ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:ebony70 schreef op 22 maart 2009 @ 20:49:

@ c_estelle: jaah ik zou graag Air babylon heel erg graag willen! mijn dvd's zijn allemaal vergeven of je moet nog interesse hebben in de film Chocolat( johnny depp) die heb ik dubbel namelijk.

Qua boeken heb ik vanalles van john Grisham, David Baldacci tot chicklits ik weet niet waar je van houd?

Wat heb je aan chicklit?

Mail me anders even op c_estelle_e@hotmail.com
ADM 's spulletjes

Nog ff mijn spulletjes, nog niets nieuws, maar dat komt maandag!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Voor diegene die dit jaar vakantie vieren in engeland, ik heb een aantal kortingsbonnen (2 voor de prijs van 1 op entree) die geldig zijn voor: Alton Towers, Lego Land Windsor, Thorpe Park, Madame Tussauds, Chessington World of Adventures, Warwick Castle, The Dungeons en Sea Life (behalve sealife londen)

geldig tot en met 31/10/2009

niet geldig in de maand augustus, en er zijn nog een aantal dagen waarop ze niet geldig zijn afhankelijk van de attractie.

aangezien ik ze gratis heb gekregen, mogen ze ook voor nix weg,

wie interesse heeft moet maar emailen:

engieone@yahoo.co.uk
Nu zie ik net een digitale weegschaal in een album, hier heb ik wel interesse in, maar kan niet meer vinden welk album dat was en van wie.

Anyone?
Gaat er nog iemand naar zwitserland op vakantie?
Schravelvot, je hebt zakjapanners (rekenmachines) en klapjapanners (laptops), afgekort: klapjap! Maar goed, je bent niet de eerste die me niet begrijpt (ik voel soms mee met einstein, hahahahaha)
Die zakjapanners kende ik wel maar die klapjap.. Geweldig
ik heb net de esprit blouse voor meiske in de brievenbus gepropt..maar nu weet ik niet meer zeker of ik haar adres of 1 van de andere mebers er op heb geschreven...als iemand anders hem krijgt...wilt ie m dan naar meiske sturen??

oepsssssssssssssss
heb nog wat toegevoegd en verwijderd.

http://www.mijnalbum.nl/Album=H8IGQLPB

jacqie.b@gmail.com
vind het zo leuk, zit elke keer al in de kasten te kijken waar ik nog meer afstand van wil/kan doen.
@ Jacqie, heb je link even goed gezet:

Jacqie's album
had ik het weer fout gedaan?
Nog maar eens: Schravelvot's spulletjes
@ Jacqie, maakt nie uit hoor. Je moet de link wegzetten en dan nog een naam geven, dan komt er wel een url te staan.

@ Ieniemienie, mail je mij je adres even?
quote:lola68 schreef op 22 maart 2009 @ 19:58:

Schravelvot, ik heb je gemaildJe mag haar gerust even inseinen zodat ze niet raar staat te kijken
Aller aller laatste kans:

Zijn er nog mensen die specifieke voetbal plaatjes zoeken? Dinsdag gaat alles naar het sophia kinderziekenhuis en dan zijn ze echt weg!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
is er iemand die een blender of n klein snackoventje heeft??:$
Ik kreeg van de week nog een mail van 2 "neefjes", maar toen had ik ze net naar zwieber gestuurd.

Zal eens kijken of ik die mail nog heb.

Heb je een mailadres voor me?, dan mail ik je
Het zou kunnen dat ik een snackoventje heb. Zal morgen eens kijken.

Bambino, ikbenikhetisnietanders@hotmail.com is mijn mailadres.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Wat heb je aan chicklit?

Mail me anders even op c_estelle_e@hotmail.com

ik heb je gemaild!
om 23 uur wordt mijn album weer geupload
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 22 maart 2009 @ 22:01:

Het zou kunnen dat ik een snackoventje heb. Zal morgen eens kijken.

Bambino, ikbenikhetisnietanders@hotmail.com is mijn mailadres.zou helemaal te gek zijn
quote:Schravelvot schreef op 22 maart 2009 @ 19:51:

@ T-rex heb je mijn mail mbt de trui gekregen? (aangezien hotmail blijkbaar kuren heeft )Ja jammer dat hij voor jou ook te klein is. Je muts is onderweg en als de tnt mee werkt ligt het morgen in de bus!
23.00 uur is voor mij te laat met een drukke werkweek voor de boeg.

Trusten en ik lees morgen weer bij.

Oja, de donald ducks gaan naar Lola, samen met een envelop met Quests, waar ik er nog meer van heb.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:T- rex schreef op 22 maart 2009 @ 22:26:

[...]

Ja jammer dat hij voor jou ook te klein is. Je muts is onderweg en als de tnt mee werkt ligt het morgen in de bus!Ah top! Je hebt mail!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven