Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Ooooooooh Bam, wat een mooie gedichten. Wauw!

En jep, we zijn al eeuwen bij elkaar, Lief en ik. Gisteren was het precies 22 jaar geleden dat we Verkering kregen

Ik heb tegenwoordig collegae die jonger zijn dan dat. Die nog niet geboren waren toen Lief en ik voor het eerst zoenden enzo. Hell, de oppas aan wie ik mijn kinderen toe vertrouw was nog niet eens geboren toen Lief en ik samen gingen wonen. Die werd pas geboren toen ik bijna afgestudeerd was!
Hiep hiep hoeraaaaaaaa!!!!!!!! voor GG. Wat een gek beging van een verjaardag zo... Maar: jullie hebben prachtig weer en het wordt vast een heerlijke dag!!

Wauw die Noah! Prachtig, Bam. (Enneh... met zulke woorden! Die heeft zijn achterstand snel ingehaald zeg!)

Mijn vader, tante en oom zijn zo ongeveer onafgebroken bij opa, dus ik was daar met mijn vader en deels met tante (hebben met z'n vieren gegeten) Opa is er zeer goed onder hij heeft "er vrede mee", zoals hij zelf steeds zegt. Hij heeft mij hun hele levensverhaal verteld (57 jaar huwelijk en hoe dat alles tot stand is gekomen enzo) was net een roman! Heel veel dingen wist ik natuurlijk al, maar zo in één verhaal was echt mooi. Hij kan ook zo prachtig vertellen. Af en toe glanzen zijn ogen als hij het over dat veel te mooie meisje heeft en hoeveel geluk ze hebben gekend in hun leven. Eigenlijk hoop ik voor iedereen hier dat het leven zo mag zijn en vooral dat het einde en het afscheid zo mag zijn!

De kinderen zijn er ook prima onder hoor, ze kenden haar goed, maar Loentje is de enige die haar ook nog kan herinneren van toen ze nog goed was. Hij is ook wel een beetje verdrietig, maar dat kan ook vooral spanning zijn omdat hij mee gaat naar de begrafenis. Lientje mag ook mee, maar ze wil liever niet. Ook prima.

Oh ja, belastingaangifte had ik (voor het eerst van mijn leven!) onmiddellijk gedaan toen mijn jaaropgaven binnen waren, ik wist namelijk dat ik geld terug zou krijgen en was zeeeeer benieuwd hoeveel. Best een leuk bedrag en we zitten trouwens financieel sowieso heel erg op de goede weg (doe nog wel eens een update in AK of op Slemp) maar de problemen lijken verleden tijd.

Roken: Three weeks, four days, 9 hours, 16 minutes and 34 seconds. 507 cigarettes not smoked, saving € 126,93. Life saved: 1 day, 18 hours, 15 minutes.

Wederom hartelijk dank voor de voetbalplaatjes! Meiden waren weer zeer dankbaar!

Van harte gefeliciteerd, GG!

En jij natuurlijk ook gefeliciteerd, lieve Bentetje. Hopelijk werpt het verdriet over de kat niet teveel schaduw over de mooie dag van vandaag.

Het is toch ook wat, de liefde voor onze huisdieren. Met Malley heb ik bij vlagen echt een haat-liefde-verhouding. Dat krabben aan de bank, haar gebijt, die pokkeharen die ze achterlaat op mijn nette outfit... grmmmbl. Maar onze huisdieren maken zo een essentieel deel uit van ons gezin, zo lijkt het, zijn zo vervlochten met ons leven, dat ik in ieder geval me iedere keer weer voorneem mezelf niet meer zo te hechten aan een dier dat immers een veeeel kortere levensverwachting heeft dan wij mensen...en iedere keer ga ik daarmee weer de mist in. Ik kan me dat verdriet zo voorstellen..

En hoe gek deze overgang ook is; van een huisdier naar een oma... maar ik vind Pim zo dapper. Fijn dat je zo'n mooie en waardevolle middag bij jouw oma hebt kunnen doorbrengen, en naast jouw opa hebt kunnen staan. Doe je goed, lieverd.

Neefje is een dotje. Foto's zijn om van de smelten (en jouw meiden moeten nu stoppen met nog mooier worden, hoor Bloes...). En een nieuwe vloer kopen...of eigenlijk; WIJ moeten een nieuwe vloer kopen; dat klinkt zo heerlijk. Ik word zo blij van dat liefdesgeluk van MM en jou, fijnfijnfijn.

En over liefdesgeluk gesproken; 14 jaar getrouwd. Wauw. Ik was dus 17 toen jullie trouwden, . Doen jullie echt heeeeeel erg goed, hier weten we vrijwel allemaal hoe moeilijk een relatie kan zijn, en jullie blijven samen sterk staan. Daar mag je heel erg trots op zijn, lieve Toet. Hopelijk neemt jouw verkoudheid nog wat af en kunnen jullie vanavond toch nog heerlijk romantisch samen uit (en nee, je bent niet oud, je bent gewoon erg jong getrouwd, hihi).

Is Kjong nu trouwens verdwenen in de armen van haar man? Hope so! En mocht dat inderdaad zo zijn, heel veel plezier lieve Kjong, hopelijk kom je nu eindelijk aan jouw zo verdiende ontspanning toe!

Nou, ik duik weer even de zon mijn administratie in... Zucht!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ooooooh, dat zijn gedichten om in een lijstje te doen, Bam. Mooilief! Wat is Noah toch in veel opzichten gegroeid de afgelopen jaren, terecht dat je supertrots op hem bent!

Toet, welke collega is er dan jonger dan 22?

Wat is eht hier trouwens gezellig, zo in de ochtend!
ehm, jee, is er echt geen eentje 22 dan? Die leuke met die sproeten bijvoorbeeld? Volgens mij heb ik iemand die soms twee dagen op pad gaat voor me die nog geen 22 is. Nou ja, zo niet, dan was het geheel figuurlijk bedoeld.
En verder is het natuurlijk gewoon mijn luiheid en gemakzucht dat ik al 22 jaar bij dezelfde vent ben. Waarom hij nog niet gillend van mij is weggelopen blijft me een raadsel

Iemand zin in mijn afwas en huishouden zodat ik buiten in zonnetje de krant kan gaan lezen. nee? Damn!

en inderdaad, is Kjong 'm nu al gevlogen?????
Is die nog geen 22?

Wel toch?

Ik ga het maandag gelijk vragen!!!

Of zal ik haar nu bellen???

Ik ben nieuwsgierig (oke, dat is oud nieuws)!
Hahaha, ik heb geen idee Mims. Ik weet alleen dat ik haar heeeeeeeeeeeeeeeel jong vond. Maar misschien vind ik mensen van 25 ook wel heeeeeeeeeeeeel jong Ik denk dat ze wel moet grinniken als je haar belt hoor.

Ik bedacht me zonet dat mijn twee kernkwaliteiten (koken en heulen en humor) waarschijnlijk genoeg zijn om een man 22 jaar te boeien Aan mijn huishoudcapaciteiten kan het verder namelijk niet liggen, aan mijn figuur ook niet noch aan mijn stabiele humeur. Ik zal het hem vanavond eens vragen.

Halve afwas gedaan. Nu even een was in de droger gooien en verder puinruimen zodat de oppas in ieder geval haar werk kan doen en relaxt kan zitten tv kijken als Lief en ik onze relatie eens bespreken boven een vegetarische schotel!
Pim, wat je schrijf je mooi en lief over je opa en oma!

Bent,

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het nooit zo snap, dat intense verdriet om het verlies van een huisdier. (Ik ben zelf ook echt niet van de huisdieren ...) Maar goed, ik ben een uitzondering en vind het wel heel sneu dat jullie zo verdrietig zijn lieve Bentosjes.

Er zijn hier dit weekend 8 kindjes. We hebben Bink en Bikkel (geen idee wie wie is, echte namen daarentegen kan ik wel onthouden) een weekendje cadeau. Ze zijn overdag hier, maar slapen bij gebrek aan bedden bij mijn ouders. Handig zulke buren.

Bloes, welke maat hebben jouw meiden? Ik heb hier wat kleding van de dochter van Mieflief liggen die niet meer past. Een broek 146 geloof ik en verder weet ik het niet, zal even kijken als jij er wellicht wat aan hebt.
Ik denk inderdaad dat jouw twee kernkwaliteiten een man wel 22 jaar kunnen boeien, Toet,

Acht kinderen, Meave? Waarvan 7 jongens? Oh my god, dan zeg je nog dat je niet van huisdieren houdt; dat is geen huis maar een apekooi! Gaat het goed? En toch handig dat jij de namen van jouw neefjes in het echie wel onthoudt,
Jep, 7 jongens. Maar het valt mee hoor:

2 op de pc beneden

2 naar capoeira (nog eventjes rust, komen zo thuis)

3 hier in de huiskamer: 1 op de gameboy, 1 op de Nijntjelaptop, 1 tussen de playmobiel in een groot houten kasteel.

Kortom, geen centje pijn. Nog niet.
Jullie zijn ook vlot met samenwonen trouwens, Meef, gaat dat goed? Soepeltjes ook met alle kinders samen enzo?

8 kindjes.. en je werd al af en toe horendol van je eigen 3.

Uitdaging! Succes, lief dat je zus zo helpt.

Inderdaad lief Pimp, wat een romantiek.. Zo wil iedereen wel oud worden.

Hoe dan ook een compliment, als je nog geen 22 geschat wordt!

Gisteren mijn laatste chemo mogen ontvangen, kreeg er een ballon bij kado, hoe attent Begin april dé scan.. heel spannend. Wat een superweertje trouwens.. ga zo lekker wandelen met de herten en neem fototoestel mee, ben benieuwd wat we allemaal voor moois tegenkomen. Bambi-man is aan het werk vandaag. Hoe is het bij Lil en de Dot eigenlijk, zo zonder partner?
wat fijn bam, dat de laatste keer al geweest, nu op naar het goede neiuws van de scan.

Mijn verdriet is niet intens verdriet hoor meave. Ik vind het heel jammer, mis het diertje, maar tegelijkertijd heb ik toch iets nuchters omdat het "maar" een dier is. Tuurlijk was het gisteren wel anders, maar dat latenb inslapen is gewoon echt rot.Wat mij verdrietig maakt is het feit dat GG zo van slag is. Nu valt het erg mee, hij speelt en is blij, maar merkt steeds dingen op waarbij hij Joep mist. KK wil er letterlijk niet meer over praten want "dat is toch maar jammer".

djiezzzz 8 kinderen, waarvan 7 jongens, mag ik alsjeblieft even passeren?

Wat een zalig weer jongens, geniet van je wandeling!! En bedankt trouwens voor alle felicitaties!!!
Een ballon? Hoe attent!

Spannend indeed Bam. Ik heul en hoop nog steeds op allerlei medisch wondernieuws van jouw kant!

Jemig Meave, acht! Respect, hoe dan ook! (En inderdaad erg lief dat Madootje zo kindloss kan klussen! ) Ik zat net te lunchen met vijf kinderen. En dat vond ik al veel. Dat ze taart als toetje mochten ivm met de plaatselijke feestdag in huize Toet vonden ze wel een heel goed plan trouwens. En ik ook, is die taart tenminste op voordat ik vanavond lekkere trek krijg!

Mogen jullie zonen in bomen klimmen eigenlijk? Waar trek ik, qua gevaarlijk, een grens????

Pimpelmeis, wat een heerlijk voorbeeld zo'n opa en oma.
Mijn grens ligt ter hoogte van de schutting, denk ik, Toet...
Hahaha, jij hebt voorkennis!
ik vind dat qua gevaarlijk niet zo heel snel een probleem, maar vraag me nog wel eens af of het niet te aso is. Stom misschien maar ik kan soms erg ergeren aan kinderen die bv allerlei takken van bomen trekken enzo. In het bos mogen ze natuurlijk klimmen, hier zijn niet echt klimbomen in de buurt dus dat is makkelijk, en hoe hoog? Inderdaad voeten op schuttinghoogte ofzo.....
Bomen kapot maken en takken trekken mag ook inderdaad niet van mij Bentetje. Dat weet BJ ook. Ze kwamen net melden dat ze een worm hadden gevonden. En dat die worm een babyworm had gekregen. Brrrrrrrrr.

Minder brrrr, maar stukken leuker; de was hangt buiten in de zon te drogen. Daar kan ik nu echt blij van worden!
Mijn (net gewassen) pruik hangt in het zonnetje te drogen. Bij gebrek aan föhn.

Wandelen werd 'm niet, kwamen allemaal vriendjes spelen, ook goed. Hier hebben buren een enorme boomhut in de tuin, daar zit al het grut regelmatig dus geen boomklim-aktiviteiten hier. Maar van mij mag alles (behalve takken slopen inderdaad), van een keertje goed vallen leer je ook een hoop, toch? (zolang het geen nekbreek-dingen zijn uiteraard maar dat doen ze niet)
quote:Toet schreef op 21 maart 2009 @ 14:21:

Ze kwamen net melden dat ze een worm hadden gevonden. En dat die worm een babyworm had gekregen. Brrrr

Whoahahahahahaha...

Aangezien een worm eieren legt hebben ze nu waarschijnlijk sentimenteel lopen doen bij een regenwormendrol!

Bam, dat is wel een hele makkelijke manier van de wind door je haren laten gaan.. Let je er wel op dat er geen histige vogels met de lente in hun bol een nestje bouwen in jouw prachtige lokken?
Update in nn-Ak (hebben we nu iedereen daar trouwens?)

Bam, ja, snel is het wel ja. Maar ja. Het liep gewoon zo en het voelt goed. Na zijn vakantie in november kwam Mieflief voor het eerst een weekend hier slapen en eigenlijk hebben we sindsdien niet meer zonder elkaar geslapen. En nu zijn we eigenlijk altijd hier en niet meer in zijn huis.

Toet, ik weet het niet eigenlijk, wat ik trek qua gevaar. Dingen slopen mag niet in elk geval, ook geen bomen. Maar er in klimmen, ik denk het wel. Heb het ze nog niet zien doen.
Hier mogen ze wel klimmen in bomen en aangezien ze dat meestal pas achteraf vertellen, weet ik echt niet hoe hoog ze dan klimmen. Het is steeds goed gekomen (voor LD ben ik ook minder bang dan voor LE.. maar LE is zelf ook banger, dus dat scheelt.. LD is net een aapje )

Ach.. ik zou je nog antwoorden over de broekmaat he Meave, van LD. Nou.. ze heeft ongeveer plusminus.. ik heb géén idee (daarom dus ook niet direct antwoord ) maar volgens mij is het groter dan 146.. daar zit neefje nl. al zo'n beetje in.. (LE nog niet, hoewel die jonger is dan neefje.. sneu he?)

En.. 7 jongens Dat vind ik met een verjaardagsfeestje al een HEL en met 2 uur ook net lang genoeg.. Respect!

Toet, Gefeliciteerd met 14 jaar!

(f) (f) (f) (f) (f) (f) (+ 6 van de 22 jaar )

Elvis en ik wonen nu bijna 14 jaar samen Maar we hebben nu 16 jaar wat. Stuk korter dus.

Wat een mooie gedichten Bambi! Geweldig!

En natuurlijk is het hartstikke positief, dat je er glanzend uitziet!

IK heb net nieuwe fototoestelhoes gekocht. En eentje voor om de aparte lens. Ben met LD nog speciaal naar de stad gefietst. Heerlijk weer!

Zolang wonen wij nu
Later is nu
quote:Bambi schreef op 21 maart 2009 @ 15:36:

Mijn (net gewassen) pruik hangt in het zonnetje te drogen. Bij gebrek aan föhn.

Ik zie het zo voor me: eerst sla je neuriend je haren door een fris sopje en vervolgens dansen je lokken aan de waslijn

Hier heel ok: GG is gisteravond weerom gekomen. Hij had al gesmst dat er geen nare vertraging was, zodat ik zonder al te veel risico tegen Dot kon zeggen dat ze mocht wachten totdat papa thuis was. Dus nu weer een tevreden en blij meisje met de gebruikelijke peuterkuren wel, maar niet meer dat over the top totale gestuiter. Over peuter gesproken, vanmorgen zei Dot: "Ik mag níet neus peuteren he mama... Maar, ik ben een peuter!" Hoera: mijn dochter heeft taalgevoel!

Gefeliciteerd met GG Bentetje! Lekkere dag, op poezenverdriet na? Heerlijk weer gelukkig

Heb net ruim 20 km gefietst met Zoon, heerlijk!
quote:Toet schreef op 21 maart 2009 @ 11:48:

Hahaha, ik heb geen idee Mims. Ik weet alleen dat ik haar heeeeeeeeeeeeeeeel jong vond. Maar misschien vind ik mensen van 25 ook wel heeeeeeeeeeeeel jong Ik denk dat ze wel moet grinniken als je haar belt hoor.

Ik bedacht me zonet dat mijn twee kernkwaliteiten (koken en heulen en humor) waarschijnlijk genoeg zijn om een man 22 jaar te boeien Aan mijn huishoudcapaciteiten kan het verder namelijk niet liggen, aan mijn figuur ook niet noch aan mijn stabiele humeur. Ik zal het hem vanavond eens vragen.

Halve afwas gedaan. Nu even een was in de droger gooien en verder puinruimen zodat de oppas in ieder geval haar werk kan doen en relaxt kan zitten tv kijken als Lief en ik onze relatie eens bespreken boven een vegetarische schotel!

Da's waar! Jouw trouwdag is ook vandaag!

Gefeliciteerd!
goed, de 5 is in de klok en het is zaterdagavond

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven