2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
michigan ik was niet alles meer voor gebruik hoor. kaartjes eraf en gewoon aan doen. als het toevallig ergens bij in kan qua kleur was ik het mee, maar dingen die ik nu nieuw koop gaan zo de kast in. heb tijdens mijn verlof en kraamweken wel alles gewassen trouwens. nesteldrang he?
Michigan, ik doe het net als Teddy. Hemakleding ruikt niet altijd lekker dus dat was ik dan wel van tevoren. Maar het meeste gaat gewoon aan. Rompers was ik wel eerst.

Missc, het duur vast niet lang meer voor je het gaat voelen! Leuk leuk. Vond ik altijd gezellig dat gefriemel (tot hij na een maand of 7,5 echt in de weg ging zitten, toen werd het minder)
joehoe????
Hey Ellein, ben er hoor.. ik dacht al dat ik de enige was die nog achter de pc zit (noogedwongen)

had met collega lekker buiten geluncht en toen wilden we eigenlijk niet meer naar binnen. Ben nu hard aan het werk zodat ik straks snel van het weekend kan gaan genieten (lees: de enorme lijst boodschappen alvast kan gaan doen voor het etentje morgen )
Oeps, iets te enthousiast gepost..
anoniem_44047 wijzigde dit bericht op 20-03-2009 14:19
Reden: 2x hetzelfde bericht
% gewijzigd
Ik was net ook buiten, het is echt superweer! Leuk om morgen eters te krijgen, maar die ellenlange boodschappelijst is dan vaak wat minder.......
Ik ga me maar eens uitleven in de badkamer (met een sopje en een doekje bedoel ik dan )
blegh.. inderdaad ook geen leuk klusje Ellein!
ik zit ook nog binnen...wacht tot mini wakker wordt en dan maar eens boodschappen doen.

Ik net de gastenlijst compleet gemaakt, een afspraak gemaakt met de kapper, afspraak gemaakt voor de ondertrouw, fotograaf defintief bevestigd. zit helemaal in de trouwsfeer. en met dit zonnetje krijg ik er helemaal zin in.

moet eigenlijk ook net als jij ellein met een sopje de badkamer in, maar denk dat ik dat maar uitstel tot morgen.
Het gesop is klaar, nu alleen nog even stofzuigen boven . kan snel poetsen gelukkig!

Teddy, klinkt als een productieve dag (voor het trouwen dan ).
zo jij kan snel poetsen...
Gelukkig wel Teddy
Teddy, zou lekker zondag de badkamer doen. Schijnt dat het weer dan slechter is. Enne, veel gedaan voor de trouwerij! Kan je mooi weer van de actielijst strepen!

Dat doe je snel Ellein!! En snel weer naar buiten zo?

Ohja, ik ga dit weekend echt een buikfoto laten maken!! Zal wel zondag worden.. Bleh.. heb echt geen zin meer vanmiddag.
Zo het was hier rustig vandaag!

Hier is het sinds vanmiddag ook weer rustig, manlief was wel opgelucht. Nu kan hij tenminste nog de vlaggenstokhouder buiten ophangen.

Hij gaat dat morgen doen en stilletjes hoop ik dat hij dan gelijk de vlag mag ophangen, ik heb nu ook weer af en toe kramp en van mij mag het wel doorzetten.

Ik vermaak me nog prima hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig!

Ga nu nog even koffiedrinken bij mijn ouders.

Fijne avond dames!
ik heb lekker van het lentezonnetje genoten op het terras. Miniteddy was mee en heeft heerlijk liggen slapen in het zonnetje.

Spannend mimpje! ik hoop voor je dat de vlag snel uit mag.

ik ga even mijn maaltijd in de magnetron zetten. geen zin om te koken!

fijne avond
Mimpje: spannend hoor!

jobje: gezellig is dat he, zo'n avondje met allemaal zwangere meiden? Ik ging altijd zwemmen en met de meiden die ik daar heb leren kennen spreek ik elke week nog 1 of 2 keer af en we gaan nu ook weer samen zwemmen. Ik vind het wel lekker om ervaringen te kunnen delen. Aan de andere kant denk ik ook af en toe wel: hey meiden, er bestaan ook nog andere dingen dan onze mini's...!

Missc: mooi he, om het hartje te horen? Volgende keer wel opnemen hoor, ik heb dat nooit gedaan en vind dta achteraf zo jammer. Wij hadden trouwens wel ook thuis zo'n soort doptone, dat vond ik ook erg leuk.

teddy: druk bezig voor de bruiloft, maar het klinkt alsof je er bijna bent.

Oh ja, ik kreeg laatst een aanbod om mijn melk te verkopen...aan bodybuilders.....ik moest echt meteen kokhalzen bij de gedachte...dat je je melk doneert aan een kindje dat het nodig heeft, ok, maar aan een bodybuilder zodat hij meer spieren kan kweken.....GATVER!!!

Zo, ik ga eens op zoek voor de huwelijksreis...kamperen in Drenthe ofzo...
Volgens mij had ik een verzoek ingediend om niet zo veel te kletsen.... !

Missc, wow wat bijzonder. Een goed kloppend hartje dus. Jammer dat je bent vergeten het op te nemen. Volgende keer beter.

Teddy, hoe was de magnatron maaltijd? Wij hebben ook echt makkelijk gedaan vanavond. Je bent al goed bezig geweest voor je trouwerij! Schiet echt op he nu, en dan nog lekker in de zon gezeten. Ben jaloers geweest op iedereen die vandaag lekker buiten is geweest.

Mimpje, hoe is het met de krampen? Zet het al door? Of is het weer rustig en lig je op de bank!!

Michigan, in spanning wacht ik op je nieuwe foto's straks.

Vera, zag van jouw mini ook weer prachtige foto's voorbij komen. En ook van Mini-Teddy! Stuk voor stuk hele knappe meiden!

Ellein, ook een prima dagje achter de rug. Dat soppen doe je inderdaad snel zeg. En las dat je een lekkere wandeling hebt gemaakt met mini. Dat lijkt me echt zo fijn! Ik heb een relatief rustig weekend voor de boeg. Morgen ga ik met mijn vader even 30km fietsen op de racefiets. Heb hem al een beetje opgelapt, want hij stond te verstoffen in de schuur. Kijk er dus naar uit om morgen weer te racen.

Voor de rest treed in de plaatselijke club zondagmiddag een leuke band op, dus als Rossiaman op tijd klaar is met voetballen gaan we daar even de tijd verdrijven tot mijn eerste prik!

Nog 2 nachtjes slapen. Ga nu even op de bank hangen voor X-factor.

Zwaai naar de rest!!
Goedenacht meiden, ik ben vandaag bijna niet thuisgeweest. Wel even bij kunnen lezen vanmiddag, maar geen tijd gehad om te reageren. Morgen ben ik er weer.

Even voor Michigan... ik heb de Aventkolf waar je het over had. Op zich een goede kolf, maar ik heb geen vergelijking met de Medela. Misschien moet je ze inderdaad even droog testen. Als je voor de Medela gaat, heb ik hier een link voor je. Daar hebben ze tijdelijk 10% korting op de Medela kolven: http://www.l10.nl/borstvoeding-borstkol ... _8_35.html

Trouwens, het stukje dat je niet begreep.. ik bedoelde dat de kleine eerst de melk drinkt die makkelijk uit de borst te krijgen is. Als ze meer wil moet ze goed aanzuigen om een toeschietreflex (TSR) op te wekken. Soms heeft ze geen geduld en wordt ze erg onrustig als er niet gelijk melk komt als ze zuigt. Dan geef ik haar soms de andere borst, vooral ook fijn voor mij als er veel spanning op staat.

Okee, nu ga ik echt slapen. Mimpje, mocht je aan de slag gaan vannacht: zet hem op!

Tot morgen!! Nou ja, tot vandaag!!
Goedemorgen!

Gisteren genoten van de verjaardag! Zijn er zelfs 3 uur gebleven, uk lag lekker bij mijn vriend in de draagdoek en gedroeg zich echt voorbeeldig. 's Avonds thuis merkte ik wel dat het vermoeiend voor haar (en mij!) was geweest. Ze heeft lekker de hele avond op de bank tegen me aan gelegen. Heel gek, ik vond het enorm leuk maar wat vond ik het ook heerlijk toen we weer thuis met z'n 3en waren...

Ik hoopte al op jullie reactie over het wassen Mooi, dan ga ik al die nieuwe spullen die toch nog te groot zijn gewoon lekker in de kast gooien.

Inmiddels is de kolf aangeschaft, het is toch de Medela Swing geworden! Vera, dank voor de link, maar daar is hij gek genoeg afgeprijsd van 150 naar 134 en ik heb hem voor 120 bij de Prenatal gekocht. Scheelt toch weer

Jee Rossia, jij bent echt enorm sportief he?! Volgens mij zijn jij en je vriend hele ondernemende typjes, althans dat gevoel krijg ik wel altijd van je posts. Leuk hoor, geniet er lekker van! En dan morgen.... de eerste naald... Volgens mij denken wij morgen allemaal aan jullie, vind het echt plaatsvervangend spannend!!!

Mimpje, hoe ben je de nacht doorgekomen? Het zal vast voor iedereen anders werken, maar ik wilde toch nog even het volgende meegeven: bij mij waren de weeen begonnen maar zetten nog niet zo heel duidelijk door. Toen kwam hier 's avonds bezoek, bijkletsen en Vuurzee kijken, en gevolg was: mijn weeen stopten weer helemaal. Voor mij gold: afleiding was goed, maar dit was te veel afleiding en zorgde ervoor dat 'het proces' weer staakte. Dus als je echt het gevoel hebt dat er iets begint, ga dan lekker relaxen he! Douchen/badderen, beetje lezen, van die dingen. Ben zo benieuwd hoe het nu met je gaat....

Ha, voedingstijd! Ik ga mijn meisje weer tevreden stellen
Goedemorgen!

Ik leef nog hoor, baby zit nog heerlijk in mijn buik. Gisteravond nog wel krampen gehad, maar best geslapen dus vannacht echt nergens last van gehad.

We zien vandaag wel weer verder, straks even boodschappen doen (toch maar vast beschuit in huis halen..) en nog even naar het tuincentrum voor wat vaste planten.

Maar Michigan ik ga ook proberen rust te nemen, ik merk wel dat als ik kramp heb het weg gaat als ik (te) veel ga doen of er ontzettend op ga letten.

Rossia lekker fietsen.....ik wil ook....mijn racefiets staat ook te verstoffen en ik denk dat ik straks ook nog niet zo prettig op dat zadel zit

Geniet ervan!

Meiden fijne dag! Ik kom later nog terug,

Liefs
Ha Mimpje, we gaan gewoon weer verder met afwachetn

Vera, vergat ik net nog, maar bedankt voor je uitleg! Snap nu wat je bedoelt. Ik geloof dat ik zelf nog niet zo goed voel wanneer ik een TSR heb.... vandaar dat het me niet zo duidelijk was. Maar dank!
goedemorgen meiden!

michigan succes met de swing! en wat heerlijk dat je kleintje in de draagdoek heeft gelegen. Mini moet hier niet zoveel hebben van de doek of de zak. Ze gaat alleen maar huilen als ze erin hangt.

vera nachtbraker!

OGG wat leuk dat je nog met de meiden van het zwemmen afspreekt. Ik heb nog wat contact met de meiden van de gym via hyves, maar we hebben elkaar nooit meer gezien achteraf.

mimpje nog steeds wat gerommel dus? Maar lekker in de tuin aan het werk. Tis er ook heerlijk weer voor.

Teddyman heeft papadag vandaag. ik ga met een vriendin de stad in en naast de 'echte' zon even een zonnebankje pakken. Daarnaast lekker op het terras zitten en genieten van de lente!

Rossia sportieveling!

Iedereen een hele fijne dag, geniet van het zonnetje
Rossia, je hebt superfietsweer uitgekozen! Veel plezier. Oh, wat lijkt me dat lekker met dit weer zeg..... en nog 1 nachtje slapen tot de eerste spuit erin mag. Hoe zit het met leefgewoontes in die periode. Mag je bijvoorbeeld een wijntje drinken of verbieden ze dat sowieso al vanuit het ziekenhuis?

Vera, what the **** doe jij op dat tijdstip achter de pc ?

Teddy, wat lekker dat je met mini op het terras hebt genoten van het zonnetje. Ik ga straks maar weer een stuk lopen met uk. Heb er nu al zin in

Michigan, wat een voorbeeldige uk heb je zeg. Ik weet nog wel dat ik het ook supervermoeiend vond de eerste keer dat we naar een verjaardag zijn geweest. Maar je krijgt er ook energie van. Weer lekker terug in het land der levenden . Ik heb een reactie op het borstvoedingstopic geplaatst.

Gisteravond ging niet helemaal zoals gepland. We gingen naar vrienden en ukje vertikte het om te slapen. Huilen, huilen, huilen. Hun ukje wakker, helemaal overstuur. Uiteindelijk heeft ons ukje de hele avond klaarwakker bij ons op schoot gezeten en hun ukje moest huilen en kon ook de slaap niet meer vatten, wat voelde ik me lullig zeg. Om 22.30 maar naar huis gegaan, en bij de eerste hobbel sliep hij al . Thuis gevoed en om 8.00 heb ik hem maar wakker gemaakt...... oh oh oh, wat een ventje ook.
Het beste paard van stal vergeten...... Mimpje, wat jammer dat het nog niet heeft doorgezet. Maar aan jouw bericht te lezen verwacht je niet dat het nog heel lang op zich laat wachten. You go girl

OGG, wat een ranzig voorstel van die bodybuilders. Brrrr, no way dat die mijn melk zouden mogen krijgen
Ha meiden!

Wat ik gisterennacht achter de pc deed? Ik was net thuis!!

We hadden een heerlijk dagje gisteren. Om 6:45 gevoed, daarna weer lekker het bedje in, werden om 10:15 wakker(!!). Uk lag nog heerlijk te tukken. Daarna zijn we lekker de hele middag op een rustig terrasje gaan zitten, uit de wind, met een stapel tijdschriften. De kleine heeft heerlijk geslapen in de wandelwagenbak. Daar nog even een voeding gedaan en 's avonds hebben we haar bij mijn zusje gebracht want ik kreeg nog een etentje voor mijn verjaardag. Ze heeft zich bij mijn zusje voorbeeldig gedragen dus mijn zusje ook blij!

Vanochtend weer heerlijk uitgeslapen. Wie zegt dat je niet kunt uitslapen als je een kind hebt??

Goed. Back to business...

OGG, wat een vreselijk idee! Mijn melk aan bodybuilders geven. Bah! Mooi niet!

Teddy, lekker dagje vandaag dus? En papa een papadagje. Lijkt me ook wel eens lekker, maar ik moet toch nog om de 3 uur aan de bak en dat wordt dan wel een heel kort dagje.

Veel plezier!

Michigan, ik had nog naar die kolven gekeken en als ik het eerder had gelezen was ik misschien ook voor de Medela gegaan. Vanwege het 2-fase systeem. Die heeft de Avent niet.

Ik voel een TSR echt heel duidelijk, ook in de andere borst.

Rossia, lekker aan het fietsen? Heerlijk weertje zeg! En ik ga ook aan je denken morgen!

Mimpje, het laat nog even op zich wachten dus? Ik was ook lekker gaan ontspannen toen de weeen begonnen. Dus ga maar lekker buiten in het zonnetje zitten!

Ellein, jij kan inderdaad snel poetsen zeg!! Dat doe ik je niet na! Jullie uk weet al precies hoe hij zijn zin moet krijgen begrijp ik!

Missc, wat goed dat jullie het hartje hebben gehoord. Geweldig is dat he? En 1 april de 20w echo. Geen grapje toch?

De rest van de meiden: hoi!!

Ik ga weer lekker het zonnetje in. Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven