Uithuwelijking

02-01-2019 00:15 120 berichten
Heey allemaal, ik vraag me af hoe jullie denken over uithuwelijking. Zijn jullie voor/tegen? Zelf uitgehuwelijkt, iemand in de familie/vrienden? En misschien de mensen die bijna werden uitgehuwelijkt maar net zichzelf konden redden?
Alle reacties Link kopieren
jujuken schreef:
02-01-2019 00:47
Stampertje12: excuseer????? lichte zeden???? wat is uw afkomst jong???? ik ben 30 nog niet getrouwd en meer zedig dan al die hypocriete ik neem aan dat je gelovig bent??, tesamen! op uw 14 moet een kind al niet trouwen he dat is pure pedofilie!
Je afkomst uitdrukken in jaren is nogal lastig.

Dat u op 30 niet getrouwd bent is natuurlijk verdrietig voor u. Maar aan uw schrijfstijl, vooroordelen en spelfouten denk ik dat het ook in uw geval beter was geweest als uw ouders u wel hadden begeleid in uw toekomst. Dan was u wellicht nu wel getrouwd geweest, had u een goede opleiding afgemaakt en kon u met uw echtgenoot of echtgenote over uw vooroordelen praten en zou hij of zij u wellicht wat milder kunnen stemmen.
Wat jullie zeggen is pedofilie een 14 jarige kan nog niet voor haar eigen zorgen laat staan al voor kinderen. Jullie zijn duidelijk ziek in uw hoofd als ge uw eigen dochter dat wilt aandoen en haar niet wilt laten verder studeren. Winden vrouwen van eigen leeftijd niet meer op ofzo? Of zoeken jullie iemand die makkelijk manipulatief is dat ge met een kind moet trouwen. Belg of niet kindhuwelijken is overal in europa verboden. Kindbuwelijken is jullie manier van pedofilie goed te praten en als dit een sarc topic is dan is dit serieus gestoorf. Jullie allemaal trouwens
jujuken schreef:
02-01-2019 01:04
Wat jullie zeggen is pedofilie een 14 jarige kan nog niet voor haar eigen zorgen laat staan al voor kinderen. Jullie zijn duidelijk ziek in uw hoofd als ge uw eigen dochter dat wilt aandoen en haar niet wilt laten verder studeren. Winden vrouwen van eigen leeftijd niet meer op ofzo? Of zoeken jullie iemand die makkelijk manipulatief is dat ge met een kind moet trouwen. Belg of niet kindhuwelijken is overal in europa verboden. Kindbuwelijken is jullie manier van pedofilie goed te praten en als dit een sarc topic is dan is dit serieus gestoorf. Jullie allemaal trouwens
> Je dochter niet laten studeren? --- Jij bent de eerste die dat hier oppert. Niemand anders doet dat.
> Trouwen met een kind? --- Jij bent de eerste die dat hier oppert. Niemand anders doet dat.
> Pedofilie goedpraten? --- Niemand die dat doet.

Kortom, jij maakt hier allemaal aannames en hebt hier allemaal vooroordelen. Ik raad je aan om hulp te zoeken!
Ga nou eerst eens opzoeken wat pedofilie is voordat je heer hysterisch van alles gaat lopen gillen.
En zoek ook gelijk de betekins van sarcasme op.
Het is mij eigen keuze van niet te trouwen en geen slaaf te zijn van een huishouden. Ik heb geen ouders nodig die dat voor mij moeten beslissen. Ik ben onafhankelijk en jullie gestoord
Ik denk dat er hier een paar zijn die beter eens def van pedofilie moeten opzoeken
jujuken schreef:
02-01-2019 01:04
Nou ik zeg: zet je leesbril nog even op. Lees terug wat er geschreven is. En verder vind ik het prima dat je mij gestoord vind, dat boeit me dan weer niets.
enn wijzigde dit bericht op 02-01-2019 01:15
0.43% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
jujuken schreef:
02-01-2019 01:06
Het is mij eigen keuze van niet te trouwen en geen slaaf te zijn van een huishouden. Ik heb geen ouders nodig die dat voor mij moeten beslissen. Ik ben onafhankelijk en jullie gestoord
Je brengt je mening als een feit. Dat kan bij mensen verkeerd overkomen. Mijn advies is om voortaan je mening als mening te brengen en bijvoorbeeld te zeggen:

"Ik vind dat ik onafhankelijk ben en ik denk dat jullie gestoord zijn"

Immers zit ons gestoord zijn alleen maar tussen jouw oren.
Er is hier maar een dat nood heeft aan hulp en dat zijn jullie.
jujuken schreef:
02-01-2019 01:06
Jij komt in ieder geval in dit topic wel heel intelligent over. Gelukkig maar dan hoef ik niet al te zeer mijn best te doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Begint eerst over uithuwelijken en dan mondt dat uit in kindhuwelijken. Wat wil je bereiken met deze topic? Haat???
jujuken schreef:
02-01-2019 01:08
Ben je altijd zo bijzonder?
jujuken schreef:
02-01-2019 01:08
Ja, klopt. Die gaan we ook zoeken hoor. Dank voor jouw advies, ben blij dat ik dit forum heb want anders zou het niet goed met mij komen.
Jujuken, pedofilie gaat over volwassenen die zich aangetrokken voelen tot kinderen. Het staat helemaal los van de daadwerkelijke daad.

Maar ik snap niet zo goed waarom je zo gefixeerd bent op volwassenen die zich aangetrokken voelen tot kinderen of daar seks mee zouden willen hebben. Er is namelijk helemaal niemand die dat hier ter sprake heeft gebracht, behalve jij.

Dus mijn vraag is eigenlijk een beetje: waarom ben je zo met pedofilie bezig?
Ik zie hier sarcasme niet van in ze. Ik typ met smartphone daarom zijn er fouten.
Nemaìn’ schreef:
02-01-2019 01:09
Ben je altijd zo bijzonder?
Het is na twaalven.
jujuken schreef:
02-01-2019 01:09
Begint eerst over uithuwelijken en dan mondt dat uit in kindhuwelijken. Wat wil je bereiken met deze topic? Haat???
Correctie... Jij begint over kindhuwelijken...
Omdat hier een begon met een 14 jarige uit te huwelijken aan 30 jarige en ja in mijn ogen is dat pedofilie.
Enn schreef:
02-01-2019 01:10
Het is na twaalven.
Och hemel ja. Fijn dat je me er even op wijst.
jujuken schreef:
02-01-2019 01:11
Omdat hier een begon met een 14 jarige uit te huwelijken aan 30 jarige en ja in mijn ogen is dat pedofilie.
Mag hoor, maar dat is het niet.
@Jujuken: gaat alles goed met je?
Voorheen verzamelden zij zich op Napraat maar tegenwoordig moet ik ze zoeken. Nu ik dit door heb zit ik weer met veel plezier na twaalven op dit forum! Ik :heart: het.
jujuken schreef:
Ik zie hier sarcasme niet van in ze. Ik typ met smartphone daarom zijn er fouten.
Dat je met een smartphone typt is geen oorzaak van typefouten. De oorzaak is of laksheid of gebrek aan kennis van de spellingsregels.

Meeste smartphones hebben bovendien nog een autocorrect, scheelt ook weer een hoop!
jujuken schreef:
Het is sarcasme! Doe eens even rustig, deze antwoorden zijn niet serieus.

De TO wil een topic starten ofwel om te rellen, ofwel omdat zij of hij zich verveelt.
Life is short. Eat dessert first.
jujuken schreef:
Mensen zijn tegenwoordig niet meer gewend sarcasme te herkennen lijkt wel.
When in doubt, the auditor is always right!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven