Kind in je uppie - deel 8

26-11-2017 21:09 3391 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 van kind in je uppie alweer!
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht; opnamestop sinds april 2017)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem, wachtlijst ca. 2 jaar)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega, start in 2018 mogelijk met eigen spermadonorbank)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle, wachtlijst 2 jaar)
- Reinier de Graaf (Voorburg)

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam Leeftijd Kliniek Status
Sensotouch28UMC Utrechtwachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap
Vivadiva8532UMC UtrechtIntake februari 2016
Macarinata 35 Isalaintake april 2018
Jolietje85 32 Reinier de Graaf, Voorburg en MCK Leiderdorp op wachtlijst voor intake sinds oktober 2017
Patroesj 31 Rijnstate, Arnhem en RdG Voorburg Arnhem: wachtlijst sinds nov 2017, Voorburg: wachtlijst sinds apr 2018
Depster28Nij Geertgen Intake 24 April. Oriënteren bekende donor
Beau1993 25 Reinier de Graaf, Voorburg op wachtlijst voor intake sinds januari 2018

Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam Leeftijd Kliniek Gestart
san9224GeertgenIUI september 2015[/i]
anniebammer32UMC Utrechtjanuari 2016[/i]
Hope198036MCKpoging 6 in januari 2017[/i]
Zara8828ZIdecember 2016
Manawa37Rijnstatedecember 2016
Saffronskies38IsalaIVF (Cryos) augustus 2017
Uppies8531Nij Geertgenfebruari 2017
Globe8335Nij Geertgenmei 2016,februari 2017 (8x iui) september 2018 start ICSI
Alisa8630UMC UtrechtIUI september 2017
Abrikozenpitjes36UMC Utrechtaugustus 2016
Innerpeace36Reinier de Graaf Voorburg2 missed abortions, volgende IUI sept 2017
CCB5331Nij Geertgeniui augustus 2017
Plien198533nijGeertgengestart aug 2017 9x IUI, nov 2018 gestart met ICSI
Jootje2930St Antoniusnov 2017
Truelove79 39MCK Leiderdorp IUI mei 2018
Sciencerocks Cryos via Antonius ZI vanaf mei 2018,IUI vanaf juli 2018
Wensmama81 37 Rijnstate IUI maart 2018
Betsy_01 Reinier de Graaf Voorburgfeb 2019

Fase 3: Zwanger!
Naam Leeftijd Kliniek Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Maris8632Reinier de Graafmei 2018mrt 2019
NoraRecaptcha38 okt 2017 IUI/KIDjuni 20192e kindje, mk in jan, mei & juli 2018
Linnie_1983 33UMC UtrechtIUI november 2016juni 2019
Eeffie139MCK LeiderdorpIUI dec 2017 oktober 2019
Hailie 39 MCK Leiderdorp IUI dec 2017, start IVF okt 2018 september 2019
Angelaloes28Reinier de graaf Voorburgiui okt/nov 2017 ?
In de tabel staan de namen van schrijfsters die al geruime tijd niet meer meeschrijven schuingedrukt

:love: BAMmers die ons voorgingen:
2019 -
2018 - Wannabe79 (2e kindje), Roosje-89, Pat36, Blij_ei, deb 87, Nausicaa
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83, Mitakuye Oyasin, Jessy010
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie. eligansje
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.

Voorgaande delen:
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 01-03-2019 16:04
23.98% gewijzigd
Ik heb een lang en een kort schema gehad... (geen gonal)beide hoogste dosis uiteindelijk omdat het toch niet helemaal zn werk deed. Evt volgende weer een lang schema maar weet zo even niet met welke hormonen.
Ja idd het schema ;) werden daardoor wel wat teleurstellingen duidelijk. Ik schrok vd afvallers maar zij niet haha!

Lekker je gevoel volgen ja! Springen zou ik ook niet zo sn el doen na een behandeling denk ik ;)
Zometeen IUI, poging 4. Wie weet is dit hem ....
Sciencerocks schreef:
22-01-2019 08:21
Zometeen IUI, poging 4. Wie weet is dit hem ....
Succes Science! Ik had gister poging 9 dus we gaan gezellig samen die fijne wachtweken in.....😉
Spannend Science en Eeffie!!!! Succccccessss! Ik duim voor jullie!
Eeffie, ik zit naast je! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Trouwens nu bij Antonius ook mogelijkheid om rietjes op te slaan! Dus je kan nu meerdere van cryos bestellen en laten bezorgen. Erg fijn want dan zijn de hoge kosten iets lager. Maar hopelijk is het niet nodig.
Heel veel succes beiden! Ik duim mee! 🕯👍🏼
Succes Science en Eeffie, ik duim weer voor jullie!

Ik zit mezelf ondertussen he-le-maal gek te maken. Heb bijna vanaf de inseminatie al krampjes en een opgeblazen gevoel in mn buik en sinds een ruime week pijnlijke borsten en maagzuur. Nog een paar dagen afwachten 🤞🤞🤞
Spannend Science en Eeffie!

Ook voor jou Plien! Fijn dat de ontooing goed ging.

Hier gaan ze morgen ontdooien en als dat goed gaat. Donderdag terugplaatsing!! Inmiddels gisteren begonnen met de fraxiprine, aspirine en prednison
Welkom om t bankje Science en Eeffie! Succes met de onzekere weken!

Wensmama, spannend! Wanneer is je NOD? Had jij ook alweer medicatie gehad waar deze symptomen ook door zouden komen?

Spannend Innerpeace. Hoeveel dagen is je embryo? Bij mij ontdooiden ze m op de dag zelf nml. Dus op dezelfde dag als de TP.
Plien donderdag is het 2 weken na inseminatie, maar ik word meestal 16 dagen daarna pas ongesteld. Zal dus op zn allervroegst vrijdag testen. Geen medicijnen, alleen maar een gek lichaam en hoofd ;)
Nog even geduld dus Wensmama! Hoop met je mee!

Succes Innerpeace!
Spannend weer voor jullie allen op de wachtbank, wensmama we duimen allereerst nu hard voor jou. Je symptomen klinken positief.....

Innerpeace welkom terug! Hopelijk ontdooit je embryo goed en dan een mooie verlengde wachtbank van 9 maanden voor jou :)

Ik heb van de week de 20-weken echo gehad, alles zag er goed uit gelukkig! Voel me ook nog okay, wel wat bekkenpijn bij sommige bewegingen of als ik veel zit (op mijn werk).

Toitoitoi! Duimen draaien overuren hier hoor!
Plien. De cryo’s zijn 4 dagen oud. Morgen is het ook 4 dagen na ovulatie. Ik word morgen tussen 9 en 10 gebeld of er een tp is die dag. Spannende dag dus.

Wensmama. Wat spannend! Heb je bepaalde klachten?

Nora. Wat ontzettend fijn dat het goed gaat. De bekkenpijn is lastig en hopelijk verergert het niet teveel!

Hier gaat een kaarsje aan voor iedereen en het ontdooien van de cryo’s vandaag!
Spannend wensmama! 🤞🏻🤞🏻 Kan je je nog inhouden tot vrijdag om te testen?

Innerpeace succes met wachten vandaag en de TP morgen. Ook weer spannend hoor, hoop dat t deze ronde in 1 keer raak is....en blijft!!
Succes met wachten op de wachtbank! Het is weer spannend hoor, hoop dat 2019 zwanger mag beginnen :)
Ja ik kan me nog wel inhouden, ben het nu wel gewend 😩

Innerpeace ik voel van alles, pijnlijke borsten, krampjes, opgeblazen gevoel in mn onderbuik, draaierig en misselijk. Nu ben ik ook ziek aan het worden dus daar zou de draaierigheid ook van kunnen komen natuurlijk. Buh, zó vervelend die laatste week voor nod!
Wensmama. Klinkt wel veelbelovend! Ik duim voor je!
Mijn pukkels beginnen door te komen.... Geen goed teken... o_o
@plien. Verdorie. Maar de hoop niet opgeven.

Hier zojuist gebeld. Ze hebben er 2 ontdooid en 1 heeft het overleefd. Er zit er nog 1 in de vriezer. Straks tp. Merk dat ik teleurgesteld ben dat er nog maar 1 in de vriezer zit. Terwijl ik juist op nu moet focussen
Plien wanneer is je nod? We blijven hoop houden tot we bloed zien ok?
Innerpeace, hoeveel had je gehoopt dan dat er in de vriezer zaten? Ik wist namelijk precies hoeveel er in de vriezer waren gedaan na de punctie. Succes met de wachtweken! Hoe ging de TP?

Ik mag de 30e testen. Ik moet dus nog een week. Ik zit nu op dag 5 na TP, dus 10 na eisprong. Vorige keer kreeg ik toen buikpijn en pukkels en op dag 7 na TP brak de menstruatie door. Nu weer precies op dag 5 pukkels, maar geen buikpijn. Naja soms denk ik een beetje, maar dat kan ook tussen mijn oren zitten. Kheb nu al geen zin in het weekend... Te veel tijd om vanalles te voelen, denken en op te zoeken.
Oh Plien wat een naar gevoel ☹️ Ik blijf duimen voor je 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Innerpeace, ik kan me het dubbele gevoel voorstellen, de teleurstelling dat er hierna nog maar 1 over is. Natuurlijk hoop je dat die zorg helemaal niet nodig is. Dat hoop ik echt voor je. Het is je gegund (ons allemaal trouwens. Soms os alles gewoon superoneerlijk).

Ik moetnog een tijdje wachten voor ik meer weet. Pas dag 2 na iui NOD is pas 4 feb. 🤞🏻🤞🏻
@plien. Ik wist dat er nog 3 waren. Maar had zooooo gehoopt dat de eerste direct goed zou ontdooien. Als deze niet lukt heb ik maar 1 kans met ontdooien volgende keer. Daarom ben ik teleurgesteld. Maar ik probeer mij nu te focussen op het eskimo’tje dat warm in mijn buik zit. En prik en slik vrolijk door :).

@science. Lief van je dankjewel. Wel raar dat ik in principe al 4 dagen na ovulatie zit en vandaag pas tp had en jij 2 dagen geleden inseminatie en ik dus verder ben. Raar idee haha
Mislukt... Bruine afscheiding :cry:
@plien :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven