Good Luck 2
vrijdag 20 maart 2009 om 09:20
ik voel dat vandaag een fantastische dag wordt... Laat maar komen die uitslag!!
Ik zag dat echo doorgekomen was: alles prima, 2 handjes, 2 voetjes, 7,1 cm en dus ruim 3 cm erbij in 2 weken. Kind doet het prima en de zon schijnt. Wat wil een mens nog meer????
Ik zit op werk maar vanmiddag kom ik terug!
(tenzij ik eerder goed nieuws heb natuurlijk )
Ik zag dat echo doorgekomen was: alles prima, 2 handjes, 2 voetjes, 7,1 cm en dus ruim 3 cm erbij in 2 weken. Kind doet het prima en de zon schijnt. Wat wil een mens nog meer????
Ik zit op werk maar vanmiddag kom ik terug!
(tenzij ik eerder goed nieuws heb natuurlijk )
vrijdag 20 maart 2009 om 10:56
Hello,
Suus, wat heerlijk! Ik word gans vrolijk van je berichtje. Graag nog meer van die berichtjes!
Het gaat goed met de hooikoorts! Ik heb nu 4 middelen en 1 ervan zal wel zijn werk doen. Dus ik kan ook een beetje genieten van het weer.
Mijn fiets is nu bij de maker, dus ik ga 'm straks lopend halen. De terrassen zitten hier al vol, leuk he!
Hel, ik zal het even op Hyves uit de doeken doen. Voel me daar vrijer.
Mamax, een werkbankje, prentenboeken, telefoon, serviesje, kralen, knikkerbaan, fornuisje, kruiwagen.. Wat geven jullie?
Mal, hoe is het met J.? En jou?
Suus, wat heerlijk! Ik word gans vrolijk van je berichtje. Graag nog meer van die berichtjes!
Het gaat goed met de hooikoorts! Ik heb nu 4 middelen en 1 ervan zal wel zijn werk doen. Dus ik kan ook een beetje genieten van het weer.
Mijn fiets is nu bij de maker, dus ik ga 'm straks lopend halen. De terrassen zitten hier al vol, leuk he!
Hel, ik zal het even op Hyves uit de doeken doen. Voel me daar vrijer.
Mamax, een werkbankje, prentenboeken, telefoon, serviesje, kralen, knikkerbaan, fornuisje, kruiwagen.. Wat geven jullie?
Mal, hoe is het met J.? En jou?
vrijdag 20 maart 2009 om 11:10
quote:compu schreef op 20 maart 2009 @ 10:56:
Verwende mannen hier, want alle doorgestreepte dingen hebben ze al. Sam stopt nog steeds alles in z'n mond, dus kralen en knikkers lijken me niet zo handig.
Ik zit aan een houten loopfietsje te denken voor ons.
Verwende mannen hier, want alle doorgestreepte dingen hebben ze al. Sam stopt nog steeds alles in z'n mond, dus kralen en knikkers lijken me niet zo handig.
Ik zit aan een houten loopfietsje te denken voor ons.
vrijdag 20 maart 2009 om 12:14
quote:mamax schreef op 20 maart 2009 @ 10:11:
Iemand nog een leuk kado idee voor een bijna 2-jarig jongetje? Ik ben Sam z'n verlanglijstje aan het maken, maar verder dan kleding, duplo, xylofoon, trommel en Bambino Loco boekjes kom ik niet.zo'n aquading voor buiten, spulletjes voor in het zwembad, voetbal, knutselspulletjes ( zijn hier niet aan te slepen als het aan Juul ligt ), prikblok, tuinsetje (schepje enzo), Leuk tuinstoeltje voor buiten, spel: de wielen van de bus, spel: Koetje Boe,
Iemand nog een leuk kado idee voor een bijna 2-jarig jongetje? Ik ben Sam z'n verlanglijstje aan het maken, maar verder dan kleding, duplo, xylofoon, trommel en Bambino Loco boekjes kom ik niet.zo'n aquading voor buiten, spulletjes voor in het zwembad, voetbal, knutselspulletjes ( zijn hier niet aan te slepen als het aan Juul ligt ), prikblok, tuinsetje (schepje enzo), Leuk tuinstoeltje voor buiten, spel: de wielen van de bus, spel: Koetje Boe,
vrijdag 20 maart 2009 om 13:02
De score hier is: 1 zieke man (die echt een het draken was gisteren 'je zou me nog een ijsje brengen en dat heb je niet gedaahaan'...) en 1 kindje die het gelukkig al een stuk beter doet afgezien van zijn zeehondenhoest. Maar hij (vr)eet weer alles wat los en vast zit.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 20 maart 2009 om 13:41
goeiemiddag.
Beter: 2 kinderen in de tuin (Laurens heeft een vriendje te spelen) en 1 op bed. Mams rust.
Maarrrr, nog steeds geen boodschappen in huis na het 'ongeluk' van gisteren! Zit ik dus vanmiddag met 2 kinderen in een megadrukke Appie. Nouja, so be it, niets aan te doen.
Jin, is S nou helemaal opgeknapt of gaat dat nog niet helemaal top?
Hel, moeilijk ja die situatie. Wel blij dat jullie de samenwoonstap hebben genomen of....?
Suus, hoop dat je je eerder meldt!
Mal, je hebt er dus maar zwaar mee...
Compu, al een aanvraag voor een school ingediend?
Mamax, nee, toch jouw vader. Ik haal 2 dingen door elkaar. Prachtige uitspraak. Hier is het ook Montessori geworden (bij gebrek aan plaatsing trouwens op andere scholen). Hij is nu al wel gewend hier omdat de psz er ook zit, maar ik had ook graag op een andere school kans willen hebben. Daar zitten nl heel veel kindjes uit de straat op. En op deze school bijna niet. Nouja, helaas, zo is het. De kinderen uit de straat leert hij wel kennen als hij buitenspeelt hooop ik.
Vind jij niet de leerdruk heel hoog daar? Bij jou ook 3 groepen in 1 klas toch?
Star, jij al minder misselijk?
Kokos, van het weer aan het genieten? Hoe is het met Lianne?
Ris, waar ben je nou toch?
Naat, waar ben je nou toch?
CD, hoe gaat het met de MW? Lukt het allemaal een beetje daar?
Cin, krabbel jij al een beetje op? En wanneer krijgen we Het Grote Geheim te horen? Hoe rijdt de auto?
Beter: 2 kinderen in de tuin (Laurens heeft een vriendje te spelen) en 1 op bed. Mams rust.
Maarrrr, nog steeds geen boodschappen in huis na het 'ongeluk' van gisteren! Zit ik dus vanmiddag met 2 kinderen in een megadrukke Appie. Nouja, so be it, niets aan te doen.
Jin, is S nou helemaal opgeknapt of gaat dat nog niet helemaal top?
Hel, moeilijk ja die situatie. Wel blij dat jullie de samenwoonstap hebben genomen of....?
Suus, hoop dat je je eerder meldt!
Mal, je hebt er dus maar zwaar mee...
Compu, al een aanvraag voor een school ingediend?
Mamax, nee, toch jouw vader. Ik haal 2 dingen door elkaar. Prachtige uitspraak. Hier is het ook Montessori geworden (bij gebrek aan plaatsing trouwens op andere scholen). Hij is nu al wel gewend hier omdat de psz er ook zit, maar ik had ook graag op een andere school kans willen hebben. Daar zitten nl heel veel kindjes uit de straat op. En op deze school bijna niet. Nouja, helaas, zo is het. De kinderen uit de straat leert hij wel kennen als hij buitenspeelt hooop ik.
Vind jij niet de leerdruk heel hoog daar? Bij jou ook 3 groepen in 1 klas toch?
Star, jij al minder misselijk?
Kokos, van het weer aan het genieten? Hoe is het met Lianne?
Ris, waar ben je nou toch?
Naat, waar ben je nou toch?
CD, hoe gaat het met de MW? Lukt het allemaal een beetje daar?
Cin, krabbel jij al een beetje op? En wanneer krijgen we Het Grote Geheim te horen? Hoe rijdt de auto?
vrijdag 20 maart 2009 om 13:53
O ja, Cin d'r Grote Geheim! Was ik alweer vergeten.
Amalia, ik denk dat het wel meevalt met de werkdruk. Ik ben nu de schoolgids aan het lezen en daar staat nog eens benadrukt dat ze erg naar het kind zelf kijken. De directeur zei maandag ook dat ze wel van de kinderen verwachten dat ze hun best doen, en dat als ze hun best doen elk niveau prima is. Ik heb wel het idee dat ze uit elk kind willen halen wat er in zit en dat zorgt misschien voor wat druk? Ik heb zelf het idee als dat bij mij was gebeurt ik het later beter had gedaan. Ik ben zowel over de HAVO als over het HBO een jaar langer gedaan, terwijl ik het wel kon. Op de lagere school heb ik nooit echt m'n best hoeven doen, dus op die voet ben ik later doorgegaan.
Ik heb Max z'n inschrijfformulier vanmorgen ingeleverd. Was wel leuk, we kwamen de meisjes tegen die ons dinsdag rond geleid hebben en die kwamen meteen heel enthousiast naar ons toe. Bevestigde voor mij wel dat we er goed aan doen.
Ik zal trouwens vriendin eens vragen die les geeft op het montessori of de leerdruk daar hoger is.
Ga even stofzuigen en bankhangen. Heb de mannen ondanks het mooie weer voor de tv geplant. Ben ongesteld en heb zo'n last van m'n buik weer
Enka nog niet gezien vandaag trouwens...
Amalia, ik denk dat het wel meevalt met de werkdruk. Ik ben nu de schoolgids aan het lezen en daar staat nog eens benadrukt dat ze erg naar het kind zelf kijken. De directeur zei maandag ook dat ze wel van de kinderen verwachten dat ze hun best doen, en dat als ze hun best doen elk niveau prima is. Ik heb wel het idee dat ze uit elk kind willen halen wat er in zit en dat zorgt misschien voor wat druk? Ik heb zelf het idee als dat bij mij was gebeurt ik het later beter had gedaan. Ik ben zowel over de HAVO als over het HBO een jaar langer gedaan, terwijl ik het wel kon. Op de lagere school heb ik nooit echt m'n best hoeven doen, dus op die voet ben ik later doorgegaan.
Ik heb Max z'n inschrijfformulier vanmorgen ingeleverd. Was wel leuk, we kwamen de meisjes tegen die ons dinsdag rond geleid hebben en die kwamen meteen heel enthousiast naar ons toe. Bevestigde voor mij wel dat we er goed aan doen.
Ik zal trouwens vriendin eens vragen die les geeft op het montessori of de leerdruk daar hoger is.
Ga even stofzuigen en bankhangen. Heb de mannen ondanks het mooie weer voor de tv geplant. Ben ongesteld en heb zo'n last van m'n buik weer
Enka nog niet gezien vandaag trouwens...
vrijdag 20 maart 2009 om 14:08
BIB
Uw wensen worden gehoord.
Beeb ligt vast met het koppie en volgens de VK lag het nog veel te lekker en verwacht ze niet dat het deze week gaat komen. Mmmm daar gaat mijn lente datum...misschien vanmiddag even touwtjespringen
Ik ga zo het inschrijfformulier inleveren voor de school, Thijmen mee. Hij wil heel graag weer even naar "zijn" school. Als we die instelling nu de komende jaren vast kunnen houden.
Ik kom later weer even terug. Had al wat nbijgelezen maar nog niet alles.
Amalia voor L, wat zul jij geschrokken zijn.
Mal voor jou, laat Malman maar onder zijn dekbedje gaar koken
Tot straks
Uw wensen worden gehoord.
Beeb ligt vast met het koppie en volgens de VK lag het nog veel te lekker en verwacht ze niet dat het deze week gaat komen. Mmmm daar gaat mijn lente datum...misschien vanmiddag even touwtjespringen
Ik ga zo het inschrijfformulier inleveren voor de school, Thijmen mee. Hij wil heel graag weer even naar "zijn" school. Als we die instelling nu de komende jaren vast kunnen houden.
Ik kom later weer even terug. Had al wat nbijgelezen maar nog niet alles.
Amalia voor L, wat zul jij geschrokken zijn.
Mal voor jou, laat Malman maar onder zijn dekbedje gaar koken
Tot straks
vrijdag 20 maart 2009 om 14:26
vrijdag 20 maart 2009 om 14:56
Ja, de eerste is een dag ouder dan Jonathan (ook een januaribaby dus). Anders zet ik de naam wel even op de groep. Maar die wist ik al want ze vroeg of ik mee wilde denken, omdat ik toch verder niemand ken in haar omgeving. Dus voor mij was alleen de datum nog een verrassing.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 20 maart 2009 om 15:13
Mal, wat fijn dat hij lekker eet, gezond teken! Dus je loopt nu continu met ijsjes naar boven? Want ik neem aan dat man nog in bed ligt?
Leuk dat Samui Life een zoontje heeft! Ga je op kraamvisite?
Bam, ik wil ook een tuinhuisje. Maar wil jij een houten of plastic?
Amalia, wij denken nog een paar maanden na over de school voor CG. In juli laten we de aanvraag de deur uit gaan. Ben nog steeds enthou over de school van vorige week.
Jammer dat L. niet met de buurtkindjes naar school gaat.
Ben benieuwd hoe jij en hij het gaan vinden daar.
Mamax, hoe is het met je opa? Is hij weer thuis?
Leuk dat Samui Life een zoontje heeft! Ga je op kraamvisite?
Bam, ik wil ook een tuinhuisje. Maar wil jij een houten of plastic?
Amalia, wij denken nog een paar maanden na over de school voor CG. In juli laten we de aanvraag de deur uit gaan. Ben nog steeds enthou over de school van vorige week.
Jammer dat L. niet met de buurtkindjes naar school gaat.
Ben benieuwd hoe jij en hij het gaan vinden daar.
Mamax, hoe is het met je opa? Is hij weer thuis?
vrijdag 20 maart 2009 om 16:30
Amaal, de kindjes hier uit de straat gaan allemaal naar de christelijke school, op 2 na, die zitten een heel eind verderop op school. Buiten spelen ze toch wel met z'n allen en op school zal hij ook wel genoeg vriendjes maken.
dat jij in je eentje met 2 kinderen de weekboodschappen doet!
Compu, opa is weer thuis. Gaat wel goed geloof ik. Was er gisteravond even, maar toen zat hij al klaar voor House, dus hij was niet echt aanspreekbaar
Iemand al wat van Suus gehoord?
dat jij in je eentje met 2 kinderen de weekboodschappen doet!
Compu, opa is weer thuis. Gaat wel goed geloof ik. Was er gisteravond even, maar toen zat hij al klaar voor House, dus hij was niet echt aanspreekbaar
Iemand al wat van Suus gehoord?
vrijdag 20 maart 2009 om 16:47
Goedemiddag
Inderdaad van het lekkere weer genoten Amaal. Tweedehands kleding gekocht voor Lianne, 3 broeken van Esprit en Mexx voor 15 eurie, niet slecht dacht ik zo.
Lianne en ik zijn strontverkouden. Ze had slecht geslapen (ik ook). De tissues vliegen erdoor. We zijn alletwee aan het hoesten en hebben waterige ogen. Fijn.
Morgen met mijn moeder shoppen, ze wilde op de fiets (15 km), maar dan kun je me koppelen aan een zuurstoffles
Mamax, ik ga voor kadootjes waar je buiten wat aan hebt. Het meeste is al genoemd. Water en zand doen het altijd goed.
Mal, wat leuk voor Samui!
Ha, die Jonathan gaat goed. Fijn om te lezen Mal.
Compu, fijn dat de medicijnen werken. Oh, gezellig terrasjes. Bij ons moet je echt naar een grotere stad, vandaar dat ik morgen ook lekker een dagje weg ga. Ik vind het altijd zo gezellig.
Enka, touwtje springen, ha, ha. Is een optie. Ananas eten ook