relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
zondag 30 december 2018 om 16:59
Dag lieve dames, ik lees al een tijdje mee met jullie en hoewel het niet leuk is, ben ik blij dat ik zoveel in jullie verhalen herken. Mijn relatie is nu een maand uit en ik ga door een hele zware periode heen. Hij was degene die er een punt achter zette (wegens zijn privésituatie), maar juist hij is ook degene die me regelmatig appjes stuurt. We hebben dus regelmatig contact en afgelopen week hebben we elkaar ook even kort gebeld, waardoor ik weer helemaal verliefd werd. Hij gaf ook nog steeds aan dat hij hoop heeft dat het goedkomt. Ook hebben we een afspraak gemaakt om elkaar deze week even kort te zien. Ik was eerst helemaal blij, maar nu twijfel ik, want word ik niet aan een lijntje gehouden? Ik leef voortdurend tussen hoop en wanhoop en vraag me af waar ik goed aan doe. Wat zouden jullie doen?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
zondag 30 december 2018 om 18:01
Probeer echt door te gaan met je leven en als het toch goedkomt is dat alleen maar mooi, maar accepteer geen vriendschap. Althans dat zou ik zelf niet kunnen zonder me te pijnigen.verveine schreef: ↑30-12-2018 16:59Dag lieve dames, ik lees al een tijdje mee met jullie en hoewel het niet leuk is, ben ik blij dat ik zoveel in jullie verhalen herken. Mijn relatie is nu een maand uit en ik ga door een hele zware periode heen. Hij was degene die er een punt achter zette (wegens zijn privésituatie), maar juist hij is ook degene die me regelmatig appjes stuurt. We hebben dus regelmatig contact en afgelopen week hebben we elkaar ook even kort gebeld, waardoor ik weer helemaal verliefd werd. Hij gaf ook nog steeds aan dat hij hoop heeft dat het goedkomt. Ook hebben we een afspraak gemaakt om elkaar deze week even kort te zien. Ik was eerst helemaal blij, maar nu twijfel ik, want word ik niet aan een lijntje gehouden? Ik leef voortdurend tussen hoop en wanhoop en vraag me af waar ik goed aan doe. Wat zouden jullie doen?
Eigenlijk is het beter om een maand helemaal geen contact te hebben. Zo kom je met jezelf in het reine als het ware en krijgt hij de kans om je ook echt te missen.
Waren jullie al lang samen?
zondag 30 december 2018 om 18:21
Hoi Trien30, lief dat je reageert!Trien30 schreef: ↑30-12-2018 18:01Probeer echt door te gaan met je leven en als het toch goedkomt is dat alleen maar mooi, maar accepteer geen vriendschap. Althans dat zou ik zelf niet kunnen zonder me te pijnigen.
Eigenlijk is het beter om een maand helemaal geen contact te hebben. Zo kom je met jezelf in het reine als het ware en krijgt hij de kans om je ook echt te missen.
Waren jullie al lang samen?
Nee, wij waren maar kort samen, maar het gevoel dat hij losmaakte was ongekend. Ik denk dat je gelijk hebt qua tijd, het is beter om nog een maand te wachten. Maar dan blijf ik ook in de wachtstand zitten, bedenk ik me nu. Ik moet hem helemaal vergeten, maar oh, wat is dat moeilijk.
zondag 30 december 2018 om 18:47
Ja lastig hoor, ik snap dat die gevoelens heel intens kunnen zijn.verveine schreef: ↑30-12-2018 18:21Hoi Trien30, lief dat je reageert!
Nee, wij waren maar kort samen, maar het gevoel dat hij losmaakte was ongekend. Ik denk dat je gelijk hebt qua tijd, het is beter om nog een maand te wachten. Maar dan blijf ik ook in de wachtstand zitten, bedenk ik me nu. Ik moet hem helemaal vergeten, maar oh, wat is dat moeilijk.
Waarom kan hij er een relatie niet bijhebben nu? En gewoon wat rustiger aandoen is ook geen optie?
Je moet gewoon heek duidelijk voor jezelf in beeld hebben wat je wil. En als je hem echt terug wil zal je eerst weer even jezelf terug moeten vinden en vooral compleet van je verdriet en wanhoop afzijn. Dat heeft ook echt tijd nodig.

Ik besef meestal in een afkoelperiode of hoe je het ook noemt dat ik de man in kwestie niet leuk genoeg vind. En dat is toch ook een fijne conclusie om te kunnen trekken.
zondag 30 december 2018 om 20:19
@verveine
Veel sterkte. Ik had ook een korte relatie, maar dat gevoel kan zo intens zijn. Ik begrijp je volledig.
Ex en ik hebben nog eenmaal gebeld na de breuk, ik wilde heel graag een bepaalde situatie uitklaren. Ondertussen bijna 1,5 maand uit elkaar en ik mis hem nog steeds enorm.
Heb hem enkele keren gezien, zonder met elkaar te praten. Tot hij gisteren ineens een bericht stuurde. Heb hem geantwoord en gevraagd hoe het met hem is, maar tot nu toe geen respons. Ik heb het gevoel dat hij een nieuwe vriendin heeft. Hoop ergens dat mijn gevoel mij in de steek laat, maar kan het niet van me afzetten.
Ik zou het contact voor een bepaalde periode toch proberen vermijden, zodat je los van hem kan komen. Weten of je gevoel voor hem snel wegebt of net niet. Voor hem hetzelfde. Enkel als het gevoel bij beide niet weggaat kunnen jullie eventueel een doorstart maken. In alle andere gevallen niet en moeten jullie langer afstand houden. Je merkt zelf wel wanneer je dan eventueel over hem heen bent en of je dan nog wil als vrienden door het leven gaan.
Veel sterkte. Ik had ook een korte relatie, maar dat gevoel kan zo intens zijn. Ik begrijp je volledig.
Ex en ik hebben nog eenmaal gebeld na de breuk, ik wilde heel graag een bepaalde situatie uitklaren. Ondertussen bijna 1,5 maand uit elkaar en ik mis hem nog steeds enorm.
Heb hem enkele keren gezien, zonder met elkaar te praten. Tot hij gisteren ineens een bericht stuurde. Heb hem geantwoord en gevraagd hoe het met hem is, maar tot nu toe geen respons. Ik heb het gevoel dat hij een nieuwe vriendin heeft. Hoop ergens dat mijn gevoel mij in de steek laat, maar kan het niet van me afzetten.
Ik zou het contact voor een bepaalde periode toch proberen vermijden, zodat je los van hem kan komen. Weten of je gevoel voor hem snel wegebt of net niet. Voor hem hetzelfde. Enkel als het gevoel bij beide niet weggaat kunnen jullie eventueel een doorstart maken. In alle andere gevallen niet en moeten jullie langer afstand houden. Je merkt zelf wel wanneer je dan eventueel over hem heen bent en of je dan nog wil als vrienden door het leven gaan.
zondag 30 december 2018 om 20:32
@Trien30 en Callie15: dank jullie wel voor het reageren en meedenken. Ik denk dat jullie gelijk hebben en dat het goed is om hem voorlopig niet te zien. Eens kijken wat ik over een maand voel. Hoop niks meer
@Callie: raar dat hij niks meer antwoordt als jij hem een bericht stuurt. Waarom denk je dat hij een ander heeft?

@Callie: raar dat hij niks meer antwoordt als jij hem een bericht stuurt. Waarom denk je dat hij een ander heeft?
zondag 30 december 2018 om 22:18
@verveine
Een sterk gevoel, kan het niet beschrijven. Misschien heeft het ermee te maken dat mijn vorige ex heel snel een ander had (1 week, waarschijnlijk minder).
Ik dacht eerst dat hij misschien wat spijt had, maar dan zou hij veel sneller antwoorden denk ik. Vandaag ineens sterk gevoel dat er een ander is, heb nooit eerder zo'n sterk gevoel gehad, dus weet niet of ik erop moet vertrouwen.
Doe het voorlopig wel, kan ik die klap alvast een beetje verwerking
@Trien30
Ik ken hem in elk geval niet op die manier.
Een sterk gevoel, kan het niet beschrijven. Misschien heeft het ermee te maken dat mijn vorige ex heel snel een ander had (1 week, waarschijnlijk minder).
Ik dacht eerst dat hij misschien wat spijt had, maar dan zou hij veel sneller antwoorden denk ik. Vandaag ineens sterk gevoel dat er een ander is, heb nooit eerder zo'n sterk gevoel gehad, dus weet niet of ik erop moet vertrouwen.
Doe het voorlopig wel, kan ik die klap alvast een beetje verwerking
@Trien30
Ik ken hem in elk geval niet op die manier.

zondag 30 december 2018 om 23:29
Dames! Ik heb in het begin van dit topic heel veel meegelezen omdat mijn relatie ook vorig jaar uitging. En nu... is er het volgende aan de hand, maar eerst voorgeschiedenis.
Ex maakte het uit (we hadden veel ruzie en pasten eigenlijk niet bij elkaar), ik met een gebroken hart de feestdagen in. Vanaf dag 1 geen enkel contact meer, heb hem overal verwijderd, maar shit wat deed dat pijn en wat heb ik gejankt. Na een paar maanden ging het goed, ik begon iemand te daten, en toen kwam ik ineens ex tegen. In het kort: drankje gedaan, daarna paar dates gehad, een paar keer met elkaar naar bed gegaan, hij was erg lief, zei me te missen en het nog een keer te willen proberen. Ik was nog steeds gekwetst en heb hem eigenlijk een beetje gebruikt voor de seks, ik wou hem niet echt terug (maar wel goed voor mijn ego natuurlijk). Ondertussen was er ook die andere man met wie ik toen aan het daten was (en dat wist ex).
Naar nu: we bleven wel appen, maar oppervlakkig, en ik heb toch altijd in mijn achterhoofd gehouden de afgelopen maanden: wie weet ... van seksen was geen sprake meer, ik had dat afgekapt.
Nu heb ik ex gister weer gezien en hij was ijskoud en hard. Hij heeft een nieuwe vriendin, geeft niks meer om mij en heeft geen behoefte meer aan contact. Voelde als een ijskoude douche. Achteraf bleek dat hij ook boos was over hoe ik hem behandelde een half jaar geleden (toen hij mij terug wilde en ik hem ‘gebruikte’ voor seks), en dat heeft hem doen inzien wat voor vrouw ik ben en dat hij me echt niet meer hoeft (zijn woorden). En nu heeft hij een veel leuker meisje (ook zijn woorden). Dat deed echt pijn! Daarna nog even over en weer geappt, maar hij bleef superkoud en ongeïnteresseerd, heeft geen enkele behoefte aan contact meer.
Lang verhaal kort, een jaar later ben ik op precies hetzelfde punt als een jaar geleden, zij het dat ik nu niet de hele dag aan het janken ben en een diep gebroken hart heb. Maar wel een beetje.
Sorry voor het enorme verhaal moest even van me afschrijven, en als les: geen contact is echt het beste!
Ex maakte het uit (we hadden veel ruzie en pasten eigenlijk niet bij elkaar), ik met een gebroken hart de feestdagen in. Vanaf dag 1 geen enkel contact meer, heb hem overal verwijderd, maar shit wat deed dat pijn en wat heb ik gejankt. Na een paar maanden ging het goed, ik begon iemand te daten, en toen kwam ik ineens ex tegen. In het kort: drankje gedaan, daarna paar dates gehad, een paar keer met elkaar naar bed gegaan, hij was erg lief, zei me te missen en het nog een keer te willen proberen. Ik was nog steeds gekwetst en heb hem eigenlijk een beetje gebruikt voor de seks, ik wou hem niet echt terug (maar wel goed voor mijn ego natuurlijk). Ondertussen was er ook die andere man met wie ik toen aan het daten was (en dat wist ex).
Naar nu: we bleven wel appen, maar oppervlakkig, en ik heb toch altijd in mijn achterhoofd gehouden de afgelopen maanden: wie weet ... van seksen was geen sprake meer, ik had dat afgekapt.
Nu heb ik ex gister weer gezien en hij was ijskoud en hard. Hij heeft een nieuwe vriendin, geeft niks meer om mij en heeft geen behoefte meer aan contact. Voelde als een ijskoude douche. Achteraf bleek dat hij ook boos was over hoe ik hem behandelde een half jaar geleden (toen hij mij terug wilde en ik hem ‘gebruikte’ voor seks), en dat heeft hem doen inzien wat voor vrouw ik ben en dat hij me echt niet meer hoeft (zijn woorden). En nu heeft hij een veel leuker meisje (ook zijn woorden). Dat deed echt pijn! Daarna nog even over en weer geappt, maar hij bleef superkoud en ongeïnteresseerd, heeft geen enkele behoefte aan contact meer.
Lang verhaal kort, een jaar later ben ik op precies hetzelfde punt als een jaar geleden, zij het dat ik nu niet de hele dag aan het janken ben en een diep gebroken hart heb. Maar wel een beetje.
Sorry voor het enorme verhaal moest even van me afschrijven, en als les: geen contact is echt het beste!
maandag 31 december 2018 om 00:23
Dat moet wel rot voelen. Alleen vraag ik me wel af als je eigenlijk wilde dat het toch goedkwam waarom je daar niet voor bent gegaan?
Iemand gebruiken voor de seks is inderdaad vrij kansloos dus ik snap je ex wel. Je hebt gespeeld met zijn gevoelens terwijl je wist dat hij je terug wilde.
Je kan van hem ook niet verwachten dat hij niet gewoon verder gaat met zn leven
Geen contact is ook zeker beter. Ik doe niet aan exen. Althans ik zou zeker tot je helemaal over iemand heen bent geen contact meer willen.
Ik hoop dat mijn relatie nog te redden is met afstand nemen. So far is het voor mij in elk geval een leerzame periode. Ik merk juist dat ik mezelf nu even extra wil bewijzen ofzo. Lekker bewegen, leuke dingen doen en goed slapen
Iemand gebruiken voor de seks is inderdaad vrij kansloos dus ik snap je ex wel. Je hebt gespeeld met zijn gevoelens terwijl je wist dat hij je terug wilde.
Je kan van hem ook niet verwachten dat hij niet gewoon verder gaat met zn leven

Geen contact is ook zeker beter. Ik doe niet aan exen. Althans ik zou zeker tot je helemaal over iemand heen bent geen contact meer willen.
Ik hoop dat mijn relatie nog te redden is met afstand nemen. So far is het voor mij in elk geval een leerzame periode. Ik merk juist dat ik mezelf nu even extra wil bewijzen ofzo. Lekker bewegen, leuke dingen doen en goed slapen

maandag 31 december 2018 om 17:37
Ik merk dat ik als ik alleen ben de hele dag aan hem denk. Zou hij mij missen, zou hij een ander hebben, waar is het fout gegaan, hoe zorg ik dat ik die fout niet weer maak, houdt hij nog een beetje van me. Gek word ik ervan en doodmoe! Gelukkig ga ik zo de deur uit om oud en nieuw met vrienden te vieren. Hoop dat jullie ook vrienden of familie om je heen hebben vanavond!
maandag 31 december 2018 om 20:28
Je relatie evalueren en waar het mis is gegaan vind ik eigenlijk alleen maar positief. Vaak hebben beide partners een aandeel in de breuk. Niet altijd natuurlijk.ZoeyMaar schreef: ↑31-12-2018 17:37Ik merk dat ik als ik alleen ben de hele dag aan hem denk. Zou hij mij missen, zou hij een ander hebben, waar is het fout gegaan, hoe zorg ik dat ik die fout niet weer maak, houdt hij nog een beetje van me. Gek word ik ervan en doodmoe! Gelukkig ga ik zo de deur uit om oud en nieuw met vrienden te vieren. Hoop dat jullie ook vrienden of familie om je heen hebben vanavond!
Ik probeer er hier ook mn leermoment uit te halen. Mis hem wel en hoop dat we vanavond toch even kunnen bellen.
Hier gezellig met familie en aanhang

Voor iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar.
dinsdag 1 januari 2019 om 01:34
Hoi allemaal, allemaal de beste wensen en een mooi en gelukkig nieuw jaar!
@Trien30: heb je je ex nog gebeld en hoe was dat?
@Callie15: red jij het nog een beetje?
Hoe hebben jullie oudejaarsavond beleefd? Ikzelf vond het een hele zware avond en heb me vreselijk klote gevoeld.. Was bij vrienden, maar miste hem heel erg. Ik heb hem na 12 uur een appje gestuurd om hem gelukkig nieuwjaar te wensen, en daar reageerde hij wel meteen op, maar op zo’n manier waarop ik concludeer dat het voor hem voorbij is. En nu wil ik het ook écht afsluiten. We hebben met geen woord meer over onze afspraak gehad en ik begin er ook niet over. Heb zijn nummer verwijderd, ik ben er klaar mee. Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
@Trien30: heb je je ex nog gebeld en hoe was dat?
@Callie15: red jij het nog een beetje?
Hoe hebben jullie oudejaarsavond beleefd? Ikzelf vond het een hele zware avond en heb me vreselijk klote gevoeld.. Was bij vrienden, maar miste hem heel erg. Ik heb hem na 12 uur een appje gestuurd om hem gelukkig nieuwjaar te wensen, en daar reageerde hij wel meteen op, maar op zo’n manier waarop ik concludeer dat het voor hem voorbij is. En nu wil ik het ook écht afsluiten. We hebben met geen woord meer over onze afspraak gehad en ik begin er ook niet over. Heb zijn nummer verwijderd, ik ben er klaar mee. Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
dinsdag 1 januari 2019 om 09:58
@verveine wat sterk van je om er zo in te staan en het komt echt wel goed.
Hier een hele gezellige avond gehad met familie. Natuurlijk had ik mijn vriend (we zijn niet echt uit elkaar) graag een knuffel gegeven maar goed shit happens.
Hij stuurde me een lief apje, heb even gewacht tot een rustig moment hier en toen even gebeld. Gewoon over koetjes en kalfjes... was leuk
Ik hoop dat het goedkomt.
Hoe gaat het met de rest? Iedereen zn roes nog aan het uitslapen?
Hier een hele gezellige avond gehad met familie. Natuurlijk had ik mijn vriend (we zijn niet echt uit elkaar) graag een knuffel gegeven maar goed shit happens.
Hij stuurde me een lief apje, heb even gewacht tot een rustig moment hier en toen even gebeld. Gewoon over koetjes en kalfjes... was leuk

Ik hoop dat het goedkomt.
Hoe gaat het met de rest? Iedereen zn roes nog aan het uitslapen?
trien30 wijzigde dit bericht op 01-01-2019 14:13
9.87% gewijzigd

dinsdag 1 januari 2019 om 16:26
@ verveine knap en en goed van je dat je voor jezelf kiest en zijn nummer hebt verwijderd!! ik had zo beetje het zelfde., ik ben nu 2 maanden van mij ex af en daarna nooit meer iets gehoord stond geblokt alles hij dreigde zelfs dat als ik nog iets liet horen hij aangifte van stalking zou gaan doen,.. en na de kerst kreeg ik in eens een appie dat hij mij alvast fijne dagen wilde wensen en een goed nieuwjaar en dat ik positiever moest zijn haha ( en ik ben een positief mens en zie dankzij de rot maanden en alle dingen die gebeurt zijn het nog positief in,alles.. behalve hem want er is niks positiefs als ik naar hem en zijn gedrag kijkt,de wijze hoe hij mij behandeld heeft).. mij weer de les lezen zeg maar, nadat hij vreemdging loog en mij op een minne manier genaaid heeft om het zo maar te zeggen,en nu nog een vriendin heeft.. en dan krijg je zo bericht..fijne dagen alsvast.. na de kerst.. en alles weer naar mij schuiven. achja bij mijn ex komt het door zijn narcisme. dit bericht ook het lijkt goed bedoeld te zijn maar is het alleen niet, (alleen maar een lijntje openhouden) zeker niet als je bedrogen en gelogen heb daarna dreigde aangifte te doen niks meer laten horen en nu een vriendin heeft..pff zo klaar met hem.. ik heb ook alles geblokt en hoef ook nooit geen contact meer.
@trien30
wat fijn voor jou dat je een fijne avond gehad heb en nog goed contact met je ex!! ik hoop voor je dat het goed komt!
ik ben blij dat alle feestdagen achter de rug zijn. en aan een nieuw fris nieuwjaar beginnen en inderdaad zoals verveine al zei nieuw jaar nieuwe kansen!!!
