Date van me is jarig
donderdag 3 januari 2019 om 16:37
Wat?
Dus Mn idee was om ipv iets te geven zoals bv een schoen(waar elke vrouw gek op is) wil ik haar een ervaring meegeven.
Waar heb je het over?
Ik zou het op een andere dag doen, Gewoon aanbieden en dan later pas gaan. Laat haar de datum en tijd kiezen.
Als ze een feestje geeft zit ze er die dag echt niet op te wachten.
En parachute springen is wat anders dan indoor skydiven toch?
Dus Mn idee was om ipv iets te geven zoals bv een schoen(waar elke vrouw gek op is) wil ik haar een ervaring meegeven.
Waar heb je het over?
Ik zou het op een andere dag doen, Gewoon aanbieden en dan later pas gaan. Laat haar de datum en tijd kiezen.
Als ze een feestje geeft zit ze er die dag echt niet op te wachten.
En parachute springen is wat anders dan indoor skydiven toch?
donderdag 3 januari 2019 om 17:04
donderdag 3 januari 2019 om 17:24
En wat als ze al plannen heeft of voor bereidingen mbt dat feestje dat ze gaat geven die dag?
Vind dat al een moeilijk iets. Laat staan Indoorskydiven voor iemand die wilde parachute springen.
Een date.
Maar ja voor iemand die denkt dat vrouwen schoenen willen voor hun verjaardag..
Het zal wel aan mij liggen.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 03-01-2019 17:26
0.88% gewijzigd
donderdag 3 januari 2019 om 17:51
donderdag 3 januari 2019 om 18:02
Ik vind het best een bedrag voor een date. Zelfs als je genoeg hebt.
Ik zou niet al je kruit in een keer verschieten en gewoon iets simpeler denken. Een cadeautje kan prima.
Schoenen zijn leuk maar nogal persoonlijk en het moet goed zitten. Net als kleding.
Een geurtje of een avondje uit vind ik veel toepasselijker.
Ik zou niet al je kruit in een keer verschieten en gewoon iets simpeler denken. Een cadeautje kan prima.
Schoenen zijn leuk maar nogal persoonlijk en het moet goed zitten. Net als kleding.
Een geurtje of een avondje uit vind ik veel toepasselijker.
donderdag 3 januari 2019 om 18:45
Beste mensen,
Wat ik bedoelde was om dit idd op een andere datum te gaan doen.
En indoor skydiven boots je springen uit ene vliegtuig na, zonder daadwerkelijk uit een vliegtuig te springen.
En wij zijn inmiddels al 2 maanden aan bet daten. Ongeveer 1 date per week. Plus we slapen bij elkaar.
En over de schoenen, ze heeft 2 benen en 2 voeten. Dus zou ze een paar sneakers krijgen die ze heel graag wilt hebben.
Wat ik bedoelde was om dit idd op een andere datum te gaan doen.
En indoor skydiven boots je springen uit ene vliegtuig na, zonder daadwerkelijk uit een vliegtuig te springen.
En wij zijn inmiddels al 2 maanden aan bet daten. Ongeveer 1 date per week. Plus we slapen bij elkaar.
En over de schoenen, ze heeft 2 benen en 2 voeten. Dus zou ze een paar sneakers krijgen die ze heel graag wilt hebben.