Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 24 januari 2019 om 18:51
Poppy_del_Rio schreef: ↑24-01-2019 13:23Nee, dat was gisteren al.
Ik heb dat toen gemeld, maar daar is overheen gelezen.
Zoals er over al mijn vragen heen gelezen lijkt te worden![]()
Ook lastig, om bij de mods onder de negeerknop te zitten

donderdag 24 januari 2019 om 18:53
Wilde je dat graag bevestigd hebben?DuchessMeganMarkle schreef: ↑24-01-2019 12:34Weer een bevestiging dat samengestelde gezinnen gewoon niet altijd goed gaat.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 24 januari 2019 om 19:45
Het overkomt ons allemaal.Betty_Slocombe schreef: ↑24-01-2019 19:42Ik ben echt oud geworden. Ik wil roepen naar een TO dat ze niet moet gaan liften omdat niemand te vertrouwen is. Straks roep ik ook nog dat ze altijd een schone onderbroek aan moet, of dat je lekkerder slaapt na een bekertje warme anijsmelk.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 24 januari 2019 om 19:46

donderdag 24 januari 2019 om 19:50
ModeratorViva schreef: ↑24-01-2019 13:07Negatief forummen houdt in dat je op negatieve manier de sfeer op het forum beinvloedt. Ik denk dat je daar zelf wel een idee over kan vormen. En ja dit is moeilijk te vatten in een definitie en hangt af aan van de beoordeling van een moderator. Mocht je het niet eens zijn met een genomen beslissing dan kan je daar een mail over sturen naar het bekende mailadres.
We zullen het op laten nemen in de forumregels.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Wat een fantastisch non-antwoord.

donderdag 24 januari 2019 om 20:11

donderdag 24 januari 2019 om 20:12
Betty_Slocombe schreef: ↑24-01-2019 20:10Ik vind die omschrijving van wat negatief forumgedrag is echt een aanleiding om hier te schrijven op een manier die precies binnen die omschrijving past.
Ik vind dat de mods zich zelf regelmatig schuldig maken aan negatief forumgedrag.

donderdag 24 januari 2019 om 20:19
En een nette onderbroek hè. Stel dat je een ongeluk krijgt.Betty_Slocombe schreef: ↑24-01-2019 19:42Ik ben echt oud geworden. Ik wil roepen naar een TO dat ze niet moet gaan liften omdat niemand te vertrouwen is. Straks roep ik ook nog dat ze altijd een schone onderbroek aan moet, of dat je lekkerder slaapt na een bekertje warme anijsmelk.

donderdag 24 januari 2019 om 20:20
Betty_Slocombe schreef: ↑24-01-2019 19:42Ik ben echt oud geworden. Ik wil roepen naar een TO dat ze niet moet gaan liften omdat niemand te vertrouwen is. Straks roep ik ook nog dat ze altijd een schone onderbroek aan moet, of dat je lekkerder slaapt na een bekertje warme anijsmelk.

Veel oude dames in dat topic
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
donderdag 24 januari 2019 om 20:21
Fijn.ModeratorViva schreef: ↑24-01-2019 20:02Ook dit is doorgegeven. Goed idee.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Ik ga niet mailen over die waarschuwing. Ik heb het nu twee keer getypt, in de verdwenen pbs en hier. Dat moet genoeg zijn. Reactie mag wel per pb.
Herstel: al drie keer. Ook in het bewuste topic. En daar lezen jullie mee.
impala wijzigde dit bericht op 24-01-2019 20:32
11.01% gewijzigd
.

donderdag 24 januari 2019 om 20:22
Het viel mij slechts op omdat er in het bantopic plotseling verschillende achter elkaar geband waren vanwege dit zeer ernstige vergrijp.
donderdag 24 januari 2019 om 20:24
Ik ben er meerdere keren om geband. Heb het jaren geleden al opgegeven om hier tegen te protesteren.Hetvrijewoord schreef: ↑24-01-2019 20:22Het viel mij slechts op omdat er in het bantopic plotseling verschillende achter elkaar geband waren vanwege dit zeer ernstige vergrijp.
.

donderdag 24 januari 2019 om 20:27
Of een lubberend elastiek. Hij zit diep trouwens, alles wat niet netjes meer is gaat gelijk weg. Als puber ooit zo eens op mijn falie gekregen van mijn moeder ivm kapot ondergoedBetty_Slocombe schreef: ↑24-01-2019 20:25Dat bedoel ik. Dat je daar niet ligt in een stringtanga met "woensdag" erop, terwijl het maandag is.

donderdag 24 januari 2019 om 20:29

donderdag 24 januari 2019 om 20:33
Het is een betaalde functie.Hetvrijewoord schreef: ↑24-01-2019 20:29Ik vermoed dat het dieptepunt van amateurisme nog steeds niet bereikt is.
Je verzint het gewoon niet anno 2019.