@trien30
wat fijn voor jou dat je een fijne avond gehad heb en nog goed contact met je ex!! ik hoop voor je dat het goed komt!
ik ben blij dat alle feestdagen achter de rug zijn. en aan een nieuw fris nieuwjaar beginnen en inderdaad zoals verveine al zei nieuw jaar nieuwe kansen!!!
dinsdag 1 januari 2019 om 17:04
@wijzermetdejaren. Wat een rotvent zeg.
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Hoop voor jou ook dat 2019 een mooi jaar wordt.
Mijn vriend en ik hebben even een rustmoment in de relatie om na te kunnen denken en dingen op een rijtje te zetten. Dus niet mn ex. Maar het voelt soms wel even op die manier
probeer het ook even te behandelen alsof we wel uit elkaar zijn (maar we zijn elkaar gewoon nog trouw en geen andere mannen of vrouwen daten) alleen dit is voor mij wel de manier om ook echt van een afstand te kunnen kijken naar de relatie.
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Hoop voor jou ook dat 2019 een mooi jaar wordt.
Mijn vriend en ik hebben even een rustmoment in de relatie om na te kunnen denken en dingen op een rijtje te zetten. Dus niet mn ex. Maar het voelt soms wel even op die manier

dinsdag 1 januari 2019 om 17:10
Hi allemaal, hopelijk hebben jullie allemaal een leuke avond gehad!
Met mij ging het de laatste dagen wel goed, denk nog wel dagelijks aan mijn ex, maar ik word er niet verdrietig bij.
Toch kreeg ik het gisteren wel moeilijk en miste ik hem, en nog steeds eigenlijk. De gedachtes is hij nu weer met zijn ‘scharrel’ en denkt hij nog aan mij zijn weer volop aanwezig. Ik heb de behoefte om hem een gelukkig nieuwjaar te wensen, ook al verdiend hij dat helemaal niet.. Dus ik ga het ook niet doen. Lastig weer eventjes, maar het ging al eventjes zo goed dus dit gaat ook wel weer over..
Dikke knuffel voor iedereen!
Met mij ging het de laatste dagen wel goed, denk nog wel dagelijks aan mijn ex, maar ik word er niet verdrietig bij.
Toch kreeg ik het gisteren wel moeilijk en miste ik hem, en nog steeds eigenlijk. De gedachtes is hij nu weer met zijn ‘scharrel’ en denkt hij nog aan mij zijn weer volop aanwezig. Ik heb de behoefte om hem een gelukkig nieuwjaar te wensen, ook al verdiend hij dat helemaal niet.. Dus ik ga het ook niet doen. Lastig weer eventjes, maar het ging al eventjes zo goed dus dit gaat ook wel weer over..
Dikke knuffel voor iedereen!
dinsdag 1 januari 2019 om 21:55
Ik wil graag even met jullie mee kletsen. Mijn relatie is net een paar dagen uit. Het was zijn keuze en het was echt als donderslag bij heldere hemel. De dag ervoor waren we nog plannen aan het maken voor de zomervakantie en andere dingen het komende jaar die we samen wilden gaan doen en was het echt heel erg fijn samen. Fijne sex, knuffelen, samen veel gelachen.
En de dag erna was zijn gevoel weg. Het voelt zo verschrikkelijk naar.
De komende dagen hadden we ook allerlei plannen, ik zit er zelfs over te denken om misschien maar gewoon te gaan werken om iets te doen te hebben. Maar ik keek nou juist zo uit naar vakantie na een heftige tijd op mijn werk.
En de dag erna was zijn gevoel weg. Het voelt zo verschrikkelijk naar.
Dit is 100% hoe ik me ook voel. Vooral of hij een ander heeft houdt me heel erg bezig. Overdag gaat het prima en kan ik voldoende afleiding bedenken, maar de avonden lijken eeuwig te duren. Het is zo raar om een jaar alles te delen met iemand en ineens helemaal niets meer.ZoeyMaar schreef: ↑31-12-2018 17:37Ik merk dat ik als ik alleen ben de hele dag aan hem denk. Zou hij mij missen, zou hij een ander hebben, waar is het fout gegaan, hoe zorg ik dat ik die fout niet weer maak, houdt hij nog een beetje van me. Gek word ik ervan en doodmoe! Gelukkig ga ik zo de deur uit om oud en nieuw met vrienden te vieren. Hoop dat jullie ook vrienden of familie om je heen hebben vanavond!
De komende dagen hadden we ook allerlei plannen, ik zit er zelfs over te denken om misschien maar gewoon te gaan werken om iets te doen te hebben. Maar ik keek nou juist zo uit naar vakantie na een heftige tijd op mijn werk.
dinsdag 1 januari 2019 om 22:10
woensdag 2 januari 2019 om 07:25
Even weg is financieel geen optie op het moment en aan andere mannen moet ik echt niet denken nu. Eerst maar eens even mijn gebroken hartje helen.
En nee, er is niets voorgevallen. Dat maakt het juist zo onbegrijpelijk. Ik denk dan meteen dat er een ander moet zijn, maar daar maak ik mezelf alleen maar gek mee.
woensdag 2 januari 2019 om 09:02
Loes, echt vervelend dat je je ook zo voelt. Ik kan je helaas geen tips geven.
Ik had een gehoopt dat het een frisse start van 2019 zou zijn, vol nieuwe avonturen, nieuwe mensen en misschien een relatie met iemand die niet zo twijfelt... Maar ik heb gisteren alleen maar in bed en op de bank gelegen, depressieve gedachtes, nergens zin in. Vandaag wel weer aan het werk, maar het gaat niet van harte. Ik vind het zo erg om alleen te zijn, net alsof ik nu niets heb om voor te leven - ja dat is onzin, maar zo voelt het als ik wakker word.
Ik had een gehoopt dat het een frisse start van 2019 zou zijn, vol nieuwe avonturen, nieuwe mensen en misschien een relatie met iemand die niet zo twijfelt... Maar ik heb gisteren alleen maar in bed en op de bank gelegen, depressieve gedachtes, nergens zin in. Vandaag wel weer aan het werk, maar het gaat niet van harte. Ik vind het zo erg om alleen te zijn, net alsof ik nu niets heb om voor te leven - ja dat is onzin, maar zo voelt het als ik wakker word.
woensdag 2 januari 2019 om 09:13
Tinder in het buitenland gebruiken is leuk om ee locale gids te krijgenLoes10 schreef: ↑02-01-2019 07:25Even weg is financieel geen optie op het moment en aan andere mannen moet ik echt niet denken nu. Eerst maar eens even mijn gebroken hartje helen.
En nee, er is niets voorgevallen. Dat maakt het juist zo onbegrijpelijk. Ik denk dan meteen dat er een ander moet zijn, maar daar maak ik mezelf alleen maar gek mee.

Jammer dat het er financieel niet inziet want kan soms heerlijk zijn.
Maar vergeet niet je verdriet de kans te geven. Een paar dagen huilen en met ben en jerry op de bank lucht enorm op.
woensdag 2 januari 2019 om 09:42
@Trien30
Ik ben inderdaad al eens over een nare break up heen gekomen door een mooie reis (of misschien door de mooie man die ik daar ontmoette
), maar helaas. Ik moet er inderdaad gewoon doorheen en het verdriet de ruimte geven.
Goeie tip over Tinder. Zelf heb ik er nooit op gezeten en ik word ook niet echt enthousiast van de verhalen van vriendinnen..
@ZoeyMaar
Wat een enorm kutgevoel, he? Heb je hobby's waar je je gedachten mee kunt verzetten? Hardlopen bijvoorbeeld? Dat ga ik zo maar eens doen, in ieder geval goed voor mezelf blijven zorgen.
Ik ben inderdaad al eens over een nare break up heen gekomen door een mooie reis (of misschien door de mooie man die ik daar ontmoette

Goeie tip over Tinder. Zelf heb ik er nooit op gezeten en ik word ook niet echt enthousiast van de verhalen van vriendinnen..
@ZoeyMaar
Wat een enorm kutgevoel, he? Heb je hobby's waar je je gedachten mee kunt verzetten? Hardlopen bijvoorbeeld? Dat ga ik zo maar eens doen, in ieder geval goed voor mezelf blijven zorgen.