Werk & Studie alle pijlers

Mijn angst

06-02-2019 13:45 125 berichten
Jaaaaa, gesprek gehad net met uzb en die grietje is wildenthousiast! Ze gaat datum voor eindgesprek met bedrijf regelen. Als een koning liep ik naar buiten!

1. Baan die ik echt wil
2. Bekende werkgever
3. Dicht bij huis
4. Lekker salaris 15,64 per uur!!!! (Kluun kan eindelijk eigen huis nemen!)

Maar, nu de angst, ik heb al mijn vrienden/familie/ouders dolgelukkig gebeld: IK HEB EINDGESPREK, ZE ZEGGEN DAT IK WEL WORD AANGENOMEN! Maar nu zit ik angstig naast mijn telefoon en naar mijn email te turen, want zo'n uitzendbureau miepje kan natuurlijk een vuile leugenaar blijken.

Wat als ze niet belt om tijd en datum afspraak eindgesprek door te geven?! (Misschien vond ze de kandidaten na mij ineens toch geschikter, of het bedrijf zelf heeft niets met mij, en keuren de aanbeveling uzb af etc)

Dus ipv te ontspannen zit ik nu bibberend en hoopvol naar mijn tel/mail te turen. Ik ben bang dat ik niets meer hoor en dan lijk ik weer een echte kluns!
AnnA_C schreef:
06-02-2019 17:09
Ja!!!!!!!!
Als jij baan hebt wij spreken af! Deze grietje wil graag!!!
:flirting:

Niets gehoord?
Nee, niets gehoord. FRAUDEURS zijn het die uzb's! Eet modder op mocht ik ooit via die fraudeurs een baan krijgen.

Ik ben een goede jongeman, dus heb wel eis:

Ik hoef geen gescheiden vrouwen en ook geen vrouwen die uit eigen initiatief een relatie hebben beeindigd.

Maar eerst baan....
Alle reacties Link kopieren
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 17:13
Nee, niets gehoord. FRAUDEURS zijn het die uzb's! Eet modder op mocht ik ooit via die fraudeurs een baan krijgen.

Ik ben een goede jongeman, dus heb wel eis:

Ik hoef geen gescheiden vrouwen en ook geen vrouwen die uit eigen initiatief een relatie hebben beeindigd.

Maar eerst baan....
:rofl:
Daar komen de meesten hier dan goed mee weg :proud:

Zeg, wat eet je vanavond? Sushi enzo zit er nu natuurlijk niet in hè.
There is always something happening, and it's usually right now
himalaya schreef:
06-02-2019 17:11
Wel een date via het üitzendbürø hè grietje?
Zeker!!
Og.... Jeg snakker norsk!
Dan kan het niet misgaan toch? Dit moet echte liefde zijn!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
gizzmo-returns schreef:
06-02-2019 17:11
Wat een aansteller ben je
Als iemand zegt: 'Je krijgt vandaag nog terugkoppeling' je zit smachtend naast je telefoon...je wordt niet gebeld....wat zou jij dan denken?
Gaaaaaaaaaaaaaaap :zzz:
Ik zou zelf bellen... maar ik ben dan ook een kinderloze mafklapper van een vrouw die wel eens uit eigen initiatief een relatie heb beëindigd.
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 17:15
Als iemand zegt: 'Je krijgt vandaag nog terugkoppeling' je zit smachtend naast je telefoon...je wordt niet gebeld....wat zou jij dan denken?
Wat een afwachtend tiepje.
MIJN VOORSPELLING (gebaseerd op eerdere ervaringen met uzb's):

Er gebeurt niets. Ik hoor gewoon niets meer.

Na instigatie van alle grietjes hier besluit ik dan volgende week (angstig) zelf te bellen en dan krijg ik te horen dat het blonde grietje dag na mij kwam een betere kandidaat was en ze uiteindelijk toch maar voor haar hebben gekozen.

Mijn leven is om te janken
Kluun1985 schreef:
Dat 't 'grietje' wel meer te doen heeft dan Kluun op zijn wenken te bedienen, haar contactpersoon bij de Nuon een dagje vrij is en zij dat niet doorhad, dat er bij het bedrijf nog even overlegt moet worden met een meerdere die ziek/met zwangerschapsverlof/onderweg in de auto is.

Of: en ik denk dat dit de meest logische is: dat ze je voorstelde bij het bedrijf en zei: "ik heb een pareltje gevonden! Ja, hij is wel een beetje sexistisch, en wil wat ál te graag, heeft inderdaad ook wel wat weinig geduld.. Euh, ja, ik geloof dat u gelijk heeft mevrouw de contactpersoon. Misschien moet ik nog even verder zoeken. Sorry mevrouw de contactpersoon! Tot morgen he? Ja inderdaad, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Hahaha."

Zoiets?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 17:22

Na instigatie van alle grietjes hier besluit ik dan volgende week (angstig) zelf te bellen en dan krijg ik te horen dat het blonde grietje dag na mij kwam een betere kandidaat was en ze uiteindelijk toch maar voor haar hebben gekozen.

Ga nog een beetje oefenen op FOK, en kom dan een keer terug als je wel grappig bent
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 17:22

Daar heb je dan wel weer een punt ja.
Kluun1985 schreef:
Uhuh! :nope: Niet jokken jongeman! Ze zei 'waarschijnlijk' een terugkoppeling.

Maar wat eet je nou vanavond?
Grobbekuiken_ schreef:
06-02-2019 17:27
Uhuh! :nope: Niet jokken jongeman! Ze zei 'waarschijnlijk' een terugkoppeling.

Maar wat eet je nou vanavond?
Deze prangende vraag wil ik ook beantwoord hebben, Grobs! Ik eet lekker risotto met zalm en verse erwtjes. Jij? En uiteraard: Kluuhuun! Wat eet jij vanaaf? Een potje noedels? Macaroni met ketchup?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hasse88 schreef:
06-02-2019 17:30
Deze prangende vraag wil ik ook beantwoord hebben, Grobs! Ik eet lekker risotto met zalm en verse erwtjes. Jij? En uiteraard: Kluuhuun! Wat eet jij vanaaf? Een potje noedels? Macaroni met ketchup?
Man is uit vanavond, die eet iets van de bbq en gaat daarna met zware ballen gooien.
Op verzoek van zoon (jazeker!) eten wij rodekoolstamp met een karbonaadje. Pest is alleen dat ik echt geen idee heb hoe laat zoon thuis is, dus voorlopig zit ik aan een Mexicaans biertje :cheers:. Moet kunnen op m'n vrije dag.
Stomme uitzendbureau miepje!!! Voel me woest. Laat het dit keer niet zomaar gaan! Als ik vrijdag nog niets heb gehoord, dien ik maandag klacht in!
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 18:03
Stomme uitzendbureau miepje!!! Voel me woest. Laat het dit keer niet zomaar gaan! Als ik vrijdag nog niets heb gehoord, dien ik maandag klacht in!
Zie mijn vorige post
Fok-it schreef:
06-02-2019 18:04
Zie mijn vorige post

Pleur op! Ga eens ook een BAAN zoeken ipv te teren op je bijstandje! Uit de mouwen die luie handen van je! WERKEN!
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 18:03
Wat denkt ze wel joh.
Dat moet je echt niet over je kant laten gaan hoor.
Zo ga je niet met rechtgeaarde Trumplovers om.
Het idee zeg!

Maar goed, al gegeten? En, wat was het?
Grobbekuiken_ schreef:
06-02-2019 18:10
Wat denkt ze wel joh.
Dat moet je echt niet over je kant laten gaan hoor.
Zo ga je niet met rechtgeaarde Trumplovers om.
Het idee zeg!

Maar goed, al gegeten? En, wat was het?

Ik ben in hongerstaking tot ik een baan heb!!!
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 18:06
Pleur op! Ga eens ook een BAAN zoeken ipv te teren op je bijstandje! Uit de mouwen die luie handen van je! WERKEN!
hihi
gelukkig voor je zijn er hier ook mensen die jou wel grappig vinden :bye:
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 18:15
Goed idee. Scheelt weer geld tot die tijd.
:rofl:
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 17:13

Nou moe, daar gaat mijn romance. :sigh:

Ik zou een kalmerend pilletje pakken, dan ben je morgen tenminste aanspreekbaar als het meisje belt met de afspraak voor je gesprek.
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 18:15
Oei, nu maak ik me zorgen hoor! Hongerstaking is móeilijk! En lastig..
Misschien voor wat inspiratie en 'light' reading, én om je op je pad te houden: de biografie over Emmeline Panckhurst lezen? Ja, toegegeven, ook een grietje, maar die heeft hongerstaking tot een kúnst verheven. En uiteindelijk heeft ze (mede daardoor) haar zin ook nog gekregen! Win-win zou ik zeggen! Succes Kluun! En ga zo door! Ik word plaatsvervangend trots! :cheer:
parbleumondieu schreef:
06-02-2019 18:36
Nou moe, daar gaat mijn romance. :sigh:

Ik zou een kalmerend pilletje pakken, dan ben je morgen tenminste aanspreekbaar als het meisje belt met de afspraak voor je gesprek.
Het is 'morgen' nog steeds niets gehoord, zeg toch dat uzb's belazeraars zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven