Verliefd op mijn buurman!

19-03-2009 18:34 1314 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lentekriebels!!

Normaal lees ik alleen maar mee maar nu heb ik echt jullie advies nodig! Help! Ik ben verliefd op mijn buurman!! Ik woon sinds 1,5 jaar naast hem, vond hem meteen al erg aantrekkelijk (hij is zo knap), maar hij had toendertijd een vriendin. Nu weet ik dat het sinds 3 maanden uit is en eerlijk gezegd kan ik nergens anders aan denken. Gisteren kwam ik thuis na het boodschappen doen toen hij net van zijn werk terug kwam. Hij vroeg hoe het me ging. Omg ik klapte totaal dicht. Ik voelde me heel ongemakkelijk en kon gewoon niks zinnigs verzinnen om een gesprek met hem aan te knopen. Wist niet hoe snel ik weer binnen moest zijn! Achteraf baalde ik als een stekker... Wie heeft er tips voor mij? Wat kan ik doen? Als ik hem alleen al zie voel ik me net een puber, (ben 29). Hij is 33, weet ik via zijn hyves ;) Ik krijg het ontzettend warm, mijn hart gaat tekeer, ik ga stotteren!! Vreselijk gewoon!! Bovendien schat ik mijn kansen niet echt hoog in, heb het gevoel dat hij beter kan krijgen dan mij. Normaal waag ik wel een gokje, maarja, dit is toch mijn buurman die ik in het ergste geval nog regelmatig ga tegenkomen..

Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik doen!!!!!

HELP!!
Zis al ruim tien minuten weg...hij heeft 'r binnengelaten!
Succes!!!!!
Ik denk ook dat hij haar binnen heeft gelaten, plan gelukt?

Ik hoop het voor haar.
Leuk, leuk, ik zit helemaal mee te genieten. Zelden dat een topic zo actueel is en zo romantisch. Ik voel bijna zelf de vlinders in mijn buik.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Oh wat heerlijk, ze is al een half uur weg! Spannend hoor! Ik hoor graag hoe het was.
hoei! Spannend!

Of is het een homicidal maniac en ligt TO nu in mootjes in zijn vriezer?
Wat een fantasierijke ideeen heb jij tov de buurman van TO, RosieRo. Ik denk liever dat ze samen een lekker glas wijn drinken
Word het toch nog gezellig!
lekker optimistisch rosiero!
quote:annie2 schreef op 19 maart 2009 @ 21:31:

lekker optimistisch rosiero!

Geintje meneer Sonnenberg, de humor legt op straat meneer.

die sleutels liggen al lang op de grond, aan het begin van een spoor van kledingstukken dat naar zijn slaapkamer leidt..

zo beter?
Ooooooooooh, wat leuk. Wie weet wat ze nu aan het doen zijn....
Nohhh miskien geeft buum het maidje ff flink van jetje
het is hier binnen beter dan buiten
Laat ik nou een toevallig óók zo'n leuke buurman hebben MAAR WAAR IS DIE EXTRA SLEUTELSET DIE IN DE LA LAG??
quote:Zwieber schreef op 19 maart 2009 @ 21:49:

Ooooooooooh, wat leuk. Wie weet wat ze nu aan het doen zijn.... ?
Kan me er iets bij voorstellen wat ze nu aan het doen zijn
Iedereen stort zich nu met de reservesleutelbos op de leuke buurman...
't duurt wel lang he..
The time is now
quote:kathykatinka schreef op 19 maart 2009 @ 22:01:

Iedereen stort zich nu met de reservesleutelbos op de leuke buurman... Buurman, wat doet u NU?!?!

overal in alle straten stappen nu dames de deur uit met sleutels in hun hand..
Ik heb geen lekkere buurman dus hoef niet op zoek naar de reserve sleutel
oh... wat een spannend topic..

Hoe is het gegaan? Is er ?

Details please!!
Mijn buurman is helaas boven de 60 en getrouwd... Wel een leuk idee: nieuwe rage, vrouwen versieren door reservesleutels uit te delen!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik wil de feestvreugde hier niet dempen ... maar wie zegt dat ie haar naar z'n bed heeft gesleept en ze nu samen in hogere sferen zijn????

Wie weet zit ze nu in d'r eentje op de bank in haar eigen huis om met een fles rose haar liefdesverdriet weg te drinken??!
quote:AnneLy schreef op 19 maart 2009 @ 22:28:

Ik wil de feestvreugde hier niet dempen ... maar wie zegt dat ie haar naar z'n bed heeft gesleept en ze nu samen in hogere sferen zijn????

Wie weet zit ze nu in d'r eentje op de bank in haar eigen huis om met een fles rose haar liefdesverdriet weg te drinken??!Jij mag niet meer mee doen
dan zal ze daarna wel weer eventjes inloggen hopelijk.

'twazz nikzz..llul van een vent, eggg un LUL. *hips* zleuteltje brengeh..haartjuzzz..*oeps* mooi..

Nou duh TERINg met m, hihihi..oww, kleine toetzzzjez zeg..zztaanniestil ook. hmpf, lazztig.*zwalk* gaslapen, dutjezdoen..kutmanbuur, manbuurkut. Lul. ZZzzzzzzzz
Herkenbaar! Ik ben 21 jaar terug in de tijd. Buurman is mijn buurman niet meer, laat buur er maar af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven