Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 20 januari 2019 om 22:23
Ik vind dat een tamelijk briljant idee.Betty_Slocombe schreef: ↑20-01-2019 22:22En waarom ook niet! Toen ik klein was wilde ik graag dat er Sailin' home gedraaid zou worden op mijn begrafenis (ik was een morbide kind). Ik vind het nog steeds niet zo'n heel slecht idee, al zou Be my day ook leuk zijn.
Samen met Everything dies van Type 0 negative. Voor de sfeer.

zondag 20 januari 2019 om 22:26
Als ik eerder dood ga dan mijn man wordt het "Ding dong the witch is dead" Zei hij. Voor hem weet ik het nog niet, al zou ik hem postmortem kunnen pesten met iets waar hij een hekel aan heeft. Zoutelande, ofzo.
zondag 20 januari 2019 om 22:26

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 20 januari 2019 om 22:28
Betty_Slocombe schreef: ↑20-01-2019 22:23Ja, maar dat is toch heel zangerig? Ik spreek heel vriendelijk Duits, niet schreeuwerig, maar ook totaal niet melodieus. Of klinken jullie niet allemaal als Gé Reinders?

*Hoezo Duits spreken? Dat meisje (gebruikt tot een leeftijd van c.a. 60 jaar) is toch geen echte Duitse of wel dan?

zondag 20 januari 2019 om 22:32
Betty_Slocombe schreef: ↑20-01-2019 22:26Als ik eerder dood ga dan mijn man wordt het "Ding dong the witch is dead" Zei hij. Voor hem weet ik het nog niet, al zou ik hem postmortem kunnen pesten met iets waar hij een hekel aan heeft. Zoutelande, ofzo.

zondag 20 januari 2019 om 22:34
Grensduitsers in onze regio worden ook woest bij ‘pruus’. Wir sind NRW! Nordrhein-Westfalen! En dan de standaardreactie van de marktkooplui: “Das ist noch slimmer eeh”.Betty_Slocombe schreef: ↑20-01-2019 22:29Oh, jullie zeggen ook Pruus! Dat doen ze in Twente ook. Hier niet, hier zeggen ze "poepen" of "gallige rotduutsers" maar dat was vooral mijn opa.
Opa noemde ze consequent ‘moffen’, oma ‘den duits’.

maandag 21 januari 2019 om 09:05
De integriteit van medeforummers neemt hand over hand toe.
Tis gewoon niet leuk meer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 21 januari 2019 om 19:57
Nou, wat toevallig, hebben ze het hier over begrafenissen, blijkt dat ik net mijn perfecte graf heb gevonden

En Eclipse van Pink Floyd graag tijdens de uitvaart.
En Each Coming Night van Jacob Collier en Becca Stevens (cover van iron&wine) https://m.youtube.com/watch?v=YATD4qvkPts&t=73s

En Eclipse van Pink Floyd graag tijdens de uitvaart.
En Each Coming Night van Jacob Collier en Becca Stevens (cover van iron&wine) https://m.youtube.com/watch?v=YATD4qvkPts&t=73s
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 21-01-2019 20:13
35.05% gewijzigd
maandag 21 januari 2019 om 20:02