Werk & Studie alle pijlers

Mijn angst

06-02-2019 13:45 125 berichten
Jaaaaa, gesprek gehad net met uzb en die grietje is wildenthousiast! Ze gaat datum voor eindgesprek met bedrijf regelen. Als een koning liep ik naar buiten!

1. Baan die ik echt wil
2. Bekende werkgever
3. Dicht bij huis
4. Lekker salaris 15,64 per uur!!!! (Kluun kan eindelijk eigen huis nemen!)

Maar, nu de angst, ik heb al mijn vrienden/familie/ouders dolgelukkig gebeld: IK HEB EINDGESPREK, ZE ZEGGEN DAT IK WEL WORD AANGENOMEN! Maar nu zit ik angstig naast mijn telefoon en naar mijn email te turen, want zo'n uitzendbureau miepje kan natuurlijk een vuile leugenaar blijken.

Wat als ze niet belt om tijd en datum afspraak eindgesprek door te geven?! (Misschien vond ze de kandidaten na mij ineens toch geschikter, of het bedrijf zelf heeft niets met mij, en keuren de aanbeveling uzb af etc)

Dus ipv te ontspannen zit ik nu bibberend en hoopvol naar mijn tel/mail te turen. Ik ben bang dat ik niets meer hoor en dan lijk ik weer een echte kluns!
Alle reacties Link kopieren
Door de manier waarop je hier schrijft over een vrouw die bij een uitzendbureau werkt, hoop ik dat je niet wordt aangenomen.
Those who don’t believe in magic will never find it
Voor de rest stel je geen vraag, dus kan ik je niet helpen.
Those who don’t believe in magic will never find it
Niet zo lelijk denken over de dame van het uitzendbureau!
Jouw lelijke gedachten over iemand die je niet kent weerspiegelen jouw eigen karakter! Zo zie ik dat.
Wanneer dit de manier van communiceren is, en wanneer je zo denigrerend praat over anderen, dan gaat het hem echt niet worden.

Stel dat jij wordt aangenomen, met zo'n houding zal het geen langdurige werkrelatie worden.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
dropfruitje schreef:
06-02-2019 13:47
Door de manier waarop je hier schrijft over een vrouw die bij een uitzendbureau werkt, hoop ik dat je niet wordt aangenomen.
Nou leuk dan ...op jouw belastinggeld teren dan maar?
freja schreef:
06-02-2019 13:49
Jouw lelijke gedachten over iemand die je niet kent weerspiegelen jouw eigen karakter! Zo zie ik dat.
Hoezo lelijke gedachten? Uzb's zijn toch standaard belazeraars? Zien het altijd helemaal zitten en plotsklaps hoor je niks meer, dus dan ga je er zelf achteraan en dan volgt er een slappe smoes.
Geen leuke act.
Oi. Leuk inkijkje in je gedachtengang.
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 13:54
Hoezo lelijke gedachten? Uzb's zijn toch standaard belazeraars? Zien het altijd helemaal zitten en plotsklaps hoor je niks meer, dus dan ga je er zelf achteraan en dan volgt er een slappe smoes.
Hou toch op!
Kluun1985 schreef:
Wat een idiote gedachte. Het bedrijf waar je eventueel zou gaan werken, heeft de keuze gemaakt om de sollicitatieprocedure via een uitzendbureau te laten lopen. Als je niks meer van hen hoort, heeft het bedrijf zelf besloten niet met je verder te gaan. Die keuzes maakt het uitzendbureau niet.
Hoi Kluun,

ten eerste: ga niet boos worden als je de baan niet krijgt.

Medewerkers van uitzendburo's kunnen zich vergissen. Het kan ook zijn dat ze jou op je gemak wil stellen.
Dat maakt iemand niet een vuile leugenaar.

ten tweede:
deel jouw enthousiasme de volgende keer niet met alle vrienden. Doe dat pas als je het contract getekend hebt o.i.d.

en het belangrijkste:
Bel morgenmiddag nog eens als je niets gehoord hebt, vraag of ze al de datum van het gesprek weten.

trouwens:
woorden als "grietje" en "miepje" zijn grof.
"die grietje" is fout.

Als je zo grof bent en fout nederlands schrijft, mag je inderdaad blij zijn met 15 euro per uur.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Ützendbürø, op zijn Noors.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
:rofl: Doe normaal.
Voor een volwassen vent, die teert op de zak van zijn ouders, heb jij wel een zeer arrogante houding ten opzichte van de persoon die jou wellicht aan een baan gaat helpen. Als je je ook zo gedraagt in je sollicitatiegesprekken, zou ik er maar vanuit gaan dat je die baan op je buik kan schrijven.
Kluun1985 schreef:
Dat zal dan wel met jouw houding te maken hebben.
Mij willen ze altijd heel graag ergens detacheren.
Kluun1985 schreef:
.
Ik denk eerder dat jij dénkt dat ze het helemaal zien zitten, terwijl zij je al hebben afgeschreven tijdens het gesprek.
Anyco schreef:
06-02-2019 14:06
.
Inderdaad, ik heb via elk uitzendbureau dat ik ooit heb aangeschreven een baan aangeboden gekregen.
Kluun1985 schreef:
Als je het allemaal zo goed weet, waarom zoek je dan niet zelf een baan? Zonder een uitzendbureau..
Anyco schreef:
06-02-2019 14:06
Houding??? Ik ben een beleefde nette jongeman.
JonathanStrange schreef:
06-02-2019 14:13
.
Ik denk eerder dat jij dénkt dat ze het helemaal zien zitten, terwijl zij je al hebben afgeschreven tijdens het gesprek.
Waarom vroeg ze me dan wanneer ik op eindgesprek kan? Toen heeft ze dagen genoteerd, en gezegd dat ik of deze of volgende week op gesprek kan. En dat ze me de exacte data en tijdstip nog laat weten zodra ze van Nuon hoort op welke tijdstip/datum zij kunnen.

Ik zie dat VIVA ook leugenachtige grietjes als jij heeft!!!
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 14:26
Ik zie dat VIVA ook leugenachtige grietjes als jij heeft!!!
.
:hihi:
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 14:21
.
Wederom: :hihi:
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 14:21
Afbeelding

https://www.antrekk.nl/noorse-trui/jumbo-trui

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven