Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket 2018

09-12-2018 13:51 289 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat het er nog niet is, dus bij deze. Wat zat er in jouw pakket?

Ik heb voor mijn medewerkers pakket 41 van de Makro gekocht :)

( https://www.makrokerstpakketten.nl/kers ... oduct/436/ )
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Zaterdag een kaart met code in de bus van mijn werk en daar een bladcadeaubon van €40 voor gekozen.
Net ingewisseld voor 10x Linda (met kleine bijbetaling)

Van leidinggevende een lieve kaart en chocolade.
Ik krijg mijn kerstpakket pas rond oudjaar ivm vakantie. Ben benieuwd wat erin zit.
Drackie schreef:
13-12-2018 13:14
Ik heb een Rituals adventskalender gekregen

Ooh zo gaaf! Die wil ik ook wel. Ik zag ze (2 soorten) op de website maar vind ze te duur om zo maar aan mezelf te geven
Tamago schreef:
09-12-2018 21:33
Om buiten te branden. Maar die mogelijkheid hadden we bij ons thuis helemaal niet. Binnen stond ie gigantisch in de weg en niemand die hem wilde adopteren. :facepalm: Inmiddels kan ik er om lachen, maar destijds ...
Zo kreeg ik jaren geleden een houten hapjesplank van zo'n 1.5 meter. Mooie plank, maar veel te groot. Heb deze toen cadeau gedaan aan mijn moeder die de plank aan de muur heeft gehangen ter decoratie.
Van mijn ene werk(stage) heb ik een boek gekregen wat elke keer uitgeleend was bij de bieb en die ik al enige tijd wilde kopen, dus dat is fijn! Van mijn andere werk krijg ik deze zondag een kerstpakket tijdens de borrel :hyper: Mijn vriend heeft voor Sinterklaas een handgemaakte luxe chocoladeletter gekregen, heeft al twee keer een luxe kerststol mee naar huis gekregen en krijgt deze week een kerstpakket.
Bij ons vaak een bon en een cadeau. Cadeau was vorig jaar een rituals pakket en van de bon kon je van alles uitzoeken. Dit jaar weet ik niet of ik iets krijg, zit namelijk in mn verlof en weet niet of ze het gaan opsturen of bewaren oid :-)
AnAppleADay schreef:
13-12-2018 11:30
Wij gaan op wintersport ipv een kerstpakket.
Vriend werkt bij een bank en daar kan al jaren geen kerstpakket vanaf.
Werk je toevallig bij een uitzendbureau?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Geen kerstpakket voor mij dit jaar, de instelling waar ik werk sluit het jaar af met knalrode cijfers. Het kunnen behouden van mijn baan zou ik het grootste geschenk vinden, dus daar hoop ik dan maar op.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Ik heb een mooie rituals geschenkendoos uitgezocht. De verpakking is zo mooi dat hij nu in de woonkamer mooi staat te wezen :)
Mijn man krijgt geen kerstpakket.. er was afgelopen zaterdag een feestje op een externe locatie en dat was het kerstgeschenk. Mijn man was er echter niet bij omdat wij in het buitenland zaten.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Pipistrello schreef:
17-12-2018 19:27
Ooh zo gaaf! Die wil ik ook wel. Ik zag ze (2 soorten) op de website maar vind ze te duur om zo maar aan mezelf te geven
Ik vind hem ook geweldig. Super om elke dag zo'n cadeautje open te maken. Het is wel zo, ik heb hem nu voor het tweede jaar achter elkaar (vorig jaar kreeg ik hem voor mijn verjaardag), en er zit toch best veel hetzelfde in als vorig jaar (dat van vorig jaar nog niet eens op is of in sommige gevallen nog niet eens gebruikt). Ik zou dus volgend jaar voor een andere gaan. Die van The Body Shop lijkt me ook erg tof. En omdat het een cadeau van mijn schoonzusje is, kan ik dat dus gewoon zeggen. Of misschien koop ik die van The Body Shop volgend jaar gewoon lekker zelf of ik vraag hem voor mijn verjaardag.
Wij kregen een bon om iets uit te kiezen. Ik heb het kerstpakket gekozen, net als vorig jaar. Denk dat hij eind van deze week bezorgd wordt.
Wij krijgen eigenlijk altijd VVV bonnen ter waarde van 75 of 100 euro. Saai maar iedereen is er eigenlijk wel blij mee.

Weet nog niet wat ik ermee ga doen, hangt een beetje af van wat ik met kerst kado krijg. Ik wil eigenlijk wel graag betere pannen en servies, misschien gaat het daarheen.
nartjie schreef:
09-12-2018 13:56
Krijg geen kerstpakket of iets dergelijks. Doen ze niet aan in de bijstand
Hoi, er zijn vaak kerstpakketten acties in gemeentes speciaal voor mensen met lage inkomens en/of schulden en van een minimum moeten leven. Je zou je daar kunnen aanmelden.
Ik had een plank met bier en chocola.
Ik krijg altijd een bon van mijn werk. Werk in een supermarkt dus kan ik mijn eigen kerstpakket samen stellen. Best leuk
Via zo’n site enorm veel keus; heb inmiddels een tas besteld.
Wat een prachtig pakket Jolly!!

Ik heb iets mogen uitzoeken ter waarde van 30 euro in een webshop. Ben er blij mee.
Ik zat me, nav dit topic, af te vragen of ik nog een kerstpakket zou krijgen omdat dit het derde jaar is dat ik ziek thuis zit.
Maar gisteren werd hij gebracht! Helemaal blij mee! Pakket was leuk (tapas achtig met echt leuke schaaltjes), maar vooral het gebaar van 'je hoort er nog steeds bij' is waar ik heel blij mee ben.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
dignity schreef:
17-12-2018 21:44
Wij krijgen eigenlijk altijd VVV bonnen ter waarde van 75 of 100 euro. Saai maar iedereen is er eigenlijk wel blij mee.

Weet nog niet wat ik ermee ga doen, hangt een beetje af van wat ik met kerst kado krijg. Ik wil eigenlijk wel graag betere pannen en servies, misschien gaat het daarheen.
Hoezo saai? je kan nu kiezen wat je wilt. En 75 of 100 euro is een behoorlijk bedrag hoor!
Wij krijgen gewoon een doos met allemaal lekkere dingen erin. Heel standaard maar je moet blij zijn dat je wat krijgt denk ik dan. (ik hoorde al weer collega's klagen, maak me daar stiekem een beetje boos om)
AnnA_C schreef:
18-12-2018 07:54
Ik zat me, nav dit topic, af te vragen of ik nog een kerstpakket zou krijgen omdat dit het derde jaar is dat ik ziek thuis zit.
Maar gisteren werd hij gebracht! Helemaal blij mee! Pakket was leuk (tapas achtig met echt leuke schaaltjes), maar vooral het gebaar van 'je hoort er nog steeds bij' is waar ik heel blij mee ben.
Dat is wel een mooie waardering van je werkgever inderdaad!
Verrassingspakket uitgezocht via een cadeau site. Zitten allemaal vreterijen in, dat is goed. Verder nog een plaid. Snap alleen de afmetingen nooit zo. 125x150 cm. Daar kun je niet eens lekker onder liggen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb mijn kerstpakket een maand geleden al uit mogen zoeken op een 'kerstmarkt'. Dat vond ik wel grappig. Een boel collega's zijn erg blij met hun tasje met 100 vakjes en ritsjes. Dat was wel het populairste kraampje.
Er zat veel bij wat er leuk uit zag om te zien, maar niks wat ik zelf zou kopen. Uiteindelijk maar gekozen voor een fotolijstje en een set vaasjes. Van die vaasjes vraag ik me nu al af waarom ik daar in vredesnaam voor heb gekozen toen :P

Mijn man kreeg een bon en heeft het meeste daarvan gedoneerd aan een goed doel. Hij had nog 7,50 over en kocht daarmee voor mij een paar x: de viva :rofl:
Nu ben ik verplicht tot het lezen van lees-ooks.
Fijne kerst.
Mijn vriend heeft afgelopen zondag zijn kerstpakket gekregen, tijdens de kerstborrel.

Mooi pakket, alleen maar eten. :flirting:
En ook nog eens eten wat ik normaal ook wel eens zou kopen. Geen rare dingen ofzo.

Ikzelf heb nog niks gekregen. Ik hoop vrijdag iets te krijgen.

Zelf heb ik voor 2 dames een kerstpakket gehaald. Hoop dat ze het leuk vinden.
Als je op kleine schaal kerstpakketten wil kopen, moet je het vaak doen, met de standaard pakketten. En heb je niet veel keus. Jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven