hier heel fijne mensen heb ontmoet, en blij ben dat die mij raken, zijn er ook mensen door wie ik mij gekwetst voel of beledigd.
En die twee zaken horen wat mij betreft bij elkaar.
Dan maar een watje, maar ja, ik ben onaangenaam geraakt door dingen die bijv Ikigai schrijft.
And proud of it.
Maar zoals ik hier heel fijne mensen heb ontmoet, en blij ben dat die mij raken, zijn er ook mensen door wie ik mij gekwetst voel of beledigd.
En die twee zaken horen wat mij betreft bij elkaar.
Dan maar een watje, maar ja, ik ben onaangenaam geraakt door dingen die bijv Ikigai schrijft.
And proud of it.
David Dunning
David Dunning

zondag 16 december 2018 om 16:52
Ja, dat zou ik op prijs stellen.Betty_Slocombe schreef: ↑16-12-2018 16:50Moet ik nu speciaal voor jou Chinees gaan eten en chipszakken leegkieperen in mijn opengesperde muil? Ik doe het graag!
Neem ik nog een kaneel-kerstster.
David Dunning
David Dunning