Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 2 januari 2019 om 20:13
ModeratorViva schreef: ↑02-01-2019 20:02Beste MarkSD,
Wij plaatsen in principe geen slotje op een topic. We willen je vragen om berichten te staffen die in strijd zijn met de huisregels.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Ik heb nog steeds niet begrepen waarom u wel op het topic Bij1 een slotje heeft gezet.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 2 januari 2019 om 20:14
Blijft rot en erg voor je.redbulletje schreef: ↑02-01-2019 14:11Het is mij ook overkomen bijna 30 jaar geleden en ik vind het mijn eigen stomme schuld. Wie gaat er dan ook skinny dippen in het hotelzwembad na 'n avondje doorzakken? Gewoon les van geleerd en voorkomen mezelf ooit nog 'ns in zo'n situatie te plaatsen.
En ik persoonlijk vind het niet je eigen schuld.
woensdag 2 januari 2019 om 21:37
Klopt en toch kan ik nu na al die jaren geloven dat ik er als 10 jarig kind niet schuldig aan was.
Gelukkig maar.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 2 januari 2019 om 22:00
Ja alle bugs worden nu eindelijk opgelost
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 2 januari 2019 om 22:03
O is dat het! Nou das dan in ieder geval positief aan al de witte schermen die ik telkens tegenkom
Een zebra is geen paard met strepen
woensdag 2 januari 2019 om 22:18
Het kan nog een paar maanden duren voor het opgelost is maar hey dat mag de pret niet drukken.
woensdag 2 januari 2019 om 22:33
Rosabella1 schreef: ↑02-01-2019 22:18Het kan nog een paar maanden duren voor het opgelost is maar hey dat mag de pret niet drukken.![]()
Is dat als Pasen en Pinksteren op één dag vallen? Want dan zet ik dat alvast in m'n agenda.
woensdag 2 januari 2019 om 22:40
doorgeven helpt niet. iemand moet opdracht geven en budget beschikbaar stellenModeratorViva schreef: ↑02-01-2019 22:37Het is wederom doorgegeven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
woensdag 2 januari 2019 om 23:32
Ik ook hoor, bijna altijd iig.Rosabella1 schreef: ↑02-01-2019 21:37Klopt en toch kan ik nu na al die jaren geloven dat ik er als 10 jarig kind niet schuldig aan was.
Gelukkig maar.
donderdag 3 januari 2019 om 07:11
Rosabella1 schreef: ↑02-01-2019 22:18Het kan nog een paar maanden duren voor het opgelost is maar hey dat mag de pret niet drukken.![]()
En dan krijgen we gelukkig weer de volgende update!
donderdag 3 januari 2019 om 11:03
donderdag 3 januari 2019 om 11:50
Ow, dat is heftig zeg.
Ik heb een waarschuwing gekregen.
Omdat ik tegen iemand met fors overgewicht heb gezegd dat blijvend afvallen maar voor weinig mensen is weggelegd en ze beter kan zorgen dat ze zich niet meer schaamt voor haar overgewicht.
Offtopic en niet motiverend.
Omdat ik tegen iemand met fors overgewicht heb gezegd dat blijvend afvallen maar voor weinig mensen is weggelegd en ze beter kan zorgen dat ze zich niet meer schaamt voor haar overgewicht.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 3 januari 2019 om 12:13
Sterkte. Heel heftig.AeonOfWinter schreef: ↑03-01-2019 11:03Pfff, gisteravond een aanrijding voor mijn neus zien gebeuren. Ben er nog heen gerend om te kijken of ik CPR/EHBO kon verlenen (nee).
Vandaag bericht dat het slachtoffer het niet gehaald heeft.
Heftig en erg triest.
donderdag 3 januari 2019 om 12:14
Pardon?Solomio schreef: ↑03-01-2019 11:50Ow, dat is heftig zeg.
Daar zou ik wel een mailtje aan wagen. En wat voor debiel staft zoiets?
donderdag 3 januari 2019 om 12:14
Wat is daar erg aan? je hebt hem/haar niet beledigd tochSolomio schreef: ↑03-01-2019 11:50Ow, dat is heftig zeg.
donderdag 3 januari 2019 om 12:22
donderdag 3 januari 2019 om 12:23
Volgens mij niet, maar ja, de goegemeente wil natuurlijk graag de illusie in stand houden dat je gewicht geheel onder je eigen controle valt.
Everything is impossible, even if you believe in it.
donderdag 3 januari 2019 om 12:29
Dit snap ik niet.. Als je te dik bent, dan is dat je eigen schuld, want je hebt die kilo's er zelf aan gegeten en je bent een slappeling dat je geen maat weet te houden. Maar als je wil afvallen dan valt het opeens niet onder je eigen controle?
En dat je een waarschuwing krijgt voor die post, slaat natuurlijk helemaal nergens op. Dan kunnen ze nog wel wat niet-motiverende posts bestraffen op het forum, staat er vol mee. Wat een onzin.
donderdag 3 januari 2019 om 12:33
Daar hoor je nooit meer van.
Ik wacht ook nog steeds op antwoord op de vraag wat er banwaardig is aan het advies om zelf verantwoording te nemen en geen geld meer te lenen bij ouders als je steelt van je baas voor je verslaving.