Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
pejeka schreef:
16-01-2019 19:42
Inclusief een titel: Hertogin van Sussex. Alle geboren adel lacht zich natuurlijk een kriek, want je kan wel iemand van de straat oprapen en Hertogin gaan noemen, maar de inherente en innerlijke omgangsvormen en vertrouwd zijn met de overige hoge adel, omdat je daar als kind al mee speelde, zit er natuurlijk niet in, het is gewoon een Pygmalion, trek het een leuke jurk aan, leer het netjes spreken en dat is het dan.
Adel is sowieso een onzinverhaal.
Ons koningshuis is rijk geworden over de rug van de gewone hollandse/indische mensen.
En houden hun kapitaal in stand via onduidelijke en dubieuze belastingconstructies.
Prinses Christina betaalt geen cent belasting en verkoopt haar geerfde kunst aan de meest biedende zonder ook maar een museum een kans te geven op koop. Nou, koninklijk hoor.
anoniem_373911 wijzigde dit bericht op 17-01-2019 13:06
0.63% gewijzigd
Filemon Wesselink en zijn vriendin gaan na 10 jaar samenzijn uit elkaar.
De 39-jarige presentator maakte dit donderdag bekend op zijn Facebookpagina, nadat "er vragen vanuit de media kwamen".

In het bericht vertelt Wesselink dat hij en zijn ex, met wie hij niet getrouwd is, de kinderen gezamenlijk zullen opvoeden. "En vriendschappelijk, zodat ze toch een gelukkige jeugd krijgen."

Daarnaast meldt de presentator, die voor BNNVARA onder meer het programma Het is hier Autistisch presenteerde, dat hij geen interviews geeft over zijn liefdesbreuk.

Wesselink heeft drie kinderen: Danique (8), Sebastiaan ( 6) en Benjamin (2).
(Bron: Nu.nl)
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Dat van Filemon verbaast me nu niks. Uit die serie bleek wel dat hij moeilijk is om samen mee te leven door zijn autisme. Heeft veel tijd alleen nodig, kan niet tegen prikkels. Achteraf had hij misschien ook niet 3 kinderen moeten krijgen.

Wel heel sneu zo allemaal.
Tiana_76 schreef:
17-01-2019 13:31
Dat van Filemon verbaast me nu niks. Uit die serie bleek wel dat hij moeilijk is om samen mee te leven door zijn autisme. Heeft veel tijd alleen nodig, kan niet tegen prikkels. Achteraf had hij misschien ook niet 3 kinderen moeten krijgen.

Wel heel sneu zo allemaal.
Kan me ook herinneren dat hij bij Jeroen pauw zat en vertelde dat zijn vrouw zwanger was. Toen Jeroen vroeg waarom hij ondanks dat het gezinsleven hem zwaar viel weer aan een derde was begonnen, antwoordde hij ook best laconiek dat het niet gepland was.

Maar toch zijn er autisten die wel in een gezinsconstructie blijven hangen. Ken een vrouw die licht autistisch is (vermoedens) en die heeft 3 kids en ondanks dat ze heel koel is kan ze toch wel structuur aanbieden. Het gaat allemaal wel oké en de kinderen hebben geen etiketjes, terwijl je wel heel veel autistische trekjes ziet. Maar ze zien oprecht zelf niet dat er wat mis is.
Nikkie de Jager, internationaal bekend als Nikkie Turtorials, laat eindelijk haar nieuwe vriend zien! Hoewel ze niet zijn naam vertelt, post de beroemdheid wel een foto van haar met haar vriend op Instagram.

Privéleven

Eerst verscheen er een foto op Instagram Stories, waarop twee handen te zien zijn. Daarbij schrijft ze: ,,Ik wil je laten weten dat je de afgelopen vier maanden mijn leven hebt veranderd. Ik weet dat ik nooit post over mijn privéleven, maar jullie moesten het weten!”
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
moonlight schreef:
17-01-2019 15:34
Kan me ook herinneren dat hij bij Jeroen pauw zat en vertelde dat zijn vrouw zwanger was. Toen Jeroen vroeg waarom hij ondanks dat het gezinsleven hem zwaar viel weer aan een derde was begonnen, antwoordde hij ook best laconiek dat het niet gepland was.

Maar toch zijn er autisten die wel in een gezinsconstructie blijven hangen. Ken een vrouw die licht autistisch is (vermoedens) en die heeft 3 kids en ondanks dat ze heel koel is kan ze toch wel structuur aanbieden. Het gaat allemaal wel oké en de kinderen hebben geen etiketjes, terwijl je wel heel veel autistische trekjes ziet. Maar ze zien oprecht zelf niet dat er wat mis is.
Wat gaat er mis dan? Klinkt als een prima gezin die het op hun eigen manier doen.
watdachtjehiervan schreef:
17-01-2019 18:03
Wat gaat er mis dan? Klinkt als een prima gezin die het op hun eigen manier doen.
Thuis gaat het op zich wel, ze spelen en leven wel allemaal lang elkaar heen. Maar op school en vriendjes loopt het wel wat meer vast bij de oudste.
moonlight schreef:
17-01-2019 15:34
" Ze zien oprecht zelf niet wat er mis is"?

"Gelukkig" zijn er mensen zoals jij die blijkbaar de norm van "normaal" voor anderen stellen. Laat anderen toch in hun waarde, stop mensen niet in hikjes en oordeel niet alsof je alles van anderen weet op basis van "vermoedens".
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
18-01-2019 09:29
" Ze zien oprecht zelf niet wat er mis is"?

"Gelukkig" zijn er mensen zoals jij die blijkbaar de norm van "normaal" voor anderen stellen. Laat anderen toch in hun waarde, stop mensen niet in hikjes en oordeel niet alsof je alles van anderen weet op basis van "vermoedens".
Ze moeten het zelf weten, alleen ik mag toch wel opmerken dat het wat ongewoon eraan toegaat? De school heeft ook al eens aangegeven of ze hun kind willen laten onderzoeken maar daar gaven ze heen gehoor aan. Tuurlijk moet iedere ouder dat voor zich weten maar ik vind het zonde dat er niet het maximale uit dat kind wordt gehaald.

Hier vliegen de (harde) oordelen over bn-ers je om de oren maar zodra je iets te zeggen hebt over iemand in je naaste omgeving is het forum te klein.
moonlight schreef:
18-01-2019 15:00
Ze moeten het zelf weten, alleen ik mag toch wel opmerken dat het wat ongewoon eraan toegaat? De school heeft ook al eens aangegeven of ze hun kind willen laten onderzoeken maar daar gaven ze heen gehoor aan. Tuurlijk moet iedere ouder dat voor zich weten maar ik vind het zonde dat er niet het maximale uit dat kind wordt gehaald.

Hier vliegen de (harde) oordelen over bn-ers je om de oren maar zodra je iets te zeggen hebt over iemand in je naaste omgeving is het forum te klein.

Eens. Men ziet het inderdaad zelf niet, men weet wel dat men anders is, maar hee wie is niet anders? Kinderen zijn nog flexibel en passen zich makkelijk aan, maar als ze ouder worden of er gebeurd iets onverwachts dan gaat de rek er uit. Als er dan een diagnose is. dan valt veel op zijn plek en begrijpt men beter waarom dingen gaan zoals ze gaan.
LOEP ME MAAR aub.
Ik denk dat Katja en Freek nu ook snel gaan trouwen. Op Insta plaatste ze een foto met tekst erbij in de trant van voorbereidingskriebels en dat ze wilde dat ze zelf hun vrienden waren, zo leuk wordt hun feest.

Weet niet hoe Katja dat doet maar ze ziet er net zo jong uit als Freek.
Billy_Mean schreef:
19-01-2019 08:33
Ik denk dat Katja en Freek nu ook snel gaan trouwen. Op Insta plaatste ze een foto met tekst erbij in de trant van voorbereidingskriebels en dat ze wilde dat ze zelf hun vrienden waren, zo leuk wordt hun feest.

Weet niet hoe Katja dat doet maar ze ziet er net zo jong uit als Freek.
Natuurlijk ziet ze er niet net zo jong oud. Zet een foto van Katja toen ze écht net zo jong was als Freek, naast een foto van hoe ze er nú uitziet, en als je het verschil echt niet ziet, ben je behoorlijk blind.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
20-01-2019 02:55
Natuurlijk ziet ze er niet net zo jong oud. Zet een foto van Katja toen ze écht net zo jong was als Freek, naast een foto van hoe ze er nú uitziet, en als je het verschil echt niet ziet, ben je behoorlijk blind.

Ik volg haar op Insta( verder doe ik allemaal intellectuele dingen😌) en ze ziet er echt steeds jonger en frisser uit.
Freek kan er natuurlijk ook wat ouwelijk uitzien 😁
En ja, ik weet echt wel dat tien jaar verschil te zien is maar ik teken voor haar jeugdigheid hoor.
Katja ziet er echt niet zo jong uit als Freek. Je kan echt wel zien dat ze een 40'er is. Wel een hele knappe 40'er.

Al die bekendheden die er jong uitzien zien er in het volle daglicht wss net zo oud uit als de gemiddelde mens. Make-up en goede belichting doen veel.
Ik vind Freek er nou echt niet fris uitzien met zijn doorgesnoven kop.
mick87 schreef:
20-01-2019 10:04
Katja ziet er echt niet zo jong uit als Freek. Je kan echt wel zien dat ze een 40'er is. Wel een hele knappe 40'er.

Al die bekendheden die er jong uitzien zien er in het volle daglicht wss net zo oud uit als de gemiddelde mens. Make-up en goede belichting doen veel.

Nou die Chantal Janzen ziet er wel steeds mooier uit, wat ze doet weet ik niet maar ze straalt. Ook Eva Jinek die er heel natuurlijk uitziet en alweer 40 is, heeft denk ik gewoon goede genen.
moonlight schreef:
20-01-2019 14:52
Nou die Chantal Janzen ziet er wel steeds mooier uit, wat ze doet weet ik niet maar ze straalt. Ook Eva Jinek die er heel natuurlijk uitziet en alweer 40 is, heeft denk ik gewoon goede genen.
Dat stralen wat ze doet krijgt ze door de camera. Ik ben bij opnames geweest en zat achter een cameraman en Chantal is echt gemaakt voor de camera. Zonder dat stralen van haar is ze ook erg mooi maar valt ze niet zo op. En door de camera knalt zij gewoon.
Brad Pitt en Charlize Theron zouden een setje zijn.
Star² schreef:
20-01-2019 15:25
Brad Pitt en Charlize Theron zouden een setje zijn.
Wat leuk❤️
Billy_Mean schreef:
20-01-2019 09:04
Ik volg haar op Insta( verder doe ik allemaal intellectuele dingen😌) en ze ziet er echt steeds jonger en frisser uit.
Freek kan er natuurlijk ook wat ouwelijk uitzien 😁
En ja, ik weet echt wel dat tien jaar verschil te zien is maar ik teken voor haar jeugdigheid hoor.
Het is gewoon godsonmogelijk dat mensen er in 20 jaar tijd alleen maar jonger gaan uitzien. Kan natuurlijk al gewoon niet. Ja, je kan ingrepen laten doen, dingen op je gezicht smeren, verf in je haar, enz. maar geen mens wordt jonger. Ook Katja niet.
pejeka schreef:
20-01-2019 16:31
Het is gewoon godsonmogelijk dat mensen er in 20 jaar tijd alleen maar jonger gaan uitzien. Kan natuurlijk al gewoon niet. Ja, je kan ingrepen laten doen, dingen op je gezicht smeren, verf in je haar, enz. maar geen mens wordt jonger. Ook Katja niet.
Ik zal eens kijken of ik een van haar laatste foto's van IG kan plaatsen hier. Daar had ze dus zelf twee foto's naast elkaar gezet, een van tien jaar geleden en een van nu.
Je hebt natuurlijk wel gelijk, dat weet ik heus wel maar ik vind veel veertigers er gewoon goed en fris uitzien.

En Katja is natuurlijk ook beeldschoon dus dat doet veel goed.
Wel heb ik altijd gedacht dat zij siliconen had maar op haar insta krijgt ze alleen maar non stop complimenten dat ze een van de weinige bekende vrouwen is die nog helemaal puur natuur is.
pejeka schreef:
20-01-2019 16:31
Emile Ratelband dacht van wel. Maar hij was blijkbaar de enige die dat dacht.

Katja Schuurmans is heel mooi en zal dat ook blijven als ze 80 is. Dat vond ik ook van Patricia Paay toen ze met Adam Curry ging. Dat was Willeke Alberti ook toen ze met John de Mol en daarna met Sören Lerbi ging. Het verschil zie je pas als ze twintig jaar verder zijn.

Maar misschien ziet Freek er dan ouder uit dat Katja.
missie_m wijzigde dit bericht op 20-01-2019 16:50
0.26% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
SallySpectra* schreef:
20-01-2019 12:59
Ik vind Freek er nou echt niet fris uitzien met zijn doorgesnoven kop.
Dat doorgesnoven lees ik wel vaker. Is dat serieus zo of gewoon een uitdrukking? Misschien ziet Katja er daarom zo jong uit omdat Freek er jaar ouder uitziet :idee:
missie_m schreef:
20-01-2019 16:49
Emile Ratelband dacht van wel. Maar hij was blijkbaar de enige die dat dacht.

Katja Schuurmans is heel mooi en zal dat ook blijven als ze 80 is. Dat vond ik ook van Patricia Paay toen ze met Adam Curry ging. Dat was Willeke Alberti ook toen ze met John de Mol en daarna met Sören Lerbi ging. Het verschil zie je pas als ze twintig jaar verder zijn.

Maar misschien ziet Freek er dan ouder uit dat Katja.
Ik denk inderdaad dat mooie mensen altijd wel mooi blijven inderdaad.
Als je echt heel mooi bent en ook nog eens bekend, lijkt mij de druk wel groot om altijd maar bloedjemooi te blijven/.
Billy_Mean schreef:
20-01-2019 16:48
Ik zal eens kijken of ik een van haar laatste foto's van IG kan plaatsen hier. Daar had ze dus zelf twee foto's naast elkaar gezet, een van tien jaar geleden en een van nu.
Je hebt natuurlijk wel gelijk, dat weet ik heus wel maar ik vind veel veertigers er gewoon goed en fris uitzien.

En Katja is natuurlijk ook beeldschoon dus dat doet veel goed.
Wel heb ik altijd gedacht dat zij siliconen had maar op haar insta krijgt ze alleen maar non stop complimenten dat ze een van de weinige bekende vrouwen is die nog helemaal puur natuur is.

Want jij denkt dat haar haarkleur nog helemaal puur natuur is? :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven