Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 20 januari 2019 om 21:50
Wat zijn die van jou netjes! Ik krijg in het meest gunstige geval een ‘Huh? Hoezo ik?’Betty_Slocombe schreef: ↑20-01-2019 21:48Een antwoord krijg ik niet. Het is net mijn werk, maar daar heeft af en toe nog iemand het fatsoen heel hard een fout antwoord te roepen.
zondag 20 januari 2019 om 21:50
Top! Gooi ik even iets over je hekje.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

zondag 20 januari 2019 om 21:52
Gewoon iemand die anoniem gal wil spuwen en oa het wat je niet hardop wilt zeggen topic ervoor misbruikt. Die heeft geen baat bij uitleggen waarom ze boos is, die wil alleen stokenBetty_Slocombe schreef: ↑20-01-2019 21:48Een antwoord krijg ik niet. Het is net mijn werk, maar daar heeft af en toe nog iemand het fatsoen heel hard een fout antwoord te roepen.

zondag 20 januari 2019 om 21:54

zondag 20 januari 2019 om 21:55
Ja, dat vind ik altijd een beetje flauw. Lijkt me ook vermoeiend, zo'n nick aanmaken met als enige doel dingen te zeggen over andere mensen.
Gebeurt ook nooit andersom, dat iemand een nick aanmaakt om alle complimenten te geven die hij/zij met zijn gewone nick niet durft te schrijven.
Misschien doe ik dat aankomende Kerstmis.

zondag 20 januari 2019 om 21:57
Ja dat is inderdaad zo, het is altijd negatief.Betty_Slocombe schreef: ↑20-01-2019 21:55Ja, dat vind ik altijd een beetje flauw. Lijkt me ook vermoeiend, zo'n nick aanmaken met als enige doel dingen te zeggen over andere mensen.
Gebeurt ook nooit andersom, dat iemand een nick aanmaakt om alle complimenten te geven die hij/zij met zijn gewone nick niet durft te schrijven.
Wat kunnen mensen je ook online aandoen dat je er zo boos van wordt en dan toch weer komt posten.

zondag 20 januari 2019 om 21:57
Toch attent. Kun je in ieder geval niet in Magister schrijven dat x nog te moe is om een poging te wagenBetty_Slocombe schreef: ↑20-01-2019 21:53Die van mij doen nog weleens naamvallenbingo. Gewoon roepen, de meesten weten in elk geval wel dat het er maar 4 zijn.

zondag 20 januari 2019 om 22:00
Waarom niet met Pasen? Verzoening enzo.Betty_Slocombe schreef: ↑20-01-2019 21:55Ja, dat vind ik altijd een beetje flauw. Lijkt me ook vermoeiend, zo'n nick aanmaken met als enige doel dingen te zeggen over andere mensen.
En dan hoef ik niet zo lang te wachten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 20 januari 2019 om 22:00
Dat dacht ik ook altijd. Totdat iemand eens mijn nieuwsgierigheid wilde stillen en met een verhaal kwam waarvan ik dacht “Wat zijn er toch veel zieke geesten op deze planeet”.Het-groepje schreef: ↑20-01-2019 21:57Ja dat is inderdaad zo, het is altijd negatief.
Wat kunnen mensen je ook online aandoen dat je er zo boos van wordt en dan toch weer komt posten.

zondag 20 januari 2019 om 22:03
Nee hoor. Stoken is het laatste wat ik wil. Ik werd getriggerd door het eea. Degenen die iets hebben uit te praten met mij heb ik prive benaderd en hebben mijn prive nummer. Ik ben zeker boos en teleurgesteld over de gang van zaken destijds maar ben ten alle tijden bereidt tot uitpraten, anders had ik niet per pb mijn vaste nummer gegeven. Ik heb in mijn emotie te hard gereageerd op het topic "wat je niet hardop wil zeggen" Sorry voor degene die zich daardoor onheus bejegend voelde.

zondag 20 januari 2019 om 22:03
Dat laatste daar verbaas ik me niet over. Maar ik vind het gestook stom. En naamvallen ook. De jeugd van tegenwoordig niet.

zondag 20 januari 2019 om 22:05
Ow, ik weet wel zeker dat jij iets aardigs over mij gaat zeggen. Juist omdat je een vrije geest bent.Betty_Slocombe schreef: ↑20-01-2019 22:04Ha! Wie zegt dat ik iets aardigs over jou ga zeggen? Ik laat me niet dwingen, hoor, ik ben een vrije geest.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 20 januari 2019 om 22:06
Want dat ging over iemand op dit forum?bloomie schreef: ↑20-01-2019 22:03Nee hoor. Stoken is het laatste wat ik wil. Ik werd getriggerd door het eea. Degenen die iets hebben uit te praten met mij heb ik prive benaderd en hebben mijn prive nummer. Ik ben zeker boos en teleurgesteld over de gang van zaken destijds maar ben ten alle tijden bereidt tot uitpraten, anders had ik niet per pb mijn vaste nummer gegeven. Ik heb in mijn emotie te hard gereageerd op het topic "wat je niet hardop wil zeggen" Sorry voor degene die zich daardoor onheus bejegend voelde.
Ik was daar zelf ook echt heel erg hard vandaag, maar ik vertik het sorry te zeggen.

zondag 20 januari 2019 om 22:06
Gelukkig is er een knop waarmee je posts kunt wijzigen, nietwaar?bloomie schreef: ↑20-01-2019 22:03Nee hoor. Stoken is het laatste wat ik wil. Ik werd getriggerd door het eea. Degenen die iets hebben uit te praten met mij heb ik prive benaderd en hebben mijn prive nummer. Ik ben zeker boos en teleurgesteld over de gang van zaken destijds maar ben ten alle tijden bereidt tot uitpraten, anders had ik niet per pb mijn vaste nummer gegeven. Ik heb in mijn emotie te hard gereageerd op het topic "wat je niet hardop wil zeggen" Sorry voor degene die zich daardoor onheus bejegend voelde.
En verder heb ik weinig boodschap aan wat je triggert en waarom. Of waarom je boos bent en op wie. Stop gewoon met dat gestook. Want dst is het wel, als je iets wilt uitpraten gooi je het niet openbaar. Dan praat je het uit.

zondag 20 januari 2019 om 22:08
Nou, ik had ze vroeger altijd goed. Maar dan moest ik het gaan uitleggen en ik kwam nooit verder dan ‘nou gewoon meneer, je zegt toch ook niet die boek?’. En dan had ik weer een 1 voor grammatica met de hatelijke vermelding “Wel fijn dat jij je naam en voornaam opschrijft”Betty_Slocombe schreef: ↑20-01-2019 22:05Naamvallen doen niemand pijn. Ze zijn mooi en vriendelijk en voorspelbaar.