Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
31-12-2018 12:30
Ligt het nou aan mij of is het raar dat je je dochter een goed jaar krijgt in goede gezondheid als je weet dat je dochter geen goede gezondheid meer krijgt?
Ik wens mijn kind ook een goed jaar met een zo goed mogelijke gezondheid. Je wilt toch het beste.
Later is nu
lientje69 schreef:
31-12-2018 15:03
Nartjie, echt?
Zulke kleine kinderen? Man. Je zou zülje ouders toch .
Sterkte dan vanacht met al die herrie.
Het knalvuurwerk hier lijken wel complete bommen zoals het dreunt.

VGM, wel fijn dat je toch naar huis mocht. Maar ook wel best eng weer .

Lise , ik lees het eigenlijk ook gewoon als een oprechte ( maar wel standaard) wens.

Yellow, veel plezier met regenboogjongen.
Ik zei tegen de vriend van m'n oudste "Welcome to the warzone". Hij dacht dat ik een grapje maakte. Kwam echt geschokt weer binnen. Het is hier erger dan in Engeland, zegt hij. Daar zijn zulke knallen verboden. Ja, hier dus ook. Maar goed, daar geen Duitsland of België naast de deur, dat scheelt waarschijnlijk.
Later is nu
lientje69 schreef:
31-12-2018 15:04
Hier doe ik een wedstrijdje bankhangen met man. Het is nog niet helemaal duidelijk wie er gaat winnen. :rofl:

Ik denk dat ik het wel weet :hyper:

VGM, fijn toch dat je voor vandaag naar huis mocht :redrose:
Maar het lijkt me ook spannend?
Later is nu
Wij zijn net naar een boekwinkel in de buurt geweest, waar je een gratis boek krijgt, als je 2 verschillende sokken draagt. Nou dragen mijn oudste en haar vriend dat eigenlijk altijd wel, dus 3 boeken mee. (een beperkte keuze, trouwens, maar hee..gratis.. ook veel met religieuze grondslag) Laat ik er vervolgens 2 liggen bij een volgende winkel :facepalm: Gelukkig kwam ik erachter voordat we thuis waren, we zijn gekeerd en weer teruggegaan :)

Fijn dat Loes geaccepteerd is, Nartjie!
Heb je ook het idee dat de Chins last hebben van het vuurwerk?
Later is nu
Dreamer schreef:
31-12-2018 15:54
Ik wens mijn kind ook een goed jaar met een zo goed mogelijke gezondheid. Je wilt toch het beste.
Dat is ook weer waar.
nartjie schreef:
31-12-2018 15:26
Volgens mij is Loes geaccepteerd. Af en toe komt er een andere chin langs. Geen geblaas en gegrom meer. Ze doet haar koppie om hoog om te zien wat er is en snurkt weer verder. Ze blijft nog wel achter in de kooi zitten. Misschien dat dat nog komt
Dat klinkt goed nartjie. Maar het heeft toch altijd wel een paar dagen nodig toch?
Dit zou wel snel zijn zeg.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Dreamer schreef:
31-12-2018 15:58
Wij zijn net naar een boekwinkel in de buurt geweest, waar je een gratis boek krijgt, als je 2 verschillende sokken draagt. Nou dragen mijn oudste en haar vriend dat eigenlijk altijd wel, dus 3 boeken mee. (een beperkte keuze, trouwens, maar hee..gratis.. ook veel met religieuze grondslag) Laat ik er vervolgens 2 liggen bij een volgende winkel :facepalm: Gelukkig kwam ik erachter voordat we thuis waren, we zijn gekeerd en weer teruggegaan :)

Fijn dat Loes geaccepteerd is, Nartjie!
Heb je ook het idee dat de Chins last hebben van het vuurwerk?
Wat een grappige actie Dreamer!
lientje69 schreef:
31-12-2018 15:03
Nartjie, echt?
Zulke kleine kinderen? Man. Je zou zülje ouders toch .
Sterkte dan vanacht met al die herrie.
Het knalvuurwerk hier lijken wel complete bommen zoals het dreunt.

VGM, wel fijn dat je toch naar huis mocht. Maar ook wel best eng weer .

Lise , ik lees het eigenlijk ook gewoon als een oprechte ( maar wel standaard) wens.

Yellow, veel plezier met regenboogjongen.
Hier ook ja. Volgens mij nog erger dan andere jaren. Ik wilde slapen maar dat is niet gelukt.

Je hebt gelijk hoor, hij bedoelde het ongetwijfeld oprecht en goed, maar het kwam wel even aan.

Ik vind dit sowieso een lastige periode. Ik zit veel met de gebeurtenissen van deze periode vorig jaar in mijn hoofd momenteel.
Vanmiddag nog een emotioneel gesprek gehad met man, dat helpt dan ook niet mee.
Wat bij mij vooral aankomt is dat mensen een terugblik op facebook gooien en wensen voor het nieuwe jaar. En dan staat er iets als dat ze verkouden zijn en de buurman van de bakker ook al, dat hun nieuwe tas in een plas water is gevallen en dat ze hopen dat ze volgend jaar een dikke bonus ontvangen.
Dan denk ik echt, wow! ruilen??? Maar ik weet ergens ook wel dat ik niet zo mag denken want als je gezond bent dan besef je niet dat het ineens ook afgelopen kan zijn.

Ergens eng dat ik nu weer thuis ben, maar de afgelopen week zijn ze zowel overdag als snachts élk uur bij mij komen controleren. Ben bekaf! Blij dat ik vanavond in mn eigen bedje lig. (en nu ook, ben erg moe). En de acute fase ben ik voorbij. Anders zouden ze mij wel het hele jaar daar kunnen houden voor het geval dat. Ik denk er maar gewoon niet te veel over na wat er allemaal kan gebeuren en hoop dat het gauw volgende week is.
Sterkte VGM, begrijpelijk dat het eng aanvoelt.

Je eerste alinea begrijp ik ook wel. Zo denk ik dan weer dat ik beter maar een hernia kan hebben dan een aneurysma, of terminale kanker. Maar zo werkt het ook niet helaas.
VGM: dat is vermoeiend zeg, elk uur een controle. Ik begrijp dat het nodig was maar wat zul je moe zijn. Geniet maar van je eigen bed.

Het is hier dit jaar beduidend rustiger qua vuurwerk dan andere jaren. Heerlijk!
Dreamer: ik las al dat het in jouw stad mis is dit jaar. Hoop dat het goed gaat vanavond.

En verder hoop ik dat Lientje het wedstrijdje bankhangen wint!
Fijn dat je thuis bent VGM! Het is spannend.
En nu uitrusten en wachten op volgende week woensdag.
Fijn dat je het nieuwe jaar thuis kan beginnen VGM! :hug:

Niet quoten ajb..

Ik mistte mijn vader al heel lang.. en we gingen vuurwerk ophalen in de buurt van mijn ouderlijk huis.. En ik weet niet waarom maar ik heb het huisnummer gedraaid om te kijken of ze thuis waren en ben met Regenboog een kopje thee gaan drinken..
Yellow: :hug:
Wat fijn Yellow. Super idee.

Hier is het gelukkig helemaal niet gewoon om vuurwerk af te steken. Er zijn een paar Nederlanders die rond 12 uur vooral siervuurwerk sfsteken en dat is het.
14 Juli is wel een dag met veel vuurwerk maar ook dat is niet zo luidruchtigals bij jullie.

Sorry VGM. Ik heb dan wel geen facebook maar ik heb hier ook geschreven dat we ziek zijn en baal wel.
Nee, het is niet te vergelijken met wat jij hebt maar zo werkt dat niet.
Dan mag niemand meer wat schrijven over pijn, ongemak ed.
Sterkte :redrose:
Gaat goed Nartjie!

Ook ik hoop dat Lientje het bankhangen gaat winnen.
:yes:

Allemaal een goed uiteinde. :redrose:
Hoe ging het, Yellow? :hug:
Sterkte voor iedereen. Ik ga mijn rotmaand in. Januari is nog steeds een rotmaand. Dus als ik weinig tot niet reageer komt het daardoor
:redrose: Nartjie. Je weet het he, je kan en mag spuien hier.
Nartjie: :hug:
Ik doelde ook meer dat mensen zulke dingen zien als hun dieptepunten van 2018. Maar zoals ik al zei, zo mag ik inderdaad niet denken, maar soms vliegt het wel door mijn hoofd. Ook al is het niet terecht. Net als dat een hernia heus niet veel minder erg zou zijn. Tis geen wedstrijd wie het zieligst is, en 24 uur pijn lijkt mij ook vreselijk. Soms alleen als iemand klaagt over 'in mijn ogen' iets onbenulligs denk ik ' zeik toch niet zo'. Maar ik ben geen heilige, ik klaag ook wel eens om niks. Dus laat niemand zich alsjeblieft aangesproken voelen.
:hug: Vgm
Zolang je alleen maar denkt zeik niet zo , is er niks aan de hand toch VGM? En wat zal jij lekker slapen vannacht zeg!

Yellow, stoer van je! En een positief einde van dit jaar.

Nartjie heel veel sterkte.

Het bankhangen wordt ongeveer een gelijkspel. Doe ik het voor. :proud:
lientje69 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 23:50
0.72% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
:thumbsup: Lientje
VGM, dat heb ik inderdaad ook wel eens vooral als het niet zo goed gaat. En dan weet je inderdaad zelf ook wel heel goed dat het eigenlijk niet terecht is. Het is dan ook niet echt een wedstrijd wie het zieligst is (dat zeker niet), maar je zou zo graag willen dat jouw dieptepunten er ook zo uitzagen. Maar vaak denk ik er gelukkig ook heel anders over.

Yellow, wat fijn dat dat kon :hug:

Goed bezig Lientje!
Ik kijk tv, npo 2, ik zie oude filmpjes voorbij komen en de heimwee slaat toemet een dreun.
Zo stom, ik zit te kijken wanneer mijn schoonouders in beeld komen,of man en ik in onze verlovingstijd.

Nu zitten we npo 3 en ik zie Willeke Alberti langskomen en zingen.
Voor de rest, we hebben het rustig met ons tweetjes, ook op dit moment is het rustig in de straat, niet al te veel vuurwerk.
De carbidbussen worden niet meer afgeschoten, de mannen/jongens zijn nu te bezopen en feesten waarschijnlijk verder in en grote schuur.

Morgen ,eindelijk het normale leven start eerste maanden geen feestdagen meer.

Voor iedere lezer, een voorspoedig 2019

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven