NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
veel plezier Min!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:misschicken schreef op 21 maart 2009 @ 11:53:

Oh dat vind ik fijn om te horen Lein! Ik mail je zo mijn adresgegevens even!
HA ik heb nu ook de Xenosfolder! Kek bakje Prut, die mag je niet missen!

Maar die pagina's blauw/witte meuk!!!!! *gaat maandag écht wel naar de Xenos!*
It's taim toe meek maiself smel goed

ff lekker douchen en dan is het weer tijd voor een wandeling.

Hoe rot ik me een dag of 2 geleden voelde, die zon maakt een hoop goed moet ik zeggen hoor!
Zon is zalig, en het beste middel tegen depressies.

Ik ga vanmiddag op mijn werk naar de nieuwe boerderij, allemaal aktiviteiten daar....leuk!
ik wil ook een xenos !
Ik heb net F. een sms gestuurd of ze zin heeft in een bakkie leut in de zon. Niks fijners nu dan even slenteren en het terras op.

Nu ik me weer wat lekkerder voel begin ik wel direct weer te denken dat die therapeut niet nodig is, weet nieteens waar ik het over moet hebben woensdag...Maar I know I know, het is nodig en ik ga ook braaf
We hebben hier sonds kort een Xenos, is in de plaats gekomen voor de Kijkshop....geweldige move! Je kunt daar zo heerlijk snuffelen.
Xenos is zooo leuk, je moet alleen erheen gaan met een klein beetje geld, idem bij de Action. Anders is het niet leuk shoppen daar.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ik moet zo gaan werken denk dat ik de bende een flink eind mee wandelen neem
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dju...denk je lekker met je vrienden een kopje koffie in het zonnetje te kunnen doen, is iedereen druk...

Nah, dan maar een rondje lopen en mezelf trakteren op een lekker broodje om mee naar huis te nemen.
Kom, ik gaat eens even tanken met 12 cent korting (plaatselijke actie, alleen vandaag).

En dan op naar mijn werk, daar lekker buiten zitten

Laterz!
Heh...heerlijk gewandeld, broodje gehad...de zaterdag is nu officieel goed!
Zooo, ik had schoonouders op bezoek.

Nu even alle spinnenwebben weg van de plafonds enzo, dan overal een doekje overheen, en dan kan ik er weer tegen.
668, the neighbour of the Beast
hier ook grote schoonmaak aan de gang (geinspireerd door jullie ) nu even pauze en rondje door de stad iets te eten zoeken
Goed bezig Engie!

Ik heb de ramen voor en achter binnen en buiten gedaan, en dus al het houtwerk aan kozijnen en deuren enzo. (kozijnen doe ik altijd mee, zijpanelen en deuren niet)

Dan heb ik binnen opgeruimd, en ben ik nu toe aan beneden schoonmaken, maar ik weet niet of ik nog zin heb.
Zo... ik heb een begrafenis gehad.
Plousje dat zijn klotedingen. Heb even gemist voor wie, iemand die dicht bij je stond?
Begrafenis?! Wattan?

Nee, ik kon de beste man niet. Was een oom van Snoes en we zijn meegegaan om zijn ouders te steunen. Maar altijd heftig om iemand anders zijn verdriet te zien.

Hier alle deuren nu open, maar ik ga ze weer sluiten... 16 graden nu. Is wel genoeg gelucht
Aha. "t Is nooit leuk, hoe dan ook.
ik heb altijd dat het verdriet van voorgaande begrafenissen of crematies erbij komt op een of andere manier
Ik heb nu al zoveel begrafenissen meegemaakt, dat ik niet meer in snikken met gierende uithalen uitbarst. Gelukkig... maar een theatrale traan weet nog altijd wel te ontsnappen moet ik zeggen. Maar meer omdat ik dan kindertjes zie huilen om hun opa, het verdriet van mensen waar ik van hou. Dat doet me meer pijn zeg maar.
Gaaf horloge Yam!
luitjes, ik ga vast afsluiten, ben vanavond weg

tot morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven