Uithuwelijking

02-01-2019 00:15 120 berichten
Heey allemaal, ik vraag me af hoe jullie denken over uithuwelijking. Zijn jullie voor/tegen? Zelf uitgehuwelijkt, iemand in de familie/vrienden? En misschien de mensen die bijna werden uitgehuwelijkt maar net zichzelf konden redden?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor. Veel mensen maken maar stomme partnerkeuzes.
Voor.
Voor.
tegen. precies of je moet trouwen in anno 2018 kunnen vrouwen wel voor zichzelf zorgen. en wat als u partner u afslaat?
jujuken schreef:
02-01-2019 00:43
tegen. precies of je moet trouwen in anno 2018 kunnen vrouwen wel voor zichzelf zorgen. en wat als u partner u afslaat?
Als die andere ouders hun kinderen goed hebben opgevoed, dan luisteren die kinderen en heb je dus ook niet het probleem dat zo'n kind moeilijk gaat doen.

Zijn jouw kinderen in staat om op hun 14e zelf al de juiste partner te kiezen? Of heb je liever dat ze ongehuwd als vrouwen van lichte zeden tot hun 25e alleen leven.
Heeeeeeeyyyyy ezel met een oor!

Natuurlijk voor, je bent per slot van rekening op het viva forum. Hier zijn we voor uithuwelijken en het niet zelf nadenken. Laat een ander de man maar voor je bepalen. Graag zelfs .

*kuch*
enn wijzigde dit bericht op 02-01-2019 00:48
23.76% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Stampertje12: excuseer????? lichte zeden???? wat is uw afkomst jong???? ik ben 30 nog niet getrouwd en meer zedig dan al die hypocriete ik neem aan dat je gelovig bent??, tesamen! op uw 14 moet een kind al niet trouwen he dat is pure pedofilie!
jujuken schreef:
02-01-2019 00:43
Gezien het aantal alleenstaande moeders niet nee,
Stampertje12: uit welke grot kom jij gekropen??, wat jij suggest is pure pedofilie dat een kind al moet trouwen op zijn 14 terwijl die amper zijn naam deftig kan schrijven...
jujuken schreef:
02-01-2019 00:47
Stampertje12: excuseer????? lichte zeden???? wat is uw afkomst jong???? ik ben 30 nog niet getrouwd en meer zedig dan al die hypocriete ik neem aan dat je gelovig bent??, tesamen! op uw 14 moet een kind al niet trouwen he dat is pure pedofilie!
Een pedofiel geilt op kinderen zonder secunadaire geslachtskenmerken, dus je veronderstelling is fout.

Daarbij kan een meisje van 14 prima met een man tot een jaar of 30 trouwen.
ga gij een ander zeggen wat dat zedig is?? niet omdat je alleen bent dat je daarom van de een vent op de andere kruipt he!!!
Nemaìn’ dus jullie zijn allemaal duidelijk moslim! en kinderen uithuwelijken is pure pedofilie en zeker die vent van 30 dat trouwt met die 14 jarige is een pedofiel zeker hier in het westen!
jujuken schreef:
02-01-2019 00:49
ga gij een ander zeggen wat dat zedig is?? niet omdat je alleen bent dat je daarom van de een vent op de andere kruipt he!!!
Que? Waarom spring jij zo uit je panty?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nemaìn’ die dertig jarige die geilt op zijn 14 jarige vrouw is een pedofiel!
jujuken schreef:
02-01-2019 00:50
Nemaìn’ dus jullie zijn allemaal duidelijk moslim! en kinderen uithuwelijken is pure pedofilie en zeker die vent van 30 dat trouwt met die 14 jarige is een pedofiel zeker hier in het westen!
Ben je nu echt te dom om de definitie van pedofilie te begrijpen.
Ik ben helemaal geen moslim, geen idee hoe je daar bij komt.
Enn: omdat ik het op mijn heupen krijgen van zulke hypocrieten.. wat jullie suggereren is pure pedofilie en dat is in het westen verboden
jujuken schreef:
02-01-2019 00:51
Nemaìn’ die dertig jarige die geilt op zijn 14 jarige vrouw is een pedofiel!
NIET!!
jujuken schreef:
Mijn God, sarcasme is lastig lezen dus.

Dit topic wordt geopend om weer het zóveelste uitgemolken islam debat op gang te krijgen. En dús reageren er hier mensen die de topic opener dit met een flinke dosis sarcasme willen laten weten.

Deze TO opent dit topic óf om een relletje te starten óf omdat het schaap niet wijzer is dan haar OP. Je neemt het hier echt wat te serieus. En heb geen angst! Binnen 24 uur is ook dit topic weer een aaneensluiting van islam haters want daar staat het vivaforum inmiddels landelijk om bekend. Het komt goed.
enn wijzigde dit bericht op 02-01-2019 01:04
12.33% gewijzigd
jujuken schreef:
02-01-2019 00:52
Enn: omdat ik het op mijn heupen krijgen van zulke hypocrieten.. wat jullie suggereren is pure pedofilie en dat is in het westen verboden
Zeker een Belg.
jujuken schreef:
02-01-2019 00:52
Joh tismewat.
Lees nog even wat ik eerder schreef dan kun je rustig te bedde gaan.
jujuken schreef:
02-01-2019 00:48
Stampertje12: uit welke grot kom jij gekropen??, wat jij suggest is pure pedofilie dat een kind al moet trouwen op zijn 14 terwijl die amper zijn naam deftig kan schrijven...
Wat een onzin. Er is een groot verschil tussen het vastleggen van een bruiloft en het hebben van seks hoor. Natuurlijk heeft zo'n kind op 14-jarige leeftijd geen seks. Wat een rare gedachtenkronkels heb jij dat je daar meteen aan denkt.

Maar dat is een prima leeftijd om met een bevriende familie te overleggen over de toekomst van beide kinderen. Dan hebben ze de tijd om aan elkaar te wennen.
Voor. En 2x14 is 28, dus dat kan best.
ik geef mn bek ook maar een douw
jujuken schreef:
Wat een verschrikkelijk persoon bent u. Meteen allemaal aannames. Je begrijpt dat je hier dus nu moslims uitmaakt voor pedofielen? Waar haal je deze verschrikkelijke gedachten vandaan!

Bah.
Waarom zou seks op je 14de niet mogen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven