Hebben jullie tips?

13-01-2019 18:56 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi, Ik heb al super lang een crush op een jongen. Laatst had ik een gesprek met hem via snapchat. Hij deed super lief en hij maakte me erg aan het lachen. Toch heb ik het gevoel dat het alleen maar vriendschappelijk is. Hij zit op een voetbalschool en is denk ik niet gewend om met meisjes te praten. Ook weet ik niet of ie uberhaupt tijd heeft voor een relatie. Omdat ik hem zo leuk vind wil ik erg graag dat het meer word maar ik ben best verlegen en niet zo zelfverzekerd waardoor het vrij ingewikkeld word. lk wil graag meer contact met hem en dan durf ik het wel. Hebben jullie nog tips waardoor ik neer contact kan krijgen zonder dat ik te opdringerig ben? Ik hoor het graag! Alvast bedankt.
Hey "naam leuke jongen" zullen we een keer ergens een kopje koffie/thee/warmechoco gaan drinken?
Stop een briefje in zijn jaszak.
Fiets 100x per dag langs zijn huis tot je hem ziet.
Vraag aan je vriendin of ze voor jou verkering met hem snapt.
Ik zou gewoon even lekker door snapchatten, mooie selfies sturen😉 en reageren op zijn snaps om dan een langer gesprek te gaan creeeren
IkBlijfGraagAnoniem1 schreef:
13-01-2019 19:24
Ik zou gewoon even lekker door snapchatten, mooie selfies sturen😉 en reageren op zijn snaps om dan een langer gesprek te gaan creeeren
Hey daar ben ik afgelopen tijd meer bezig geweest en hij reageert niet/soms op mijn berichten maar in een gesprek toont hij ook interesse in mij! Dus ik denk dat ik dit een tijdje moet blijven doen.
Amélie17 schreef:
13-01-2019 19:27
Hey daar ben ik afgelopen tijd meer bezig geweest en hij reageert niet/soms op mijn berichten maar in een gesprek toont hij ook interesse in mij! Dus ik denk dat ik dit een tijdje moet blijven doen.
Ja gewoon even lekker door blijven gaan. Kijk wel of hij ook op jouw snaps reageert.. want misschien is ie wel gewoon sociaal en ziet hij je meer als een gewone vriendin. Succes!👍🏼

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven