Verliefd op mijn buurman!

19-03-2009 18:34 1314 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lentekriebels!!

Normaal lees ik alleen maar mee maar nu heb ik echt jullie advies nodig! Help! Ik ben verliefd op mijn buurman!! Ik woon sinds 1,5 jaar naast hem, vond hem meteen al erg aantrekkelijk (hij is zo knap), maar hij had toendertijd een vriendin. Nu weet ik dat het sinds 3 maanden uit is en eerlijk gezegd kan ik nergens anders aan denken. Gisteren kwam ik thuis na het boodschappen doen toen hij net van zijn werk terug kwam. Hij vroeg hoe het me ging. Omg ik klapte totaal dicht. Ik voelde me heel ongemakkelijk en kon gewoon niks zinnigs verzinnen om een gesprek met hem aan te knopen. Wist niet hoe snel ik weer binnen moest zijn! Achteraf baalde ik als een stekker... Wie heeft er tips voor mij? Wat kan ik doen? Als ik hem alleen al zie voel ik me net een puber, (ben 29). Hij is 33, weet ik via zijn hyves ;) Ik krijg het ontzettend warm, mijn hart gaat tekeer, ik ga stotteren!! Vreselijk gewoon!! Bovendien schat ik mijn kansen niet echt hoog in, heb het gevoel dat hij beter kan krijgen dan mij. Normaal waag ik wel een gokje, maarja, dit is toch mijn buurman die ik in het ergste geval nog regelmatig ga tegenkomen..

Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik doen!!!!!

HELP!!
quote:Isabelinlove schreef op 20 maart 2009 @ 17:20:

Lig echt dubbel hier om jullie berichten!Niet doen hoor! Dan zie je buurman niet thuiskomen!
Ojee daar komt zijn auto!! AAAAAAAAAAAH

Ik blijf gewoon zitten waar ik zit, wel handig, ik kan vanuit dit punt achter mijn laptop hem wel zien maar hij mij niet hihihi

zwijmel zwijmel wat een knapperd
Isabel, voorzichtig, hij ziet je straks nog!

Hahaha!! Neenee vandaag houd ik mij in!!!
quote:Zwieber schreef op 20 maart 2009 @ 16:48:

Vanavond moet je het simpel houden. Gooi je gordijnen open, doe iets voor het raam (afwasen, vensterbank afstoffen iets huishoudelijks) en hou in de gaten of hij aankomt. Als hij komt, wachten totdat hij bij jou naar binnen kijkt. Dan pas terugkijken en onschuldig zwaaien met je liefste glimlach. Meer niet. Leave him wanting for more.

Dus niet gedaan wat Zwieber zei?

Oei...
O Zwieb, misschien kun je mij ook advies geven, over mijn collega....
Ben wel benieuwd naar je knappe buurman... kan je niet stiekem een foto maken
Ik was te laat!! Ik dacht, laat ik maar ff niks doen. Hij keek wel eventjes richting mijn raam ;) (kan ook verbeelding zijn, zou me niets verbazen)
Collega Zamirah? vertel!!! Pompompom, zou graag een foto hier posten, maar ik loop liever niet het risico dat er morgen een rij dames met reservesleutels voor zijn deur staat :P
Hahahahhaa... ja dat is zo!!! Hou maar voor jezelf dan grrrr
Ik vind het echt leuk hier al jullie berichtjes te lezen! Helemaal in de lente-sfeer!
Ik heb een topic dat heet "Die lekkere collega", Isabelle...haha..
Hahaha, Zwieber voor al uw love problems....
Sla dit topic even op voor het geval jullie ooit gaan trouwen Dan heb je wel een meesterlijk verhaal om te vertellen bij je trouwgelofte
quote:Zamirah schreef op 20 maart 2009 @ 17:31:

O Zwieb, misschien kun je mij ook advies geven, over mijn collega....Ik ga even kijken op je topic.
Niet normaal wat ik hier met een lach op mijn gezicht zit!

Nu Zamirah nog ff helpen Zwieber!
Ik vind het ook een prachtig verhaal..in wat voor soort huis woon je?
Hehehe, wat een leuk verhaal! Ik ben benieuwd naar 't vervolg! Hoop dat 't afloopt met 'n happy end ..
quote:Isabelinlove schreef op 20 maart 2009 @ 17:33:

Ik was te laat!! Ik dacht, laat ik maar ff niks doen. Hij keek wel eventjes richting mijn raam ;) (kan ook verbeelding zijn, zou me niets verbazen)

En daarom moest je erbij staan want dan kon je terugzwaaien of lachen en zeker weten dat hij gekeken had of niet. Maar goed, hij keek dus waarschijnlijk. Volgende stap:

Even absoluut niets doen dit weekend tenzij hij initiatief toont. Hij zei dat hij bier zou komen halen. Het enige wat je kan doen is demonstratief een kratje bier naar binnen sjouwen als hij kijkt/auto aan het poetsen is etc. Meer niet. Het is nu tijd voor initiatief van hem.
Bloemetje, we wonen beiden in een 2 onder 1 kap huis(je). Maar niet in dezelfde 2 onder 1 kap, maar wel naast elkaar dus. Snap je het nog? Haha.

Yoyo, ik zal je advies opvolgen maar ik weet nog niet eens zeker of hij mij wel een heel klein beetje ziet zitten hoor!!!
Oké Zwieber, ik zal niets doen. Maar als ik hem dus vanavond tegen zou komen, dan zeg ik gewoon tijdens het voorbijlopen: Hoi buurman en dan weer doorlopen. En dan gewoon afwachten, verder niks ondernemen. Oké (diepe zucht van de zenuwen)
quote:Isabelinlove schreef op 20 maart 2009 @ 18:22:

Oké Zwieber, ik zal niets doen. Maar als ik hem dus vanavond tegen zou komen, dan zeg ik gewoon tijdens het voorbijlopen: Hoi buurman en dan weer doorlopen. En dan gewoon afwachten, verder niks ondernemen. Oké (diepe zucht van de zenuwen)Ja, maar geef hem wel de kans een gesprek aan te knopen dus even iets langzamer dan normaal voorbijlopen.
"Zeg buurman, je doet toch niet aan slaapwandelen he?"

"Hoezo?"

"Nouja, nu heb je mijn sleutel en straks sta je vanacht in ene in mijn slaapkamer!"

Zwieber, je geeft wel goeie adviezen....langzaam lopen...hoe kom je er op.
Wat een leuk topic!

En Zwieber als ik een advies nodig heb, zoek ik je op, want je tips klinken goed!

Succes Isabelle!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven