Kerstpakket 2018
zondag 9 december 2018 om 13:51
Ik las dat het er nog niet is, dus bij deze. Wat zat er in jouw pakket?
Ik heb voor mijn medewerkers pakket 41 van de Makro gekocht
( https://www.makrokerstpakketten.nl/kers ... oduct/436/ )
Ik heb voor mijn medewerkers pakket 41 van de Makro gekocht

( https://www.makrokerstpakketten.nl/kers ... oduct/436/ )
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
dinsdag 18 december 2018 om 09:59
Daarom eindigen die kleedjes in kerstpakketten.

Waarschijnlijk past hij wel op de achterbank van de auto? Ik wil eigenlijk wel weer zo'n kriebelende wollen geruite deken in de auto.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
dinsdag 18 december 2018 om 11:37
Oh ja, die plaids... meestal van polyester/acryl... brrrr, maar honden en katten zijn er dol op. Ook handig in de auto inderdaad.Snoesje666 schreef: ↑18-12-2018 09:59Daarom eindigen die kleedjes in kerstpakketten.
Waarschijnlijk past hij wel op de achterbank van de auto? Ik wil eigenlijk wel weer zo'n kriebelende wollen geruite deken in de auto.
dinsdag 18 december 2018 om 11:41
ik heb altijd gemengde gevoelens over het kerstpakket. Enerzijds stel ik het blijk van waardering op prijs, maar de inhoud van het pakket vind ik meestal een hoop meuk die ik zelf nooit uit zou zoeken. Dat klinkt vast ondankbaar, maar er zijn al zoveel overbodige spullen op de wereld en ik probeer juist te minimaliseren. Ik geef inderdaad ook vaak weg wat ik niet gebruik, maar ik zou het ook niet erg vinden als ze het kerstpakket zouden afschaffen en gewoon een aardige kaart met waarderende woorden zouden sturen aan het eind van het jaar.
dinsdag 18 december 2018 om 11:55
Flesje wijn (gebruik ik voor stoofpeertjes), kerststol, nootjes, lekker kaasje en chutney, chocola, crackers en iets met dadels.
Ook een houten snij/borrelhapjes plank....mooie hoor, maar ik heb er al 2 thuis...
Krijgt van mij een 8, vind 'm leuk en ik vind alle etenswaar lekker
Ook een houten snij/borrelhapjes plank....mooie hoor, maar ik heb er al 2 thuis...
Krijgt van mij een 8, vind 'm leuk en ik vind alle etenswaar lekker

"I love not Man the less, but Nature more..."

dinsdag 18 december 2018 om 12:07
Weddingpresent schreef: ↑18-12-2018 11:58Wauw, een groot pakket en nog een bon met een groot bedrag. Krijgt iedereen hier ook nog een 13e maand bij?
Ik had een onlinecode twv €40 en idd 13e maand.

dinsdag 18 december 2018 om 12:12
Ik krijg geen cadeaubon bij mijn kerstpakket (twv 40 euro) , maar wel een 13e maand en bonus. Die bonus is wel afhankelijk van de bedrijfsresultaten en is maximaal 350 euro.Weddingpresent schreef: ↑18-12-2018 11:58Wauw, een groot pakket en nog een bon met een groot bedrag. Krijgt iedereen hier ook nog een 13e maand bij?

dinsdag 18 december 2018 om 12:28
Weddingpresent schreef: ↑18-12-2018 11:58Wauw, een groot pakket en nog een bon met een groot bedrag. Krijgt iedereen hier ook nog een 13e maand bij?
Wij krijgen geen 13e maand want dat kennen ze hier niet, maar een bonus - 10% van ons jaarinkomen. Dat is naast andere cadeau's van flinke bedragen.
Ik ben er heel tevreden mee. Zo te lezen krijgen best wat mensen een 13e maand?
dinsdag 18 december 2018 om 13:30
Hier een lekker warm buffet, en een Ritualspakketje.
Altijd leuk, koop ik niet zo snel voor mezelf
Gelukkig hadden ze het Ritualspakket gekozen, want ik hoorde ze overleggen over dat pakket dus en een stappenteller.
Vind ik een raar cadeau voor mensen in de zorg. Ren je je te pletter en kun je ook nog nakijken hoeveel je dan gelopen hebt
Altijd leuk, koop ik niet zo snel voor mezelf
Gelukkig hadden ze het Ritualspakket gekozen, want ik hoorde ze overleggen over dat pakket dus en een stappenteller.
Vind ik een raar cadeau voor mensen in de zorg. Ren je je te pletter en kun je ook nog nakijken hoeveel je dan gelopen hebt

dinsdag 18 december 2018 om 14:09
dinsdag 18 december 2018 om 14:35
Daar was ik al bang voor, maar het is té té herkenbaar helaas.
Tu imaginación está jugando con ti, querido.
dinsdag 18 december 2018 om 15:13
Anderen kon ik er gzd blij mee maken, dus eind goed al goed. Maar ik zou het nooit caseau doen, tenzij ik zou weten dat iemand absoluut niet iets anders zou willen.

Tu imaginación está jugando con ti, querido.
dinsdag 18 december 2018 om 15:22
dinsdag 18 december 2018 om 16:24
Een 13e maand is gewoon uitgesteld loon toch? in mijn CAO wel in elk geval.Weddingpresent schreef: ↑18-12-2018 11:58Wauw, een groot pakket en nog een bon met een groot bedrag. Krijgt iedereen hier ook nog een 13e maand bij?
echt iets anders dan een kerstpakket, wat een cadeautje/blijk van waardering is.

dinsdag 18 december 2018 om 16:51
Leuk om al die verschillen te lezen. Hoe dan ook.........blij zijn met die waardering is een groot goed. Niet vanzelfsprekend lees ik en dat vind ik eerlijk gezegd eigenlijk best onaardig.
Zoals ik lees zijn er mensen die niets ontvangen en dat komt harder aan dan iets ontvangen wat je zelf misschien niet een twee drie zou uitkiezen echter waarvoor je toch enige vorm van respect of blijdschap zou kunnen opbrengen.
Het enige wat ik echt niet begrijp........die boomstam. Dat lijkt me echt een heel wazig en ondoordacht kerstgeschenk.
Ik zou echt niet weten wat daarmee te doen.
Zoals ik lees zijn er mensen die niets ontvangen en dat komt harder aan dan iets ontvangen wat je zelf misschien niet een twee drie zou uitkiezen echter waarvoor je toch enige vorm van respect of blijdschap zou kunnen opbrengen.
Het enige wat ik echt niet begrijp........die boomstam. Dat lijkt me echt een heel wazig en ondoordacht kerstgeschenk.
Ik zou echt niet weten wat daarmee te doen.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 18-12-2018 17:50
0.09% gewijzigd
dinsdag 18 december 2018 om 16:56
Hier allebei een 13de maand maar geen bonus. Allebei een tinteling van onze bedrijven gehad, man voor 35 euro, ik voor 15 euro, wij hebben daar wat voor uitgezocht voor de keuken. Daarnaast heeft mijn man bij het bedrijf waar hij tijdelijk zit voor een project een mega groot kerstpakket gehad met eten en drinken. Het meeste kunnen we wel gebruiken (mijn man lust werkelijk alles) en dat was toch ook best wel leuk.

dinsdag 18 december 2018 om 17:01
Ttroeteltje schreef: ↑18-12-2018 16:51Leuk om al die verschillen te lezen. Hoe dan ook.........blij zijn met die waardering is een groot goed. Niet vanzelfsprekend lees ik en dat vind ik eerlijk gezegd eigenlijk best onaardig.
Dit viel mij ook op. Misschien zou je zelf het pakket of cadeau niet uitgekozen hebben, maar ik vind het nogal ondankbaar om er over te klagen of jammeren. Er zijn genoeg mensen die niets ontvangen.