Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 26 januari 2019 om 00:04
Ik plaats mijn opmerking maar gelijk hier, dat scheelt de Mods weer verplaatsen.
hamaika schreef: ↑24-01-2019 13:11
Vraagje: het bantopic staat opeens gemarkeerd als een oud topic, dit is toch gewoon nog in gebruik? Of heb ik iets gemist?
Het bantopic is altijd gesloten, omdat zodat er niet in gepost kan worden, vandaar!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vraagje: het bantopic staat opeens gemarkeerd als een oud topic, dit is toch gewoon nog in gebruik? Of heb ik iets gemist?
Het bantopic is altijd gesloten, omdat zodat er niet in gepost kan worden, vandaar!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

zaterdag 26 januari 2019 om 00:17
Dat stond er van de week al. Wat is je doel?prada schreef: ↑26-01-2019 00:04Ik plaats mijn opmerking maar gelijk hier, dat scheelt de Mods weer verplaatsen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

zaterdag 26 januari 2019 om 07:56
Lucifer2018 schreef: ↑26-01-2019 07:56Ze tikte ook al zoets belachelijks op een ander topic over discriminatie op het werk.
Dat is toch gewoon een dikke vette Noordeling?
Ja dat kan haast niet anders.
zaterdag 26 januari 2019 om 08:04
Ik heb al een waarschuwing naar je gegeven.the_Wicked_Witch schreef: ↑25-01-2019 23:09Excuus, autocorrect.
Wil je dat ik een aanpassing voor mezelf uitvaardig?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 26 januari 2019 om 10:00
zaterdag 26 januari 2019 om 10:07

zaterdag 26 januari 2019 om 10:21
Nee dat denk ik niet. Maar mogelijk wel een opgenomen op een gesloten afdeling wegens waanbeeldenLucifer2018 schreef: ↑26-01-2019 07:56Ze tikte ook al zoets belachelijks op een ander topic over discriminatie op het werk.
Dat is toch gewoon een dikke vette Noordeling?

Er zijn echt mensen die er zo over denken, maar het fanatisme is een beetje opmerkelijk. Ik denk dan altijd maar dat daar een heel bang mens achter zit die zo stellig is om maar wat grip op haar eigen bestaan te houden.

zaterdag 26 januari 2019 om 10:38

zaterdag 26 januari 2019 om 10:44
REDHOTHEAD schreef: ↑26-01-2019 10:38Goed bezig Head! Hou je het nog een beetje vol. al dat gesolliciteer?
Mwah, ik begin steeds meer te denken dat het zinloos is. Word niet uitgenodigd, zelfs als ik 1-op-1 voldoe aan alle eisen. Maar goed, het moet toch en er hoeft maar 1 keer een baan uit te rollen. Ben wel bezig om meer te gaan netwerken enz. Mensen ontmoeten, in gesprek gaan. Maar je weet ook wel hoe frustrerend het kan zijn. Maar goed, onwards and upwards! Ik geef de moed niet op.
zaterdag 26 januari 2019 om 11:14
Ja zeker is het frustrerend, ik weet er alles van. Zit nu aan het einde van m'n ww dus de druk is hoog, ik wil echt de bijstand niet in. Maar ik ben momenteel hoopvol, er lijkt licht te gloren aan de sollicitatie-horizon.
Maar hoe treurig is het, bijna 50 en overal worden afgewezen, ook na fijne sollicitatiegesprekken. Ik voel me uitgerangeerd en bejaard zowat hierdoor, en het is echt bewezen dat mensen van 45 plus heel moeilijk aan een baan komen.
Maar hoe treurig is het, bijna 50 en overal worden afgewezen, ook na fijne sollicitatiegesprekken. Ik voel me uitgerangeerd en bejaard zowat hierdoor, en het is echt bewezen dat mensen van 45 plus heel moeilijk aan een baan komen.