Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
DuchessMeganMarkle schreef:
19-12-2018 20:19
Ha Dana! Leuk je weer eens te zien 😊.
:high5:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Rosabella1 schreef:
19-12-2018 20:18
De datum wanneer de uitvaart was.
en ook waar, en dat het dus echt is?
rozamunda schreef:
19-12-2018 20:22
welnee, hysterisch gedoe allemaal
Tjezus, wat vals
rozamunda schreef:
19-12-2018 20:22
Neuh dat niet
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
alter-ans was dat dan
rozamunda schreef:
19-12-2018 20:24
alter-ans was dat dan
Shanna Kooijman :facepalm:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Fantastische OP: thuis/indeling-woonkamer/list_messages/433718
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
19-12-2018 22:53
Fantastische OP: thuis/indeling-woonkamer/list_messages/433718
Dat is echt een topper.
Lady*Voldemort schreef:
19-12-2018 20:07
Hoe komt die Shanna nou weer door de ballotage?
Er was weliswaar maar 1 posting geplaatst, maar het account is in 2017 al geactiveerd waardoor postings niet door de ballotage hoeven. Heel vervelend als er dit soort teksten geplaatst wordt. :)

Juun
Even voor mezelf. Ik val er middenin en moet tussen de gewiste post door opmaken dat forummer Tante Ans er niet meer is?
Ik was de afgelopen tijd met haar aan het pb-en namelijk.....
Doreia* schreef:
19-12-2018 23:00
Even voor mezelf. Ik val er middenin en moet tussen de gewiste post door opmaken dat forummer Tante Ans er niet meer is?
Jee. Ja.

Tante Ans was boos dat een topic van haar niet verwijderd werd, ondanks privacy-argument en deed zich vervolgens voor als haar man. Die kwam melden dat ze hierom een eind aan haar leven zou hebben gemaakt. Vergezeld van een minilegertje trollen, die haar overlijdensbericht kwamen bevestigen.

Ik hoop dat je niet je ziel en zaligheid in de pb's gestopt hebt.
Doreia* schreef:
19-12-2018 23:00
Ze heeft een permaban.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Bedankt!
Oh nee hoor, ze vroeg advies aan mij en dat was ik aan het doen.
Heel apart dit weer.
Was tante Ans niet eigenlijk Shanna? Of krijg ik nu een ban 🤔
Dana schreef:
19-12-2018 23:14
Jee. Ja.

Tante Ans was boos dat een topic van haar niet verwijderd werd, ondanks privacy-argument en deed zich vervolgens voor als haar man. Die kwam melden dat ze hierom een eind aan haar leven zou hebben gemaakt. Vergezeld van een minilegertje trollen, die haar overlijdensbericht kwamen bevestigen.

Ik hoop dat je niet je ziel en zaligheid in de pb's gestopt hebt.
Tante Ans kwam even de nieuwe mods inwerken
Doreia* schreef:
19-12-2018 23:18
Bedankt!
Oh nee hoor, ze vroeg advies aan mij en dat was ik aan het doen.
Heel apart dit weer.
Gelukkig.
Leuk trouwens om jou weer te zien. Ben je een poos niet/minder actief geweest, of ben ik zelf gewoon te weinig actief (en dan net op andere topics) om je te spotten?
*Labalade* schreef:
19-12-2018 23:20
Tante Ans kwam even de nieuwe mods inwerken
:rofl:
En ja, wie was ze niet? Shanna, Jennifer, Piet. Misschien nog wel meer.
Ik verdenk Doornroosje. :proud:

(grapje)
Dana schreef:
19-12-2018 23:21
Gelukkig.
Leuk trouwens om jou weer te zien. Ben je een poos niet/minder actief geweest, of ben ik zelf gewoon te weinig actief (en dan net op andere topics) om je te spotten?
Nou, ik was anoniem vanwege stok achter de deur vanwege razend druk met werk. Las lekker alleen even mee. En toen werd er een topic geopend op gevraagd waarin werd gevraagd waar ik was gebleven vanwege advies... Door haar dus. En toen kwam ik alleen daarvoor 'even' terug :)

Check out en leave enzo, het is echt waar wat ze zeggen....
Dana schreef:
19-12-2018 23:25
Ik verdenk Doornroosje. :proud:

(grapje)
:HA:
Life is short. Eat dessert first.
Ik kan me dus serieus verheugen op mijn ouwe dag waar ik dagenlang kan forummen met adviezen van medebejaarden die ik al 1000 jaar 'ken'.

:heart:
Dat yasmijn schrijft op het modtopic: "snotneus! Je oma was nog niet eens geboren toen wij hier begonnen"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Tja, ik heb al zo vaak geprobeerd te leaven dat ik het zelf niet eens meer serieus neem. Het blijft hier altijd trekken (bij mij eigenlijk juist ook als ik druk ben - ik ben echt kampioen werkontwijkend gedrag). Maar leuk om je weer te zien. Ik hoop dat razend druk een positief teken is en dat het goed met je gaat.
feow schreef:
19-12-2018 23:30
Ik kan me dus serieus verheugen op mijn ouwe dag waar ik dagenlang kan forummen met adviezen van medebejaarden die ik al 1000 jaar 'ken'.

Dat yasmijn schrijft op het modtopic: "snotneus! Je oma was nog niet eens geboren toen wij hier begonnen"
:rofl: Wat een heerlijk vooruitzicht!
Dana schreef:
19-12-2018 23:31
Tja, ik heb al zo vaak geprobeerd te leaven dat ik het zelf niet eens meer serieus neem. Het blijft hier altijd trekken (bij mij eigenlijk juist ook als ik druk ben - ik ben echt kampioen werkontwijkend gedrag). Maar leuk om je weer te zien. Ik hoop dat razend druk een positief teken is en dat het goed met je gaat.
Dat is het zeker. Mijn kantoor floreert en daar ben ik supertrots op aangezien ik het allemaal helemaal zelf doe.
En zeer herkenbaar het eerste deel van je post ;)
Ik vind dat toch wat triest Doreia, kom je terug om iemand raad te geven, blijkt het een heel vervelende trol :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven