Kerstpakket 2018
zondag 9 december 2018 om 13:51
Ik las dat het er nog niet is, dus bij deze. Wat zat er in jouw pakket?
Ik heb voor mijn medewerkers pakket 41 van de Makro gekocht
( https://www.makrokerstpakketten.nl/kers ... oduct/436/ )
Ik heb voor mijn medewerkers pakket 41 van de Makro gekocht

( https://www.makrokerstpakketten.nl/kers ... oduct/436/ )
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

maandag 17 december 2018 om 19:30
Zo kreeg ik jaren geleden een houten hapjesplank van zo'n 1.5 meter. Mooie plank, maar veel te groot. Heb deze toen cadeau gedaan aan mijn moeder die de plank aan de muur heeft gehangen ter decoratie.
maandag 17 december 2018 om 19:45
Van mijn ene werk(stage) heb ik een boek gekregen wat elke keer uitgeleend was bij de bieb en die ik al enige tijd wilde kopen, dus dat is fijn! Van mijn andere werk krijg ik deze zondag een kerstpakket tijdens de borrel
Mijn vriend heeft voor Sinterklaas een handgemaakte luxe chocoladeletter gekregen, heeft al twee keer een luxe kerststol mee naar huis gekregen en krijgt deze week een kerstpakket.

maandag 17 december 2018 om 20:05
Werk je toevallig bij een uitzendbureau?AnAppleADay schreef: ↑13-12-2018 11:30Wij gaan op wintersport ipv een kerstpakket.
Vriend werkt bij een bank en daar kan al jaren geen kerstpakket vanaf.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 17 december 2018 om 20:18

maandag 17 december 2018 om 20:29
maandag 17 december 2018 om 20:49
Ik vind hem ook geweldig. Super om elke dag zo'n cadeautje open te maken. Het is wel zo, ik heb hem nu voor het tweede jaar achter elkaar (vorig jaar kreeg ik hem voor mijn verjaardag), en er zit toch best veel hetzelfde in als vorig jaar (dat van vorig jaar nog niet eens op is of in sommige gevallen nog niet eens gebruikt). Ik zou dus volgend jaar voor een andere gaan. Die van The Body Shop lijkt me ook erg tof. En omdat het een cadeau van mijn schoonzusje is, kan ik dat dus gewoon zeggen. Of misschien koop ik die van The Body Shop volgend jaar gewoon lekker zelf of ik vraag hem voor mijn verjaardag.Pipistrello schreef: ↑17-12-2018 19:27Ooh zo gaaf! Die wil ik ook wel. Ik zag ze (2 soorten) op de website maar vind ze te duur om zo maar aan mezelf te geven
maandag 17 december 2018 om 21:44
maandag 17 december 2018 om 22:16

dinsdag 18 december 2018 om 07:54
Ik zat me, nav dit topic, af te vragen of ik nog een kerstpakket zou krijgen omdat dit het derde jaar is dat ik ziek thuis zit.
Maar gisteren werd hij gebracht! Helemaal blij mee! Pakket was leuk (tapas achtig met echt leuke schaaltjes), maar vooral het gebaar van 'je hoort er nog steeds bij' is waar ik heel blij mee ben.
Maar gisteren werd hij gebracht! Helemaal blij mee! Pakket was leuk (tapas achtig met echt leuke schaaltjes), maar vooral het gebaar van 'je hoort er nog steeds bij' is waar ik heel blij mee ben.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken

dinsdag 18 december 2018 om 08:50
Hoezo saai? je kan nu kiezen wat je wilt. En 75 of 100 euro is een behoorlijk bedrag hoor!dignity schreef: ↑17-12-2018 21:44Wij krijgen eigenlijk altijd VVV bonnen ter waarde van 75 of 100 euro. Saai maar iedereen is er eigenlijk wel blij mee.
Weet nog niet wat ik ermee ga doen, hangt een beetje af van wat ik met kerst kado krijg. Ik wil eigenlijk wel graag betere pannen en servies, misschien gaat het daarheen.

dinsdag 18 december 2018 om 08:54
Dat is wel een mooie waardering van je werkgever inderdaad!AnnA_C schreef: ↑18-12-2018 07:54Ik zat me, nav dit topic, af te vragen of ik nog een kerstpakket zou krijgen omdat dit het derde jaar is dat ik ziek thuis zit.
dinsdag 18 december 2018 om 09:15

dinsdag 18 december 2018 om 09:27
Ik heb mijn kerstpakket een maand geleden al uit mogen zoeken op een 'kerstmarkt'. Dat vond ik wel grappig. Een boel collega's zijn erg blij met hun tasje met 100 vakjes en ritsjes. Dat was wel het populairste kraampje.
Er zat veel bij wat er leuk uit zag om te zien, maar niks wat ik zelf zou kopen. Uiteindelijk maar gekozen voor een fotolijstje en een set vaasjes. Van die vaasjes vraag ik me nu al af waarom ik daar in vredesnaam voor heb gekozen toen
Mijn man kreeg een bon en heeft het meeste daarvan gedoneerd aan een goed doel. Hij had nog 7,50 over en kocht daarmee voor mij een paar x: de viva
Nu ben ik verplicht tot het lezen van lees-ooks.
Fijne kerst.
Er zat veel bij wat er leuk uit zag om te zien, maar niks wat ik zelf zou kopen. Uiteindelijk maar gekozen voor een fotolijstje en een set vaasjes. Van die vaasjes vraag ik me nu al af waarom ik daar in vredesnaam voor heb gekozen toen

Mijn man kreeg een bon en heeft het meeste daarvan gedoneerd aan een goed doel. Hij had nog 7,50 over en kocht daarmee voor mij een paar x: de viva

Nu ben ik verplicht tot het lezen van lees-ooks.
Fijne kerst.
dinsdag 18 december 2018 om 09:57
Mijn vriend heeft afgelopen zondag zijn kerstpakket gekregen, tijdens de kerstborrel.
Mooi pakket, alleen maar eten.
En ook nog eens eten wat ik normaal ook wel eens zou kopen. Geen rare dingen ofzo.
Ikzelf heb nog niks gekregen. Ik hoop vrijdag iets te krijgen.
Zelf heb ik voor 2 dames een kerstpakket gehaald. Hoop dat ze het leuk vinden.
Als je op kleine schaal kerstpakketten wil kopen, moet je het vaak doen, met de standaard pakketten. En heb je niet veel keus. Jammer.
Mooi pakket, alleen maar eten.

En ook nog eens eten wat ik normaal ook wel eens zou kopen. Geen rare dingen ofzo.
Ikzelf heb nog niks gekregen. Ik hoop vrijdag iets te krijgen.
Zelf heb ik voor 2 dames een kerstpakket gehaald. Hoop dat ze het leuk vinden.
Als je op kleine schaal kerstpakketten wil kopen, moet je het vaak doen, met de standaard pakketten. En heb je niet veel keus. Jammer.