Je meest bizarre date
zondag 16 december 2018 om 20:24
woensdag 30 januari 2019 om 15:04
Ik ben een keer vervloekt maar dan ook letterlijk: "Ik vervloek jou, jouw hart is zwart en van steen. Jij zal nooit de ware liefde vinden."
Toen lachte ik erom, nu jaren later begin ik te denken dat zijn vloek over mij heeft gewerkt want ik ben nog steeds alone....
Toen lachte ik erom, nu jaren later begin ik te denken dat zijn vloek over mij heeft gewerkt want ik ben nog steeds alone....
anoniem_381972 wijzigde dit bericht op 30-01-2019 15:05
0.18% gewijzigd
woensdag 30 januari 2019 om 15:04
Vivavandaag schreef: ↑30-01-2019 14:58En Crodino is dan weliswaar non-alcoholisch, maar wel weer geaccepteerd als aperitiefje (in tegenstelling tot cola). Om het nog ingewikkelder te maken.
Ik ga met mijn date denk ik maar gewoon ergens koffie drinken of zo. Wel zo veilig.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 30 januari 2019 om 15:51
vorige week een date via Tinder gehad. Hij kwam via de chat echt over als een positieve, zelfzekere vent. Om te beginnen kwam hij al 20 minuten te laat, klaagde meteen over dat hij even een dutje had gedaan en eigenlijk niet in zijn hum was (had dan afgezegd!!!). Vervolgens tijdens een kopje thee ging het over hoe hij nog steeds niet over zijn scheiding van bijna 7 jaar geleden heen was (tranen in zijn ogen!), hoe hij toch echt ouder werd en allerlei ouderdomskwaaltjes begon te ontwikkelen (hoge bloeddruk als je niet sport, wat extra kilos meedraagt en een zittend beroep hebt zou ik overigens niet bestempelen als een ouderdomskwaal, maar vooruit), en over dat hij het leven eigenlijk helemaal niet leuk vindt op dagen dat zijn dochter bij zijn ex is.
Goeie promo voor zichzelf, toch?
Toen hij ook nog zijn beklag deed over dat al die vrouwen op tinder alleen maar uit op sex waren (terwijl mijn insteek toch echt vooral was om gewoon rustig kennis te maken, en dat wist hij!), wist ik echt genoeg. Beleefd ons drankje opgedronken, en toen hij ook nog ging aftellen tot hij precies de helft van de rekening uit zijn broekzak had opgegraven, heb ik zelf de rekening maar betaald, hem een fijne avond gewenst, en ben naar huis gegaan.
Toen hij ook nog zijn beklag deed over dat al die vrouwen op tinder alleen maar uit op sex waren (terwijl mijn insteek toch echt vooral was om gewoon rustig kennis te maken, en dat wist hij!), wist ik echt genoeg. Beleefd ons drankje opgedronken, en toen hij ook nog ging aftellen tot hij precies de helft van de rekening uit zijn broekzak had opgegraven, heb ik zelf de rekening maar betaald, hem een fijne avond gewenst, en ben naar huis gegaan.
woensdag 30 januari 2019 om 15:56
Weet je zeker dat het een hij was?snaptegijut schreef: ↑30-01-2019 15:51vorige week een date via Tinder gehad. Hij kwam via de chat echt over als een positieve, zelfzekere vent. Om te beginnen kwam hij al 20 minuten te laat, klaagde meteen over dat hij even een dutje had gedaan en eigenlijk niet in zijn hum was (had dan afgezegd!!!). Vervolgens tijdens een kopje thee ging het over hoe hij nog steeds niet over zijn scheiding van bijna 7 jaar geleden heen was (tranen in zijn ogen!), hoe hij toch echt ouder werd en allerlei ouderdomskwaaltjes begon te ontwikkelen (hoge bloeddruk als je niet sport, wat extra kilos meedraagt en een zittend beroep hebt zou ik overigens niet bestempelen als een ouderdomskwaal, maar vooruit), en over dat hij het leven eigenlijk helemaal niet leuk vindt op dagen dat zijn dochter bij zijn ex is.
Klinkt nogal als de omgekeerde wereld
woensdag 30 januari 2019 om 15:57
Vivavandaag schreef: ↑30-01-2019 15:18Pas dan op dat je na 12 uur geen cappuccino besteld, want dat hoort ook niet![]()
Ik drink alleen maar thee. En nu?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 30 januari 2019 om 16:05
PRECIES!!! En dat terwijl ik mezelf toch echt wel zie als een typisch vrouwmens hoor, met alle vrouwelijke karaktertrekken
Overigens heb ik na deze avond mijn Tinder account maar gewoon lekker stopgezet.. ik ga het gewoon weer lekker aan het lot overlaten, haha.
woensdag 30 januari 2019 om 16:17
Wat heb je daarvoor gedaan dan om zo vervloekt te worden?Tigress schreef: ↑30-01-2019 15:04Ik ben een keer vervloekt maar dan ook letterlijk: "Ik vervloek jou, jouw hart is zwart en van steen. Jij zal nooit de ware liefde vinden."
Toen lachte ik erom, nu jaren later begin ik te denken dat zijn vloek over mij heeft gewerkt want ik ben nog steeds alone....![]()
woensdag 30 januari 2019 om 16:21
Ik had 2 weekeinden terug ook weer een date. Leek een leuke vent, gescheiden met een dochtertje van 8. Avond was best gezellig, paar drankjes gedaan. Aan het einde van de avond ging het gesprek ineens over exen, (weet niet meer hoe dat nou kwam, erg ongezellig) en hij begon over zijn ex met wie hij het dochtertje had. Hij vertelde trots dat ze nog zo’n goede band hadden dat ze de weekeinden nog regelmatig uit eten gingen, met en zonder kind, dat ze samen met hun kind pretparken en dierentuinen bezochten en dat hij deze zomer zelfs weer met zijn drieën op vakantie gingen, want dat vond zijn dochtertje zo leuk. Ik vroeg waarom hij eigenlijk nog zocht naar een andere vrouw om mee te daten? Nou omdat ze niet lichamelijk meer waren en dat hij dat wel miste, de seks. Verder was het niet de bedoeling dat zo’n nieuwe “vriendin” ook in contact kwam met zijn dochtertje of ex. Alsof ik dat nog zou willen, als 5e wiel aan de wagen fungeren. Ik ben maar met contact gestopt, nog nooit zoiets raars gehoord met exen als dit.
woensdag 30 januari 2019 om 16:28
Ik vind het deels wel positief dat het contact met ex zo goed is en ze samen met hun dochter dingen ondernemen.Lidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑30-01-2019 16:21Ik had 2 weekeinden terug ook weer een date. Leek een leuke vent, gescheiden met een dochtertje van 8. Avond was best gezellig, paar drankjes gedaan. Aan het einde van de avond ging het gesprek ineens over exen, (weet niet meer hoe dat nou kwam, erg ongezellig) en hij begon over zijn ex met wie hij het dochtertje had. Hij vertelde trots dat ze nog zo’n goede band hadden dat ze de weekeinden nog regelmatig uit eten gingen, met en zonder kind, dat ze samen met hun kind pretparken en dierentuinen bezochten en dat hij deze zomer zelfs weer met zijn drieën op vakantie gingen, want dat vond zijn dochtertje zo leuk. Ik vroeg waarom hij eigenlijk nog zocht naar een andere vrouw om mee te daten? Nou omdat ze niet lichamelijk meer waren en dat hij dat wel miste, de seks. Verder was het niet de bedoeling dat zo’n nieuwe “vriendin” ook in contact kwam met zijn dochtertje of ex. Alsof ik dat nog zou willen, als 5e wiel aan de wagen fungeren. Ik ben maar met contact gestopt, nog nooit zoiets raars gehoord met exen als dit.
Maar gaandeweg wordt het wel bijzonder. Zou mijn man ook niet zijn.
woensdag 30 januari 2019 om 16:31
Nee de mijne dus ook niet, ga dan niet uit elkaar als je dat allemaal nog wil doen. Ouder avonden ofzo ok, maar dit ging veel te ver vond ik. Hij wilde gewoon een seks vriendin erbij, vraag me af of hem dat ooit lukt op deze manier.
woensdag 30 januari 2019 om 16:50
Je moet alleen nooit naar een koffieproeverij gaanVivavandaag schreef: ↑30-01-2019 16:48Volgens mij kan daar niets fout mee gaan! Veel plezier en succes op de date, hopelijk hoef je er in dit topic niets over te schrijven!
![]()
woensdag 30 januari 2019 om 17:53
11 uurVivavandaag schreef: ↑30-01-2019 15:18Pas dan op dat je na 12 uur geen cappuccino besteld, want dat hoort ook niet![]()
woensdag 30 januari 2019 om 18:02
Ik had een keer een afspraakje met een man, een date zou ik het niet willen noemen omdat ik van te voren al wist dat hij niks voor mij was, maar ik wilde gewoon een avondje gezellig wat drinken.
Ik dus afgesproken met die man in een cafe. Hij zei vrijwel de hele avond niks. Ik moest de woorden uit zijn mond trekken. Op een gegeven moment had ik het wel gezien en wilde ik naar huis. Hij vroeg wanneer we elkaar weer zouden zien. Ik was echt verbaasd en vroeg hem waarom hij dat wilde, hij had zijn mond nauwelijks open gedaan en hij zei toen dat hij de 1e date altijd heel stil was, de 2e date zou hij heel gezellig zijn en lekker babbelen, ja daaaaag.
Ik dus afgesproken met die man in een cafe. Hij zei vrijwel de hele avond niks. Ik moest de woorden uit zijn mond trekken. Op een gegeven moment had ik het wel gezien en wilde ik naar huis. Hij vroeg wanneer we elkaar weer zouden zien. Ik was echt verbaasd en vroeg hem waarom hij dat wilde, hij had zijn mond nauwelijks open gedaan en hij zei toen dat hij de 1e date altijd heel stil was, de 2e date zou hij heel gezellig zijn en lekker babbelen, ja daaaaag.
woensdag 30 januari 2019 om 19:23
Ik heb zelf kinderen en vind juist mannen zonder kinderen lastig, die denken zo makkelijk, zeggen dat ze kinderen leuk vinden en het begrijpen, maar als ik niet kan afspreken omdat ik de kinderen heb die dag zeggen ze bijvoorbeeld: kun je niet even een oppas regelen dan? Of: Ik kom wel naar jou, die slapen toch wel vroeg? (Mijn kinderen zijn geen hele kleintjes meer die 7 uur naar bed gaan) En dan gaan zuchten. Een man met kinderen weet wel hoe dat zit en werkt. Maar behoefte aan zijn ex in zijn leven heb ik ook niet in die mate als ik beschreef, dat is het andere uiterste.
woensdag 30 januari 2019 om 20:28
Is het dan juist niet lastiger dat een man ook kinderen heeft? Met het plannen van een date bedoel ik dan. Dan heb jij jouw kinderen en dan heeft hij zijn kinderen?Lidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑30-01-2019 19:23Ik heb zelf kinderen en vind juist mannen zonder kinderen lastig, die denken zo makkelijk, zeggen dat ze kinderen leuk vinden en het begrijpen, maar als ik niet kan afspreken omdat ik de kinderen heb die dag zeggen ze bijvoorbeeld: kun je niet even een oppas regelen dan? Of: Ik kom wel naar jou, die slapen toch wel vroeg? (Mijn kinderen zijn geen hele kleintjes meer die 7 uur naar bed gaan) En dan gaan zuchten. Een man met kinderen weet wel hoe dat zit en werkt. Maar behoefte aan zijn ex in zijn leven heb ik ook niet in die mate als ik beschreef, dat is het andere uiterste.
woensdag 30 januari 2019 om 20:39
woensdag 30 januari 2019 om 21:00
Soms wel, maar dat is tot nu toe altijd wel gelukt met mannen die ook kinderen hebben. Beetje plannen en soms een weekje moeten overslaan, dat soort dingen
woensdag 30 januari 2019 om 22:03
Een vriendin en ik kregen ooit van een man op een dating site exact dezelfde mail. Wij hebben hem toen beiden dezelfde afzeik mail gestuurd.Tigress schreef: ↑30-01-2019 15:04Ik ben een keer vervloekt maar dan ook letterlijk: "Ik vervloek jou, jouw hart is zwart en van steen. Jij zal nooit de ware liefde vinden."
Toen lachte ik erom, nu jaren later begin ik te denken dat zijn vloek over mij heeft gewerkt want ik ben nog steeds alone....![]()
We kregen toen een mail vol verwensingen en vervloekingen. We zouden onder andere voor eeuwig ronddwalen op dating sites en nooit een man vinden.
Zou hij gelijk krijgen ? Vriendin woont inmiddels samen..
woensdag 30 januari 2019 om 23:46
Ik vond juist de mannen die kinderen hadden lastig in het contact. Ik heb vrij snel besloten dat ik liever een mand zonder kinderen wilde daten... mijn vriend begrijp gelukkig heel goed dat ik niet altijd kan en de dingen soms geregel zijn.