ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Veel plezier vandaag Zusje en ik hoop dat je niet veel hoeft bij te lezen vanavond.
Cum non tum age
Varisha heeft mail!
668, the neighbour of the Beast
yep, varisha heeft mail
Ik zou heel graag het kookboek van Pierre Wind, De kers op de appelmoes willen hebben. Ik heb niet heel veel boeken maar mocht iemand willen ruilen dan ga ik zoeken waar ik je wel mee blij kan maken. Daar komen we wel uit. Mijn emailadres is mijn nickname en dan at hotmail.com.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik was lekkerrrr eeeeeerderrrrrr!
Varisha heeft mail
Estelle: Bedoel je dat het Starwars spel al gearriveerd is?

Super dan zeg, dat heeft ze nog snel gedaan!

Zeg maar tegen Larfje, heel graag gedaan!

Ik heb hier aan manlief geen kind meer
quote:_LittleMissSunshine_ schreef op 22 maart 2009 @ 09:32:

meer uit geweest. Wordt maandag of dinsdag...sorry !Heb je nou mijn tas gehad???
Ik gooi er mijn winkel nog maar een keer in.

Mail: patatoloogje@hotmail.com
Varisha, je hebt ook mail van mij!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Goeiemorgen allemaal!

Varischa jij wilde van mij het boek ''wat je eet ben jezelf'' en ik wist maar niets terug. Maar ik zag net je reisgidsen van Egypte en laat ik die nou leuk vinden. Ik hoop niet dat ze als weg zijn want hier is weer flink geruild zag ik! Maar ik heb je een mailtje gestuurd!

Vanavond ga ik bij Summer73 langs voor m'n trilplaat. Jippie ik heb er zin in. Maar eerst een andere verjaardag dus ik lees vanavond wel weer bij!

Allemaal een gezellige (ruil)dag!

Groetjes,

ADM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
quote:Hemera schreef op 21 maart 2009 @ 14:16:

Hi Moordwijf, ik had even een dagje niets van mij laten horen, maar heb jij die bruine schoenen nog? En voel je wat voor een ruil met mij? Zou je mij willen mailen op voorhemera@gmail.com ? Graag!Ik heb je gemailed!
quote:varisha schreef op 21 maart 2009 @ 22:28:

hey zijn er trouwens ook luitjes die belang hebben bij herenkleding?voor partner ofzo?maatje s of m??

want dan kijk ik me vriend even lief aan...die is nu zn kast thuis aan het uitmesten en dan laat ik het meenemen :PIk! Nou ja voor mijn vriend dan he
Mijn vriendi s ook van de kleine maatjes, dus ik doe ook mee!!
Wat is dat toch met dikke vrouwen en dunne mannetjes
Noem jij mij dik?!

O god

Wat is dat toch met iets gevulderde vrouwen en dunne mannetjes!

Noem jij mij gevuld?
.

Ha..ha.... ik zat vanochtend net te denken, zal ik ook eens een ''wie doet er mee met afvallen'' topic starten.... En nu lees ik dit....

Maarre is er nog iemand die kilo's wil ruilen?? Ik wil er zo'n 10 kwijt
quote:AnneDaisyMay schreef op 22 maart 2009 @ 11:07:

.

Ha..ha.... ik zat vanochtend net te denken, zal ik ook eens een ik wil afvallen topic starten.... En nu lees ik dit....

Maarre is er nog iemand die kilo's wil ruilen?? Ik wil er zo'n 10 kwijt hahaha, ik zat er ook aan te denken vanmorgen... zo iets van, wie doet er mee per 1 april weer eens aan de lijn!! ( ga in december 2 wkn naar Sint Maarten met vrienden.. zij draagt een kindermaatje, en ik voel me echt huge vergeleken bij haar).. dus ga er maar weer eens voor per 1 april...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Nou lijkt me best gezellig een afvaltopic met de ruilers!

Ik ga nu ff sportief doen maar ik houd mij aanbevolen, dus als er meer zin hebben om mee te doen!
Hai meiden,

Na enige afwezigheid ben ik er weer. Vandaag weer tijd om mijn zaakjes op orde te brengen. En vandaag wil ik ook mijn ruilspullen online zetten.

Lieve Ann Liv: Vannacht schoot het opeens door mijn hoofd: ik ben totaal vergeten jou de portokosten over te maken... geen kwade opzet. Schaam me nu kapot! (bloos...) Meteen alsnog naar je overgemaakt.

Vanisha: Zojuist je 'winkeltje' bekeken en ben erg enthousiast over je paarse rokje met glittertjes en het lijmpistool. Als je het nog niet vergeven hebt, dan houd ik me aanbevolen. (Toevallig maat 38?) Ik heb je inmiddels gemaild.

Vanmiddag dus ook mijn toko online.

xZoete
nou ADM, zal ik er dan 1 openen??

Ruilers gaan hier verliezen ofzo??
of : "de ruilers willen nog iets kwijt!
Zo ik heb de 11 mailtjes die ik heb gehad beantwoord hoor...

Nou ik ga vriend lief aan kijken om zijn kleren hier te brengen aangezien er veel belangstelling is...

en ook de afvaltopic ben ik helemaal voor in :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven